Newbie beginning

• eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Ajattelin ottaa itseäni vastaan tälläisen skaban. Toivon saavani jotain kommenttia välillä, se lisäis motivaatiota kummasti.

Alotan kertomalla jotain ittestäni:
      Pelaillut parivuotta satunnaisesti pikkupöytiä ja SNG:tä.
      Tappiollisesti pelannu aiemmin ja hävinnyt muutaman kympin,
      koska ei ole ollut tietoa/taitoa eikä varmaan se kiinnostus ole alkuhuumaa kummempaa ollut.
      Nyt syksyllä alkaa opiskelu ja opiskelu maksaa joten ois kiva muutamia euroja saaha lisää tuonne tilille.
      Käytän Elephanttia joka saa piirtää viivaa jonka postaan tänne, ehkä käsiäkin joskus.

Alotan ~70$ pääomalla tuolta 1 tasolta.
      Tavoite on nousta tasolle 3
      1. $0,1/$0,2
      2. $0,15/$0,30
      3. $0,25/$0,50
      Pelinä Fixed Limitti.
      Pelaan perustason koottujen Fixed ohjeiden mukaan.
      Peliaikee tulee 1-5h päivässä. (näkeekö elephantissa tunnit?)
      Tavoitteiden saavuttamiselle ei ole tiettyä aikarajaa.
  • 13 replies
    • Mahola
      Mahola
      Bronze
      Ei muuta kun onnea projektiin. Vaikka ideana onkin saada opiskeluun tukea pokeria pelaamalla, kannattaa kuitenkin ensisijaisesti keskittyä itse peliin ja oikeiden päätösten tekemiseen jatkuvasti. Liika rahan ajattelu ja "tienaaminen" sotkee helposti peliä. Elefanttiin tai FL:ään ei sitten mitään neuvoja löydykkään.
    • baboKeisari
      baboKeisari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Mahola
      kannattaa kuitenkin ensisijaisesti keskittyä itse peliin ja oikeiden päätösten tekemiseen jatkuvasti. Liika rahan ajattelu ja "tienaaminen" sotkee helposti peliä.
      Näin on. Onnea peleihin! :f_thumbsup:
    • againAA
      againAA
      Bronze
      Tsemppiä projektiin. Kivinen tie edessä, välillä hermojen menetys tulee olemaan lähellä. Alimalla tasolla vihut pelaa todella huonosti ja arvaamattomasti. Missäs pelaat?

fixu pelaajia strasilla vain tarpeeksi (ite 6pöytää auki 10max),ipokerilla välillä illalla saa 5 pöytää auki , kahta eri tasoo tosin.
      16,5K kättä 89hrs +7,76$ :f_confused: pelaaminenhan on mukavaa :]
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Pelaan Partyllä.
      Pelaan yleensä 2 pöytää kerrallaa mutta joskus kun on vähän hiljasempaa pelissä niin se 4 on maxit.
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Tänään on ollu eniten alotuskäsiä ikinä mutta aina on tullu nokille. On KK settiä ja AT suoraa ja aina napsunu värillä ohi tai joku saanu isomman täydenkäden/ vastaavaa. (yleensä Riverillä)
      2 pöytää auki ollu illan ja vajaat 300 jakoo nähty tänää, vpip noista on ollu ~20 vaikka yleensä siinä 14 paikkeilla. Tappioo tänään ~6$.

Oon tehny 3 täysin typerää virhettä jos oisin kattonu vihujen statseja vähän et onko tiukka vai löysä pelaaja mutta se on sitä opettelua. Nyt loppua kohden vähä oon saanu merkkejä takas mut katotaa huomenna uusiks.

Niin ja noita Sawkko FL videoita oon seuraillu myöskin.
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Eilen aamuna pelailin vähän mutta pelistä ei tuu mittää, alotuskäsiä tänään ei ole tullut nimeksikään ja jos onkin niin floppi menee ohi 100-0.

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $10,98
      BB:
      $5,57
      MP2:
      $5,55
      Hero:
      $3,81

0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.103 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 6:spade: , 6:club:
      4 folds, MP2 calls, 2 folds, Hero calls, SB calls, BB checks.

Flop: (4,00 SB) J:diamond: , T:spade: , 6:heart: (4 players)
      SB checks, BB bets, MP2 calls, Hero raises, SB calls, BB calls, MP2 calls.

Turn: (6,00 BB) 2:club: (4 players)
      SB checks, BB checks, MP2 checks, Hero bets, SB calls, BB calls, MP2 folds.

River: (9,00 BB) K:spade: (3 players)
      SB bets, BB folds, Hero calls.

Final Pot: 11,00 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (6s 6c)
      SB shows suora, kuningas asti (Qs 9s)

SB wins with suora, kuningas asti (Qs 9s)
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Ei oo tosi, nyt jotenki tää peli potkii päähä normaalia enempi. Silloin kun mulla on hyvä käsi ni joku vetää takataskusta jonki ihme monsterin. Ja sillon kun päätän luovuttaa Riverillä kun pelis on 3 muutakin niin mun olemattomalal kädellä ois voittanu?! Mitä nää pelaajat oikee on? Tyyppi jolla handrange on 90 vetää AK kun mulla on KQ, floppi A,K,Q sinne taas meni merkit. No jossain vaiheessa on varmaan tultava vähä paremmat tuulet. Niitä odotellessa!
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Fixed osaa kyllä olla karua ajoittain. Koita kestää :f_love:
    • againAA
      againAA
      Bronze
      Julma pelihän fixed on.
      Totahan fixed just on pahimmillaan(itsellä aivan samat tuntemukset) ;(
      Kyllä se vielä toiste päin muuttuu, itellä kesti 5K kättä ennen kuin kääntyi, tai oppi pelaan :s_biggrin:
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Nyt alkaa vähän pelit paraneen. Ei masenna enää nii paljua! ^^

Kommentoikaas miten tälläne olisi pelattu? Itte pelkäsin että joku näyttää setin.

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $1,69
      UTG:
      $2,31
      MP3:
      $6,05
      Hero:
      $6,38

0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.103 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K:heart: , T:heart:
      UTG calls, 4 folds, MP3 raises, Hero calls, 2 folds, BB calls, UTG calls.

Flop: (8,50 SB) K:diamond: , T:spade: , 7:heart: (4 players)
      BB bets, UTG calls, MP3 calls, Hero calls.

Turn: (6,25 BB) 3:club: (4 players)
      BB bets, UTG folds, MP3 calls, Hero calls.

River: (9,25 BB) A:club: (3 players)
      BB bets, MP3 calls, Hero calls.

Final Pot: 12,25 BB

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows (Ah Jc)
      Hero shows kaksi paria, kuninkaat ja kympit (Kh Th)
      BB shows (Ks 7d)

Hero wins with kaksi paria, kuninkaat ja kympit (Kh Th)
    • againAA
      againAA
      Bronze
      Lopputulosta ei näy(vai olenko sokea)
      kaksilla parilla pitäis kyllä lyödä, jos tullaan kylkeen sit vasta pitää ajatella settiä vastassa.Riverin maksu ok suora täyttyi, kahdet parit liian hyvät kippiin(siis vain minun mielipide)

Pistä kädet johon haluat arvion/analyysin foorumin käsianalyysi osioon, siellä viisaat antaa paremman analyysin ja arvion.
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Joo laittelen jatkossa käsiä sinne analyysi osioon. Niin ja lopputulos näkyy kun mustamaalaa ton "highlight to see" alaosan, niinhän se tossa sanoo.
    • eniq1on
      eniq1on
      Bronze
      Tässä oon nyt muutaman päivän pelannu ja noin 10-20BB/100 on tullu voittoja jokapäivä. No, ei noita käsiäkään oo tullu ku se 100-150 päivässä. Kuitenkin kohta noustaa takas siihen 70$ josta alotettiin.