Rolli 2d-->1000d

• dudetsu
      dudetsu
      Bronze
      Jep eli kuten otsikossa näkyy laitan itselleni uuden projektin kasvattaa rollini 2dollarista siihen maagiseen 1000dollariin. Ja miksi kahdesta dollarista vain?

Itselläni PS:n ura on mennyt suunnilleen niin että kun siinä joulukuun paikkeilla sain 50d:n alkupääoman niin sitä ennen en ollut ikinä pelanut pokeria, mitä ny joskus peliautomaateilla huoltoasemilla, niin vähän aikaa pelasin ja kun kirjoitukset alkoivat niin heivasin pokerin pois kokonaan pariksi kuukaudeksi kun tiesin että muuten ei tuu luettua.

No, kun strategy pojoja ei kertynyt niin PS veti mun alkupääoman takaisin, sain pitää itselläni voitot, noin reilu 2d jäi rollia. Näytti aika pahalta kun näin rollin mutta mietin että ois mahtavaa tästä grindailla rolli ylöspäin ja päätin alkaa pelaamaan nl holdemia ja otin käyttöön SSS:n eli pienimmällekin tasolle eli NL2:lle oli vain huimat 5 sisäänostoa joten pelasin varovasti, mutta jotenkin kummiskin pysyin tilttaamatta ja eikä mahottomia downswingejä tullut ja sain kun sainkin rollin 6dollariin!

Silloin alkoi näkymään valoa hiljalleen tunnelin päässä ja mietin että vaihan nyt MSS:ään koska isommilla tasoilla ei enää voi pelata 20bb sisäänostolla ja nyt olen vasta päässyt 10d rajapyykin ohi! :D

No joo tiedän, että pitäs olla vähintään 25biniä tasolle vähintään, mutta NL2 tasolle mulla on reilu 12biniä nyt eli siis binihän on tällä tasolla siis mulla 0,8d ko pelaan MSS:ää.

No nyt itse projektiin eli kasvattaa rollia ja tietenkin samalla tasojakin ja saavuttaa se maaginen 1k, tavoitteella ei ole mitään aika rajaa periaatteessa mutta mitä pikemmin niin sen paremmin tietenkin.

Tavoitteena siis nuiden itse absoluuttisten tuloksien lisäksi on noudattaa tiukasti BRM:ää ja postata kaikki ongelmakädet analyysi osastolle ja käydä vielä MSS valmennuksilla.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No nyt aattelin tähän laittaa välitavoitteet eli hommahan tulee menemään näin tai ainakin toivottavasti:

Kun rollia on 40d niin sit vaihan NL4

Kun rollia on 160d niin sitten NL10

Kun rollia on 400d niin sitten aletaan painaa NL25

Ja kun saadaan 800d niin aletaan grindaa NL50( tää ois jo aika HC ainaki omasta mielestä :f_biggrin: )

Saattaa jo tosin käydä niin että kun pääseen jo NL25 tasolle niin alkaa kiinnostamaan jo BSS eli pääseen pelaa "oikeella" stäkillä. Sittareitakin alan pelaileen jossain vaihees mutta kuhan pääsis nyt kunnolla eka käteisen makuun!

No joo, nyt itse pelailuun, tässä näkyy mun ensinmäiset reilu 3k kättä ja tasohan siis oli edelleen toi NL2:

Eli voitot näkkyy siis dollareina suoraan.

Eli nyt ens alkuun tavotteena on pelata tällä viikolla neljää pöytää ja 500 kättä illassa ja laitan aina uudelle viikolle uuden tavotteen pöytiä tai määriä.
      Tuun aina päivittään etusivulle tulokset ja muuten sitten kirjottelen muut viestit jatkoksi.

ROLLI : 10,09d

Winrate : 6,82bb/100kättä

Päivittelen aina etusivulle tuhannen jaon välein tulokset ja eikun pelaamaan!

Ei muutakun pistää neuvoja ja muuta juttua tulemaan tähän thrediin mitä nyt keksittekään!

E: Joku mode vois muokata tästä sivusta normilevysen ko huomasin että tuli vähän ylileveä :)
  • 6 replies
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja dudetsu
      E: Joku mode vois muokata tästä sivusta normilevysen ko huomasin että tuli vähän ylileveä :)
      Tuon kuva tekee tästä sivusta leveän.
      Muutat sen maks 800 pikseliä leveäksi, niin kaikki on ok.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Wlore
      Muutat sen maks 800 pikseliä leveäksi, niin kaikki on ok.
      Done & done :f_thumbsup:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Kyllä sen rollin voi aina laittaa viimeisimmän viestin loppuun mielummin. Lukijoillekin helpompaa, kun ei tarvitse sitten tulevaisuudessa siirtyä ensimmäiselle sivulla ja mahdollisesti takaisin viimeiselle sivulle.

Kunhan et tilttaa ni tää on täysin mahdollista. TSEMPPIÄ :f_thumbsup:
    • partane
      partane
      Gold
      En vaan nyt tajua, että miksi pelaat tommosella rollilla. Etkö haluu sijottaa rahaa pokeriin vai mikä tässä on ajatus? Luulisin että alkupääoman suuruisen summan tallettamiseenkaan ei tarvitse olla mikään järettömän varakas. Ihan jo ton takia depoisin et kun joudut pelaamaan vajaalla brm, entä jos häviitkin vaikkapa puoli rollia yhteen sessioon, miten se vaikuttaa sun peliin? Entä jos meet poikki, vieläkö sitten löytyy intoa jatkaa?

Tsemppiä kuitenkin :s_thumbsup:
    • dudetsu
      dudetsu
      Bronze
      Joo tiedetään että BRM on tärkeä ja mun rolli ei aivan ole sen mukainen, mutta katotaan nyt miten käy! :D

Heti sen verran aattelin tätä projektia modata, että kun eilen veivasin tasan 500 kättä ja kuoppasin noin 2d mikä on 20% mun rollista, niin ei oo varaa swingata alaspäin enään paljoa, joten alan grindaileen SSS mikä mahdollistaa munkin rollilla NL2 tasolla 20biniä niin on vähän turvallisempi olo

Eli rolli on nyt 8,12d ja ei muutakun kunnolla "harjaamaan" NL2 pöytiä!! Eli postaan ylihuomenna tulokset miten käy sillä aattelin alkuun pelata päiväsä 500 kättä eli torstaina on taas tuhat kättä lisää...

Ciao!
    • dudetsu
      dudetsu
      Bronze
      Pikkusen päivitystä! Nyt on 4,7k kättä takana ja rolli on reipas 9d! Tosin kävin ton viimepostauksen jälkeenkin jo niinkin kuopassa kuin 6d kun tuli paljo biittejä ja muutenkin jonkinverran huonoa peliä.

No nyt alko kädet pitämään jo vähän paremmin, silti näköjään tulee näillä tasoilla paaaaljon biiittejä, mutta kummiskin noustiin takas maanpinnalle, tosin alotus rollista eli 10,09d ollaan vielä muutama bini jälessä mutta eiköhän tää tästä!

Seuraavan kerran postaan vaikka kun käpäliä on 6k eli tommonen 1,3k lissää niin pysytään ajantasalla! Siis NL2 SSS on täl hetkel homman nimi.

Käsiä 4,7k
      Rolli 9,02d