Ongella ongamella.

• Finjon1
      Finjon1
      Bronze
      Homman nimi on tämä, Reg to the europoker, pienen pieni depotus 10eur, ja sitte pelkkiä kässkeimssejä (NLHold'em) pelaamalla tarkotus voittaa kauhiat kasat rahoja menemättä poikki katki tai pinoon :f_cool:
      tavotteena on 1000usd ja ei aikarajaa, koska moon töissä niin paljon ettei kerkee arkisin pelaa ku sen noin tunnin. Pienen pieni depo sen takia, et jos ja kun mä saan pelaamalla (eli kovalla työllä ja valtavalla määrällä kallista aikaa) tuon beeärrän kasvamaan suureksi niin kynnys montuttaa net rulettiin on paljon paljon suurempi kuin jos depoon 500. kuulostaa ehkä vähän typerältä, mutta näin se vaan on, hullu kun olen :s_cool:
      Ajattelin vähintään viikon välein käydä huutelemassa täällä että missä mennään. ei muuta kuin mato koukkuun, pelit alkaa nyt.
  • 2 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Onnea rojektiin vaa!
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tervetuloa ja menestystä projektiin! Hiljaa hyvä tulee, joten tonnille kannattaa antaa aikansa. :s_grin:

Alkuperäinen kirjoittaja Finjon1
      Pienen pieni depo sen takia, et jos ja kun mä saan pelaamalla (eli kovalla työllä ja valtavalla määrällä kallista aikaa) tuon beeärrän kasvamaan suureksi niin kynnys montuttaa net rulettiin on paljon paljon suurempi kuin jos depoon 500. kuulostaa ehkä vähän typerältä, mutta näin se vaan on
      Konstit on monet sano mummo kun miinuspeleiltä itseään varjeli. Ei sillä väliä, miten tuossa onnistuu, jos vaan onnistuu pysymään poissa pahan valtakunnasta.