Rakebackia vähintään 500$

• playeriman
      playeriman
      Bronze
      Kohtuu kauan olen pyörinyt täällä Pokerstrategyn sivuilla ja vasta nyt eksyin tänne Projektipäiväkirjojen sivuille. Parempi myöhään kuin haudassa vai miten se meni. :)
      Nimittäin tänne onkin parempi päivitellä tämän projektin kulkua kuin varsinaiseen päiväkirjaani.

Olen tällä hetkellä työttömänä ja ensi kuussa tulee yksi hiukan isompi menoerä johon tarviin reippaat 100€ rahaa. Korvaukset on sen verran pieniä ettei niistä pysty irrottamaan senttiäkään, joten se raha on otettava pokerista!

No, sen takia aloitin kuun alusta projektin kerätä rakebackia tämän kuun aikana 500$ vähintään, josta irrotan 200$ tänne siviilin puolelle ja loput meneekin sitten rollin täytteeksi. Kuun alussa rollia oli 290$ jolla aloin pelaan pääasiassa mikroja.
      Peleinä on ollut NL2$ - NL10$. FL10$, PLO2$ - PLO20$ ja muutama jako PLO50$. PLOhi-lo2$ - hilo20$. 7 card studia olen pelannut 0,05$/0,1$ - 2$/4$, ja vähän 3$/6$ tasoilla.
      Eli varsin laajalla skaalalla olen tähän mennessä pelannut ja kivaa on ollut varsinkin kun on vaihtelevat pelit. Pöytiä on ollut vaihtelevasti 6-16.

Rollista ei tarviikkaan enempiä huolehtia vaan siitä rakebackista laitan aina kertymistiedot päivän päätteeksi. Toivottavasti en mene katki kun välillä pompin hiukan ylemmilläkin tasoilla. Periaatteessa pitäisi kuitenkin pysyä mikroissa :D
      Rakekertymän mukaan, mitä katsoin näistä ekoista päivistä, niin pitää pelata päivittäin vähintään sen 4 tuntia ja ansaita bäkkiä vajaa 17$/pv, jotta pysyn tavoitevauhdissa.
      Enempi parempi jos vaan jaksaa ja sitten tietenkin voi rakettaa etukäteen paljon niin voi pitää jopa vapaapäiviä välillä. :pullo:
      Tähän mennessä olen kerännyt tulevaa bäkkiä 120$, joten ihan hyvällä mallilla on projekti edennyt ja tästä vaan eteenpäin. :]
  • 16 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Joo toi kassa ei oo ihan vakaalla pohjalla noihin 2/4 ja 3/6 peleihin kyllä :D
      Hyvä että on sujunut :f_thumbsup: Ja mitä toi FL$10 on :f_eek:
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      FL10$ on fixed holdemia 0,05$0,1$ blindeillä.
      Nöy limit pelaajana tuli laitettua automaattisesti FL10$. :D
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Kyllähän mä sen arvasin, mutta pakko oli kysyä :f_biggrin:

Käyrä näyttää hyvältä kun vedät hullun session 0.05/0.1 ja voitat 100BB ja sit meet 1/2 studipöytään ja häviät saman yhessä kädessä :f_cool: Jos ja kun tulee mielenkiintosia fiksu/studikäsiä niin heitä niitä analyysiosastolle, siellä kaivataan aina lisää actionia. Ja on kovasti +EV ;)
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Stud onkin siitä kenkku, että just se peli näyttää määräävän tuleeko päivästä plussa vai miinuspäivä!! :P
      Tänäänkin kävin pelailemassa 2$/4$ jonkin aikaa ja takkinhan siellä tuli tällä kertaa niinkuin tosin 0,5$/1$ tasollakin, mutta pelaamalla vain pientä miinusta tälle päivälle. Rb taas pelasti päivän plussalle.

Monesti on session jälkeen sen verran poikki, ettei niitä käsiä jaksa kaivaa, mutta voishan sitä jossain vaiheessa studkäsiäkin laittaa.
      Studvideoiden katselu voisi kyllä tehdä terää muttei niitä täällä juurikaan oo, niinku ei muuallakaan siis ainakaan ilmaisena.

Studin lisäksi pelasin tänään PLO;ta ja hilloa. Viitisen tuntia pelasin. Lopussa meinasin että oisin 16 tablannut teksua, mutten jaksanutkaan enää.
      Hillossa miinusta ja PLO;sta plussaa. Tossa hillossa vaivaa pikkusen huono tuuri. Usein on ollut nutlow flopilla ja joku pari siinä apuna, mutta riveriin mennessä kumpikin on sanonut pokspoks ja vihuille koko potti.
      Minkäs teet.

bäkkiä kerätty nyt 139$, eli edelleen hyvässä kurssissa menee tämä projekti! :)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja playeriman
      Studvideoiden katselu voisi kyllä tehdä terää muttei niitä täällä juurikaan oo, niinku ei muuallakaan siis ainakaan ilmaisena.
      Onhan meillä täälläkin pelkästään suomenkielisiä studvideoita yli kakskymmentä. Tosin yks ainoa niistä on pronssitasolla, suurin osa hopea ja osa kultatasolla. Veikkaisin, että et pelaa PS-träkätyllä tilillä kun moisia fiksutasoja vetelet (eli reikkaat paljon) mutta taso pysyy pronssisena. Tsot tsot :f_p:
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Onhan meillä täälläkin pelkästään suomenkielisiä studvideoita yli kakskymmentä. Tosin yks ainoa niistä on pronssitasolla, suurin osa hopea ja osa kultatasolla. Veikkaisin, että et pelaa PS-träkätyllä tilillä kun moisia fiksutasoja vetelet (eli reikkaat paljon) mutta taso pysyy pronssisena. Tsot tsot :f_p:
      Noista suomenkielisistä videoista merkittävä osa on itse asiassa Stud H/L, vaikka niissä lukeekin pelkästään Stud. Johtuu siis PokerStrategy.comin linjauksesta nostaa hillo viralliseksi valmennuslajiksi.

Löytyy sieltä jokunen Stud Hi -videokin, mutta ovat vähemmistössä.
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      :D
      Alkuperäinen kirjoittaja AAkthxbye
      Noista suomenkielisistä videoista merkittävä osa on itse asiassa Stud H/L, vaikka niissä lukeekin pelkästään Stud. Johtuu siis PokerStrategy.comin linjauksesta nostaa hillo viralliseksi valmennuslajiksi.

Löytyy sieltä jokunen Stud Hi -videokin, mutta ovat vähemmistössä.
      Juurikin näin, että videot on stud H/L ja pronssitasolla ei kauheasti edes noita videoita ole. Taisi olla yksi, mitä nopeasti vilkaisin.

Pelaan pelit tosiaan toisen affin kautta kirjautuneella saitilla.
      Syy on selkeä, mulla ei ole tämän affin kautta kuin kahdella saitilla tilit. William Hillillä ja Mansionilla ja niillä VIP tasot alhaalla ja haaste olisi aikalailla vaikeampi niillä. Tämän projektin pelit on myös i pokerilla toisen affin kautta ja mulla on sinne VIP6 taso, joka antaa ison edun tälle projektille.

Winkwinkwink.
      Seuraavan ehdotuksen voisin laittaa suoraan asiakaspalveluun, mutta laitanpa hauskuuden takia tänne, koska aina pitää yrittää saada etuja!!
      Vastauksen voi toki laittaa privana ja olen hyshys!!! :D
      Ensi kuussa odottaa samanlainen projekti. Onko Pokerstrategylla mahdollisuutta neuvotella William Hillille VIP6 tasoa meikäläiselle???
      Jos onnistuu niin pelaan ainakin toukokuun Hillillä.

Haasteesta tulee nyt astetta vaikeampi, koska näyttö laittaa vastaan. Nimittäin värit näyttää vähän vituralleen ja punainen väri on kadonnut kokonaan. Uutta näyttöä ei juuri nyt pysty ostaa. :(
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Haasteesta tulee nyt astetta vaikeampi, koska näyttö laittaa vastaan. Nimittäin värit näyttää vähän vituralleen ja punainen väri on kadonnut kokonaan. Uutta näyttöä ei juuri nyt pysty ostaa. :(
      Koita räklätä sitä johtoa liitäntäkohdasta sekä näytönohjaimen, että näytön päästä. :f_o:
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Seuraavan ehdotuksen voisin laittaa suoraan asiakaspalveluun, mutta laitanpa hauskuuden takia tänne, koska aina pitää yrittää saada etuja!!
      Vastauksen voi toki laittaa privana ja olen hyshys!!! :D
      Ensi kuussa odottaa samanlainen projekti. Onko Pokerstrategylla mahdollisuutta neuvotella William Hillille VIP6 tasoa meikäläiselle???
      Jos onnistuu niin pelaan ainakin toukokuun Hillillä.
      Valitettavasti tuollaista mahdollisuutta ei ole. :s_smile:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Nii ja kun oliskin IPokan skinien VIP tasot PSn päästä kiinni :f_p:
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Nii ja kun oliskin IPokan skinien VIP tasot PSn päästä kiinni :f_p:
      Niinpä. :P

Näyttöongelma on paha, todella paha. Räpläykset ei auttanu. No, tämä ongelma on korjattu, mutta vasta ensi viikolla. :f_cry:
      Paha se on sen takia, että kun punaista väriä ei ole ja näytön värit on epämääräisiä niin tulipa tehtyä useita virhemuuveja kun katoin monesti että olis väri, mut eihän niitä sitte aina ollutkaan. Varsinkin ne kädet jossa oli pataa ja herttaa paljon niin vaikka käytänkin 4värikortteja ni sekaisinhan noi meni koska kumpikin maa oli mustana.
      Apuna tietenkin se, että kun pöytiä oli monta ni oli aika pieniä ne pöydät. huoh!! Takkiin tuli ( sanoi itsensäpaljastaja :D ), sanotaanko vähintään riittävästi.

Huomenna on pakko vähentää pöytiä ja pidentää sessiota. Muuten voi käydä niin, että meen vielä poikki ton ongelman takia.

Tarvittavan rakemäärän sain kuitenkin kerättyä vaikka kalliiksi tuli ja nyt sitte olen keränny bäkkiä 156$.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Joo saa kyllä olla aika tarkkana jos kerran punaset on mustia :D

Iteä hirvittäs varmaan pelata yhtä pöytää enempää. Tosin en mä nytkän pelaa kun paria :D Toivottavasti kuoppaus loppuu punamustavärisokeudesta huolimatta :f_thumbsup:
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Huhhuh!!!
      Tää projekti käy jännäksi. Kun alussa rolli 290$.....nyt 105$!!!
      Kun eilen oli pientä alamäkeä ja siihen isoa kuoppausta kun kattelin maita väärin, niin nyt oli puhdas syöksypäivä.
      Vähensin pöytiä, jotta saan pöydät isommaksi, ettei kävisi niinkuin eilen. No, ei käynyt mutta kyyti oli jääääääätävääää!!!!!
      Tosin mulla oli taas rolliin nähden liian isot tasotkin mikä tietenkin edesauttoi syöksyä!! Ainoastaan teksussa apaut nolla mutta muissa ei todellakaan.

Laitetaanpa tänne käsi mikä sai lopettamaan pelit kun miun "niska" lopulta katkesi tähän jakoon. Iski luovutus ja antautumisreaktio....eikä pystyny enää ottaa vastaan biittiä... ;(

Tää vois mennä otsikolla; Kun mikään ei ole varmaa!!!
      Tää on hilloa vaikka tossa lukee hi.
      Tässä olin valunut jo pieniin, eikä todellakaan tehnyt mieli täyttää stäkkiä takaisin. Onneksi en ollut täyttäny.
      Tarkoitus oli sss tyyliin saada merkit keskelle viimeistään flopilla ja sainhan minä. Plussana useampi vihu mukana. Ajattelin, että hi oli saletti, mut ei se tullu vaan 2 outtinen vei kaiken. :D Tämän tyyppinen tuuri hillossa on vaivannut jo pidemmän aikaa i pokerilla. Koskahan tua loppuu??

$0.10/$0.20 Pot Limit Omaha Hi
      iPoker
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($24.33)
      Hero (UTG+1) ($2.96)
      MP ($1.90)
      CO ($20)
      BTN ($19.40)
      SB ($3.99)
      BB ($12.66)

Pre-Flop: ($0.30, 7 players) Hero is UTG+1 A:heart: J:heart: A:club: 6:club:
      UTG calls $0.20, Hero calls $0.20, MP calls $0.20, CO calls $0.20, 1 fold, SB calls $0.10, BB checks

Flop: A:diamond: 9:club: 7:club: ($1.20, 6 players)
      SB checks, BB bets $1.20, 1 fold, Hero goes all-in $2.76, MP calls $1.70, 1 fold, SB folds, BB calls $1.56

Turn: 10:diamond: ($8.42, 3 players, 1 all-in)

River: 5:diamond: ($8.42, 3 players, 1 all-in)

Final Pot: $8.42
      BB shows
      10:club: 2:heart: 8:diamond: J:club:
      MP shows
      K:club: 10:heart: 2:spade: 3:spade:

BB wins $5.01 (net +$2.05)
      MP wins $2.99 (net +$1.09)

SB lost $0.20
      UTG lost $0.20
      Hero lost $2.96
      CO lost $0.20

Rolli on siis nyt 105$ ja sain taas kerättyä tarvittavat bäkit ja tällä hetkellä bäkkiä tulee enemmän kuin rolli on eli 175$ :D Ei luovuteta. Niin kauan kuin on merkkejä, niin kauan on toivoa!! Millähän tasoilla sitä huomenna pelaisi. hehe..
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Noniin!
      Päivän peli paketti oli mielenkiintoinen jos sitä suhteuttaa rollin kokoon mikä tänään peleihin lähtiessä oli, eli se 105$. :D
      Peleinä oli PLO2$, PLO4$, PLO10$, PLO20$, PLOhi-lo100$. Stud 0,5$/1$ sekä 1$/2$ tasoilla :P
      Melkein 7 tuntia pelasin silti. Oli parhaimmillaan vain 8 pöytää, mutta pääasiassa 4 pöytää.
      Nooooooo arvatkaas miten projektin käy????????

Just niin, se päättyy tähän. Sain kerättyä rakebäkkiä sen 200$ minkä alunperin pitikin kotiuttaa kuun vaihteessa.
      Pelit ei kuitenkaan pääty tähän, sillä rollia on vielä jäljellä apaut 50$.
      Sillä rahalla aion pelata NL holdemia ja ehkä PLO;ta normaalisti grindaten pienimmillä tasoilla ja koitan saada rollia uudelleen nousuun. Olis siis periaatteessa vielä aikaa saada tuo 500$ bäkkiä, mutta en usko sen täyttymiseen teksun pienimmillä tasoilla pelatessa. Vaatisi tolkuttomat pelitunnit.

Tätä projektia oli mukava yrittää saada onnistumaan. Pelit oli vaihtelevia, mielenkiintoisia ja myös jännittäviä kun olin siellä ylemmillä tasoilla pelailemassa.
      Kyllä tällainen projekti voisi hyvinkin onnistua jos pitäisi huolta siitä, että pelaa niillä pelitasoilla johon pelikassa oikeasti riittää. Minähän en kyllä noudattanut mitään järkevää brm linjaa tässä. :D
      Mutta ei se niin vaarallista tässä kohtaa ollut. Nautin peleistä täysillä, mitä nyt eilen meinasi se tiltti tulla käymään ja näyttöongelma toi lisämaustetta ja tuo sitä lisämaustetta vielä pari päivää.

Jossain vaiheessa pitää kyllä ottaa uusi projekti. Ensi kuussa mahdollisesti sama, mutta järkevämmällä brm linjalla!!! Tai ehkäpä otan tavoitteeksi saada tänne ylin mahdollinen taso. Pronssitasolla kun ei ole tarpeeksi opetusviiiideoita. Nyt kuitenkin keskityn vain pelaamaan normaalisti korttia.

Näin tällä kertaa. Onnea peleihin kaikille!! :)
    • fyctice
      fyctice
      Bronze
      No eikös tuo ollut vaan ajan kysymys millon katkeet? :f_cool:
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja fyctice
      No eikös tuo ollut vaan ajan kysymys millon katkeet? :f_cool:
      No, enhän minä ole katki!! :P Rollia on n. 50$ :D