Zero the Hero goes Zero to Hero?

• xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Eli pelasinpa tuossa EVL skinillä itteni NL4€-NL20€ 4max pöydissä.

...mutta kun elämä heittelee niin välillä pelikassasta tulee elämänrolli..joten nostinpa tuon pois ja käteen jäi vain pikku summa jolla nyt clearaan yhdellä iPokka saitilla bonareita plus yhtä affiboonusta. Mutta kuin nyt sain strategylta uuden $50 starttirahan Poker770 päätin koittaa adjustaamista 4max->HU. Riskillä mennään kun tuo $50 eiihan riitä NL4 HU pelaamiseen mutta kun nyt ei ole "omista" rahoista kiinni päätin koittaa mihin päästään. Mukaan on miksattu kyllä trafiikin takia NL2 HU pelejäkin..mutta niin paljon kun iPokkaa aina vihataankin voin vain todeta ettähyvin tuo adjustointi on menny so far ja on kyllä todella maukasta paistia pöydissä. Paras LULZzi on se että oon jopa BUMhuntannu kun fisut nappaa kiinni heittää jonkkaan binin max 2 biniä ja lähtee pois. Hidasta on tuo trafiikki mutta ei se mitään kun paistia riittä kuitenkin sopivalla määrällä koska ei ole kiire tän kanssa ja aion opiskella paljon HUppia.

Oon harrastukseni aikana lukenu muutaman ketjun tyypeistä jotka on saanu nopsaan ipokan HUppilassa nopeesti paisteilta rahoja korkeella bb/100 menestyksellä ja päässeetleveleille jossa rake ei tapa kun alkaa olla tasasempaa.

Ens maanantain kolisee viimenen erä strategyrahoja ja silloin ollaan $80 hijakoilla ellen nyt mee sössimään tai voittamaan rajusti ennen sitä

Listaan tähän tavoitteita as I go

tavoite 1. $100
      - 1-2h videoita/pv näin alkuun
      - joka session jälkeen heti hand review
      - 3bin stoploss
      - "nouttaa" kaikki vihut
      - max 1h sessiota niin ei pääse herpaantumaan

Jos ja kun ikinä pääsen $100 niin uutta tavoitesettiä peliin. Sofar so good

ja motivaatiovideo

• 8 replies
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Jaahas. Aamun kolme ekaa sessiota jäi -$3 mut ei se mitään. Yks vihu sai hyvin set minelää multa stäkin ja kerran jäi draw saamatta kolmas stäkki meni isommalle flushille. Mutta onneks sain toiselta vihulta ensin 80bb ja melkeen heti perään 250bb (NL2 pöytiin on max $5 buyin) no sitten se kaveri lähtikin pois. Joku shortstäkkeri nappas 15bb ja lähti pois. Loput jäysti rake. Mutta ei se mitään illalla tehdyt opiskelut helpotti huomattavasti pelejä. Pitää illemmalla postailla graafi ja pari kättä tänne plus HH alueelle. Jos sieltä sais HUppi spesialistien mielipiteitä linjoille. Nyt viemään ipanoita synttärijuhlille :p pitää toivoa et menee sportsbetsit läpi. Olis hyvää hilloa sieltäkin tulossa jos vaikka buustais kassaa niillä :D
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Jaahas. Nyt on strategyn stake saatu japelit jatkuu..tuleehan ainakin strategypojoja. muuten aika tylsähkö peliä niin pahoja calling stationeja on mesta täynnä että pitä kiristää ranea tai sitten on niin tiukkojaet aina kun ne pelaa tietää olevansa suurimmaks osaksajasta behind...no katotaan. rauhalisesti meneetäääprojekti. tiukoin säännöin :D Titanilla tuli innostuttua jasielä tuntu olevan osavampaa tyyppiä plussellasia helvetin ohivetoja että jatkan vaan sittareilla selä..perkeleen 20 bini meni yhden yön aikana..ni antaas olla no tää homma jatkuu näin. Tässä graafi joka aika tylsähö..sais tullatollanen alunnosto taas kaikki ok niin kauan kun ei mennä alaspäin:D

• xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Jaahas. Satakunta hanskaa NL2 HU tuli tänään saldoks ja vaihteeks nousevalla käyrällä..laimeesti mutta varmasti :D

muutama hanska

Tältä veijarilta justiinsa nyysin melkeen koko stäkin ja aina kun menetti vähän enemmän rupes korottaa isommin

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Pelaa käsi

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (2 handed)

Known players:
      SB (Hero):
      $0.00

Preflop: Hero is SB with Q, K.
      Hero raises to $0.06, raises to $0.18, Hero calls $0.12.

Flop: ($0.36) K, A, 9 (2 players)
      checks, Hero bets $0.18, raises to $0.49

Hero?
      Meh kummallista. konvertteri lopetti yhtäkiä yhteistyön joten toi jää tän aamun ainooks.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Kyl mä oon tossa kohtaa kippaamas. Catchataan bluffii mut ei toisaalta tiedetä et mitkä kortit on hyvii turnille ja riverille että voidaan jatkaa makselemista, joten käden suunnittelu tuottavasti menee vaikeeks. Jos tää jamppa bluffailee paljon niin odottelisin jotain tp+ ja sitten ottaisin ilon irti :P
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Kyl mä oon tossa kohtaa kippaamas. Catchataan bluffii mut ei toisaalta tiedetä et mitkä kortit on hyvii turnille ja riverille että voidaan jatkaa makselemista, joten käden suunnittelu tuottavasti menee vaikeeks. Jos tää jamppa bluffailee paljon niin odottelisin jotain tp+ ja sitten ottaisin ilon irti :P
      minähän en kipannu kun tää veijari olis tehnysaman ysillä mutta olihan sillä ässä kädessä ja vei ton..no muutama hanskaa sen jälkeen vein takas koko sen stäkin :D

Tänään tuli runnattua AIEV- mutta kaikki käyrät jäi plussalle.

Mukavasti ykskin tyyppi anto stäkkinsä lähti pois jäin bumhunttaamaan pöytää ja kas yhen kynityn SSS runkkarin jälkeen tuli takas ja taas vein kun pässiä narussa. Session alkun tuli heti kolisemalla turpaan mutta sittenpähän sain jo melkeen heti omani takas ja hiljalleen kiipesn tuon pikku kuoan reunalle mitä 2 päivää oon kaivanu..nyt on taas ihan hyvissä 10biniä up NL2HU ja tavoitteet on pitäny. max 1h sessiot plus HH review heti pelien jälkeen ja videoiden katselua HU aiheesta. Tää alkaa jo vaikuttaa ihan hauskalta :D

Totaali graafi. Pistän varmaan sunnuntain kasan hanskoja tänne "tiskiin" saa sitten tulla arvostelee. Pitäs varman aktivoitua ton HHfooruminkin suhteen. mutta vielä tuntuu että NL20 6max taidoilla voi adjustoitua NL2 HUn pariin :D

johan toi tän päivän paska suckout toi ton EV viivan oikeelle tasolle :D
      Mut on aika kummaa että NL2 HU mahdollistaa jopa thin red linene plussan puolelle.Kippejä tulee paljon enemmän kun melkeen joka käsi pelataan :D
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Jaahas Olipas taas ilta. Cold deck vaikka kuinka kauan sitten mentiin mukavasti taas pari biniä ylös mutta pikka väärän riidin call to shove ja hiukna takkin lopks mutta pikkasen sain noustua sieltä..yks hyvä ohivetokin osu omalle kohalle. Mut overall kun tuntiraja hiukan ylittyi niin tästä huolimata ihan ttis illan geimeihin. Nyt oon se 13BI up tosta strategyn stakesta ja oon hiljalleen alkanu löytää omat ranget nätiä fisuja vastaan. Enää 12BI tavoite 1 saavuttamiseen :D no kiire hopeatasokin poksahti tänään ja muutama uus video ja valmennus lisää repertuaariin.

Tämä ilta

Overall

Tästä on hyvä jatkaa tiukast A-Gamea pelaten ja opiskellen ja HH review tekien plus notet
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Pokerinpelaajana mulla on semmoset riidit että sun seuraava viesti alkaa 67% todennäköisyydellä sanalla "jaahas" :)
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MarkusYl
      Pokerinpelaajana mulla on semmoset riidit että sun seuraava viesti alkaa 67% todennäköisyydellä sanalla "jaahas" :)
      Noniin...(sry for the suckout) ;) täytyy vissiin heittää vähän erilaisia laineja ettei tuu liian helpoiks riidit :D

pitipä eilen käydä uunottamassa kännisiä paisteja mutta just kun sain softa ja hemin auki vanhempi lapsi sai akuutin laryngiitti kohtauksen ja kylmä ilmakaa ei laukassu kohtausta joten sitten mentiin vauhdikkaasti lasarettiin ipanan haukkoessa ikkunasta tulevaa viileää ilmaa kuin kala kuivalla maalla. Onneks kohtaus hiljalleen helpotti ja kaikki on hyvin. Pitkälle aamuyöhön notkuttiin päivystyksessä eikä poksun pelaamiseen ollu oikeen fiiliksiä. Jos sitten tänään paremalla onnella..