$25-> Jackpot SnG-missio ja $2000 unelma

• CHBeat
      CHBeat
      Bronze
      Noniin! Son moro.

Nyt ois semmosen proggiksen paikka että laitan $25 pelikassaan ja lähden sillä paukuttaa Titan Pokerin $2 jackpot sittareita tavoitteena; luoda semmonen kiva pieni (yli äyräiden pursuava) pelikassa, sekä mahdollinen $2000 bonus.

Ittestä sen verran että olen pokeria harrastellut n. vuoden, tosin pari kk on ollu pientä taukoo monesta eri syystä, nyt on kuitenkin aika palata takasin pöytiin ja oman suosikkipelin ääreen. :f_cool:

Titan Pokerin $2 Jackpot-SnG pohjimmainen idea on se että kahteen pöytään istutetaan yhteensä 12 pelaajaa, jotka sitten kamppailevat neljästä palkintosijasta. Jujuna tässä päällepäin suht normaalilta sittarilta näyttävässä yhtälössä on se että jos onnistuu voittamaan 4 peräkkäin, voittaakin $2000 Jackpotin. Eli ei mikään huono boosti pelikassaan. :f_grin:

Mikäli näin pääsee käymään jää puolet potista pelikassaan, pelitaso nousee muutamalla ja loput siirtyy pankkitilille miltä käsin sen voi törsätä tuottamaan henkistä ja fyysistä nautintoa, enemmän tai vähemmän materialistisilla tuotteilla tai palveluilla. :s_pleased:

-Asiaan!

Tavoitteet:

1. Kasvattaa pelikassaa ja nousta tasolta seuraavalle ($5 Jackpot-SnG) ja seuraavalle ja jatkaa. (Kunnes voin unohtaa duunit, muuttaa kartanoon Goalle ja rapsutella mahaa nojatuolissa bikini-kissojen roudatessa Old Fashionedia toisensa perään.) :s_love:

2. Se 4 voittoo putkeen ja $2000 saalis.

Riskit:

1. $25 pelikassa on pieni. (10Biniä)

+1. sija ($12) tuo +5Biniä, 2. sija ($6) tuo +2,5Biniä jne.

+Kyseistä pelimuotoa ennenkin pelanneena löydän itseni useimmiten top-6 ja jos vain pelaan keskittyneesti eikä pahempia takaiskuja osu kohdille top-3. Joko bubbletan tai sit jään voitolle.

2. Liian monet takaiskut (ks. pelikassa)

+ainahan sitä voi yrittää uudestaan jos tulee pahemmin tyrittyä.

Ajanhallinnallisista syistä (työ- ja sosiaalielämä) en hirveen usein pysty pitkiä sessioita pelaamaan, mutta pyrin vähintään yhden pelin päivässä kiskasemaan vaikka se verottaisi yöunia, sillä pelaamallahan ne projektit kehittyy. Ja tänne kirjottelen aina kun kehitystä tapahtuu.

Otan mielelläni vastaan kaikenlaisia vinkkejä ja kommentteja projektin edetessä!

/Beat
  • 7 replies
    • CHBeat
      CHBeat
      Bronze
      Tota ensimmäistä postia kirjotellessa ja editoidessa oikeella silmällä voitin vasemmalla silmällä ensimmäisen tähän projektiin laskettavan pelin!

Eli so far so good.

pelikassa: $34,6 (+$9,6)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Ei muuta kuin rutkasti onnea yritykselle.

Ite painelin noita nelisen kuukautta viime vuonna loppukesästä alkaen. Paras oli 2 voittoa ja 2 sija. Ei lohdutuspalkintoa sillä :D
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Kun ipokerin tavallisissa sittareissakin on tuolla tasolla sama rake, niin onhan nuo jackpotit parempi vaihtoehto. Mun mielestä niitä on kyllä melko turha tuon jackpotin vuoksi pelata, value tulee ennemmin siitä, että niissä on enemmän paisteja kuin tavallisissa sittareissa. Jos muut antavat voitolle liian paljon arvoa, on itselle helpompi selvitä muille rahasijoille.

Jos ajatellaan vaikka, että voitat keskimäärin 10% noista peleistä, niin ekan voiton jälkeen saisit aina (0.10x0.10x0.10)100% shotin tuohon jackpottiin. Tuo ois noin kerran tuhannesta.
    • CHBeat
      CHBeat
      Bronze
      Joo no en mä oikeestaan sen jackpotin takia pelaa, mutta onhan se ihan kiva mahdollisuus jos sattuis kohille naksahtaa.

Oon kyllä naureskellu tolle pelkästään teoreettiselle todennäköisyydelle, vaikka mukaan ei lasketa edes kaikkia muuttujia (kuten jokainen jaettu käsi ja peliliike).

Onhan se epätodennäköistä saada neljä putkeen, mutta en mä sen takii lottoomaan rupee :D
    • CHBeat
      CHBeat
      Bronze
      Tänään tuli kaks peliä pelattua:
      1. Ensimmäinen meni ihan penkin alle kun en tuntunut saavan käden kättä ja muut pelasivat erittäin aggressiivisesti. Siinä kun ei osunut niin blindit mussutti stäkkiä sen verta että pian olin all-in/fold tilanteessa eikä se ratkaiseva käsikään tuottanut tulosta -> 9. sija.

2. Toinen peli sen sijaan eteni huomattavasti paremmin. Muut pelaajat olivat jälleen erittäin aggressiivisia mutta tällä kertaa kortit osuivat suotuisammin ja sain rohmuttua chippejä itelleni. Suosikkihetkeni oli kun osuin värisuoraan ja pudotin kaksi pelaajaa samaan aikaan. Loput pelistä pystyinkin ottaa rauhallisin mielin ja vajaassa puolessa tunnissa pelattiin jo 1.-3. sijoista. Peli eteni mun pillin mukaan HUppiin asti.
      Sen alkaessa minulla oli n. puolet enemmän chippejä kuin vastustajallani, mutta tuntui kun hän olisi nähnyt jokaisen käden joka mulle jaettiin. Foldasi preflopissa aina kun oli taskupari tai A,jokukiva-suittari. Ratkaiseva käsi olikin sitten se klassinen;

Hero: KJs.
      SB calls, Hero checks
      Flop: shit, something, K
      Hero goes all-in
      ja vihu kääntää AA...

Meni just niinku elokuvissa, mut tällä kertaa mä olin pahis. :evil:

Illan (tai siis aamun lopputulos):

Pelikassa: $35,8 (+$1,2)

Ei huono mut oisin kyl oikeesti halunnu voittaa ton toisen. Se on sellast. Huomenna lisää!
    • CHBeat
      CHBeat
      Bronze
      Ja päivän peli:

Sinnitellen kakkosijalle! oli kyllä yks henkisesti rankimpia pelejä pitkään aikaan. kokoajan seisoin kädet sidottuna marmorikuulien päällä, nuora kaulan ympärillä. Mut jotenki se vaan selvis. HUpissa stäcki ei riittänyt edes ensimmäisen käden isoon blindiin :D

Pelikassa: $39,4 (+$3,6)
    • CHBeat
      CHBeat
      Bronze
      Vähään aikaan en oo kerenny kirjotteleen töiden takia mutta pelejä on tullut pelattua plänin mukaisesti, tosin ne eivät ole menneet läheskään suunnitelmien mukaisesti...

Takkiin on tullut sen verta että pelikassa on miinuksilla lähtökohdasta. Ensin tuli hiukan nekkuun mutta sain tilanteen tasoitettua parilla voitolla tappioiden välissä, mutta sen jälkeen on tämän projektin suurin riski esittänyt pääosaa tässä murhenäytelmäksi muuttuvassa parodiassa menestyksen toivosta.

Nopean analyysin jälkeen voin huomata että peli ei ole muuttunut sitten "tuottoisien aikojen" mutta kädet ei vaan enää pidä ja pöydät iskee nyrkkiä toisensa perään projektin nivusiin. Kurkot kaatuu riverillä, flopatut suorat jää takaoven-värijyrän alle ja olen jopa täyskädellä hävinnyt nelosille jotka nekin yllättäen täyttyivät riverillä. Vihut tekevät mitä ihmeellisimpiä maksuja ja niiden kosteat päiväunet onnenkantamoisista riverillä käyvät toteen. olen tippunut kuudesta turnauksesta peräkkäin käsillä jotka on ollu 80-98%win ennen riveriä. ?(

Pelatut pelit sitten viime updaten: 17
      Palkintosijat: yht.3 (1.,1.,2.)
      Tappiot: 14 (8.-12.)

Victor Mike, Hero wounded, need back-up!

Pelikassa: $18,4 (-$21)