Super Kamikaze

• Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Okei, aloitellaanpas piruuttaan pientä päivyriä. Näin ensialkuun pitää sanoa, että en tosiaankaan ole mikään blogi-ihminen. En siis välttämättä jaksa päivitellä mitään, tai jos jaksan, niin en ehkä kovinkaan pitkään. Päivityksiä saa siis odottaa omalla vastuulla - se on fifty-sixty tuleeko vaiko ei.

Oon taas vaihteeksi täysin puutunut FL:ään. Se ei vain jaksa enää innostaa samaan malliin mitä vielä 2vko sitten. Asiaa ei helpota yhtään se, että henk.koht elämä on tällä hetkellä totaalista paskaa, mutta ei siitä sen enempää. Muutamat täältä tietää, mutta siihenpä jääkööt. En tässä ala sen enempää tilittämään.

Noh, koska vaihtelu tunnetusti virkistää, haetaan uutta intoa jostain muualta. Mistäpä muusta sitä vauhtia ja vaarallisia tilanteita löytää paremmin kuin super turbo sittareista. Bazinga, tämän hetken grindivariaatio on löytynyt.

BRM on aarnimetsaa lainaten mallia kamikaze - tarvittava/turvallinen BRM olisi jotain 150-200 luokkaa, mutta mua ei kiinnosta pätkän vertaa hakata jotain $2 superturboja munat vaahdossa $1k rolliin asti, jotta voisin aloittaa $5 tason grindaamisen. Itellä on tällä hetkellä käytössä minimi 50bin kassa- sääntö, eli jos rolli tippuu alle 50biniin sen hetkisellä pelitasolla, niin lasketaan alemmas. Suurimmaksi osaksi kuitenkin on ollut väh 60 binin rolli, mutta sekin on suht aggressiivinen. Tietoinen riski, enkä suosittele muille jos ei pää kestä hurjia swingejä rollissa eikä ole valmis tarvittaessa vaihtamaan tasosta toiseen ja takaisin vaikka monta kertaa päivässä. Itse olen tuohon jälkimmäiseen valmis/varautunut, mutta onneksi sitä ei ole vielä tarvinnut tehdä.

ATM rolli on vähän turvallisemmalla perustalla. Tällä hetkellä $5 supeihin on about 125 binin kassa, joten saa vielä jonku aikaa swingailla ennen kuin worst case scenario pitää miettiä $2 tasoa. Toivottavasti siihen asti ei mennä, mutta vannomatta paras.

Oon tässä nyt miettinyt että voisin alkaa shotittamaan $10 tasolle siinä vaiheessa kun on 80-90 binin rolli kymppeihin. Voi olla, että shotitan jo aikaisemmin, voi olla että myöhemmin. Riippunee ihan kuun asennoista ja Merkuriuksen suhteesta Aurinkoon.

Ja koska kansa tunnetusti rakastaa käppyröitä ja graafeja, pistetään lopuksi sellainenkin. Tässä nyt on mukana vain fulli superit, pelailin about 200 6maxiakin mutta fullit nyt vaan tuntuu sopivan mulle paremmin. 6maxit jäi käytännön BE (-$3,8 saldoksi), joten voin ihan hyvällä omalla tunnolla jättää ne pois eikä se kovinkaan vääristä noita graafeja mitä tulen postailemaan. Tämän lisäksi toinen syy, miksi filtteröin 6maxit pois, on se ettei mun hemi jostain kumman syystä osaa laskea 6maxeille ICM:ää ja sitä myötä EV adjusted käyrää. Kun pistän graafit vain fulleista, EV/rolli lähtee nollista, joten senkään takia mikään ei vääristy suuntaan tai toiseen.

Mutta joo, tässäpä se graafi. Hieman pelottaa tuon lopun takia: jos viime pelit on menneet noin hyvin, niin seuraavat 1k peliä on pakko runnata aivan vitun paskasti.

Roi atm 6,2%, ja ABI $5,2 (seassa siis jokunen kymmentä $2 supia). Aarnimetsa/murrrsu akselilta voisinkin ihan vahvistaa sen, että toi 6,2% on varmaankin suhteellisen mahdoton pitkällä aikavälillä, ja että se tulee varmaankin tuosta tippumaan johonkin 3% hujakoille?

Mun ICM-pelissä on varmaankin vielä leakkeja, joten en edes oleta saavuttavani jotain 4%< ROIta näissä peleissä. Enkä edes tiedä, onko sellainen edes kelleen mahdollista, vai onko tuo 3% about maxit mitä näistä voi saavuttaa.

Eniweis, oon siihen tyytyväinen, että mun EV-käyrä (punainen siis) on mennyt koko ajan pääsääntöisesti koillista kohden. Teen siis jotain oikein noissakin peleissä. Luultavasti kuitenkin on vain sattunut käymään vain hyvä tuuri, eikä vielä ole kovin pahoihin setuppeihin törmäillyt, tyyliin sb vs bb KK vs AA tjsp.

Mutta joo, tähän voinen kait päättää ekan päivityksen. Lisää tulee, jos on tullakseen. Jääkööt nähtäväksi.
  • 36 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      On kyllä komeesti lähtenyt liikenteeseen ainakin EV käyrän perusteella.
      Toivotaan, että saat hyvät startit kun pääset $10 shotittaan. :f_thumbsup:
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Soulriidit vihulta?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $70(BB) Full Tilt
      SB ($365)
      Hero ($70)
      UTG ($1,180)
      CO ($635)
      BTN ($450)

Dealt to Hero K:club: K:diamond:

fold, fold, fold, fold

Hero shows K:club: K:diamond:

Hero wins $80

Edit: taso siis 40/80, ja hero auto all in...
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Taas tuli todistettua että nettipokassa on AINA folding equitya :D
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Platinum
      Alkuperäinen kirjoittaja Ryyti
      Soulriidit vihulta?

NL Holdem $70(BB) Full Tilt
      SB ($365)
      Hero ($70)
      UTG ($1,180)
      CO ($635)
      BTN ($450)

Dealt to Hero K:club: K:diamond:

fold, fold, fold, fold

Hero shows K:club: K:diamond:

Hero wins $80

Edit: taso siis 40/80, ja hero auto all in...
      Bugi botissa?
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Shevtshenko

Bugi botissa?
      Todennäköisesti.

No joo, kylhän tuossa varmaan itekki kippaan täys kuraiset kädet, tyyliin 23o, 52o, mut aika laajalla käsiskaalallahan tuossa varmaan arpoo, kun pikku lotto tuossa ei kuitenkaan vaikuta omaan stäkkiin mitenkään merkittävästi,

Mut edelleenkin, tää on vaan mun MUTU-ICM päätöksiä.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Widdu.

Huomasin tuossa äsköin, että ö-kirjain oli lakannut toimimasta. Noh, aloin sit purkaan näppäimistöä ja katsomaan, onko siel jotain shaibaa välissä vai mikäs voisi olla vikana. Säätelin aikani, ei vaikutusta. Löytyhän se syykin lopulta: widun TableNinjaFT, jonka latailin tuossa testatakseni, oli blokannut jostain kumman syystä juuri ö-kirjaimen käytön. Kaikki muut toimi normaalisti, jopa ä. Että tuon kun olisi heti osannut sammuttaa, olisi säästynyt turhalta purkamis/kasaamis-operaatiolta.

Muutenkin vaikuttaa täysin turhalta ohjelmalta tuo Ninja. Jaksaa sinnikkäästi väittää, että FTP:n pöytä layouttina on Classic, vaikka käytän Racetrackia (näyttää paremmalta + hudin saa paremmin sijoiteltua). Eikä tuo SNG-senseikään toiminut, ihan manuaalisesti piti edelleen rekkailla sittareihin.

Noh, onpahan ainakin nimensä veroinen ohjelma. Toimii kuten kunnon ninja konsanaan: huomaamattomasti ja mahdollisimman paljon tuhoa aiheuttaen.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      No joo, kylhän tuossa varmaan itekki kippaan täys kuraiset kädet, tyyliin 23o, 52o, mut aika laajalla käsiskaalallahan tuossa varmaan arpoo, kun pikku lotto tuossa ei kuitenkaan vaikuta omaan stäkkiin mitenkään merkittävästi.
      Eipä tuohon kohtaan voi kipata mitään SB;stä, jos vihulla on alle 1BB jäljellä. Ei edes pienellä stäkillä. Itse en ainakaan keksi yhtään tilannetta jossa kippaisin ilman että tarkoituksena on röykyttää kuplaa pitämällä passiivista kaveria hengissä.

Silloin kun multittaa kunnolla, näitä paikkoja voi toki jäädä välistä.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze

Huomasin tuossa äsköin, että ö-kirjain oli lakannut toimimasta. Noh, aloin sit purkaan näppäimistöä ja katsomaan, onko siel jotain shaibaa välissä vai mikäs voisi olla vikana. Säätelin aikani, ei vaikutusta. Löytyhän se syykin lopulta: widun TableNinjaFT, jonka latailin tuossa testatakseni, oli blokannut jostain kumman syystä juuri ö-kirjaimen käytön. Kaikki muut toimi normaalisti, jopa ä. Että tuon kun olisi heti osannut sammuttaa, olisi säästynyt turhalta purkamis/kasaamis-operaatiolta.
      Table Control -välilehdellä on jossain noista kohdista "Oemtilde", vaihdat sen toiseksi, niin TableninjaFT ei varaa ö-kirjainta omiin käyttöihinsä. Samalla kohtaa näppiksessä on jenkeillä ilmeisesti jotain turhempaa, jolloin niille ei tule samoja ongelmia kuin suomalaisille Ö:n puutteen kanssa. Itsekin meinaan olen tuosta joskus kärsinyt molempien Tableninjojen kanssa ennen kuin tajusin.

Muutenkin vaikuttaa täysin turhalta ohjelmalta tuo Ninja. Jaksaa sinnikkäästi väittää, että FTP:n pöytä layouttina on Classic, vaikka käytän Racetrackia (näyttää paremmalta + hudin saa paremmin sijoiteltua). Eikä tuo SNG-senseikään toiminut, ihan manuaalisesti piti edelleen rekkailla sittareihin.
      Vaihda se käsin Racetrackiksi.

SNG-sensei ei automaattisesti rekisteröidy sittareihin, mutta vähentää tarvittavien klikkausten määrää. Jos ei välitä lain pöytävalinnasta, voi vain avata tarvittavan määrän pöytiä ja antaa SNG Sensein rekisteröityä uudestaan siihen pöytämäärään jatkuvasti. Eli SNG Sensein pöytien lataus toimii vastaamalla niihin "Haluatko pelata uudestaan"-ikkunoihin.

Elä heti tuomitse, jos ei kaikki samalla sekunnilla toimi. Työkalu voi olla kätevä vaikkei sitä heti opikaan käyttämään.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze

BRM on aarnimetsaa lainaten mallia kamikaze - tarvittava/turvallinen BRM olisi jotain 150-200 luokkaa, mutta mua ei kiinnosta pätkän vertaa hakata jotain $2 superturboja munat vaahdossa $1k rolliin asti, jotta voisin aloittaa $5 tason grindaamisen. Itellä on tällä hetkellä käytössä minimi 50bin kassa- sääntö, eli jos rolli tippuu alle 50biniin sen hetkisellä pelitasolla, niin lasketaan alemmas. Suurimmaksi osaksi kuitenkin on ollut väh 60 binin rolli, mutta sekin on suht aggressiivinen. Tietoinen riski, enkä suosittele muille jos ei pää kestä hurjia swingejä rollissa eikä ole valmis tarvittaessa vaihtamaan tasosta toiseen ja takaisin vaikka monta kertaa päivässä. Itse olen tuohon jälkimmäiseen valmis/varautunut, mutta onneksi sitä ei ole vielä tarvinnut tehdä.

ATM rolli on vähän turvallisemmalla perustalla. Tällä hetkellä $5 supeihin on about 125 binin kassa, joten saa vielä jonku aikaa swingailla ennen kuin worst case scenario pitää miettiä $2 tasoa. Toivottavasti siihen asti ei mennä, mutta vannomatta paras.

Oon tässä nyt miettinyt että voisin alkaa shotittamaan $10 tasolle siinä vaiheessa kun on 80-90 binin rolli kymppeihin. Voi olla, että shotitan jo aikaisemmin, voi olla että myöhemmin. Riippunee ihan kuun asennoista ja Merkuriuksen suhteesta Aurinkoon.
      Ei se nyt ihan kokonaisuudessaan niin ole, että 50 biniä olisi Kamikaze, mutta ei se mikään hyvä ja turvallinen rolli ole. Jos se 50 biniä pysyy, niin että aina löytyy pienempiä turnauksia johon voi siirtyä tai pystyy helposti tallettamaan uuden rollin, niin silloin se on ihan riittävä. Mun mielestä ei myös ole lainkaan ongelmaa tuolla n. 125 binin rollilla viitosiin ottaa esim. yhtä neljäsosaa omista pöytämääristä 10 taalan tasolta ja rollin kasvaessa nostaa kymppien lukumäärää. Mielestäni taas on kohtalaisen järjetöntä päättää tietty binimäärä ja sitten siirtää kaikki pöydät suoraan uudelle tasolle.

Ja koska kansa tunnetusti rakastaa käppyröitä ja graafeja, pistetään lopuksi sellainenkin. Tässä nyt on mukana vain fulli superit, pelailin about 200 6maxiakin mutta fullit nyt vaan tuntuu sopivan mulle paremmin. 6maxit jäi käytännön BE (-$3,8 saldoksi), joten voin ihan hyvällä omalla tunnolla jättää ne pois eikä se kovinkaan vääristä noita graafeja mitä tulen postailemaan. Tämän lisäksi toinen syy, miksi filtteröin 6maxit pois, on se ettei mun hemi jostain kumman syystä osaa laskea 6maxeille ICM:ää ja sitä myötä EV adjusted käyrää. Kun pistän graafit vain fulleista, EV/rolli lähtee nollista, joten senkään takia mikään ei vääristy suuntaan tai toiseen.
      Mikä versio Holdem Managerista? Uudempien versioiden pitäisi kyllä hanskata 6-max turnausten EV-laskut hyvin, muistaisin että noin vuosi sitten tulleissa versioissa sen kanssa oli enemmänkin ongelmia, mutta pitkiin aikoihin ei ole ollut shorttisittareiden kanssa ongelmia.

Mutta joo, tässäpä se graafi. Hieman pelottaa tuon lopun takia: jos viime pelit on menneet noin hyvin, niin seuraavat 1k peliä on pakko runnata aivan vitun paskasti.
      Runilla ei ole muistia, voit runnata hyvin vaikka tästä iäisyyteen.

Roi atm 6,2%, ja ABI $5,2 (seassa siis jokunen kymmentä $2 supia). Aarnimetsa/murrrsu akselilta voisinkin ihan vahvistaa sen, että toi 6,2% on varmaankin suhteellisen mahdoton pitkällä aikavälillä, ja että se tulee varmaankin tuosta tippumaan johonkin 3% hujakoille?
      Ei, vaan vielä vitosen tasoilla on korkeampiakin ROI:ta nähty pitkällä aikavälillä. SatoriKid niminen peluri on muistaakseni vetänyt 8% ROI:lla jonkun 10000 turnausta noissa viitosissa. 6.2% olisi kyllä ihan mahdollisen ROI:n yläreunoilla, eli ihan parhaiden joukossa olet jos tuota tahtia pystyt jatkamaan. Muistaakseni murrrsun EV adjusted on noissa viitosissa jossain 5% tienoilla, mutta hän on nostanut pöytämäärää 16:n tienoille, joka alkaa jo vaikuttamaan ROI:hin. Varsinkin siinä vaiheessa kun sitä kasvattamista tekee.

Mun ICM-pelissä on varmaankin vielä leakkeja, joten en edes oleta saavuttavani jotain 4%< ROIta näissä peleissä. Enkä edes tiedä, onko sellainen edes kelleen mahdollista, vai onko tuo 3% about maxit mitä näistä voi saavuttaa.
      Mitä enemmän vuotoja, sitä pienempi ROI on luonnollisesti saavutettavissa. Toisaalta siinä on motivaatiota kuroa niitä vuotoja kiinni, kun tulokset näkee parhaimmillaan viikossa ja ROI:n nouseminen noissa peleissä vain prosentilla voi pienentää mahdollisia monttuja paljonkin.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Aarnimetsa

Eipä tuohon kohtaan voi kipata mitään SB;stä, jos vihulla on alle 1BB jäljellä. Ei edes pienellä stäkillä. Itse en ainakaan keksi yhtään tilannetta jossa kippaisin ilman että tarkoituksena on röykyttää kuplaa pitämällä passiivista kaveria hengissä.

Silloin kun multittaa kunnolla, näitä paikkoja voi toki jäädä välistä.

Menee toki, mutta oon nyt vältellyt ihan tietoisestikin jollain 23o arvan ottamista, jos vihulla on niin pieni stäkki että vaikka saisikin SB:n ei ole ikinä hyvissä (rahoille päästäkseen pitää voittaa 2-3 arpaa putkeen tjsp). Mut joo, kai vain sitten luovutan vihuille ekstraprofiittia nois, tiiäs siitä.

[quote]Alkuperäinen kirjoittaja Aarnimetsa

Table Control -välilehdellä on jossain noista kohdista "Oemtilde", vaihdat sen toiseksi, niin TableninjaFT ei varaa ö-kirjainta omiin käyttöihinsä. Samalla kohtaa näppiksessä on jenkeillä ilmeisesti jotain turhempaa, jolloin niille ei tule samoja ongelmia kuin suomalaisille Ö:n puutteen kanssa. Itsekin meinaan olen tuosta joskus kärsinyt molempien Tableninjojen kanssa ennen kuin tajusin.

Thänks, pitänee vaihtaa se.

Vaihda se käsin Racetrackiksi.

SNG-sensei ei automaattisesti rekisteröidy sittareihin, mutta vähentää tarvittavien klikkausten määrää. Jos ei välitä lain pöytävalinnasta, voi vain avata tarvittavan määrän pöytiä ja antaa SNG Sensein rekisteröityä uudestaan siihen pöytämäärään jatkuvasti. Eli SNG Sensein pöytien lataus toimii vastaamalla niihin "Haluatko pelata uudestaan"-ikkunoihin.

Elä heti tuomitse, jos ei kaikki samalla sekunnilla toimi. Työkalu voi olla kätevä vaikkei sitä heti opikaan käyttämään.
      Kyllä mie sen vaihoin Racetrackiksi, ja tuo nyt jäi jotain herjaamaan.Ja tajusin kyllä että ei tuo täysin automaattisesti rekkaa, mutta olisi tuo edistystä jos saisi ne ylimääräiset klikkailut pois, ne kun vähän tuppaa aina häiritsemään. Noh, kyllähän tuon ninjan opettelua on vielä ainakin tuo 30 päivää jäljellä. Tosin voisi olla parempi jos ei säätelisi ja kikkailisi tuon kanssa kesken grindien. =P

En siis todellakaan vielä ole kiinnittänyt huomiota minkäänlaiseen pöytävalintaan, kun lyhyellä otannalla tuntuu että regutkin on täysin luettavissa. Sitten isommilla tasoilla aletaan panostamaan tuohonkin, jos nyt riittää urheilumieltä painaa näitä kauankin. Jää nähtäväksi.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze

Ei se nyt ihan kokonaisuudessaan niin ole, että 50 biniä olisi Kamikaze, mutta ei se mikään hyvä ja turvallinen rolli ole. Jos se 50 biniä pysyy, niin että aina löytyy pienempiä turnauksia johon voi siirtyä tai pystyy helposti tallettamaan uuden rollin, niin silloin se on ihan riittävä. Mun mielestä ei myös ole lainkaan ongelmaa tuolla n. 125 binin rollilla viitosiin ottaa esim. yhtä neljäsosaa omista pöytämääristä 10 taalan tasolta ja rollin kasvaessa nostaa kymppien lukumäärää. Mielestäni taas on kohtalaisen järjetöntä päättää tietty binimäärä ja sitten siirtää kaikki pöydät suoraan uudelle tasolle.
      No aattelin tuos kuitenkin vielä harjotella näissä vitosissa, ja enkä aivan ajatellutkaan pompsauttaa heti tasoa ylemmäksi. Ensin vähän sparrataan ja sitten pikku hiljaa. Mutta joo, jatko on tässäkin vielä täysin auki.

Mikä versio Holdem Managerista? Uudempien versioiden pitäisi kyllä hanskata 6-max turnausten EV-laskut hyvin, muistaisin että noin vuosi sitten tulleissa versioissa sen kanssa oli enemmänkin ongelmia, mutta pitkiin aikoihin ei ole ollut shorttisittareiden kanssa ongelmia.

Wareversio, ei siitä sen enempää.

Runilla ei ole muistia, voit runnata hyvin vaikka tästä iäisyyteen.

Mun tuurilla - nevö evö...

Ei, vaan vielä vitosen tasoilla on korkeampiakin ROI:ta nähty pitkällä aikavälillä. SatoriKid niminen peluri on muistaakseni vetänyt 8% ROI:lla jonkun 10000 turnausta noissa viitosissa. 6.2% olisi kyllä ihan mahdollisen ROI:n yläreunoilla, eli ihan parhaiden joukossa olet jos tuota tahtia pystyt jatkamaan. Muistaakseni murrrsun EV adjusted on noissa viitosissa jossain 5% tienoilla, mutta hän on nostanut pöytämäärää 16:n tienoille, joka alkaa jo vaikuttamaan ROI:hin. Varsinkin siinä vaiheessa kun sitä kasvattamista tekee.

No huh huh, mie kun olen aatellut että ei noissa voi mitenkään kovin hyvää roita saada, mutta 8% on kyl aika kova. Mutta joo, en usko että tulen tuota 6% roita ylläpitämään, mutta sekin jäänee nähtäväksi.

Mitä enemmän vuotoja, sitä pienempi ROI on luonnollisesti saavutettavissa. Toisaalta siinä on motivaatiota kuroa niitä vuotoja kiinni, kun tulokset näkee parhaimmillaan viikossa ja ROI:n nouseminen noissa peleissä vain prosentilla voi pienentää mahdollisia monttuja paljonkin.

Tottakai se on tavoitteena, että pelattaisiin mahdollisimman virheettömästi, vaikka tämmöinen väliaikainen proggistyylinen onkin. Ja sinänsähän nämä super turbot onkin loistavia, kun noita pelejä tulee isolla volyymilla, niin näkee suhteellisen nopeaa kuinka on edistynyt. Tosin uskallan suhteellisen hyvillä mielin sanoa, etten ole ainakaan sieltä huonoimmasta päästä mitä ICM-tietämykseen tulee, vaikkei tuo olekaan mun kohdalla täysin aukoton. =P
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Saatiin juuri 1k fulli supia hakattua, niin voisi pistää väliaika-graafia.

ROI tällä hetkellä 4,8% (johon olen tyytyväinen), ja EV adjusted ROI 6,9% (mihin olen erittäin tyytyväinen). Katsotaan kuitenkin sitten jos saadaan useampi tuhat sittaria alle että missä silloin pyöritään. Tällä hetkellä painetaan jotain 100-200 sittaria per päivä, joten menee vielä joku tovi että päästään uusille tuhatluvuille.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Jäikö valueta pöydälle?

NL Holdem $160(BB) Replayer
      Hero ($2,057)
      ($643)

Dealt to Hero T:heart: Q:club:

calls $80, Hero checks

FLOP ($320) 4:spade: 5:diamond: 3:club:

Hero checks, checks

TURN ($320) 4:spade: 5:diamond: 3:club: T:spade:

Hero bets $160, calls $160

RIVER ($640) 4:spade: 5:diamond: 3:club: T:spade: 9:diamond:

Hero bets $320, calls $320

shows 7:diamond: T:club:
      (Pre 26%, Flop 28.3%, Turn 15.9%)

Hero shows T:heart: Q:club:
      (Pre 74%, Flop 71.7%, Turn 84.1%)

Hero wins $1,280

Joo, pitäis painaa riverillä kaikki, kun meillä on tosi usein paras käsi, mutta mulla on paha tapa tehdä tälleen, jos oikein viitseliäs olen niin jätän vihulle 1 chipin.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze

Viime päivinä ei ole jaksanut hakata kuin jotain 100 superia, mutta ihan kivasti napsunut niistä, täytyy myöntää. Viikonloppuna koitin jo muutamaa (20-30 kpl) $10,5 superia, niistä jotain $60 takkiin. Vitosissa taas kulkee senkin edestä: roi 8,6% ja EV adjusted 7,1%. Kaikki sittarit laskettuna lukemat on roi 7,3% ja EVad. 7,1%, että hieman ollaan nyt munkitettu.

Rollia ATM sen 160biniä vitosiin (+$100 pitkin nettiä), niin voisi taas koitella ottaa noita kymppejä mukaan samaan malliin mitä vklp: 9-10 vitosta ja 2 kymppiä siihen rinnalle.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Näkyykö muilla noi graafit, mulla näkyy vaan jäinen sammakko? Anyways hyvin oot painanut, toivotaan et harjaus jatkuu.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Tossa QT kädes kyl shovettaisin alle puolen sekunnin viiveellä aina preflop. Sullahan on oikee monesteri :)

PS: Juu näkyy noi graafit mulla ainakin.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Näkyykö muilla noi graafit, mulla näkyy vaan jäinen sammakko? Anyways hyvin oot painanut, toivotaan et harjaus jatkuu.
      Täällä näkyy!

Ryytille :f_thumbsup:
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Täällä näkyy!
      Tosiaan mulla lukee et unregistered domain ja saku sammakko on hyvin kylmissään jääkuution sisällä. Mut en spämmää tämän enempää, uskotaan että jäätävän hyvin Hero runaa.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze

Tosiaan mulla lukee et unregistered domain ja saku sammakko on hyvin kylmissään jääkuution sisällä. Mut en spämmää tämän enempää, uskotaan että jäätävän hyvin Hero runaa.
      Ilmeisesti jos kerta sammakotkin jäätyy.

Mutta siis, uppia 100bin + rakeback 20+biniä, avg bini $5.32.
    • 1
    • 2