Olion 6-max porojekti

• oylioika
      oylioika
      Bronze
      No terveppä terve kaikille.

Tässä juttelin kaverin kaa yks päivä ja tuli pokeri puhheeksi ja se alko ihmettelemään, että on sulla rollia ku vejät NL100 pöyissä.

No vastasin sille, että tollaset 600$ siihen tarvitaan ihan BRM:n mukasesti ja sepä siihen että missä tollasia brm ohjeita nakellaan?

No paljastupa, että mie se vaan tällanen shortti oon isojen poikien pöyissä hakemassa mun 20bb:lle vähän kavereita ja se siihen, että empä oo koskaan päässy jutteleen shorttistäkkääjän kaa aiemmin... taijat aika munaton mies olla ku et uskalla isolla stäkillä pelata.

Mie kai siihen jotaki itkin, että kai tää ny jotaki tuottaa ja kivempi pelata sellasten vihujen kaa isommilla tasoilla, joilla on etes jotain loogisuutta pelissänsä.... änky änky änky.... joo munatonhan mää oon ku en uskalla hakata 100bb stäkillä.... nii ja saa sitä rakebakkiäki enemmän.... seli seli vaa... kasvata munat. :s_evil:

Jotenki on kadonnu mukavuusalue tosta NL100 pelistä, joten päätin ottaa rakentavan tauon tolle limiitille ja palata bäck in da days NL10 tasolle.... aah mitä vihuja. Aivän käsittämätöntä muuvailua... LOL GG

Jotenki ku kattoin Deggyn tekemiä pikkutasojen NL-videoita uudestaan, nii ymmärtää paremmin, kuinka pokka ei kestä coutsilla ku pelaa tota pikkulimiittien peliä.

En todellakaan ajattele että mulla ois tolle limiitille minkäänlaista EDGEÄ, ehkä jopa joudun palaamaan totaalisesti erilaiseen pelityyliin, mutta tää tulee ny poikkeuksena, että alan hakkaamaan samalla 6-max pöytiä

ARVOISAT STRATEGYLAISET

Olio kaipais apua tonne 6-max pöytiin vinkkien muodossa.

heitelkää kommentia ihan vapaasti tollasista NL10 6-max pöydistä ja muusta sellaisesta.

Mulla kiinnostaa tietää keinot biitata tollanen taso ja muutenki kokemuksia 100bb stäkillä pelaamisesta.

ARVOSTAN KAIKKEA PALAUTETTA. Ehkä jopa pään aukomistaki ja blogin raiskaamista. Pääasia että kuraa lentää suuntaan taikka toiseen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lauantaina aloitin eka sessiolla Tiltin puolella.

Törmäsin heti vpip100 prf86 af10 maanikkoon.... hei tää on mun asiakas.

pelattiin eka potti ja vihu munkittaa mun kärkisetin flopilla runner runner suoralla GG

ei muuta ku uutta matoa koukkuun.

Stäkkään vihun seuraavaksi TPTK:lla näin myöhemmin olisin ehkä halunnu rajoittaa pottia esim turni check-call linjalla tai joitain(oliko paistikasta mennä maanikkoa vastaan flopin TPTK:lla katki? ottakee kantaa viisaammat)

ok.

200bb stäkissä

Maanikko höyryää edelleen mun stäkkättyä sen ja kaveri munkittaa ittelleen uudestaan 200bb stäkin. (olikohan joku flopatut rattaat? whatever)

UTG1 herolla AA

reissaan normisti ja saan maanikolta 3-bettiä tyypilliseen tapaan(J4o on vihun 3-bettirangessa"57" nähty showdownissa)

Hero 4-bettaa kohtuullisesti(en ny muista, mutta pakko oli 4-betata ku halusin pelata tota vastaan koko 200bb stäkillä)

floppiin jotain rojua (emmääetesmuistakuolinniintäpinöissä) saatana ku oli jo käjet tärinöissä 200bb diip on mulle aika isoa peliä, vaikka se on NL100 tasolla vaa yks sss-bini

Mennään katki flopilla ja vihu esittelee nutsikkaan TP 7-kikkelillä :f_biggrin: :f_biggrin:

turni ja riveri tekee yhteistyötä ja vihu poistuu instana koko saitilta :f_cool:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Myöhemmin iltapäivällä kaveri tulee uudelleen pitämään "hauskaa" ja sama meno jatkuu....

Ny vedin sen KK-setillä flopilla katki kerran +100bb

ja myöhemmin oli tällaista.

Hero UTG1 KQs raise 4bb

Paisti SB 3-bet 12bb (range 57%!!!)

hero call

25bb pot

Flop
      Qxx boardissa värinveto

Hero bet 18bb
      paisti call 18bb

pot 61bb

Turn
      A (vedot eivät täyty)

Hero bets 40bb (vittu näin jälkeenpäin ajateltuna tosi sairas muuvi, mutta tilanteessa ajattelin käyttää ässää pelotekorttina.... huooh vihuhan oli 3-betannu mua prf.... kuitenki tilanteessa tiesin että vihulla on A kiinni) miksi teit sen Olio MIKSI?

Paisti call 40bb ??? mitäääh.... vaan maksu???

Pot 141bb

River
      Q (värinveto ei täyty)

Riverille mentäessä olin päättäny ottaa check-fold linjan, koska vihua ei todellakaan tuu saamaan millään ilveellä pakkaan ku sillä on se ketun A siellä kiinni.

Rouva tuli hätiin.

löin muistaakseni 1/3 potillisen tohon indusoimaan bluffia, ku vihu tykkäs moisia harrastaa varsinki riverillä.....

Sainki kohtuullisen harkinnan jälkeen vihulta puskun, jokon hymy pyllyssä laitoin instamaksun

400bb potti parempaan talteen ja vihu meni chattiin ihan pähkinöiksi.

Se sano että se alko itkemään :f_cry: ja mennee nukkumaan. :f_biggrin:

VOI RAUKKAA :f_love:

Että sellasta....

Esittäkkää ny kritiikkiä ja vikkejä jos vaikka kiinnostais.
      Palataan astialle pikkulimiittien merkeissä ja menestystä kaikille. :f_grin:
  • 217 replies
    • smaster
      smaster
      Bronze
      NL10 biitataan, kun pelataan osumat lujaa ja vältetään viimeseen asti turhia bluffeja. Eli hyvillä osumilla pelataan lujaa ja hudin kanssa ei pitäisi vaatia mahdottomia biitata. Kannattaa katsoa nuo NL25 videot, missä vielä näkee samanlaista menoa ja koittaa sisäistää ajatuksia niistä. NL50 shortti on varmaan eka taso, jossa peliä kannattaa alkaa löysentämään ja hakea uusia linjoja. Kyllä se siitä menee ku pitää vaan mielen virkeenä ja oottaa osumia.
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Jos otat kaveris kans viel puheeks ton sisäänostojen suuruuden, ni näpäyttäpä sitä jos tiltillä pelaat (kuten oon ymmärtänyt) tosta tiltin rake järjestelmästä eli rake jaetaan kaikkien pelaajien kesken tasan kelle on jaettu kortit, eikä kuten 'normaalisti' kaikille jotka flopin on nähneet. Eli nl100 tienaat jo muiden rakeilla mukavasti.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Jaha... vai tällasta :)

No tässä minun paistikkaat "muuvini". Nyt tulee sellainen fiilis, että poika neuvoo isäänsä kuksimaan.

NL10 shorttipöydät on varmaankin ainoat missä olen tehnyt tasaisesti kevyttä voittoa, jos muistan pelata A-peliäni.

Omat evääni on, että bluffeilla häviää vain rahansa. Pois luettuna c-betin semibluffi, jolla ainakin ite aloin tekemään sitä voittoa.

Jos pöydässä on hyvä värin tai suoran veto ja tunnistat vihun vetäjäksi, niin kärkiparillakin irtoaa hyvää value, kun tekee vetämisen vihulle kannattamattomaksi potin kokoisilla lyönneillä.

Jos on riidit kaverista, niin siellä on aika monta jotka vetää jopa gutariansa maksaen iloisesti 2 streettiä eli aina ei perus c-bet bluffi mene läpi, niin välillä on kannattavaa barreloida, jos vihu tuntuu siihen sopivalta.

Sulle on ihan turha sanoa mitään abc: stä. Tajuat sen varmasti kymmenisen kertaa paremmin kuin minä. Yleisesti NL10 tasolla ei muuveja juurikaan kannata tehdä. Kovaa kun osuu ja pois jos ei.

Ainut "muuvi", jonka itse oikeastaan teen on se, että jopa keskiparilla sököttelen ja makselen agron vihun betsejä, kun potti on pieni tai keskikokoinen ja sitten riverillä maksan vihun ylibetsin, kun vihun line antaa ymmärtää että nyt bluffataan heroa pakkaan. Joskus vihu on osunut paremmin, mutta siellä on aivan liikaa vihuja jotka lyö pelkällä ilmalla riveriin, jos vaan sököttelee mukana. Tässä kohtaa saa usein hyvällä osumalla hyvät valuet jos lyökin vihua vastapalloon reilun kokoisella korotuksella. Ei ne vaan pääse bluffistaan irti enää.

En nyt tiedä kuinka kannattavana tuota voi yleisesti pitää, mutta itselläni on antanut hyvät valuet tietyn tyyppisillä vihuilla, joilla suoraviivainen osumien betsaaminen olisi tiputtanut vihun pois heti.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Kiitos Wlore näkökulmista ja vaivannäöstä.

Rispekt.

No toi suoraviivaisuushan on just sitä totaalivalueta, millä tehdään törkeää tulosta noilla tasoilla.

Mulle kannattaa aina pitää kertausluento ABC-pokerista. Paras ku haukkuu löysäksi paskaksi, nii alkaa BB/100 taas tykkään....

Mie lähen siitä, että oon totaali nuub mitä tulee oikean rahan pokerin peluuseen.
      Se on VARMAA, että tää saitti ja kaikki te kanssajäsenet, jotka ootte auttanu mua kehittämmään peliä on auttanu mua kovasti kehittymään pokerinpelaajana.

Tuntuu siltä että tässä on tullu otettua peliin isoja harppauksia sitten kevään, ku alotin rahalla pellaamisen.

Ehkä kaipaisin ajatuksia potin kontrolloinnista, koska se on ehkä muuttunu eniten näin ku vertaa sss-peliin. Artikkelin oon jo lukenu. Silleen jännä tunne, ku turnillaki on paljon isommat päätökset nykyään... Turnin pelaaminen tuntuu muuttuneen totaalisesti..
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Pottikontrollista voisin semmoista sanoa sen verran että sitä on huomattavasti parempi harrastaa kuivissa boardeissa, missä mahdollisia vetoja ei ole niin paljoa ja vetoisissa boardeissa on taas parempi suojella kättään aggressiivisemmin ja mahdollisesti pyrkiä pottikontrolliin vasta riverillä.

Myös vastustajasta riippuu paljon halutaanko pottikontrollia missä määrin harrastaa. Nyrkkisääntönä on se, että maksuautomaattia vastaan lyödään kärkiparilla tai paremmalla vähintään 2 kadun verran valueta ja kipataan hyvin usein jos passiivinen maksuautomaatti korottaa lyöntisi. Tiukemmalta pelaajalta saadaan tietenkin harvemmin huonommilta käsiltä ns. 3 streetin valueta jos sulla on esim. kärkipari kiinni flopilta, joten tällaisia pelaajia vastaan kannattaa enemmän harrastaa pottikontrollia.

Ehkä nämä pointit tiesitkin, mutta nuo ohjeet kun muistaa niin pahimmilta paikoilta vältytään.

Mikrotasoilla on parempi pelata liian aggressiivisesti kuin liian passiivisesti!
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      No prkl!

Itte NL-guru vaivautuu käyttämään aikaa tällaseen maan matoseen.

Joo. Kiitos vinkeistä ja oon harrastanukki tollasta pelaamista. Toi kuivan boardin pottikontrollointi tulee kehityksenä peliin, koska silloinki kasvatan pottia tollasilla kärki+hyvä kikkeri ehkä turhankin paljon verrattuna oman käteni vahvuuteen ja vihun rangen huomioon ottaen.

Hyvätkin pelaajat ottavat mua vastaan tollasen steisson linjan, ku niillä on jotain parempaa vaikka pohjarattaat tai jopa TPTK ja sitte tuuttaavat riverillä kylkeen tunteella, ku oon painellu otta märkänä riverille saakka 3-barrelia LOL

OLIO ON PAISTI OLIO EI OSSAA PELATA ISOA STÄKKIÄ LÄLLÄLÄLÄLIERU :f_cry: :f_cry:

Eli turha aggressio poies hyviä vihuja vastaan ja steissöneitä vastaan sitte TPTK:t tukka märkänä finaaliin saakka, jos vaan kiltisti makselevat perässä.

Mie postaan tänne omat statsini vielä, ku toivo että otatte niihin kantaa.

NL10(6-max) h495 vpip 24,34 pfr19 WTSD 28,12 W$SD63,34 af4,3 AFq66,67 3-bet5,17 fold3b56 LOL att.Steal45 foldBBst.82,6 foldSBst.58,8

Oon tullu siihen tulokseen, että hero valuebettaa aivan liian vähän ja bluffaa liian paljon. Tosta aggression frekvenssistä sen huomaa, mutta sanokaa teki omat mietteet heron pelin parantamisessa.

Pelin tiukentaminen kuitenki on tässä edessäpäin varmaan.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      OLIO ON PAISTI OLIO EI OSSAA PELATA ISOA STÄKKIÄ LÄLLÄLÄLÄLIERU :f_cry: :f_cry:
      Älä välitä, meistä suurin osa on :f_grin:

NL10(6-max) h495 vpip 24,34 pfr19 WTSD 28,12 W$SD63,34 af4,3 AFq66,67 3-bet5,17 fold3b56 LOL att.Steal45 foldBBst.82,6 foldSBst.58,8
      Ei nuo mun silmään mitenkään kovin pahalta näytä.
      VPIP hieman alle 20 on ns standardi, mutta on pelaajia jotka pelaavat huomattavasti korkeammallakin hyvin. Se on oikeastaan postflop-pelistä kiinni.
      PRF on tuohon VPIP nähden ok. Ei ihan kaikkia käsiä kannata/voi korottaa preflop imo.
      Aggro factori on aavistuksen korkea ja voi johtaa siihen, että kun teet sitä paljon niin paremmatkin pelaajat alkaa vaan makselemaan sun perässä.
      Standardi pitkältä aikaväliltä on muistaakseni jossain 1.5-2 välissä, mutta hieman korkeampi esim 2,5 on mielestäni vielä ok.
      3-bet vois ehkä olla inan isompi.. Itsellänikin on muistaakseni kuitenkin vielä pienempi kuin tuo ja saisi olla 6-7 välissä. Tosin törkeämpää kuin tuo arvo on tunnistaa 3-betattavat vihut, joilla sen voi tehdä heikommillakin käsillä tuottoisasti.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Joo...

Morjensta vaan kaikille.

Ollu hiljaista.

Syystäki.

Oon kuopannu aika pahasti BSS pelillä, johtuen oikeastaan huonosta pelistä yhdistettynä pahemman luokan ohareihin.

shortti ja bss on liian paljon mulle sulateltavaksi just ny ja oon tehny päätöksen ainakin vähäksi aikaa jäädyttää toi bss shorttaaminen.

NL10 tasollaki on mukavuusalue kaukana. On ehdottomasti opettelun aika bss-peliin. Totaalipaisteja vastaan kyllä kulkee, mutta vakkareiden kanssa oon betsaisingin kanssa aivan kusessa ja oon varma siitä, että pelaan hyvillä käsillä aivan liian isoja potteja.

Esim TPTK pelaan vissiin niin pahasti yli että sen kokosia potteja pitäis pelata vaan seteillä/suorilla/väreillä jotain siihen malliin.

On sellanen olo, että jos en lyö turnia, nii vihu lyö jollain ihmeellä... vihut maksaa ja riverillä sitte tullee monesti yli tai vie potin jollain rattailla tai muulla paremmalla.

Palaan projektiin varmasti, mutta myöhemmin.... pelaan sss brm:n mukaisella tasolla ja opiskelen lisää ison stäkin peliä. :f_grin:
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Varmasti ihan järkevä ratkaisu sulatella vähän shorttiteksun eri alueita ja SSS on ihan kiva konsti saada parempaa käsitystä position tärkeydestä ja vihujen käsirangeista ja tietenkin voittoja siinä sivussa. Noi sun statsit näytti olevan BSS varten ihan hyvin balanssissa, vaikka tuo aggressio on aika korkea.

Mikä tuossa tosin pisti silmään, että olet jo ilmeisesti ottanut paljon erilaisia elementtejä (kevyehköt 3betit, ryöstely/vastaryöstely, 3bettiin reagoiminen) mukaan peliisi mitkä kaikki ovat aika isoja asioita ja noiden asioiden sulatteluun yksistään menee yleensä aika paljon aikaa puhumattakaan niiden sisäistämisestä yhtä aikaa. Sitten kun koet taas että voisit jatkaa shortin peluuta, koita aloitella selvästi tiukemmalla pelillä ja tavallaan luot pohjan pelillesi joka alussa tuottaa pientä voittoa, mutta jonka pohjalta voit alkaa kehittämään peliäsi. Ei kannatakaan yrittää haukata liian isoa palaa kerralla.

Eli ensin suht tiukka pohja pelille (statsit ehkä 15vpip/12pfr/3af/20ats/4%3bet tms) ja kun tämä on hallussa niin lisää peliisi blindien ryöstelyä ja kun tämä hallussa niin voit kokeilla laajentaa aloituskäsitaulokkoa hieman ja kun tämä hallussa niin 3bettailua lisää jne jne.. Luulen että näillä lääkkeillä shorttikin alkaa sulla tuottamaan rahaa. Tsemiä jatkoon.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Täältä Ivalosta piti tulla kahteleen PS:n menoa.

Kertausharjoituksissa oon toista päivää ja oikeastaan tää tauko tuli ihan jees paikkaan. Säät suosii ja porukka on loistava... kaamee sahaus vaa käynnissä tuvassa, joten nukkumisesta oo tulossa sitte tälle viikolle yhtään mitään :f_cry:

Komediaa tarjoaa noi varusmiesjohtajat, jokka vetää tossa sellasta ihan PIKKU roolia. Oijoi... aika pellemeininkiä, mutta kyllä tää tästä.... aika iisi money näin opiskelijalle, ku kolmessa päivässä saa sen verran ku koko kuussa valtiolta.

Sen verran outoa on, että ku täällä juttelee eversteille niinku naapurilleen, että kait tässä on jonkin verran tottumista.

Palataan pokerin pariin sitte ens viikolla ja uus saittiki tulee eteen sitte ku täältä irtaudun.... otan ehdotuksia vastaan.

Ja jos Zanfess tänne eksyy, nii tsemppiä turneeseesn!
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Sen verran outoa on, että ku täällä juttelee eversteille niinku naapurilleen, että kait tässä on jonkin verran tottumista.
      Äkkiä siihen tottuu, mulla on eversti naapurina :)
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Mitä isompi herra, sen leppoisampi. Kenut on jo tosi lepiä ukkoja:) Jokos sielä on lunta?
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Itellä on tänä vuona vielä 10 kertauspäivää tulossa. Ekan kerran kuukauden päästä 3 päivää ja sit just ennen joulua 7 päivää :s_biggrin: .

Ei kai ne varusmiehet nyt oikeesti ressuille kehtaa siellä päteä... ?(
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Luntapa lunta... valakonen maa ollu jo Rovaniemellä pari kertaa...
      Täällä kans...

Ei kai ne varusmiehet nyt oikeesti ressuille kehtaa siellä päteä... Häh?

:f_cool: Ku oon niin suuri sotaherra, nii kyllähän ne täällä kumartaa ja lankiaa polvilleen... =I pokassa on pitelemässä, ku yks mortti tuli pitämään mulle tupailmoitusta, ku menin kyseleen kuulumisia.

No joo... palataan.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Nonii.... palattu on taasen 6-maxin pariin ja BSS...

Deggyn viimeisten ohjeitten mukaan oon pelannu tosi solidia.

Everestin 6-max pöydät on aivan ähkyssä kalasta. Pelaan siis NL10, koska rolli ei riitä 6-max sekoiluun isommalla tasolla. Ja brm-en enää koskaan vaikka olis 4promillea veressä oo lipsumassa PERKELES.

Mulla on yhden illan jälkeen sellanen kasa big blindejä ja muutaki että oikein hirvittää. Pelkällä valuelinjalla ja tappioiden minimoinnilla vedin tollasta 25-30bb/100 tassua

Statseilla ja tolla Deggyn suosittelemalla 15pinnan avauksilla oon menny. Muuvaillu oon pari kertaa ja vituiksihan se alkaa tolla tasolla liian usein menemään. Monesti nauran kesken kättä ku mulla pettää pokka vihujen huonouden takia. Tää käy elämän komediasta. Aivan sairasta menoa.

Passaa mulle. :f_grin:

Oon viime aikoina alkanu kiinnittään vihujen statseissa exploitattavien vuotojen havainnointia... vielä ei oo varmaan kummosetkaan taidot noita hyödyntää, mutta eteenpäin niinku mummo hangessa.

6-max on hauskaa ku nauraa vihujen käsille. Vihut katkeaa pohjanapilla 100bb syvänä pohjanapilla ilman kikkeriä ja taasen ylikorteillaki mennään hiphei. Raha suorastaan valuu rolliin, ku vaan odottaa omaa vuoroaan.

Pariin solidiinki pelaajaan oon törmänny ja ne on ollu aiemmin jo tuttuja.

VPIP 90 tyyppejä vilisee ja kuhisee joka pöydässä. Maanikkoja löytyy ja muuten vaan hulluja.

Mulla AA ja avaan CO 11bb open raise.... vain 4 maksua!!! :f_love:

Nooh tossa tuli eilen sellasta biittiä, että kuoppaa synty -80$ vaikka tilanteet meni% näin:

90/10 AA vs A8o
      70/30 AK vs ATo
      80/20 KK vs 55
      90/10 AQs vs ATs turnilla mentiin katki(arvioin tilanteen kutakuinki tollaseksi 88/12 maybe? 3 outtinen kumminki)

JOKAINEN KERTA PATAAN

Toi viiminen toi oikein surun puseroon, ku pelasin ensinnäki BRM:n ulkopuolella olin NL50 pöydässä BSS (4kpl MegaFisuja) ja toisekseen ku vihu vielä alko sen jälkeen haukkumaan meikää fisuksi chatissa.

Ihan uus tilanne mulle näin tunteen tasolla, ku yleensä raivoan mielessäni, mutta ny melkein teki mieli itkeä. Toi oli niinku viiminen naula arkkuun hirvittävälle sessiolle.

Tota kuoppaa ny oon paikannu tänään ihan kiitettävästi.

4 biniä enää tota kuoppaa jäljellä.

Muutenki on tullu sellasta oloa että haluan oppia tota BSS peliä, ku tunnen livepeleissäki ja turnauspokerissa olevan pottikontrollin kaa kusessa. Tässä sitä oppii.

Tervetuloa vaan koomailemaan kommenttien kera, jos siltä tuntuu sana on vapaa. :f_grin:
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      eipä lipsuta siitä BRMstä! (mie olenki tosi esimerkillinen BRM käyttäjä..) :f_biggrin: Taidan joku kerta tulla samaan pöytään kokeileen itekki tuota BSS, saat vetää minusta taas ohi.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      mun pöytään et oo tervetullu, ku siinä on sitte yhdelle paistille vähemmän tilaa... mielummin otan viisi paistia, ku tollasen hinurin itkemään ku raiskaan sut pöytään. :f_biggrin:
    • TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Omat kokemukset miten Everestin NL10 biitattiin. Löin vaan valuee ja yritin jättää kikkailut pois. Joskus sekin jopa onnistui. Jos käytät trackeria niin jos vihulla oli iso prosentti jatkolyöntiin foldaamiseen ni sitä sitten viljelee niin pitkään kun vihu vaan antaa :) Ja Everestillä oli sellainen jännä piirre, että monesti tulee potillisen lyönti vastaan jos sökötät edellä. Sitä on aika helppo käyttää hyödyks. Pää siellä meinaa välillä hajoilla kun ne on kyllä aika ammattimaisia ohivetäjiä.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      tänään on tullu grindattua shorttia lisää.

aika kovaa setuppia oon ottanu vastaan ja ihmevetoja paistit vetää mua vastaan

Ihan solideja vihuja vastaan tulee tehtyä tasasemmin tulosta, mutta nää MegaTonnikalat on saanu munkitettua ittelleen ne isot potit, joka sai mun kokonaispäivän jo miinukselle.

Tollasta 40bb/100 oon vetäny ny 2 päivää ja pelaaminen on mukavaa

Pottikontrolli-artikkeleita oon lukenu pelaamisen välillä ja muutenki pokeri maistuu tosi hyvälle, vaikka aika bad beat on tullu viime aikoina säännöllisesti.

peli on mun taitotasolla A++ luokkaa ja oon siihen tosi tyytyväinen

Pari törkeetä pelillistä virhettä on tullu tehtyä, mutta opiksi varmaan otan ainaki muutaman saman virheen tehtyäni.

Joops.... -2bin on kuoppaa täyttämäti ja sieltä se tulloo ku malttaa....

NL25 tuntuis jo nii kivalle ottaa shottia, mutta rolli ei siihen taida oikein riittää

sinne oon menossa kuitenni ennemmin tai myöhemmin.

Valuelinjaa todellaki oon koittanu pitää yllä ja se karsii tota ylenpalttista aggressiota mun pelistä, ku en nii kovasti oo lyömässä vihua pakkaan.