Easy money luvassa - Haasta 4k1 HUppiin

• IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Sawkkon ja partasen Heads-Up kohtaamisesta sain innostuksen tarjota jokaiselle halukkaalle mahdollisuutta HUppiin kanssani. Säännöt ovat seuraavat:
      - Kaksinkamppailuissa pelataan kahta variaatiota, kumpaakin 2,5k käden verran.
      - Variaatiot ovat NL sekä FL Heads-Up.
      - Pelit pelataan yksitablaten
      - Pelit suoritetaan $1/2 FL ja NL50 -pöydissä

Tulen antamaan raporttia jokaisesta kohtaamisesta käsien, käyrien ja statistiikan myötä.

Anyone?
  • 7 replies
    • maksa366
      maksa366
      Bronze
      Muakin kiinnostas tällänen. Tosin tuota fixua oon ehkä kerran pelannu niin sitä en haluu vetää. PLO ja NL voisin vetää. Haluisitko pelata jonkun tuhannen hanskan haasteen?
    • partane
      partane
      Silver
      Otan haasteen vastaan tai haastan what ever. Katotaa nyt millon :f_cool:

EDIT: pitää kyl kerrata vähän fixun perusteita, olin nii karmee Sawkkoa vastaan.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Ikään en oo fiksuhuppia pelannut, mutta semikiinnostunu kehittään jonkin verran tuotakin. Kaks kiloa nlhu ja kilo flhu ja I'm in. Tuo myöskin antaa mulle jonkinmoista mahdollisuutta olla parempana maalissa, koska sun wr fiksussa on varmaan gigantic meikäläistä vastaan. Sidebet in skype: Maene_
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Kyllä aloituspostauksen säännöistä pysytään tiukkana, sekä variaatioiden että käsimäärien suhteen. Pitäähän tässä mullakin jokin EV olla. :f_cool:

Skypessa löytää nimimerkillä Poker4k1 (kekseliäs, eikö?), sinne vain addailemaan.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Bump.
    • AngleZero
      AngleZero
      Silver
      Pitäiskö tää ottaa kiinni? Saanko 2:1 kertoimen?
      Ja miks ei voi 2 tablata? Vähän tuskaa saada 2,5k kättä kasaan. 2 pöytää on käytännössä ihan samanlaista pelata ku 1.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja AngleZero
      Pitäiskö tää ottaa kiinni? Saanko 2:1 kertoimen?
      Ja miks ei voi 2 tablata? Vähän tuskaa saada 2,5k kättä kasaan. 2 pöytää on käytännössä ihan samanlaista pelata ku 1.
      Et varmasti saa. :'D

Oon lahjaton ja kankea, mun on pakko pohtia käsiä pitempään kuin sun. Muuten en ehdi levelöidä itseäni pussiin.