nollista tasolle nl20

• Veini
      Veini
      Silver
      moro kaikille jotka sattuu eksymään tänne!

Kesä takana ja arki taas pukkaa päälle, aika siis aloittaa jonkinlainen projekti... Tässä viikko sitten eksyin taas pokerstrategyn sivuille ja tottakai pokeri alkoi taas kiinnostaa :f_biggrin:

Taustoista sen verran että pokeria olen pelaillut jonkun verran aikaisemmin lähinnä ihan mikrotasoilla. Pokeri on kiinnostanut jo muutaman vuoden ajan johtuen osittain varmaan suvusta. Kaikki kolme enoanikin pelaavat ja heitä on tullut seurattua pienempänä sekä nyt vähän "vanhempanakin." Peleissä he ovat ilmeisesti pärjänneetkin pelaillen lähinnä nl200 joten sieltä suunnalta saan tarvittavat avut oman pelaamisen kehittämiseen pokerstrategyn loistavan materiaalin ohella. Itsestäni sen verran että olen lukion kolmannella ja harrastan myös kilpatasolla jalkapalloa. Nyt syksyllä yo-kirjoitukset kemiasta ja englannista joten pidetään tämä pokeri ainakin tuonne lokakuun alkuun asti vähän toisarvoisena. Intoa kuitenkin puhisen taas sen verta paljon että en nää mitään syytä aloittaa pienimuotoisesti projektiani jo nyt! :P

Eli Tavoitteena on nousta tuonne tasolle 0.10/0.20 sekä kehittää peliä niin paljon että pystyn biittaamaan nuo aikaisemmat tasot. Pelaan 24hpokerilla tällä hetkellä ja noita nl4 6max pöytiä vanhan rollin rippeillä joka kolme päivää sitten oli vielä 8e mutta nyt 40e. kassanhallintana käytän tuota 25bin mutta koska tarjolla on minimissään nuo nl4 pöydät ja tykkään pelata bss niin 25bin noidatetaan kunhan saadaan tarvittavat varat kasaan.

Ainiin! Sellaista piti vielä kysyä että, mitä pokeriohjelmaa voi käyttää entractionilla? mielellään käyttäisin jotain mutta elefantti ei näemmä tue kyseistä kala-allasta...
  • 7 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Eikös siellä ihan perus Holdem manager pelitä. :f_grin:

Onnea peleihin, kyllä noi mikrotasot biittaa ihan ABC-pelillä.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tervetuloa takaisin ja menestystä projektiin!

Ja tosiaan ymmärtääkseni ainakin HEM ja PokerTracker pitäisi toimia moitteetta Entractionilla.
    • Veini
      Veini
      Silver
      kiitosta nutz ja mikko! tosiaan pokertracker3 latasin kun saa näemmä 60päivää ilmaiseksi kokeilla. toimimaan en vielä ole saanut... herjaa että "no entraction skins found" manuaalisestikin yritin käsihistoriat tuoda mutta sen verran poropeukalo näissä hommissa olen joten eihän siitä mitään tullut :D
      No kuitenkin vanhoilla konsteilla jatkettiin ilman apuohjelmia ja 2h multitablauksen saldona (6pöytää) 1.5bin plussaa ja roll nyt: 46,62e
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Veini
      kiitosta nutz ja mikko! tosiaan pokertracker3 latasin kun saa näemmä 60päivää ilmaiseksi kokeilla. toimimaan en vielä ole saanut... herjaa että "no entraction skins found" manuaalisestikin yritin käsihistoriat tuoda mutta sen verran poropeukalo näissä hommissa olen joten eihän siitä mitään tullut :D
      No kuitenkin vanhoilla konsteilla jatkettiin ilman apuohjelmia ja 2h multitablauksen saldona (6pöytää) 1.5bin plussaa ja roll nyt: 46,62e
      En nyt kyllä ole ihan varma tuosta PokerTrackerista. Muistelin, että se toimisi tuolla, mutta voi olla, että muistan väärin... :f_frown:

Mutta eiköhän joku osaa valaista tarkemmin.
    • Veini
      Veini
      Silver
      kyllä sen pitäisi toimia ainakin ohjekirjan mukaan ja nyt onnistuinkin manuaalisesti tuomaan tiedostot. parempihan se olisi jos tiedot päivittys suoraan pöydässä ollessa joten koitetaan vielä :)
    • Veini
      Veini
      Silver
      Tracker toiminnassa ja pelailtuakin on tullu jonku verra :D tässä tilannekatsausta aika tasasta on parin päivän osalta

Uploaded with ImageShack.us roll nyt 44,32e
    • Veini
      Veini
      Silver
      laitan tähän vielä omia statseja jos vaikka joku viisas ihminen osaisi kertoa ovatko hyvät/mitä kehitettävää. Itse aika noviisi pokerin saralla olen :P positiivista sentään että päästiin hopea tasolle ja uudet artikkelit avautuivat! :f_biggrin: plus se että raketettua on tullut jo 34d joten jonkinmoista boostia rakebackin luulisi antavan rolliin :f_love:

Uploaded with ImageShack.us

edit: oops nyt heron käyttäjä paljastui! Ei muutaku hyvillä riideillä tulkaa viemää rahat pois :(