500$->5k$

• Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Terve.

Pienen tauon ja kotiutusten jälkeen on aika taas alottaa pelaaminen ja kassan uudelleen rakentaminen. Ajatelin aloittaa päiväkirjan josta voin seurata tavoiteen edistymistä. Pelaan aluksi mtt turnauksia ja satunnaisesti pieniä käteispelejä.

Projektin tavote: 500$->5k$

Koitan päivitellä kerran viikossa miten projekti etenee.
  • 31 replies
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Tervetuloa vain projektibloggailemaan!

Kunhan muistat pitää kassanhallinnan kurissa niin eiköhän tuo tavoite ole saavutettavissa. :f_thumbsup:
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Nämä kassankasvatusprojektit ovat mielenkiintoisia. Ja erityisen mukavaa tässä on, että lähdetään ihan varteenotettavalla rollilla liikkeelle eli ei tarvi freerolleja alkaa hinkata.

Onnea hankkeeseen!
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Heh, mä luin ensin et 500$->5$ ja ajattelin et mitäs mielenkiintoista täältä löytyy :)

Minkä kokoisia turneita on suunnitelmissa, ja millasia käteispelejä?
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Heh noinkin voi kyllä käydä että 500$->5$ :D

Alkuun ajattelin pelailla 2-10$ turneita painotettuna enemmän noihin 2-5$ turneisiin. Käteistä pelataan alkuun plo10 ja nl10 tasoilla ja tasoja nostetaan kun saadaan kassaa enemmän. Varmaankin alkuun pelataan enemmän turneita koska olen pitäny itseäni aina parempana turnaus kun käteis pelaajana.

Juu eli homma on saatu alkuun ja turnauksiapelattu 32. Pistän paremman updaten kun saan vähän enemmän pelejä kasaan.
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Joo pistetään pientä päivitystä.

Eli pelit on saatu käyntiin mtt turnauksilla starssilla joista vaan pieniä rahastuksia. Muutama ft käynyt suhteelisen lähellä mutta runi ei oo vaan riittäny sinne asti. Tähän kai vois itkeä enemmänkin kuinka vihut on tullu ohi mutta sellasta se on. Mutta positiivisena asia voi pitää sitä että tiltailu on kokonaan vältetty ainakin tähän asti ja että mielenkiinto pienenkin binin turnauksissa on säilyny. Nyt oon pelannu lähinnä 2-5$binin turnauksia muutamaa 10$ binin turnausta lukuun ottamatta. Käteistä ei oo huvittanu pelata nyt ollenkaan kun turnaus peli tuntuu tällä hetkellä hyvältä ja mukavalta pelata vaikka isoja rahastuksia ei ole tullutkaan. Suunnitelmissa olis että jos rahastuksia saatais niin vois hajautella kassaa vähän eri saiteille ja ottaa ongame ja i pokerin turnaukset mukaan mutta siihen on viel matkaa.

Turnauksia pelattu : 59
      Voitot: -38.03$
      Kassa: 461,97$
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Lasketko mitään palautuksia (VIP Stellar jne.) tähän projektiin vai vedätkö pelkillä pelivoitoilla?
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Juu lasken palautukset mukaan tähän projektiin.

Jep eli pelit ei mitenkään hirveen hyvin ole kulkenu ja tullut jonkun verran takkiin jonka seurauksena ei ole hirveesti huvittanu pelata. Joten oon pitäny pientä taukoo. Ja kaiken lisäksi parempi kone sano itsensä irti. Tästä johtuen peli määrä tulee varmaan olemaan pienempi ennen kun saan koneen ja motivaation kuntoon. Käteistä oon vähän kans nyt pelaillu turnauksien ohessa josta pari biniä ylhäällä . Turnauksista ei oo vielkään tullu kun jämä rahastuksia yhtä ft:tä lukuunottamatta josta tipuin heti ekana ulos. Mutta eiköhän tästä viel nousta.

Kassa: 389,13$
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Nyt on vihdoin saatu uus kone ostettua ja taukoa pidettyä. Uuden koneen johdosta siirryin starsilta ongamelle pelaamaan kun nyt mahdolista sieläkin pelata useempaa pöytää samaan aikaan. Kassa pahimmilaan käynyt jo 100$ tiltissä painelemisen johdosta. Nyt oon alkanut enemmän pelaamaan käteistä kun turnauksia nl10 tasolla. Saa nähä onko tää projekti ns ikuisuus projekti. Pienet sivu betsi lyötiin kaverin kanssa tavoiteen onnistumisesta joten motivaatio on tällä hetkellä hyvä.

Pistetään pari välitavotteita tähän vaiheeseen projektia:

-NL10 +10bin
      -Saada ensimmäinen päivitys jossa kassa on enemmän kun alussa projektin aikana :D

Kassa: 199,87$
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Uuden koneen osto oli kyllä kannattavaa jo ihan senkin takia ettei ota lämpöö koneen takia on meinaan huomattavasti mukavempi pelaa. Kassaankin on saatu jonkun verran täytettä käteisessä. Nyt kuopassa ollessa oon panostanu pelin opiskeluun huomattavasti enemmän kun aikasemmin videoita ja artikkeleita on tullut katsottua. Sais vaan viel kultatason grindattua niin aukeis enemmän niitäkin.

Pistetään projektin eka graafikin kun kerta poker trackerkin on saatu toimimaan:

NL10

Kassa: 303,38$

edit: toimiskohan kuva nyt..
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Pistetään vähän päivitystä kun on sekin vähän jäänyt. Käteisessä pelit on kulkenut hyvin tosin paremminkin olisi voinut mennä jos ei olis pariin otteeseen pelannut liian pitkiä sessioita tildeissä. Tiltti ja hermojen menettäminen pelatessa on varmaan mun huonoin osa alue koko pelissä, en vaan osaa sulkea ajoissa softaa vaikka huomaan jo painelevan järjettömiä pelejä vaan pitää vielä lahjottaa se yks bini lisää vihulle. Tähän tarvii kiinnittää enemmän huomiota tulevaisuudessa. Mutta nyt saanut sen verran taas kasattua rollia hyvän helmikuun lopun ja bonusten vapautumisen takia että oon ottanut jo pari nl20 pöytää mukaan.

Turnauksia oon pelannut muutaman käteisen ohessa ja niissä runi jatkunut molli painotteisena ja mini rahastuksia lukuun ottamatta menestystä ei ole tullut. Mutta eiköhän se vielä niissäkin käänny kun peli vaan pysyisi kasassa.
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Madelein3
      -Saada ensimmäinen päivitys jossa kassa on enemmän kun alussa projektin aikana :D
      Noniin nyt on saatu pelikassa hilattua jo plussalle projektin aloituksesta. Siirryin tällä viikolla pelaamaan pelkkiä nl20 pöytiä ja jätin viimeisetkin nl10 pois. 6,5k hanskaa pelannut nyt nl20 ja pelit on ollu aika vuoristorataa mutta on sentään jääty 4biniä ylös niistä.

Peli määrää pitäisi vaan lisätä että ehtisi pelata ton bonuksen alta pois jota on vielä vähän yli puolet jäljellä. Tosin jo nyt sitäkin saa vapautettua nopeammin jos vaan pystyy pelaamaan nl20 eikä tarvis tiputtaa takas nl10.

Kassa: 570,59$
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Pelaaminen jäänyt tällä viikolla vähäiseksi kun olin reissussa. Pari sessioo saanut aikaseks ja niistä kyllä jääty hyvin plussalle. Tasona vielä oon pelannut nl20 kohta varmaan otan pöydän tai pari nl30 tohon mukaan jos pelit jatkuu hyvin. Tänäänkään ei oikein kerkeä pelaan kun jokerit-ifk peli ja kylmä olut houkuttelee enemmän. Tarkoitus olisi ens viikolla pelata enemmän että saisi bonuksenkin vapautettua voi vaan tulla tällä pelimäärällä kiire.

Kassa: 680,74$
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Aika laittaa kuukausi pakettiin. Käsiä saatiin kasaan 18,4k vähän jäätiin tavoitteesta joka oli 20k johtuen siitäkin että olin pari päivää reissussa. Kuukauden profit tulokseen oon aika tyytyväinen kun kuukauden alussa pelattiin vielä nl10 ja taso saatiin nostettua jo nl20 puolelle lopussa saatiin jo pari nl30 pöytääkin jo mukaan. Bonusta jäi vielä ensi kuulle grindatavaa 40% mutta uskoisin että saan senkin pelattua jos nyt mitään ihmeitä ei tapahdu ja pystyy säilytään tai jopa nostaan nykyisiä pelitasoja.

Pistetään tähän vielä kuukauden käyrä:

Kassa: 860,41$

Ens kuussa vois koittaa jos sais pelattua 25-30k käsiä ei ainakaan mitään ihmeempiä menoja taida olla ainakaan vielä tiedossa niin aikaa luulis löytyvän. Nyt kylmän kaljan kimppuun ja illalla etsiin kuppilaan tulevaa ex-vaimoa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Näyttäis siltä, että tämä projekti tulee toteutumaan :f_thumbsup: Hieno kuukausi.
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Juu neljä päivää täs kuussa pelattu ja käsiä saatu alle 6,9k joten aika hyvin ollaan käsimäärä tavoite vauhdissa. Tosin loppukuussa voi taas reissua tulla ja pelimäärä voi jäädä siellä loppu puolella vähän vähäisemmäksi.

Sessioissa on ollut vielä puolet nl20 ja toiset puolet pöydistä nl30 tasolla. Seuraavaan sessioon ajattelin että otan kaikki pöydät nl30 tasolle. Toivotaan vaan ettei downswingi ala heti kun nostetaan kaikki sinne.

Pelillisesti nämä neljän päivän pelit on kulkenut hyvin joskin pari täysin turhaa mini tilttamiista on esiintynyt ja niissä on hävitty pari isoa pottia mutta niiden jälkeen on taas saatu hermot kuriin ja saatu taas kassaan vähän täytettä ja hilattua se jo yli kilon.

Kassa: 1109$
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      En tiiä mainitsitko, mut pelaatko shortti vai fulli pöydissä käteistä?
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Fulli pöydissä enimmäkseen mut jos ei oikein oo pelejä niissä niin sitten shorttia mutta pää asiassa fullissa mennään.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Yeah hyvin on lähten menemää (Y) :) Vissii BSS:lla pelaat sit?

Mä pelaan kans tällä hetkellä ongamella, mut MSS oon nyt kokeilemassa NL30:ssa eikä hirveän hyvin mene
    • Madelein3
      Madelein3
      Bronze
      Juu täydellä stäkillä pelaan. :)
    • 1
    • 2