Crushing my bankroll!

• qodbop
      qodbop
      Bronze
      Tämä päivis piti jo aloittaa n.kk sitten kun laitoin pelit taas tulille mutta laiska kun olen venyi aloitus näinkin pitkään.Tässä on vapaata viellä Toukokuun loppuun ja tarkoitus olisi vetää ainakin toiset 100k kättä siihen mennessä.Loppu vuoden sitten ajan salliessa pyrin vähintään 40k kättä kk tahtia.
      Pelit jatkui sittareista saadun n.4kk tiltti tauon jälkeen viime kuun lopussa ja n.100k kättä hakannut rushii NL5/NL10 FR.Nyt on ollut 2 yritystä nousta NL10 molemmilla kerroilla vajaaseen 3k käteen menetetty se 5 binin isku.
      BRM käytän 25bin ja tiputan tasoa jos ylempänä tulee -5bin.Kassa on pieni ja pelissä on paljon parannettavaa joten lähtökohta ei mikään paras mahdollinen.Motivaatiota löytyy pelaamiseen ja opiskeluun vaikka muille jakaa joten katsotaan mihin se riittää.

Ja juuri napsahti RB 5binii eli enään on 2binii matkaa seuraavaan NL10 hittiin :D

Listataan tavoitteita:
      -Toukokuun loppuun mennessä NL10 vakkariksi
      -Peliä 4h päivässä ja väh.1h käsien läpikäymistä/noteja.
      -Vaikeiden Käsien postaaminen foorumille.
      -Pelaaminen ainoastaan kun vireys taso on hyvä(tiltti iskee nälkäisenä/väsyneenä/krapulassa pelatessa).

Tiltin kassa tällä hetkellä 240.54$.
  • 34 replies
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Juu ei viellä ihan päässyt NL10 kimppuun oli 10 sessarin tappioputki joka onneks päätty ja 2 vikaa jopa hieman plussalle.
      Turpaan tuli kyllä aika huolella välillä ja oma pelikin sekos jatkuvien biittien takii.Ei ollut tänään KK tai AA vahvoja arvonnoissa ja onnistun kyllä itsekkin levelöimään parit hassut hanskat jotka meni päin v*****.
      Tänään kuitenkin tuli käsii reilut 9k joka taitaa olla oma enkka ja rakeakin kului rapet 6binii.
      Oho ja eilen 6k hanskaa..sik
      Iron maniin puuttuu 5 päivää et saa ne kulta tason mitallit.Ens kuussa en lähde tohon leikkiin kun joutuu puoli väkisin pelailee silloinkin kun ei huvita tai ole aikaa.

Kassaa onnistuin tuhoo hieman ja tossa on muistaakseni jo 3 siivuu tota bonariiki..
      228$
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Rushi on imo pikkasen kyyläsempää ku aiemmin. Vähä sellasen kutinan saanu ku vissiin non usa reguja tullu takasin bonareita vääntään ja muuta sontaa.

E oikein tykkää rushista tälleen liian kyylää, turhan setupikasta ja toisaalta superhäröä joitain vihuja vastaan. Koko soppa ku pistetään sekasin ja 3-4tabletetaan koko roskaa nii vähemmästäki on kuula sekasin.

Tsemiä vaa peleihin sinne.
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Kiitti!Joo viime vkl ja alku viikon oli aika kalaisaa mutta nyt on kieltämättä pelit tiukentuneet.Melkein kyllä mukavampi pelaa (huonoja)reguja vastaan et on edes pieni järki pelissä eikä pelkkää arvausleikkii.
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Vihut vieneet kuin pässii narussa ja bonarin ansiosta viellä siedettävässä kuopassa.Kai mä oon pelannu huonosti tosin runikaan ei mikää hääppönen ole viime päivinä ollut.Ei oikee mitää miettimisen arvoista tilannetta jäänyt mieleen ehkä parit riverit ollu pihalla ja luultavasti valuee menny vääriin päätöksiin.Yhen tosi ison river pillin vedin esittäen turnattua väriä pelkkä A kädessä mut eihän noi irrota mitään kättä vaikka ois 1 väri boardi.Eräski jamppa roikku keskiparilla 1 värisen boardin riverille ja makso viellä potituksen ilman omaa värikorttia..
      Eilinen oli hirveetä kuraa,vaikka runnasin EV:n yli 4binii sain 5 binin kuopan :D
      Tänään sit on mukavia setuppeja osunut mullekkin ja niiden avulla bini plussalla(oli jo -5bin)..Sairasta vetää fullii tällä varianssilla ja varmaa pakko tiputtaa pois 3bettejä ja muuta ohutta valutusta.Ehkä ois syytä myös siirtyy puolen potin konttareihin varsinkin 3betatuissa poteissa jossa ne tiputtaa 1/3 potilliseenki jos on tiputtaakseen.
      Eniten päähän ottaa rushissa se et jos sököttää se on aina auto potitus perästä siispä potti kontrolli todella vaikeeta OOP.Ei ole lähellekkään sama toiminta normi pöydissä ja mietinkin et splittas kassan ja lähtis vetää samalla vaikka ongamelle kunhan toi ironman on clearattu.

Ihana setup <3

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.05(BB) Replayer
      SB ($5.98)
      BB ($4.12)
      UTG ($16.58)
      UTG+1 ($8.13)
      Hero ($6.17)
      MP1 ($3.69)
      MP2 ($5.08)
      CO ($1.68)
      BTN ($2.81)

Dealt to Hero Q:spade: Q:club:

fold, fold, Hero raises to $0.15, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.13, BB calls $0.10

FLOP ($0.45) J:diamond: 4:heart: Q:diamond:

SB bets $0.20, BB raises to $0.70, Hero raises to $6.02 (AI), SB calls $5.63 (AI), BB calls $3.27 (AI)
      En nähnyt tossa mitään syytä lähtee hidastelee kun tullut jo donkki ja reraise edeltä.

TURN ($16.08) J:diamond: 4:heart: Q:diamond: 9:diamond:

RIVER ($16.08) J:diamond: 4:heart: Q:diamond: 9:diamond: 8:spade:

SB shows J:club: J:spade:
      (Pre 18%, Flop 4.5%, Turn 2.4%)

BB shows 4:diamond: 4:spade:
      (Pre 17%, Flop 9.4%, Turn 23.8%)

Hero shows Q:spade: Q:club:
      (Pre 66%, Flop 86.0%, Turn 73.8%)

Hero wins $15.01
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Välillä sitten toisinki päin..Aika tilttipusku oli ku just toisessa pöydässä vihu veteli runner värin mun kalle settii vastaa.Kalliiks tulee nää lipsahdukset mutta päivä kuitenki kivasti plussalle.

Kääntelin vaikka miten päin equilaattorilla mut ei tässä pitäs katkee edes sata diippinä jos jotain järkee laittaa vihujen rangeen..Semmonen tiltti pusku tälläkertaa,shit happens ja kohti uusia pettymyksiä :D

Hero ($13.31)
      BB ($13.90)
      UTG ($2.96)
      UTG+1 ($7.05)
      UTG+2 ($12.70)
      MP1 ($3.28)
      MP2 ($1.88)
      CO ($5.16)
      BTN ($1.93)

Dealt to Hero 5:club: 5:heart:

fold, fold, fold, fold, MP2 calls $0.05, CO calls $0.05, fold, Hero calls $0.03, BB checks

FLOP ($0.20) 8:heart: 6:diamond: 5:diamond:

Hero bets $0.16, BB raises to $0.55, MP2 raises to $1.83 (AI), CO raises to $5.11 (AI), Hero raises to $13.10, BB raises to $13.85 (AI), Hero calls $0.16 (AI)

TURN ($33.66) 8:heart: 6:diamond: 5:diamond: A:heart:

RIVER ($33.66) 8:heart: 6:diamond: 5:diamond: A:heart: 7:diamond:

BB shows 4:club: 7:club:
      (Pre 12%, Flop 71.9%, Turn 85.0%)

MP2 shows 8:club: 8:diamond:
      (Pre 56%, Flop 17.5%, Turn 10.0%)

CO shows 6:club: 6:spade:
      (Pre 17%, Flop 5.3%, Turn 2.5%)

Hero shows 5:club: 5:heart:
      (Pre 15%, Flop 5.2%, Turn 2.5%)

BB wins $31.66
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Whaaaat :f_biggrin: Aika sairaaksi menee jo.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Siin on kyllä ehkä viikon sikein käsi :D

Set over set over set over flopattu suora. Haha. :f_love:
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Noitahan näkee Rushissa aina välillä :D

Tänään 6420 kättä ja tappiota 0.11$..hohoijaa muuten meni mallikkaasti mutta tuli siinä semmoinen 260 käden synkkä hetki jossa meni 6 binii vihuille..Tekis niin mieli päästä shotittelee taas mut ei sit millään oo saanu tota kassaa nousee sinne 25 biniin.Lähellä kyllä ollaan mut oikeestaan vaan ton bonarin vapautuksen ansiosta.Nyt jänskättää et paljo huomenna napsuu rb kun ei oo mitään hajuu paljo toi bonarin vapauttaminen on siihen vaikuttanut.
      1 päivä ja on kulta taso iron manissa lalala

Näin saat FR pelisi tuottamaan :D Njoo oli ihan statsien mukaan vedetty ja vetäisin uudestaanki ihan samalla lailla. SB steal 100%/4bet 50% eli siellä on melkee any2 tossa 4betis eikä se voi maksaa puskuu kovin monella kädellä mulla kuitenki ihan solidit statsit(riidit ei ton jälkee varmaa enää niin solideja).Tällä kertaa sillä oli monsterit :f_love:

SB ($9.27)
      Hero ($5.32)
      UTG ($5)
      UTG+1 ($1.90)
      UTG+2 ($8.30)
      MP1 ($5.30)
      MP2 ($6.44)
      CO ($3.96)
      BTN ($8.07)

Dealt to Hero J:diamond: 5:heart:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, fold, SB raises to $0.15, Hero raises to $0.45, SB raises to $1.05, Hero raises to $5.32 (AI), SB calls $4.27

FLOP ($10.64) 4:club: T:spade: T:diamond:

TURN ($10.64) 4:club: T:spade: T:diamond: T:heart:

RIVER ($10.64) 4:club: T:spade: T:diamond: T:heart: K:club:

Hero shows J:diamond: 5:heart:
      (Pre 30%, Flop 15.4%, Turn 9.1%)

SB shows 8:club: 8:spade:
      (Pre 70%, Flop 84.6%, Turn 90.9%)

SB wins $9.94
    • partane
      partane
      Silver
      J5o 5-bet shove, NL5 full rush??? Joku tässä ei nyt täsmää :f_eek:

Oliko sulla oikeesti riittävästi 4-bet tilanteita vihun kanssa että pystyt perustelee ton shoven? Itellä ainaki yleensä otannat oli jotai max. 200 kättä, josta nyt yleensä ei saa paljon irti vihun 4-bettailusta.

Ja oon kyl ite grindannu ja nähny muiden grindaavan nuita rush pöytiä ja sanon, että: pelaa normipöytiä, siel on se value :D

No joo, jos tuolla painat nii et kyl järetöntä tulosta tee, tuotto tulee isoksi osaksi rb:stä.
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Kaikki täsmää ja väitän et oon voitolla noista vastaavista tilanteista(tuo oli kyllä todella huono käsi yleensä SC tai Ax alan muuvaille).Kyseistä jamppaa vastaa näyttää hemi vähää reiluu 100 kättä joten aika kevyellä otannalla menee mutta jos summataan vastaavat tilanteet niin väitän et oon voitolla.En mä kuitenkaa puske 0 EV:llä preflop,vaan täytyy katsoo kokonaisuus,Kipit + EV ja sioitettu raha tekee tostakin pelistä voitollista(tai sit oon pahasti väärässä).Tärkeää on huomioidan vihujen kyvykkyys 4 bettaa kevyesti jota vastaa bluffi 5bet pusku polarisoi mun rangen blindi tilanteessakin TT+/AQ+ se kai on helposti voitollista vaikkei huomioida tulevia + EV tilanteita.Just Rushissa näitä kannattaa tehä jos pelaat muuten solideilla statseilla vihuja vastaan joilla on sopiva otanta sun omista statseista.Mulla on tapana kirjoitella noteja aina kun katkeen pillillä jolloin sen voi huomioida myöhemmissä käsissä (toki vain järkeviä vihuja vastaan).Kun ihmettelet tota pelii niin luulen et oo paljoo FR Rushii pelannut jossa kyllä alkaa monilla olee kohtuu kovii levelöintejä eikä tämmöset muuvit oo harvinaisii vakkareita vastaan(niillä jotka on kyvykkäitä kevyeen 3bettiin)..

Totta et en paljo rakee enempää oo pystyny biittaa NL5 Rushii mut opettelen ja tutkiskelen tilanteita hemistä päivittäin joka toivottavasti tuottaa tulostakin tulevaisuudessa.
      Pahimmat vuodot löytyy mulla postflopista ja liian kevyestä SD:stä enkä oikee mitää järkevää oo keksiny tilanteen korjaamiseen..

Jos pelaisin perus ABC pokkaa oisin jo paljon korkeemmalla tasolla :D
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Jahas kohtuu ylimielisesti kommentoitu mieheltä joka ei ole pystynyt biittaa edes microja.Pahoittelut siitä!En myöskään pysty perustelee/todistamaan mitään noista väittämistä(vappu huumassa kirjoiteltu).

Ehkä tosiaan olisi syytä ottaa muutama askel takasin päin ja lopettaa marginaaliset levelöinnit sun muut turhuudet.Ei tommoiset älyttömät muuvailut kuulu micro tason fulli peleihin jos ei sitten halua kaivella verta nenästään.
      En kyllä tiedä miten palata peruspeliin ja ehkä ainoa vaihtoehto on sammuttaa hudi pelatessa vaikka sillä menettääkin jotain infoa vihuista.Vai olisiko järkevämpää vaan poistaa hudista vaikka viikoksi kaikki semmoinen tieto mikä aiheuttaa turhaa levelöintiä..Täytyypä mietiskellä miten ja mihin suuntaan jatkaa pelaamista.
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Menossa on 3 yritys nousta NL10 ja toistaiseksi sujunut kivasti kun Partasen potkimana oon ehkä saanut pelin parempiin kuosiin.Ensimmäistä kertaa käteis pokan showdown/non shwdown käppyrät alkaneet näyttää ns. oikeilta TAG pelurille.Mutta nyt ymmärrän miksi FR on muka tylsää..Kun jättää kaikki kikkailut pois niin ei helkkari sentään tätä jaksa pelaa ja luulen et siirtyminen shorttiin on edessä piakkoin.Vähän mietiskellyt tyyliä millä oon vääntänyt menemään esim. viimekuussa niin voisin siirtää sen melkeen suoraan shorttiin(ei ihan kaikkia kikkailuja)ja ois valmis konsepti kun jättää ne 3 aikasinta paikkaa pois joista oon muutenkin pelannut tosi tiukkaa.
      Ei kai tää fulli ole oikee paikka mulle kun kuitenkin tykkään pelata paljon blindi pelii vaikkei taidot ehkä riittäisikään :P

Heitetääs tähän nyt 1 hanskakin missä tyhmästi slowailin tosi vedokkaan flopin tarkoituksena alkaa valuttamaan kaikkiin ei risteihin turnilla mutta sieltä tulikin kohtuu paha kortti(A ois ollut hieman pahempi).Mutta mutta eipä vihuloisilla ollutkaan suoraa/värinvetoo :D

NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($4.28)
      BB ($9.88)
      UTG ($3.77)
      Hero ($9.90)
      UTG+2 ($6.88)
      MP1 ($13.38)
      MP2 ($23.70)
      CO ($10.52)
      BTN ($4)

Dealt to Hero J:heart: J:spade:

UTG raises to $0.50, Hero calls $0.50, fold, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.45, BB calls $0.40

FLOP ($2) J:club: 2:spade: K:club:

SB checks, BB checks, UTG bets $0.90, Hero calls $0.90, SB folds, BB calls $0.90

TURN ($4.70) J:club: 2:spade: K:club: T:heart:

BB bets $0.60, UTG raises to $1.35, Hero calls $1.35, BB raises to $2.10, UTG calls $0.75, Hero calls $0.75

RIVER ($11) J:club: 2:spade: K:club: T:heart: T:club:

BB bets $6.38 (AI), UTG calls $0.27 (AI), Hero calls $6.38

BB shows J:diamond: 3:diamond:
      (Pre 11%, Flop 0.0%, Turn 0.0%)

UTG shows Q:heart: Q:spade:
      (Pre 80%, Flop 13.1%, Turn 23.8%)

Hero shows J:heart: J:spade:
      (Pre 9%, Flop 86.9%, Turn 76.2%)

Hero wins $22.43
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Tsiisus matafakin kraistus toi BB J3 :diamond: pelaa elämänsä pokeria. Hyvin veti ison pelin :D :tongue: :P ?( miksei J3s riitä showdownissa ----> suomi24 itkemään ku paistit ei kippaa ikinä mitään. Mullahan vois olla tossa rr neloset, väri ja isompi paatti. Eli jätkät on näillä tasoilla ihan steissöneitä. :)
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Joo tosta kyllä näkee hyvin miks ei kannata kikkailla näitä vastaan..Mitä mieltä oot tosta UTG:n MSS pelaajan 5bb avauksen maksusta?
      Syy miks lähdin siihen on et se avaa 10% aikasesta ja en oikein millään uskaltanu 3bettaa sitä kun 7 jamppaa takana toimimatta.Mitään suoria setti oddseja ei tohon tietenkään saa ja aika moneen pöytään oisin katkennut huppi potissa muutenkin.Onko tossa mitään järkee?Vai oisko ollu parempi kippaa pre?
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      No vähän siinä ja siinä. Ei tossa pelissä kyl aitoa MSS-robottia vastaan valuee löydy. Ainoa plääni koukuilla imo tos on flättää ja kattoo tuleeko floppiin A,K jos vältetään noi nii sitte stäkkäännytään ja muutoin mennään hiirenä pakkaan. Sit on henkilökohtanen voi voi ku se QQ kääntyy ja näytetään nii %¤#%" tyhmiltä vetäessa 2outtista. Mut niinku sanoin ei pahemmin valuee oo flätissä, ei liiemmin 3betbluffissa... ei tos oikein tee mieli kipatakkaan. Heittäisin noissa tilanteissa noppaa 3betin ja flätin välillä. Ehkä toi 5bb openraise kallistais mut 3betin puoleen... emt... noppaa esiin kiitos. :)
    • partane
      partane
      Silver
      Viimeset postaukset jääny lukematta, mut kommentoinpa nyt.

Kun ihmettelet tota pelii niin luulen et oo paljoo FR Rushii pelannut jossa kyllä alkaa monilla olee kohtuu kovii levelöintejä eikä tämmöset muuvit oo harvinaisii vakkareita vastaan(niillä jotka on kyvykkäitä kevyeen 3bettiin)..

Veikkaan et tommoset muuvit on hyvin harvaa vihua vastaan oikeesti nii +EV, että niitä kannattais tehä. Toki en voi olla asiasta 100% varma, mut ainakin nl5 - nl10 rush shorttia pelasin suht. vasta huvikseni ja en törmännyt kyl yhteenkään osaavaan vihuun. Tason vakkarit oli yleensä tosi nittejä, jopa shortissa.

Jos pelaisin perus ABC pokkaa oisin jo paljon korkeemmalla tasolla

Saattaa olla, ABC-pokka ei toisaalta kanna kovin pitkälle eikä toisaalta mikään kikkailukaan. Pitäis aina järkevästi miettiä miten vihu (nl5 vakkari tai paisti) ajattelee tilanteen ja pelata sen mukaan. Hirveitä levelöintejä tuolla en suosittele harrastamaan, jos perusasiat on kunnossa nii rush käsimäärillä pitäis suht. nopsaa voittaa se muutama kymmentä biniä että päästään isompaan.

Jahas kohtuu ylimielisesti kommentoitu mieheltä joka ei ole pystynyt biittaa edes microja.Pahoittelut siitä!En myöskään pysty perustelee/todistamaan mitään noista väittämistä(vappu huumassa kirjoiteltu).

Enköhän mä nuo pelit nykysin biittais, oon aika erilainen pelaaja ku sillon ku nuita tasoja painoin. Pitäis vissii joskus ottaa projektiksi, mutta nyt ei oo oikeen semmoselle aikaa. Ja millä tavalla mun kommentti oli ylimielinen, just samanlaisia pelejä itekki tein ja siks niitä en biitannukkaa :f_biggrin:

Partasen potkimana oon ehkä saanut pelin parempiin kuosiin.

Kiva jos oli jotai hyötyä, tsemppiä vaan ja yritystä kyl se siitä ku viittii panostaa ja käyttää aikaansa saavuttaakseen tavoitteensa. :f_thumbsup:
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja qodbop
      Ymmärsit väärin en tarkoittanut sua vaan puhelin itsestäni :D Mä itse en oo pystyny biittaa mikroja käteisessä ainakaan jos ei bonareita sun muita palautuksia lasketa.
      Tosiaan kirjoittelin sen ylemmän kommentin jo vappujuomia maistelleena hieman vauhdikkaasti ;) Kuten tossa korjaus viestissä nolona myönsin niin ei noi muuvit oikeesti kuulu mihinkään fulliin tai ainakaan mihinkään mikroihin.
      Mutta toivotaan että asiaa hieman miettineenä tarttui oikeasti jotain matkaankin ja mun tarkoitus on oikeasti kehittyä pelaajana pois vääriltä poluita joten kernaasti otan vaikka kovaakin kritiikkiä vastaan jos se on perusteltua!
    • partane
      partane
      Silver
      Ymmärsit väärin en tarkoittanut sua vaan puhelin itsestäni :D Mä itse en oo pystyny biittaa mikroja käteisessä ainakaan jos ei bonareita sun muita palautuksia lasketa.
      Tosiaan kirjoittelin sen ylemmän kommentin jo vappujuomia maistelleena hieman vauhdikkaasti ;) Kuten tossa korjaus viestissä nolona myönsin niin ei noi muuvit oikeesti kuulu mihinkään fulliin tai ainakaan mihinkään mikroihin.
      Mutta toivotaan että asiaa hieman miettineenä tarttui oikeasti jotain matkaankin ja mun tarkoitus on oikeasti kehittyä pelaajana pois vääriltä poluita joten kernaasti otan vaikka kovaakin kritiikkiä vastaan jos se on perusteltua!
      haha :D

Mietin tos et tarkotatko nyt mua, ja ymmärsin sit näin ku olin just enne tota sun kommenttia postannu ton :D
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Eeehele...

Otteko te ennen tsekkimatsia jo ihan vappusimoissa uuestaan? :tongue:
    • 1
    • 2