Operaatio turnauspeli

• Japser91
      Japser91
      Bronze
      Pelaan hold 'emia tasoilla nl50, 100 ja 200 ja päivätienestini ovat 300-800 e plussaa rolliin. Olen vasta hiljattain siirtynyt näille isoimmille tasoille kun rolli antaa sen verran periksi, ja mielestäni nämä tulot ovat ihan hyvää luokkaa, ainakin itselleni riittävät.

Niin ja tosiaan, huppia siis pelailen ja siinä näitä tulojani tahkon.

Mutta mutta, puutteet ne minullakin on.. Olen todella heikko turnauspelaaja, muutamia freeroll voittoja ja buy in turnauksista pieniä rahasijoja olen saavuttanut, mutta suhteessa siihen kuinka paljon olen turnauksia tahkonnut olen hieman pettynyt. Suurin syy on kärsimättömyys, mutta sitä voin työstää vain itse.

Eli jos jotakin toveripeluria kiinnostaisi hieman valmennusta ja vinkkejä antaa olisin mitä suurimmilta osin kiitollinen. Yritän opetella paremmaksi turneepeluriksi.

JV
  • 3 replies
    • juhamatti7
      juhamatti7
      Bronze
      hmmmm.. "päivätienestini ovat 300-800€ pelaamalla nl200 huppia". Kannattaa muistaa, että kun ds. tulee niin 10-20binin päivätappiot ovat ihan normaaleja, sille ei vaan voi mitään.

Turnauspelissä lähtisin liikkeelle ihan perusasioista, kuten positio, pusku-/maksuranget, 3bet-4bet ranget ym. Netissä paljon ilmaisia opetusvideoita, myös livevalmennuksia kannattaa katsoa.
      Sitte vaan volyymia sisään niin tulosta alkaa tulla.
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Lisäksi vielä pakko korottaa turnauspelaamisessa kärsivällisyyttä ja tiltinhallintaa. Käteispelaajana olet tottunut näkemään positiivista kehitystä rollissasi sessioiden jälkeen, mutta turnauspelaajana saatat helposti tehdä tasaista tappiota kaksi viikkoa ja yhtäkkiä ottaa isomman rahastuksen jolloin käyrä ampaisee nousuun.

Kun pystyt olemaan tilttaamatta vaikka et joka päivä saakkaan sitä 300-800$ vaan sen sijaan häviät turnausten sisäänostoihin, olet pitkässä juoksussa vahvoilla turnauspelaamisessa.

Suosittelen aloittamaan pienistä turnauksista, 5$ sisäänostolla max.
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      SIIS tietenkin käteispelaajana olen myös tottunut pidempiin negatiivisiin käyriin, nuo olivat ideaalitienestini joihin hyvinä päivinä yllän. Mutta juurikin tuossa turnauspelaamisessa jaksotkin ovat pidempiä. Pelikin kun on ''hidastempoisempaa'' tienestien osalta.

Jasper