Kesäprojekti - 5maxista maksimit

• Ville666
      Ville666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      noh noh, ongamelle siitä mars! sinne ne kalat menneet on ;)
      Parin viikon niskottelun jälkeen päätin totella itse suurmestarin suoraa käskyä. Kokonaiset kolme päivää ja reilu 700 kättä olen jo pelannut Europokerilla hajoilematta, joten ehkä sitä uskaltaisi laittaa projektin käyntiin.

Talletin vain 250$, koska halusin pienen bonuksen, joka on mahdollista vapauttaa pienissä erissä. Pelaan jonkun 200-400 kättä päivässä, joten en mitään 1000$ bonusta kykene vapauttamaan.

Projektin tavoitteet:
      - Olla hajoilematta/tilttaamatta
      - Pelata se 200-400 kättä päivässä, pyrkiä aina pelaamaan hieman, mutta toisaalta välttämään niitä 1000 käden päiviä.
      - Palauttaa oma peli sille tasolle, mitä se joskus oli (liittyy osittain tuohon tilttailuun)
      - Parantaa keskittymiskykyä (yleensä on pelatessa radio päällä ja välillä selailen nettiä - ei hyvä)
      - $$$$$, mutta toisaalta olla hajoamatta, jossei tulosta tule, ja keskittyä pelin analysointiin.
      - Pelata koko kesä tuolla Europokerilla
      - Saavuttaa taas PS:n kultataso ja pysyä sillä.

Tasona on NL50, pöytiä 1-2.

Jossei tästäkään projektista tule yhtään mitään, niin lopetan pokerin pelaamisen kokonaan netissä. Ja tämä pitää. Ihan turha tilttailla +-0 tuloksella, ja sitä mun peli on lähiaikoina ollut.

Tilanne 749 käden jälkeen on +18.82$. Alussa tuli reilu binin verran biittiä, mutta nyt on se kuoppa paikattu. Mut kolme päivää on sujunut ihan hyvin, toivottavasti sama jatkuu.
  • 10 replies
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Paljo sun oikea rolli on tuon projektin tiimoilta? Aika safetypeliä saa jauhaa, jottei katkea 5binin kassalla.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Shevtshenko
      Paljo sun oikea rolli on tuon projektin tiimoilta? Aika safetypeliä saa jauhaa, jottei katkea 5binin kassalla.
      Talletan sitten lisää, jos niin käy, että rahat loppuu. Eikä tuo viiden binin kuoppaaminen oikeasti niin kovin todennäköistä ole. Sen verran tiukkaa pelaan kuitenkin, ettei varianssi mitään ihan kauheaa ole.

Oon tullut siihen tulokseen, että mun on ihan turha pitää mitään tarkasti rajattua pelikassaa. Pelaisin kuitenkin NL50. Ei nuo pienemmät tasot nappaa enää yhtään. Oon välillä yrittänyt alkaa rakentamaan NL5 tai NL10 tasolta uutta pelikassaa, mutta kun ei kiinnosta pelata noita senttipelejä, niin ei niissä pysty kunnolla tulostakaan tekemään.

60 biniä kun kuoppaa, niin alkaa oleen pokerivoitot mennyttä. :D Mut käytännössä tilttaan lopullisesti viimeistään -10binin kohdalla, jolloin totean tämänkin projektin epäonnistuneeksi ja laitan softat kiinni iäksi. :f_thumbsup:
    • zack45
      zack45
      Bronze
      Lauantaina sitten normaalia isompi tiltinestohattu tuolla ongamella.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Foliohattu tarttee kyllä vähintään olla, jos vähänkin taipumusta tilttiin :D
      Viitisen biniä riittää ihan hyvin, päästä se on kiinni pystytkö pelaamaan hyvää peliä liian pienellä kassalla. Grafiikkaa peleistä odotellessa :P
    • Paisting
      Paisting
      Silver
      Ei pysty kyl suosittelee ihan noin snadia kassanhallintaa, ihan oman peli-ilon säilymisen takia. Sellanen 10biniä tulee sessiossa nokkaan helposti, etkä pysty tekemään mitään high variance mooveja, jotka taas on tietyissä tilanteissa +ev.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Paisting
      Ei pysty kyl suosittelee ihan noin snadia kassanhallintaa, ihan oman peli-ilon säilymisen takia. Sellanen 10biniä tulee sessiossa nokkaan helposti, etkä pysty tekemään mitään high variance mooveja, jotka taas on tietyissä tilanteissa +ev.
      No ei se -10biniä ihan niin helposti tule. :D Ei ole tähänkään mennessä vissiin ikinä tullut yli 5-6 binin downswingiä, ja on kuitenkin reilu 200k kättä takana.

Muuvailut jätän suosiolla pois. Ongamen NL50 tuntuu ainakin ajoittain olevan sen verran paistikas, että ei tarvitse kikkailla. Aika ABC linjoilla mennään.

I was caught, In the middle of a railroad track... THUNDER :f_cool: :f_cool: :f_cool: Oli muuten pirun hieno keikka.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Nyt on pelaaminen jääny vähän vähemmälle, mutta 127 kättä pelasin tänään ja vähän tuli uppia.

Kokonaisuudessaan projekti +47,58$ tällä hetkellä.

Mulla on vähän tullut käppiä VPIP ja PFR arvojen välille. VPIP on 19.1 ja PFR 15,6. VPIP on ihan hyvä, mutta PFR saisi olla prosentin tai kaks korkeampi. 3bet on 8,6 ja siihen oon ihan tyytyväinen. Ehkä vähän turhan tiukkaa pelaan, mutta en ala löysäämään, ellei ole pakko.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      261 kättä ja -84,21$ tänään.

Bini meni AK vs. QQ arpajaisissa ja loput sitten paistellessa paria marginaalitilannetta.

Projektin kokonaistilanne on -36,35$

Tuon 3betin konttarin maksun olisi voinut varmaan jättää väliin:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Pelaa käsi

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
      BU (Hero):
      $55.35
      SB:
      $23.78
      BB:
      $49.77
      CO:
      $54.72

Preflop: Hero is BU with 6, 6.
      CO folds, Hero raises to $1.50, SB folds, BB raises to $4.50, Hero calls $3.00.

Flop: ($9.25) 9, J, 7 (2 players)
      BB bets $7.00, Hero calls $7.00.

Turn: ($23.25) 2 (2 players)
      BB bets $15.00, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $23.25.

Sitten oli tällainen hankala tilanne. Sökö-reissu tuollaiseen floppiin on mun mielestä vähän outo liike, joten päätin kopata. Mun mielestä useimmat pelaajat jättäisi vahvan käden sökö-reissaamatta tuollaisella kujivalla flopilla.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Pelaa käsi

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      MP3 (Hero):
      $52.19
      CO:
      $42.22
      BU:
      $45.50
      SB:
      $62.57
      BB:
      $59.00

Preflop: Hero is MP3 with T, A.
      Hero raises to $2.00, 3 folds, BB calls $1.50.

Flop: ($4.25) A, 3, 2 (2 players)
      BB checks, Hero bets $3.00, BB raises to $11.00, Hero calls $8.00.

Turn: ($26.25) 5 (2 players)
      BB checks, Hero checks.

River: ($26.25) Q (2 players)
      BB checks, Hero checks.

Final Pot: $26.25.
      Results follow:

Hero shows a pair of aces(T A).
      BB shows a pair of aces(A K).

BB wins with a pair of aces(A K).
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Eilinen ja tää päivä menee ilman pelejä. Ei huvita pelata, niin ei viitti väkisin vääntää.

Ens viikolla sitten paremmalla fiiliksellä paistelut käyntiin. :f_cool:
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Ei oo kyllä kiinnostanu pelata yhtään. :D Vähän NL10 väänsin tuossa yks ilta ja taisin jäädä pari taalaa voitolle.

Eipähän ole ainakaan tullut tilttailtua eikä hävittyä rahaa, kun ei oo pelanutkaan.