Lottorahoilla käteistä

• playeriman
      playeriman
      Bronze
      Ei, en ole voittanu lotossa!!!! :D

Vaan tuli tossa viikolla mieleen seuraavaa(Teksti on mun varsinaisesta blogista ja tässä se on hiukan muokattuna);

"Tuli uus turnaussaitti geimeihin mukaan. Nääs ilman muuta kaikkien suosikki, tämä meidän ikioma räyskä.
      Oon raylla ehkä joskus saattanu pelata jonkun frollin, en muista varmaksi. Eniveis ray tuli mukaan hitusen yhteensattumien summana. Mulle tuli raylta joku lippulappu, jossa mainostettiin satelliittia SM-pokerin mainiin. Oli sopiva sauma osallistua siihen.

Samaan aikaan mun oma taloudellinen tilanne parani sen verran, että olisin voinu jatkaa lottoamista. Juu u, lottoamista! Ennen tiukkoja aikoja lottosin joka viikko 12 eurolla ja mulla oli varmaan 15 vuotta samat numerot. Arvatkaa tuliko 5 oikein tulosta enempää ikinä... Niinpä. Sen takia mietin, että minkä ihmeen takia aloittaisin lottoamisen uudestaan, koska voin tehä takuulla paremman +EV muuvin. Voin käyttää sen viikottaisen lottorahan räyskän turnauksiin. Niinpä sitten talletin kympin.

En aio laittaa kun max sen "lottorahan" kerran viikossa jos tarvii. Aion pelata tuolla isompia turnauksia mitä muualla. Binit tulee olemaan viiden euron luokkaa. Ehkä otan myös kympin turneita sillointällöin, saa kattoo.

Räyskän rollia en muuten aio laittaa siihen rollinseurantaan mukaan, koska tämä raha on kuitenki irti varsinaisesta pokerirollista. Toi raha kun menis lottoon jossen pelais niillä räyskän turnauksia.
      Turnausseurantaan tulokset menee tottakai, koska MTT;itä pelaan noilla rahoilla. "

Alunperin piti laittaa tulokset turnausseurantaan mukaan, mutta pidänkin RAY;n tulokset ja rollit kokonaan erillään muista peleistä, koska avasin tän proggisblogin. Ja muutenkin, koska saatan ottaa shottia kympistäkin isompiin turnauksiin ni ne tulokset ei sekoita varsinaisen pokerirollin MTT tuloksia, voitan sitte isosti tai vastaavasti häviän. Lottorahoilla olen antanu itelle kuitenki luvan gämblää jos siltä tuntuu! :D

Näin, projektina on siis loton sijaan sijoittaa tarvittaessa kerran viikossa 11 euroa MTT peleihin (isolla ehkällä käteistäkin voin pelaa) räyskälle ja voittaa tietenki mahdollisimman paljon rahaa. Pelin koko riippuu mielentilasta ja rayrollista tietty, mut silti tää on taatusti enemmän +EV kuin että lottoaisin. :D
      Jos rahaa sattuu tuleen enemmänki ni siirrän sitä mammonaa varsinaiselle pelirollille, tai sitten ostan jotain kivaa. Tai molempia :)

Päivittelen sitämukaa kun räyskällä pelaan ja eka lyhyt päivitys tuleekin samantien.

Ensimmäiset tän viikon 4kpl vitosen turnausta on alkanu varsin huonoissa merkeissä siinä mielessä, että oon ollu melkoisen korttikuollu kaikissa turnauksissa. Silti pääsin ekassa turnauksessa finaalipöytään ja sijoituin lopulta kolmanneksi. Muissa ei ole ollu asiaa noin pitkälle enkä ole sille voinu yhtään mitään. Jos korttirunia ei ole ni sitte sitä ei ole. Toivottavasti se muuttuu tulevissa turnauksissa. :)

Onkin mielenkiintoista nähdä, että irtoaako heti pytty jos korttiruni on vähän parempi. Sinänsä siihen pitäisi olla ihan hyvät mahikset, koska noissa ei ole ollu järin montaa osallistujaa ja toiseksi vihujen taso on ollu vähän niin ja näin.

Vielä voin pelaa binistä riippuen 1 - 4 turnausta. Euron turnauksiin en viiti osallistua, koska pelaan jo niitä varsinaisella rollilla. Jos noi rahat menee ni seuraava depo räyskälle tapahtuu ensi lauantaina. Vähän niinku lottoa menisin ostaan. :D
  • 18 replies
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Otsikon idea on juurikin sellanen jota pitäisi noudattaa myös ne nerot jotka laittavat sen 10 lappua/vkloppu sinne menemään ja odottavat miljoonia :D
      Vaikka en rayskästä tyksi,niin mielummin sinnekin kun pallopeliin ;(
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Itse olen enemmän loton kuin rahiksella pelaamisen kannalla, mutta +EV toi toki on jos lottoon verrataan. Toiv. nabsuu turtseista. :f_cool: gl!
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Itse olen enemmän loton kuin rahiksella pelaamisen kannalla, mutta +EV toi toki on jos lottoon verrataan. Toiv. nabsuu turtseista. :f_cool: gl!
      Kiitos. :)

Nonii. Ensimmäisen kympin kanssa pääsin pelaan 5kpl vitosen turneita ja lisäksi vahinkoregatun parin euron hillo rebuy ompputurnauksen, sekä yhden euron rebuy turnauksen. Eli olihan tossa ihan hyvä paketti sille kympille.

Finaalipöytiä tuli 5, tosin enemmänkin pienistä pelaajafieldeistä johtuen. Rahoille vain yhdessä turneessa. Noin muuten olin kaikissa turnauksissa melkoisen korttikuolleena vaikka satuinkin voittaan satunnaisen potin sieltätäältä, mut vihut pelasi nii tehokkaasti toisensa pihalle, että sen takia rahasijat oli silti noissa neljässä muussakin ft pelissä lähellä.

Eipä mitään, seuraava depo tonne räyskään sekä pelit on joskus viikon kuluttua. Voi olla, että pelaan heti sillä kympillä sen kympin turneen.

Palataan astialle. :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Meinasin unohtaa! :)

Sunnuntaina oli tokan depon vuoro. Menin sillä 10 euron turnaukseen ja pääsin jälleen ft, mutta rahoille en kuitenkaan. Putosin sijalla 8 kun rahoille päästäkseen tarvittiin 5 sija. Oli ihan perus mun QQ vs AK pfai tilanne kun A tuli riveriin. Saumoja taistella kunnolla pytystä ei taaskaan ollu koska olin pitkään korttikuollu. Tähän mennessä ei ns. normaalirunista turtsia oo vielä ollu raylla. Kenkkua. Tuleekohan ne pytyt ja rungoodit sitte ryppäänä?? :D

Aikalailla MT sittareita noi rayn turneet kyllä on... Mut eipä siinä, loppuviikosta laitetaan seuraava lottoraha sisään. :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Tällä kertaa törsäsin lottorahat roskaruokaan, joten raylla turnauksia ei pelattu tällä kertaa. Katellaan viikon kuluttua uudelleen. :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja playeriman
      Tällä kertaa törsäsin lottorahat roskaruokaan, joten raylla turnauksia ei pelattu tällä kertaa. Katellaan viikon kuluttua uudelleen. :D
      LOL,nälkäänhän syö ennemmin kun pistää lottoon ja näkee nälkää :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      LOL,nälkäänhän syö ennemmin kun pistää lottoon ja näkee nälkää :D
      Kyllä, toi muuvi oli ehdottoman +EV. :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Ähh. turnauksissa ei minkäänlaista rungoodia räyskällä. Niinpä vaihoin otsikkoa ja meen kerran viikossa pelaan käteistä NL10 tai isompaan. Pitäs olla enemmän +EV. :D
    • pucilpet
      pucilpet
      Bronze
      Ei kannata tsekata lottonumeroita enää, kun vedät rivis pois. Mahtaa vituttaa jos/kun napsuu täysosuma, mutta rivejä ei olekaan sisässä enää.... :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja pucilpet
      Ei kannata tsekata lottonumeroita enää, kun vedät rivis pois. Mahtaa vituttaa jos/kun napsuu täysosuma, mutta rivejä ei olekaan sisässä enää.... :D
      En ookkaan uskaltanu kattoo lottonumeroita. Kun oon käyttäny samoja rivejä kauan ni turhan hyvin muistan ne. Tarttis jo unohtaa pikkuhiljaa... :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      TämäKIN projekti kuoli apaut alkuunsa. :D

Kympin depoominen kerran viikossa menetti käytännössä merkityksensä viimeistään näihin aikoihin, koska pelaan jo muutenki NL10$ tasolla vakiona. Tai no on pieni riski vajota takaisin NL4$ tasolle, mutta epätodennäköistä kuitenki.
      Silloin kun aloitin tän projektin ni pelasin joko NL2$ tai NL5$, en muista enää ni tolla oli joku merkityskin pikkujännityksen kantilta. Jos nyt jatkaisin tota ni se olis pelkästään ajanhukkaa ykstablata ja veis aikaa pois mun varsinaiselta peliltä.

Siispä käytän ton rahan mieluummin vaikka roskaruokaan kerran viikossa niinku oon monesti käyttäny! :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      TämäKIN projekti kuoli apaut alkuunsa. :D

Kympin depoominen kerran viikossa menetti käytännössä merkityksensä viimeistään näihin aikoihin, koska pelaan jo muutenki NL10$ tasolla vakiona. Tai no on pieni riski vajota takaisin NL4$ tasolle, mutta epätodennäköistä kuitenki.
      Silloin kun aloitin tän projektin ni pelasin joko NL2$ tai NL5$, en muista enää ni tolla oli joku merkityskin pikkujännityksen kantilta. Jos nyt jatkaisin tota ni se olis pelkästään ajanhukkaa ykstablata ja veis aikaa pois mun varsinaiselta peliltä.

Siispä käytän ton rahan mieluummin vaikka roskaruokaan kerran viikossa niinku oon monesti käyttäny! :)
      Sun pitää nostaa volyymiä myös lotossa jos oot kaua sitä jo pelannut :D eiks se tason nosto toimi siinäkin? :rolleyes:
      Paitsi että kuoppaahan lotolla tekee,ehkä se roskaruoka sit päihittää sen ilon :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Ennoo lotonnu pitkiin aikoihin. Joskus viime vuona viimeksi. Lotossa tasonnosto vois olla kova juttu! :D
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Lotossa tasonnosto vois olla kova juttu! :D
      Tää vois toimia kenossa paremmin. "Pelaan normaalisti yllätyskenoa, mutta otin tänään shottia täyskenoon muutamalla binillä" :D
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Tää vois toimia kenossa paremmin. "Pelaan normaalisti yllätyskenoa, mutta otin tänään shottia täyskenoon muutamalla binillä" :D
      :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      :D
      Eikös lotossa tasonnosto ole yhtä kuin lisää rivejä sisään :D :f_ugly:
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Onkos se sitten highstakes lottoa jos pelaa haravia ja sen semmosia? :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Onkos se sitten highstakes lottoa jos pelaa haravia ja sen semmosia? :D
      Kai se on :D