MikkoMi & etelän hetelmät - paisteilua PokerStars.es:llä

• MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Aloitellaas tällainen projektipäiväkirja ja jauhetaan muusta tuolla blogissa. Espanjan siirtyi alkuviikosta lisenssijärjestelmään ja samalla loppuivat minun pelit muualla. Paljoa ei ole tullut pelailtua, mutta silloin tällöin iltaisin olen käynyt tilttailemassa ja sitä kautta montuttamassa WPT Pokerilla NL10: ssä.

Siispä kassa kotiutukseen ja kohti PokerStarsia, jossa pelit Espanjanssa pyörivät jo mallikkaasti. Tilini Starsilla on varsin vanha, alunperin .com-tilinä luotu tili on sen jälkeen kantanut myös päätteitä .ee, .com uudelleen, .eu ja nyt siis .es. Kuriositeettinä mainittakoon, että tämän rallin keskellä olen ehtinyt ko. sivustolla pelata ainoastaan kaksi satelliittia ilman minkäänlaista menestystä.

Omat koetinkivet, joita osittain projektini läpinäkyvyydellä pyrin korjaamaan ovat jonkinasteinen tilttiherkkyys ja omalle keskittysmiskyvylle liian pitkät sessiot, joiden loppuvaiheissa vuodetaan ja kovaa. Tarkoitus on siis pelata kylmän viileästi, hyvin ja antaa muiden hölmöillä. Onnea saa toivottaa, sillä en usko selviytyväni tästä helposti.

Siispä depoa sisään ja pelaamaan. Aloituskassana €250 ja pelinä NL10 ja satunnaisesti pienen sisäänoston turneet. Katsotaan miten äijän käy.

1. sessio
      Kesto: 105min
      Käsiä: 400
      Tulos: +2,24 €

Parhaimmillaan session aikana olin reilun binin päällä ja jossain vaiheessa saman verran down. Lopputulos niukasti plussalla.

Yksi käsi jäi erityisesti mieleen:

PokerStars No-Limit Hold'em, €0.10 BB (4 handed)

Button (€6.79)
      Hero (SB) (€19.79)
      BB (€18.45)
      UTG (€3.15)

Preflop: Hero is SB with J, A
      UTG bets €0.40, 1 fold, Hero calls €0.35, 1 fold

Flop: (€0.90) J, A, 10 (2 players)
      Hero checks, UTG bets €2.75 (All-In), Hero calls €2.75

Turn: (€6.40) 3 (2 players, 1 all-in)

River: (€6.40) 3 (2 players, 1 all-in)

Total pot: €6.40 | Rake: €0.33
  • 12 replies
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Missäs päin espanjaa sitä oleskellaan?

Ittellä suunnitelmissa Barceloona! Tosin vasta Joulukuussa.

Eikös AJo pienest blindistä oo hyvä lähtee 3bet/foldaamaan? Maksulla joudutaan ongelmiin post-flopilla etenkin jos A osuu. Kippi vois olla välil ihan fine jotain nittii vastaan. 3betillä saadaan infoo vihun kädestä. Mites vihun PF statsit tai infot minkälainen pre-flop pelaaja on kyseessä vaikuttaa myös miten lähtisin pelaamaan. Maksu on vähän (me no gusta)

GL at the tables! Ittekki pelailen starsilla ja ku aika koittaa espanjaan tulla niin sit siirtyy pelit eeässään!
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Asustelen tässä ihan Gibraltarin rajalla La Linean kaupungissa.

3bet/fold on tosiaan pienestä aika usein mulla se normi. Vihu tuli pöytään noin viisi jakoa ennen tätä ja oli avannut jokaisen käden ja puskenut floppiin kuin floppiin. 3-bettaamaan en lähtenyt juuri tästä syystä, shove flopilla oli odotettavissa. Kaksi edellistä jakoa häntä vastaan oli 3-betattu ja avaaja maksellut roskalla shovetakseen flopin.

Statseja mulla ei ole vielä tarjolla. Jostain syystä HM2 vetää mulla koneen täysin jumiin ja tästä syystä oon joutunut vetään viime aikoina luomuna.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Ootko kokeillu HM1, kakkonenhan on aika paljon raskaampi.
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Joo pitää laittaa toi ykkönen testaukseen. Kiitti vinkistä.
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Toinen sessio takana. Telkkarissa Serranon perhe tuomassa tunnelmaa ja tuore aamukahvi juomana. Yritin samalla säätää HEMiä toimimaan, mutta toistaiseksi tuloksetta. Pitää yrittää varata tuolle aikaa ihan erikseen.

Käsien määrässä sessio oli eilisen kokoinen, mutta nyt shorttipöydät olivat koko session ajan täysiä. Aikapaljon enemmän on joukossa todella huonoja pelaajia, kuin mitä esim. Partyn verkossa. Stars.comiin en pysty vertaamaan, kun tuolla ei ole tullut pelailtua.

Pillittelyn, kun muistaa pitää minimissään niin tulosta pitäisi tulla.

2.sessio
      Kesto: 125min
      Käsiä: 402
      Tulos: +10,15 €

Yhteensä:
      Kesto: 230min
      Käsiä: 802
      Tulos: +12,39 €
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Oon todennu että mitä tahansa teetki. Esim. asennat televisiota ja pleikkaa että pääset pelaamaan siihen menee aina helposti kunnolla aikaa.

Tai säätelet hemiä/hudia että pääset pelaamaan tunnin sessiota niin tuohon säätelyyn menee vielä erikseen se toinen tunti ellei enemmänkin :D

Omasta kokemusta espanjalaisista pelaajista mitä espanjan kassuilla tapasin (live kuitenki erilaista, mutta anyways) niin uskoisin espanjalaisten olevien keskiverrosti aika paistikkaita vaikka itse sanonkin.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Luulis kyl valuee löytyvän. :f_grin:

Nyt kun ite pelannu enemmän käteistä niin huomannu kuinka tärkeetä säätää just mieleinen hudi ja ne popup-ikkunat mistä sit löytää nopeesti sen tarvittavan informaation. Joten suosittelen siihen käyttämään aikaa.

Ja +1 Serranon Perheelle :f_grin:
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Pelit olleet jäissä, mutta nyt nykäisin osittain Kyyberin tulevan videosarjan, sekä ghaleonin nimitysuutisten innoittamina kahdeksan kappaletta €3 Fifty50-sittareita. Rahoille seitsemässä, joten session sai hymyilemään.

Aikoinani, kun netissä aloin pelaamaan pelasin juuri sittareita, mutta muutamaan vuoteen en ole juurikaan niissä viihtynyt. Oli peli mikä tahansa on toki aina hauskaa, kun voittaa. Nyt pelailessani takaraivossa jyskyttivät opit Aarnimetsan valmennuksista, mutta jos näitä meinaa enemmän vetää pitää kyllä opiskellakkin tarkemmin.

Viikonloppu edessä ja aurinko möllöttää. Illalla edessä futista ja ruokafestaria, joten pelailu jää ainakin huomiseen.

Lähetin muuten Starsille dokkareitakin pelitilin vahvistamiseksi. Vielä ei ole vastausta kuulunut, joten saa nähdä kauanko tässä menee ennenkuin on tili jumissa.
    • murrrsu
      murrrsu
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkoMi
      Lähetin muuten Starsille dokkareitakin pelitilin vahvistamiseksi. Vielä ei ole vastausta kuulunut, joten saa nähdä kauanko tässä menee ennenkuin on tili jumissa.
      Kokemuksesta voisin sanoa, että parista päivästä pariin kuukauteen. Ja jos yli kuukauden venyy niin sit ne on hukannu ne, ja käskee lähettää uudestaan.

Älä murehdi. Nyt on kesä. Ota bisse. :pullo:
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Kiitos neuvosta. Otin, enkä murehdi.

Jatkoin Fifty50:en naputtelua tänään. Mukana oli myös muutama ihan normisittari ja toki misclickatut Omaha Hi/lo-sittarit. Avausviestissä mainitsin, että yksi tarkoitus projektilla on saada rajattua sessiot tietyn mittaisiksi. Sittareissa tämä tuntuu toimivan omalla kohdalla huomattavasti käteispelejä paremmin.

Pelit sujuivat myötätuulessa ja varianssin varjopuoli odottaa tulevaisuudessa. Siihen asti ollaan hymyssä suin eikä murehdita.

• MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Kertokaas mikä namikka on väärässä asennossa, kun HUDi träkkää käsiä pöytäkohtaisesti?
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Eilen tuli pelattua käteisteksua alkuun erittäin huonosti. Tuskin voitin potin pottia parin tunnin session aikana.

Suivaantuneena siirryin haistelemaan tunnelmia PLO10-pöytään jossa oikealle puolelle sattui varsin mielenkiintoinen kaveri. Ehdittiin pelata lähemmäksi 200 jakoa ennekuin mun piti poistua muihin askareisiin ja siinä vaiheessa kaveri statsit olivat luokkaa 97/21.

Olisin kaivanut tarkemmatkin, mutta kone päätti juuri kuolla pois... Nyt on jo toinen kone tulilla, toiveissa olisi että tämä olisi edeltäjäänsä paremi ja pidempiaikainen.