Hiotaanko Be Man Si:n pokeritaitoja oikein porukalla??

• bemansi
      bemansi
      Bronze
      Jotkut voivat muistaa minut joku vuosi sitten kun kirjoittelin mun epäonnisesta pokerin peluusta jonka starttasin fi.ps.comin 50$ okei en oikein sisäistänyt kaikkia ohjeita silloin ja pelasinkin varmaan osittain väärin niin SSS- taktiikkaa. Siihen viel känni pelit päälle.. oon kyll pari kertaa pelannut aika kovia nousuja humalassa..

Ja niin ikään en varmana ollut sisäistänyt SnG oppeja ihan täysin. Kaikki ei voi olla priimuksia jonku pitää olla poikkeus. Olen muutenkin ollut koulussa hieman keskitason suorittaja..
      Vedoten siihen että kun minulla ole kovin kummosta pokeri upswingiä viel tullut mutta voin kierättää ilmaisrahat niin että voin kotiuttaa suurinpiirtein sen saman verran mitä olen saanut; olen keskitasoinen pelaaja. Onhan mulla hopea arvotittelli täällä fi.ps.comssakin ja kulta tatus on 404 ps-pisteen päässä.
      1) olenko keskitason pelaaja?

Pelaan SnG nl1+0,20 9-10 hengen, Fulli-Limitti pokeria mielummin 0,05/0,10 mut joudun useimmilla sivuilla tyytymään 0,02/0,04siin. Limitti astui uudelleen kuvioihin joku aika sitten. Ajattelin notta jos pelaan erinlaisia pelejä niin tuskin siittä haittaa on mun pelityylille. Viel ei kuitenkaan ole alkanut limppaileen ja miniraiseen sittareissa.

Yleensä miniläppärilläni on neljä sittaria tai
      kakslimiitti pöytää auki. Limitin aikana hieman lueskelen pokeriartikkeleita ja keskityn pelaan kun saan taskun. Neljä sittaria ( tai kolme sittaria ja turnaus) riittää minulle ihan sopivasti ehdin toimia ja ajatella pelin kulkua.

Jos pääsen isolle näytölle (pöytäkone 19") otan neljä sittaria (tai yks noista on turnaus) ja kaks limiitti pöytää..

2)Onko hyväksi pelata eri pokerimuotoja (tästä ollu hieman kinaa)..

3) Nämä mun miniläppärin yhdistelmä sittarisessioista. Eli mull voi siis vasuri ylänurkassa pitkillä blindeillä eken turnaus ja loput on normi sittareita ja väliin sit donitseja ja taas sittareita. Omasta mielestä nuo ei kovin sekoita pelinseurantaa mut voisko joku sanoa kokemuksesta onko minulla harha kuvaa tästä..?? Kun joka pelissä kuitenkin on erillä tasolla blindit??

Tuossa muutama kysymys mun peli tyyliin. Tarkoitus tällä ketjulla että teidän rakkaiden foorumilaisten kanssa hiottaisiin niin pelityyliä että jo ikuisuudelta tuntuva break eveen (joka loppunut pari kertaa tilttiin tai sit ihan oon pelannut kassanhallinasta välittämättä.

Tämän hetkiset rollit ovat Cakella ja sit fi.PS.comin tarjoama kolmas 50$ bet 365sessa. Kiitoksia tästä taas. Harmi etten ole saanut kovan mainnonnankaan avulla ketää kaveriksi lunastaakseni koko edun =(

Cakelle sain pelitilin erästä toista ps:n kaltaisen sivuston kautta. Mut ei näitä keskenään voi verrata. Siel sain 25*kakelle.. pitää vain grindata pelejä niin tulee 25 kerralla ja loppujen lopuksi mun pitäs saada se kotiutettua.

tein titanille jo tunnukset ja käytin tämän bonuskoodin ja sain sinne ilmaisen 75€ jonka kierätin tarpeaksi usein (sain vissiin kynpin ponuksenkin siihen).
      Tavoite oisi näitä ps.com ulkopuolisia rahanjakajien rolleja kerätä ja ikään kuin nollasta eurosta sijoitettua rahaa saada pokerikassa kasaan..

Mä laitan tähän loppuun Sharkscope kuvaukset miten mun pelit on mennyt.

Eli otetaan eka tuohon tuo titanpokeri jonka sain kierätettyä niin et pystyisin sen kotiuttamaan jo. harmi että sinne tuli tommonen kuiva ala mäki loppuun.. pitää taas 50snt peleillä hakea vauhtia ja ottaa sieltä se 50-70$ moneybookkersiin. tuohon rollin loppuun viel tuli yks semmonen pikku humala veto ja pelasin pari 5 turnaustakin eivät siis näy tuossa.. =(

ja heti vasta painoksi roi ja pienempi kuva mun käyrästä
      Jonpi kunpi punasista nousuista on kun tulin tuossa yksi ilta pelaan luukulle humalassa.. Et ei se aina oo tappiollista (muttei +ev)

Kuusi sataa peliä ja periaattessa en ole voitolla enkä kyll viel hävinnytkään.. =/ aijon grindata tuolta ulos tosiaan sen 50$ aloittaen 50snt pelit.

Tällä hetkellä pelaan cakella ja siel on vasta muutama peli saatu pelattua. Jonku verran limittiä siel myös mutta huonon turnausvalikoiman takia pelaan vain ,02/,004 limittiä ja sittareita. Tämän hetken käyrä plussalla viel. Roi 10% 44 pelin jälkeen. tämä käyrä ei kerro viel muutako et taas ollaan alku plussalla sit lähetään hakkaan breakeveniä ja lopulta kuopataan.. (mikäeli vanhat merkitpitää paikkaansa)..

Breakeveniltä tuo vaikuttaa tuossakin.. vikana tarkastellaan fi.ps.comin antamaa kolmattaa 50€ eken sittareilla pelattu. Pitkä break even ja siit sit tasanen montukaivuu homma..

Mikä mun pelissä on viel huonoa?? Miksei jo mittari kääny toiseen suuntaan?? breakevenistä ylöspäin..

Oon pelannut aivan aluksi liian löysästi (AT suitti on korotuksen arvonen midlestä) Sitten korotan alkuvaiheessa sittaria vain käsillä AA KK AK QQ joilla olen valmis menemään katki preflopissa. Jossain vaiheessa en edes limppaillut taskupareja mutta löysäsin hieman ja pienellä blindeillä limppaileen about 5parista ylöspäin positioon katsomatta. Jonku verran limppaan Axs ja olen valmis kippaan raiseihin ja jos floppi ei osu niin heti kippaan.. et hiukan on eka tiukennettu mut sit ystävän pyynnöstä taas löysätty. Pelaan jopa 87s etc latesta limpillä jos sais puskuja kippi vaiheeseen osumia niin helpompi pelata.

Mut en oikein keksi mitä mä kertoisin mun pelistä että joku voisi kertoa missä mättää.. Yhdessä välissä se oli kupla poika joka mättä mutta ystävä hieman avusti mua (ja kertoi miksei pikkustakkina kannate puskea chipleadia vastaan) jos joku viittisi nähdä vaivaa hieman ja auttaa mua sen verran että olisin edes 2% roilla eken peleit luistaan..

Kertokaa mulle miten voin auttaa että voitte katsoa mun peli tyyliä niin oon valmis kyll melkeen mihin vaan.. Käsihistorian lähettelyyn ym ym ym.. jos joku vain viitsisi vilkaista ja antaa neuvoa...

lähettäsin kyll noita käsiäkin jos niistä on hyötyä mutta millasia käsiä pitäs olla??

kiitoksia kuitenkin jos jaksoit lukea huoleni.. ja olisi kiva jos kanssa pelaajat auttaisi tälläistä fisua hieman.. Turhauttaa pelata useita vuosia ja ainut mitä saa on kokemus.. jossain mun pitää hioa taktiikkaani.. Bublessa osaan jo pelata kohtalaisesti..

kertokaa tai jotain.. avoin sana..

:f_confused: :f_confused:

----------------
      3) Piti hieman muokata tähän unohdin et mull on eka 10€ bonus tuolla kohta ansaittu pitäisikö minun pelata se ulos sieltä 50snt vai egen peleillä?? kenties eken donitseilla?? Saan sit ainakin sen 20 peli kassaksi niin olisi hieman turvallisempi pelata noita euron sittareita (vaikka se on vastaa tuota bankroll managmenttiä)
  • 12 replies
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja bemansi
      kertokaa tai jotain.. avoin sana..
      Tervetuloa päiväkirjan pitoon! :f_thumbsup:

Ja tässä nyt ensi alkuun lyhyet vihjeet:

1) Postaile silloin tällöin joku käsi tuonne analyysiosastolle. Jos joku päätös tuntui vähänkin hankalalta, niin saat siihen vähintään toisenkin mielipiteen.

2) Poikkea valmennuksiin. Maanantaisin pelataan pikkusittareita, 1-5$, ja torstaisin vähän isompia, kymppejä on siinä vedelty nyt (hopeavalmennuksiinkin pääset tuota läpyskää näyttämällä, mikä nimesi vieressä on).

3) Katso muutamia aiheeseen liittyviä videoita ja jos keksit niistä jonkin kysymyksen, niin kirjoita se tänne foorumille näkyviin. Koitamme rakentaa siihenkin vastauksen, jotta epäselvät asiat kirkastuisivat.

Siinä nuo ensimmäiset, tsemppiä peleihin!
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      Tässä kyll näitä kysymyksiä ihan piisaa aina välistä. TÄä ois niiku rojekti homma. Bemansi tuottavaksi pelaajaksi.. 2% positiivinen roikin kelpaisi. oon useita kuukausia pelannut breakeveniä et rakebackilla oisin jopa voitolla. Teoreettisesti.
      oon saanut viedo tallentimet et voin kuvata tuota peliä ja tarkoitus oisi tässä lähi päivinä kuvata pieni pätkä sittareita joissa oisi aina buble vaihe menossa. Postaan sen myös tänne. Ystävä joka auttanut mua pyyysi että tekisin sellasen hänelle. Ikään kuin tarkastaisi mun buble pelaamisen. mitään juontohommia en viel ala lupaileen.. mut ainaskin useita viisi tai vähemmän pelaajaa pätkää tulossa..

Kiitos lämpimästä takaisin tulo toivotuksesta. TÄäll on niin lämmin tää foorumin henki että vaikka muualta haenkin noita ilmasia pokeri kassoja niin fi.ps.com on kyll mun oppilaitos.. =)

Oon klaavannut noita sittari strategioita jonkusen kerran läpi. Mut edelleen mietityttää tää liike sittareissa (tää on mun joka kertanen liike näillä käsillä). on pienet blindit minä istun Cu:ssa Taskussani on joku noista neljästä parhaasta kortista (AA,AK,KK,QQ) mua ennen reissataan normi 4bb no mä vedän siihen 3betsin kylkeen sit tulee samalta hemmolta viel korotus jolloin paukautan allin. Tuloksella nyt ei ole väliä voittiko hän vai mä mut onko liike ns. +ev?

harvoin mutta joskus mull voi olla pelaajasta reedit (sama allin skaala pikku blindeillä ja en välttis pelaa AK:ta noin)..
      Ajattelin pitää tän viesti ketjun tässä osastolla koska meilläon päämäärä ja selvä tavoite.. et gridataan alustavasti tuo cake kotiin ja siin samassa bet365 niin et senkin voi kotiuttaa.. (alan pelaan tuolla viiden kymmenen tai kahden kymmenen sittareita ei oikein oo rollia pieniinkään alakierteeseen tolla rollilla).

voisko joku vinkata viel mulle et mistä saisin tuolla tell a friend jutulla vaikka kaks kaveria et voisin saada tuon 50+100 joskus?
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Oon klaavannut noita sittari strategioita jonkusen kerran läpi. Mut edelleen mietityttää tää liike sittareissa (tää on mun joka kertanen liike näillä käsillä). on pienet blindit minä istun Cu:ssa Taskussani on joku noista neljästä parhaasta kortista (AA,AK,KK,QQ) mua ennen reissataan normi 4bb no mä vedän siihen 3betsin kylkeen sit tulee samalta hemmolta viel korotus jolloin paukautan allin. Tuloksella nyt ei ole väliä voittiko hän vai mä mut onko liike ns. +ev?
      Kyllähän tuo tuolla rangella on ihan standardi. Alkupuolella on monesti pelaajia, jotka ylipelaa todella pahasti käsiänsä. QQ+ on ihan standardi katketa ekaan käteen. AK on sit hieman maku kysymys. Toki jos avaus on ollut 4bb, siihen tullaan kylkeen to 12bb niin AK ei enää voi irrottaa. Ainakaan 50BB alku stackeillä. Varsinkin positiosta voi AK kuitenkin pelata ihan pelkällä maksulla avaukseen ja katella mitä floppi tuo tullessaan. Ei aggressiivisempi linjakaan huono kuitenkaan ole. Yleensä monilla kaloilla on vaikeuksia löytää sitä kippiä ku pelaamaan ovat lähteneet.

Jos noita 1$ sittareita pelailee niin kannattais varmaan katella joku paikka, jossa toi rake pysyy siinä 10%. 20% on jo käytännön ryöstöä mun mielestä...

(alan pelaan tuolla viiden kymmenen tai kahden kymmenen sittareita ei oikein oo rollia pieniinkään alakierteeseen tolla rollilla).
      Tällaset lausahdukset laittaa hälytyskellot herkällä soimaan... Suosittelisin pitämään vähintään 30 buyin sääntöä rollin hallinnassa. Näissä voi törmätä aika rankkoihin häviö putkiin vaikka isohkoja puutteita ei pelissä oliskaan.

Mutta juu onnee projektin jatkolle!
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      Ei noiden käsien luopumisessa hierveää ongelmaa flopilla ole ollut. Jos esim rouvat taskussa ja flopilla on ässä/kunkku teen perus c-betin ja jos tullaan kylkeen niin kyll akat menee pakkaan kovaa.. AK:lla flopin ei osuessa kevyesti c-bet ja jos vasta iskuja niin pakkaan. Ainut mistä mun on vaikea irroittaa on Yliparina AA, KK, QQ... jos esim Flop on satenkaari ja täynnä erin kokoisia kortteja. Siihen tunnusta yliagressiivisuutta. Ajattelen instana että mull on paras käsi. Ajatus varmaan on siittä etten itse maksa neljä bettiä käsillä 22-99. Joten eikai vastustajakaan pelaa??? (eipä vähän).
      Mut nuo neljä kättä on ainoat joilla olen valmis tekemään tuon muuvin (eli esim. ei AQ ei JJ:llä).

Tällaset lausahdukset laittaa hälytyskellot herkällä soimaan... Suosittelisin pitämään vähintään 30 buyin sääntöä rollin hallinnassa. Näissä voi törmätä aika rankkoihin häviö putkiin vaikka isohkoja puutteita ei pelissä oliskaan. Mutta juu onnee projektin jatkolle!

Kiitoksia. Tuo bankroll managment on tosiaa ollut näiden viikkojen sana. Kuten ylempää näkee olen pelannut aikaisemmin titanilla 50sentin pelejä useamman. Otin sieltä ihan kivat nousut ja siirryin takas eken peleihin.
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      Bank roll managmentiä.

Ensi fiilis.. ei hääppönen kammottavissa alle puolen peleissä. Hetken tuokion jälkeen alkoi 5jälellä ja mut huudettiin hetkeks muualle. Tutkin tarkkoja päiviä kellokortista et koska on paras pelata. mut alle puolen dolen peleillä pitäs grindata itsensä omille. Ero dolen peleihin on epätoivoset maksajat.
      Pyritään pelaan kaikki muuta paitsi AA vasta flopilla. Kippaa joka toinen kerta KK jos pöydässä on ässä? Reedejä kavereista tietysti silmäillen. 6min blindeissä niitä on kovin vaikea tehdä. Alkaa petraan samaan sarjaan riidien pitoa tyylillä tarkkaile CUsta aina big blindille saakka.

Bonus grindaus paikkoja oisi 3. kaks ipokerissa yksi cakesta jossa muuten on melkeen neitsyt kassa. Tiedossa on mahdollisesti normaali viikonloppu. Varustaa itsensä ja miniläppäri iskuun ja ottaa eka 25 bonus cakesta.
      pitää muistaa että vaihtaa suoraan ps:n BankM. Fiilis katossa kun osas viel käyttää videoeditoria.

Onko pokeri taito peli?

Kaikkeni olen antanut. En tykkää tulla toiseksi. Osittainen tuuri on pokerissa yksi olennainen osa pelin henkeä siinä missä jalkapallossa syyttömille punanen kortti. Jos pokeri olisi tuuri peli. Niin pelatessani minä joko häviäisi tai voittaisin niin etten pystyisi vaikuttamaan tilanteiden kulkuun. Esim joka-nen maksaa aina. Aina, taas taaaaaas, taaaaaaaaaaaaaaaaas, call.. Kaikille blindin verran pre-flopilla ja check check check kop check check. Silloin voisi sanoa on enemmän kuin niin tuuria taas. Jengi tippuis pikkuhiljaa lopulta vuorotellen pois blindien kasvaessa.
      Alkoholin vaikutuksen alaisen kyll pelatassa puolustaisin kyll vieläkin taidon puolella. Hieman tulee virhelyöntejä enemmän. Vaikkakin viimeksi vedin kauhunousut.
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      Tossa nejän ekan pelin saldo. Kasi toka viides. Suitti 89n yhteen laskettu pusku chiplead pblindin ylitse oli mielestäni hyvä paikka vetää Re-allin kaverille jonka on havaittu kovin agressiiviseksi ja löysäksi sekä tiukaksi muuttunut kun aikaisemmin vedin re-allin joitain re-reissuja hyvällä kädellä hupissa.. Kaveri juoksi edelle aikasemmin mun qj puskuun jollain ihan numero suittari. Mahdollisesti suittari samalla 98>. Viides olin puskulla joka pietityttä itseäkin. Sillä hetkellä se tuntui hyvältä mutta lopput tulos oli huonohko.

Viimeisestäkin toisena. Pitää lähteä käyttää koira pihalla nottei se ala tekee tarpeita sisätiloihiin. Vedän tähän kuitenkin tuon tuon viiden sijjan puskun taas itse kirjoittaen. Pitää tutkia miten tuolta betistä saa noita käsihistorioita teksti muotoon. Voinkohan avata niitä Elephantila?

Olen CU taskussa 98o aikasemmin.
      Joku kippas.
      Minä vedän kaikki 3.4bb pöydälle.
      Vastassa olevat kaverit ovat jakaneet pinot tasaisesti

sen verran riidejä et ollaan 50sntin pelissä. Oliko tämä ns. plusEV?
    • Kenraali
      Kenraali
      Bronze
      Turnauksessa tai sittarissa toi on normaali pusku ja viimeistään millä tahansa kädellä oisit bb: ltä all in. Fold equilitya sulla tuskin oli. Potissa on jo valmiiksi 4,9bb ja ison blindin tarvitsee sijoittaa pottiin vain 2,4bb,aika paljon käsiä joilla voi tulla mukaan isolta blindilta.lisäksi jos pottiin tuli muitakin mukaan,niin ison blindin kannatti maksaa kaikkilla käsillä. Kannattaa hankkia pokerstove ilmaiseksi netistä,jolla saa hieman viitteitä oman pelin oikeellisuudesta ja voi muutenkin syötellä sinne mielenkiintoisia käsiä.
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      jeppe vaihtoehtona tosiaan ois ollut kippi. Aluksi oli kyll mielessä et oisin kipannut. Aina voi kipata. Just tuossa vetasin loppuun cakella muutaman huonon pelin. Tai mielestäni en kyll pelannut huonosti..

Sveitsi on ehkä oikeassa..

Vai mitä mieltä olet tästä? Useamman vartotun blindi kieroksen jälkeen tuli naulat..

Tuki huudot oli KAKKONEN KAKKONEN RISTI KAKKONEN!! Ev+?

Todella syvältä tuo ettei kädet pidä. Mun sittari peli painottuu tällä hetkellä joko push or fold tai alussa taidolla pelatuilla. Nää vastustajat pelaa ihan järkyttävästi välistä. Mä kippaan seukki kunkku kunkun jos riideillä tulee jostain tulee ministack allin. Ei jaksa ruokkia, viiden parhaan jälkeen tuntuu ettei antesta huolimatta cakella lopu buble arvonta. Tietty oli myös niitä kierroksia tuossa kahden pintaan pintaan (kutakuinkin olettasin kellon olleen) et sittarin neljä jälellä vaihe alkoi anten kanssa yhtäaikaa.

Titan pokeri jumitti

Vois vetää senkin alle kynpin kassalla kahen euron re-buyta.
      Onhan sveitsin mielestä mulla mahdollisuus voittaa on jotain minä/pelaajienmäärä.
      Nyt pitäs alkaa tonkiin tuota sessiota läpi.. saldona jotain neljä tuntia cakella kolmisen tuntia bet365ssa. Viimeinen sittari loppui mielestäni uskomattoman hienoon ykkössijaan. :s_biggrin: ihan fiiliksissä kun kortit alko pitämään.
      Otan

Muutaman käsihistorian kuvan otin. Pitää katsoa myös caken käsihistorian tekstimuotoon saaminen.. Pitäs olla tuon kuvan ottaminen työympäristöstä näin 2010 olla hieman vähempi toimenpiteitä vaativaa. Nauhotuksen kuvausaluetta valittaessa on hankala miniläppärin hiirellä toimia aluksi. Ja koko ruudun nauhottaminen tälle koneelle on turhan raskasta.

Aloitan ainakin näin aluksi katsomalla miten oon pelannut joka pelin buble vaiheen jotenkin kutenkin uskon sen olevan mahdollsita. Mutta helppoa?? ei voi olla varma.. Wizardi ohjelma ei toimi sekä norsuohjelmassa on aika rajattu yhteen sopivat pokeripöytien tarjoajat.

vedetään tähän väliin tarkastus missä mennään tässä vaiheessa. Ja muutenkin pyrin kirjoittamaan kaikki mitä saan päähäni kuinka pelaan ja mitä pelaan..
      Kaikki videonauhat tälätä päivältä on sit missattu jotein.. Ei mitään säästynpä editoinnilta.

Pistetään tähän väliin poikki ja katsotaan tarkemmat tiedot pelitileistä.
      En ole ihan varma saanko tuosta cakesta koskaan tarkkaa lukua. Sharkscope ei myöskään päivittynyt caken kohdalta ihan ilman viivettä.

eli cakessa ihan kiva breakeven päivä. Miinus viisi jäi roiksi noin 61 pelin jälkeen.
      Betillä huono alle euroset miinus 11sta ja tosiaan tuo Titanpokerissa on positiivinen roi koska emme pelanneet siel viel.

Toi rakebackin puuttumine on turhauttavaa. Kuitenkin tota bonusta grindaus on aika hidasta.. pelit on edelleen 10,20,50snt titanilla ja betillä. Oikeastaan tässä vaiheessa hyödy yhtään tuosta bonarista.

Kelailen tuota betillä kohta oisi eka bonarikynppi tienattu. Jos sen saisin niin voisin rauhassa pelata ainakin siel 50snttisiä.
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      Pistetään jotain viihdykettä väliin. ei jaksa kelata miten on tulllut pelattua. Muistan aika hyvin kaikki pelit joilla jotain merkitystä oli.
      Otinpa sit aamuvuorossa kaks peliä yhtä aikaa puolella ruudulla teen sit muita .. bet365seen sit voitto uskomattomalla tuurilla.. sain pari kierroksen verran buyinejä taskuun ja lauman kuvia miten voi käydä välillä tuuri ym matskuukkelia viimesen vuorokauen ajalta.

Tää eka oisi tämmönen mun vakio liike.

Jengiä on limppailut pöydällinen taas joten vetasen allin ja kerään kuolleen rahan pois allittamalla tuosta oivasta positiosta ja sen välittömästä läheisyydestä. Hyvä sinänsä et toi AK otti kiinni sill muuten en oisi saanut kuin pöydällä olleet stakit.

Titan pokeri toimiikin

Otin tuohon sit lisää pelejäkin mukaan kaks kerralla ja sitä myöten sittareita kun yks kaatuu toinen tilalle. Saatiin laitettu titanpokerikin päälle. Kahesti vahingossa shorthanded

Tässä esimerkissä on minun mieleisin vaihtoehto pelata kolme bblindit ja sen semmoset pikkustakit.

Kaveri tulee sieltä tulemaan niin otetaan kylmästi vaan koppi tai pusketaan loputkin. Saadaan itselle mahdollisen voiton yhteydessä myös sokeat panokset ja näin ollen parmmat lähtökohdat käden jälkeiseen peliin.

Vedetä väriä.

Taas värin veto jätettiin tarkastamatta kun bbltä pääs kattoon kaveriksi potin verran hän löi mua pelotellakseen flopilla. puolen välin vaiheessa sittaria ei mitään ongelmaa tuossa vaiheessa turnausta ettei olisi pääsemässä rahasijoille.
      Tolla värin vedolla voi kuitenkin hävitä niin usein ja viel putkeen ettei se ole pitkällä tähtäimellä hyväksi.
      Tässä taas jos kaveri ei ois tuota pottia korottanut oliskohan hän maksanut jos olisin itse ollut merkit keskellä ensiksi? Hänellä oli kuitenkin pari kiinni varmaankin maksu. Siin voi tuhota jonku aikaa kassaa kun se värin veto ei osukkaan esim. 12sta kertaa putkeen.
      Siin menee pahimmillaan hermot ja sivussa viel kuoppa pelottelemassa.

Uskalla kipata huonot värin vedot aikasin!!

Näitä perusliikkeitä AKS tuossa tein jo selväksi preflopissa että ollaan sitouduttu jakoon joten maksajia. Tää oli ilonen käsi kivin yllätys toviin.. Jari pari sehän ei pitänyt sit.

Loppu peliin tuli sit lisä haastetta kun välistä ei toiminut netti yhteys väliinsä. titan pokeriin toisinaan ei vain päivittänyt pöytää.. Toimi muutenkin silleen viiveellä. Kuolin plindeihin enkä saanut edes itse kippailla.. Toiseen ehdin vetää pienen pinoni keskelle itse. Varianssi tulee monella eri tavalla

Plus siihen vaihteeks kaks viimisintä kättä oli ihan idiootteja. Noissa on ainakin piilevä voima siihen et joskus ois positiivinen roi joka pokerihuoneessa.. Ei voinut jättää sitä viimesen pelin hyvää putkea päälle. Piti palata lähtökohtaan.

Tässä vaiheessa tulee mieleen et pitäskö edes pelata koko päivänä enään.

olikohan muuta tällä erää.. Ei varmaankaan ja tääkin oli ihan ylimäärästä. Sama se on todella pitkän pokeri session jälkeen tehdä merkkaus ja analisoida hetken aikaa omaa peliä. Aikasemmin on huomattu useita sellaisia asioita joita tein ja ne ei ole järkeviä miltään kannalta. Kuten pusu 12BBllä chipleadille ihan vain koska tahdoin hänen merkit tai joku muu mystinen motiivi. Mut tapahtunut usein.
      Hyvä filis kuitenkin oisinko jotain osan rakemaksuista verran tappiolla.
      Pääsin ysiparilla Naulojen ohi ja muutama oikein hieno viis pelaajaa jälellä pelaamisesta suorilta voittoon.. jehs ei muutako viel yks illan hauskimmista kun limppasin pöytään surkeimmalla kädellä ja pääsin näkeen riverin. Sinänsä jo pelkkä flopille tulo on juhlan paikka.. olemmee pelannut ennen puskuja ja kippi vaihetta raasti sanottuna 5-10% käsistä flopille. Noistakin osa on blindeiltä päästyä monesti varsinkin täällä microlandiassa. Kyll vain huonoimmalla kädellä melkeen saadaan kahden kortin päästä suora kiinni.

• bemansi
      bemansi
      Bronze
      Kannattaa hankkia pokerstove ilmaiseksi netistä,jolla saa hieman viitteitä oman pelin oikeellisuudesta ja voi muutenkin syötellä sinne mielenkiintoisia käsiä. -Kenraali

Jes. katsahdan tuon ohjelman kyll koska siin on mulle sopiva hinta. Kiitoksia vinkistä olikin jo ilmais aika kulumassa loppuun aikasemmista ohjelmista.. eikai tuosta kovin montaa haitta ohjelmaa ehdi livahtaa koneellle.. Toivottavasti on yhtä iisi kuin näyttää olevan..
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Kannattaa hankkia pokerstove ilmaiseksi netistä,jolla saa hieman viitteitä oman pelin oikeellisuudesta ja voi muutenkin syötellä sinne mielenkiintoisia käsiä. -Kenraali

Jes. katsahdan tuon ohjelman kyll koska siin on mulle sopiva hinta. Kiitoksia vinkistä olikin jo ilmais aika kulumassa loppuun aikasemmista ohjelmista.. eikai tuosta kovin montaa haitta ohjelmaa ehdi livahtaa koneellle.. Toivottavasti on yhtä iisi kuin näyttää olevan..
      Toinen hyvä ilmaisohjelma on PokerStrategyn oma Equilator, eikä tarvi pöpöistä murehtia. En kyllä usko että stovenkaan mukana niitä tulee.
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      pitää tarkataa myös set.. Että on hienoa pelata täällä ihan pienemmissä vesissä. otin hetken aikaa tuossa silleen neljää pöytää yhtä aikaa.. Ja iski taas tuo mun huono onni päälle. KK on muhvi kun Ax vastaan puskiessa ja voi uskoa että toisinaan tulee helposti maksuja vaikkei heidän tarvisisi maksaa vaan odotella et muita tippuu. Aloitukädet vastustajilla ovat melko laajalta skaalalta ollut tähän asti.. Niiku tälläistä jakoa en ole aikasemmin nähnyt dolen tasolla.

Onkyl ollut yhtä monta allissa eka blindi tasolla mutta kyll siel jollain jotain on taskussakin ollut.. Joku varmaan hoksasi laskea pelaajatkin. Kaksi oli tuohon mennessä jo tippunut.

Just toi pokerstove on tällä hetkellä asentelussa ja testi käytössä.