Uudet elämäntavat ja parempaa menestystä pokerissa.

• mikaala
      mikaala
      Bronze
      Pelasin viikonloppuna Vikinglinella Paffin järjestämän pokeriturnauksen 250€ buy in ja osallistujamäärä 70hlöä. Eka päivä meni hyvin , sillä 12 tunnin jälkeen olin vielä mukana (5 jäljellä ) jolloin päätettiin että jatketaan seuraavana pvänä. Stakkikoot 1x 400k 3x 200k 1x 140k (itellä 200k) blindien ollessa 10k/20/ antet 2k .Lopputulos oli 3s ja rahastus reilut 2,4 kiloa. Tein pari virhettä mutta sinällään ei harmita koska ykkönen ja kakkonen oli parempia pelaajia. Tästä kokemuksesta innostuneena olen tehnyt päätöksen jatkaa pokerin parissa mutta muutoksia on luvassa.

Teen täydellisen remontin ruokavaliooni ja tavoitteena on tasainen painonpudotus ja terveempi elämä. Painoni on tällä hetkellä 116.2kg pituus 193cm ja ympärysmitta 113cm. Kaikella on vaikutus kaikkeen joten aloitan uuden ruokavalion jossa hiilarit pois ( leivät, riisi, pasta, peruna, sokeri korvataan makeutusaineella, limut, makeiset).

Updeittaan täällä kerran kuukaudessa kunkin kuun eka pvä muutokset painoon ja ympärysmittaan sekä menestys pokerissa.

ugh , olen puhunut
  • 19 replies
    • murrrsu
      murrrsu
      Bronze
      Onnittelut menestyksestä ja voimia remppaan! Hiilareiden vähentäminen on ehdottomasti hyväksi, wokkikasviksilla saa ihmeitä aikaan :f_biggrin: Totaalikieltoon hiilareitten osalta en itse pystyisi, mutta oikeat päälinjat ruokavaliossa on tärkeimpiä, lisäksi tietysti jos liikuntaa saisi lisättyä... missä tahansa muodossa! Ulkotalviliikunnan vältteleminen johti salikortin hankintaan :f_wink:
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Remontti etenee hitaasti mutta varmasti. Viikko takana ja kiloja 111,6kg eli pudotusta melkein 5kg. Pokeriturnaukset etenee tappiolla helmikuussa. Tällä hetkellä noin 500 miinusta mutta kuun lopussa tarkempi rapsa.
      Ei oikein tärkeissä paikoissa kädet pidä. Tässä 1 esimerkki tältä päivältä.
      16k reba buy in 22usd ongame 20.00
      3 tunnilla ajaudun blindien väliseen (blindit 500/1000) sb 37xbb mulla isossa 18xbb. SB limppaa maksamalla puolikkaan ja minä reissaan AI. Herra sb maksaa A10 ja mun AK ei kestä. Langaton hiiri seinään ja tupakka hampaiden väliin ja ulos tuulettumaan. Ei mulla muuta.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Olen pelannut keskimäärin 4-8 turnausta per ilta ongamella fiiliksistä riippuen. Sisäänosto 5-44 usd ja vkloppuisin pelaan 200k takuun jos olen saanut lipun satelliiteista. Kuukauden alusta monttu 494 usd. Tänään vedän pari 10-15k garaa ja luen mindset kirjasta vähän viisauksia. Kirja ihan jees. Ei keskity tekniikoihin tai matikkaan vaan ihan psykologiseen puoleen. Sopii hyvin tilanteeseen kun on menossa jakso jossa mikään ei pidä. Tarkoitan flippejä tai 60/70prosenttisena suosikkina sisään turnauksen ratkaisevissa vaiheessa, kun pelataan isosta potista jolla mennään FT tai ulos just ennen rahoja. Eilenkin olisin cashännyt väh. 120 usd foldaamalla rahoille asti. En halua kuulostaa kitisijältä ja tiedostan ohivetojen kuuluvan pokeriin, mutta kyllä sitä välillä vilkuilee ympärilleen että onko piilokamerassa . Tsemppiä kaikille sielunsa pokerille menettäneille
      ja kohti parempaa pokeriosaamista ja huomista. Palaan asiaan viimeistään kuukauden lopussa jolloin updeittaan painon, ympärysmitan ja turnaussaldon.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      19 päivää pelattu ja turnausten määrä per pvä 2-8 ABI26. Tappioo 996taalaa. Pelissä varmasti vuotoja mutta kyllä välillä kauhistelee miten paskalla pelillä jotkut vaan pärjää.
      Äsken oli taas ihmeellinen sarja night rehabissa. Kolmas tunti menossa ja neljä jakoa joihin osallistuin 10ssä minuutissa tuuttasin itseni ulos.
      AK vs Q10s pf AI hävisin
      AA blindit
      AQs blindit
      KK vs AKs pf AI hävisin.
      Olin jo sillassa aikaisemmin kun sankari maksoi reissun isosta floppi j92 johon cb 3/4potista , maksu , turn 8 jossa ajaudutaan AI ja vihulla 10 7 of.
      Olin turnissa tilanteessa pot comitted vaikka ymmärsin että perässä ollaan.

Eilen tuli turpaan isossa potissa syvällä turneessa QQ vs 35s pf AI ja ulos.
      Ihan sama mitä käteesi saat ja miten pelaat jos toi vitun bingosatunnaisgeneraattori arpoo sut avaruuteen.

Paino oli aamulla 109kg eli reilu 7kiloa lähtenyt 19pvässä.

palaan asiaan loppukuussa
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Ensimmäinen ja viimeinen turtsi tälle päivälle. 10K reba tokalla tunnilla saan kaikki keskelle aktiivisena osapuolena kun 4bet AI JJ vs A9o, floppi 444 turn 2 river 4 ja ongame bingo kiittää osallistumisesta. Langaton hiiri seinään ja kone kiinni. Myöhäisturneet saa nyt odottaa jotain toista päivää.
      Ongame verkkona ja kreikkalainen DNA kun on vastassa , niin kaksi jokeriakaan ei taida riittää.
      Sytytän 6 savuketta kerralla ja menen lumihankeen selälleni makaamaan vartiksi.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      kevyt ongamespecial bubblessa night rehab turneessa. AK-lla rereissaan AI A6 maksu ja riveriin naps 6. Ei olis taas tarvinu kun muistaa että toi bingolotto ongame arpoo aina isommalle stakille bubblevaiheessa ja kipata vaan kiltisti pf.
      Hieno istua vajaa 4 tuntia koneella ja saada ongamen ei voittoa arpa.
      Eilisen kreikkalaisen vihun tekstiä chattiruutuun lainatakseni:
      - Relax, its just lottery.
      Pitäisi vaan muistaa ongamespecial sääntö bubblessa kun ei ole eka eikä toka kerta kun sössin bubi vaiheessa. Paras minkä muistan tämän vuoden puolella taisi olla QQ vs A4 ja pöytään tuli Q22 2 2.
      Pakko vaan muistaa kipata vaikka ne 2 jokeria jos isompi stakki tulossa mukaan ja bubblevaihe menossa. Kun bubble ohitettu paluu normaaliin.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Paino oli tänä aamuna 107,6kg. Olen pudottanut turnausten määrän 1-2 per päivä ja tarkoituksena pelata keskittyneemmin. Arpajaiset menee toistaiseksi vastustajalle. Tänään 10k garassa AJ vs 55 ja Night rehabissa
      A10s buttonilta AI stakki 12xbb n. 60 jäljel ja jo rahoilla, sb löysi 10x bb stakilla maksunapin K9s ja meni menojaan. Loput seuraavaan jakoon J7s ja kone kiinni. Älkää ymmärtäkö väärin, ei ole tarkoitus kitistä täällä bad beateista
      vaan kertoa miten itsellä pokeri sujuu. Juuri nyt sujuu huonosti.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Reli kuukausi projektia takana. Paino 107,4kg ympärysmitta 105cm. Tavoite alle 100kg ja alle metri ympärysmitta. Pokeriturnauksissa monttu 1,6kiloa.
      Esimerkkitapaus eilisestä 15k garasta. Foldaamalla kahvirahoille mutta AK-lla pusken kylkeen ja saan 2 maksajaa AJ ja QQ turnin jälkeen oddsit voittaa jako 88% mutta kun ei niin ei. Täysin korttikuollut 3 tuntia lukuunottamatta QQ jolla väistin kun edessä reissu ja rereissu (rereissaajalla KK).
      Pari vuotta sitten osallistuin pokeriseminaariin Sofiassa johon oli kutsuttu puhujaksi herra TJ Cloutier. Texu on korkeiden korttien peli, kärsivällisyys ja tarkkailu tärkeässä osassa. TJ Cloutier arvioi onnen osuuden prosenteissa taitoa 75% tuuria 25%. Paljon muutakin hyödyllistä sain tuolla matkalla ja pääsin vielä turneessa herran kanssa samaan pöytään.
      Selvitin reilu sadan pelaajan joukosta itseni FT jossa UTG-sta avasin 98-lla (shortti stakki) ja BB maksoi 45 ja putosin pois. En tiedä mistä juolahti tämä liveturnee mieleen mutta tuossa esimerkkijaossa korostuu onnen osuus. Saan keramiikat keskelle suosikkina (laihana sellaisena) mutta ei ollut ketunhäntä kainalossa.
      Eihän häviäminen kivaa ole mutta täytyy vaan opiskella ja pyrkiä parempiin tuloksiin. Luovuta en missään tapauksessa ja olen varma että lopussa kiitos seisoo.
      Seuraavana vuonna pelasin kyseisen liveturtsin Sofiassa buy in 500euroa ja selvitin tieni taas FT. Ensin kävi käsittämätön flaksi AQ vs AA ja hetken päästä buttonilta reissu (AQ) mulla pienessä 99 joilla kylkeen AI buttonilta koppi ja ulos.
      Vaikea on laji mutta matka jatkuu nöyränä opiskelun merkeissä. Sen olen ainakin oppinut jos ei muuta , että ylimielisyydelle ei tässä lajissa ole tilaa.
      Hyvää kevättä ja menestystä kaikille pkrstrategisteille.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Päivitän tietoja pienen tauon jälkeen. Paino 99kg ja ympärysmitta 99cm.
      Olen tavoitteessa mutta vielä 5 kiloa siivoan pois ennen joulua. Pokerista pidin reilun kahden kuukauden tauon johtuen siitä , että ei kerta kaikkiaan tuntunut hyvältä. En vieläkään pelaa kun satunnaisesti turtseja ja käteistä silloin tällöin. Pelit on mennyt ihan ok . Olen pelannut kolme turnausta kesäkuussa + satelliitin EMOP Dubliniin. Kaikissa kolmessa turneessa rahoille ja EMOP paketti taskussa. Rahat hiluja koska en päässyt finaaliin mutta suoritukset ihan kelpo tavaraa. Näyttää siltä , että minulle sopii pienempi tuntimäärä pokkaa. Aikaisemmin elämään ei muuta mahtunut ja nyt on löytynyt oikea balanssi. Kesäkuussa en suuremmin pelaa kun on muita kiireitä ja loppukuusta perheen kanssa lomamatka.
      Yksi elämäni parhaita päätöksiä viinalopetuksen jälkeen on ollut ruokavalion muutos. Olo on kevyt kun keijun pieru ja jaksaa ihan eri lailla.
      Olen löytänyt itseni ja elämänilon näissä muutosten tuulissa.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Onnittelut tavoitteiden täyttymisestä! Pokerinkin saralla näyttää kulkevan mukavasti, mutta antaa kulkea vaan. :s_thumbsup:
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Kiitos onnitteluista !
      Paino tänään aamulla 97,1kg. 10 päivää sisiliaa takana ja olen myyty.
      Pokeria olen pelannut yhden turtsin viikossa ja käteistä nl50 10tuntia viikossa. Ei nyt ehdi istumaan koneen äärellä kun on niin paljon kivaa tekemistä.
      Dublinin EMOP lähestyy joten laitan seuraavan tekstin turtsin aikoihin.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Eka päivä Dublinissa takana ja 47 kilolla jatketaan seuraavalle. Eka päivän tavoite säilyä hengissä onnistui ihan mukavasti. Kerran isommalla stakilla ajauduin flippiin AK vs QQ pöytä JJ7XQ. Yksi riveri jäi valuebetsaamatta ja yhdet naulat pelasin liian lujaa. Vuotoja omassa pelissä on vaikka muille jakaa . Positiivista kuitenkin se , että pää ei pehmennyt totaalisesti loppua kohden. Paino liikkunut siinä 96-97kiloa ja jouluksi yritän saada pysyvästi alle 95kg. 90-95kg olisi sellainen ihanne pituutta kun on 193cm ja ikää kohta 45.
    • TKK2010
      TKK2010
      Bronze
      Ite ostin kans ton karppirjan ja siin sanottiin et jos harrastaa liikuntaa niin ihan täysin ei voi hiilareita jättää ni järkeilin et ku illal tulee treeneistä ni sillo ottaa pari palaa leipää ja vaik mysliä.

Mut mitä tossa syödään aamupalaks,pelkkää jogurttia?
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TKK2010
      Ite ostin kans ton karppirjan ja siin sanottiin et jos harrastaa liikuntaa niin ihan täysin ei voi hiilareita jättää ni järkeilin et ku illal tulee treeneistä ni sillo ottaa pari palaa leipää ja vaik mysliä.

Munia ja pekonia! :f_p:
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TKK2010

Lue se kirja ja jätä se järkeily muille :-) . Noissa leivissä on eroja joten kannattaa olla tarkkana mitä leipää syö jos ollenkaan(samoin toki kaikes muussa).

http://karppaus.info/forum/

Pystyy vähän laskee hiilareita

http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2034&fuclass=brrye&specdiet=none&items=10&from=top&portion=100g&lang=fi

http://www.hiilariton.fi/index.php

Ite en oo fani mutta joutunut tässä emännän vouhotuksen mukana siirtymään täysjyväleipään,täysjyväpastaan,pizzat yms tehdään jostain täysjyväjauhoista. Mikään ei maistu enää miltään..
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Terveisiä Dublinista. Pokerijumalat hylkäsi kun 54 pelaajaa jäljellä ja mun AKs pf all inn oli paperia AQoffaria vastaan iloisen rouvan ilmestyttyä ensimmäisenä pöytään. Ei voi mitään tehdä jos noita ei voita. Pääsee katsomaan telkusta suorana futiksen karsintalohkojen arvonnan brasilian mm kisoihin , voi osallistua pelaajabileisiin tai pelata side eventti buy in 450€.
      Always look at the bride side of life laulaa oranjen kannattajat ja se on hyvä muistaa täällä maapallolla tepastellessa.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Paino 96kg ja olen tehnyt syntiä. Tänään söin 3 hillomunkkia, vaniljajäätelöä ja palan pizzaa. Olo tuli niin ihmeellisen raskaaksi , että kyllä jatkossa pysytään kevyemmissä tuotteissa. Pokerissa muutama cashays mtt joissa suurimmat 1100 ja 1400. Barcelonan emop paketti tuli tänä iltana ja käteispuolella menee ihan ok. Tavoitteet loppuvuodelle olivat EMOP Barcelona, GSOP Greece ja pokerfinnkampen livepuolella. Barcelona on hoidettu joten voi keskittya ongame verkossa sateelliitteihin ja pilkkiä paketit kreikkaan ja tallinnaan. Toivottavasti UEFA CHLlohkoarvonnoissa Barcelona saa kotimatsin 28.9. Sopisi mukavasti emopin kanssa yhteen :sun:
      HJK-SCHALKE , SUOMI- MOLDOVA , SUOMI - HOLLANTI ja SUOMI - RUOTSI.
      Toivottavasti listaan pääsee lisäämään Barcelona - x championsleague.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Barcelona emop takana ja pokerissa meni heikosti. Toka päivään 20kilon pinolla blindien ollessa 88/1600 antet 200. Cutoffista AI A10 ja kerään blindit. Hetken päästä agro svedu utg-sta avaa 3xbb (stakki n. 40x bb )johon minä keskeltä kaikki JJ kassissa , takaa vielä AI (stakki n.45bb ) jonka UTG päättää maksaa kädessä AKs. Pöytään xxxAx ja busto. Luovuin kokonaan gsop kreikan pilkkimisestä ja keskityn Prahaan. EMOP riika on sateelliittien listalla johon yritän selviytyä. Barcelonan reissu muuten oli ihan ok. Rannalla ensin 2 päivää suihkarit harjoitteli sunnuntain näytöstä varten joka kesti noin 4 tuntia. Espanyol-Real Madrid illalla klo 22.00 kuului myös ohjelmistoon . Ruoka , ihmiset , ilmasto ja nähtävyydet ok. Barcelonaan palaa aina mielellään. Barcelonassa on muuten yksi niistä lentokentistä mihin menee mielellään vähän aikaisemmin.
    • mikaala
      mikaala
      Bronze
      Tänään 19helmikuuta 2012 on pakko tunnustaa, että on tullut takapakkia painonhallinnassa. Jouluna alkanut mässäilyvaihde jäi päälle ja olen turvonnut ikävästi. Ympärysmitta 105cm ja paino 103kg!!!
      Maanantaina alkaa askeettinen porkkana,omena,liha ja kala ruokavalio. Liikuntaa joka aamu ja ilta lenkille, punttisalia ja pienikin näläntunne tullaan korvaamaan juoksulenkillä. Hiihto tulee mukaan lajivalikoimaan ja sulkapallo myös. Kesäkuuhun mennessä tarkoitus päästä alle metrin ympärysmittaan ja 95kiloon takaisin. Pokeripuolella ei mitään erikoista. Viimeisin emop praha päättyi 10 levelillä arvontaan JJ vs AK joka meni irlantilaiselle herrasmiehelle. Portugalin EMOP todennäköisesti jää väliin, mutta Bulgaria Sunny Beach toukokuun lopussa olisi tarkoitus pelata. Lennot varattu finmatkojen lomalennoista hintaan 175 + 20e 1A istuimesta mennen tullen.
      Netissä ei mitään isoja voittoja mutta hengissä pysytään. Olen käynyt kaksi kertaa tampereen pelaamossa 1/1 teksua kokeilemassa ja ottamatta kantaa pelaajien taitotasoon itsellä tulokset ilta1 +46e , ilta2 -74e
      Laitan tänne live-iltojen tuloksia seuraavissa päivityksissä. Onnea ja viisautta pokeripöytiin :)