Full Ring NL2

• AaksII
      AaksII
      Bronze
      Moi!

Päätin aloittaa projektipäiväkirjan NL2 full ring pelailuistani. Luulen että tämä auttaa mua jaksamaan ja motivoi kun kirjottelee tänne projektin edistymisestä ja saa purkaa ajatuksia sessioista sekä käsistä yms. Tarkoitus olisi siis biitata se ja nousta ylemmälle tasolle. :f_grin:

Olen ennen testaillut kaiken maailman pelimuotoja esim: turnauksia, sittareita, huppia ja 6-maxia ja näitä siis tietysti pelattu ilman BRM:ää, koska silloin otin tuntumaa peliin ja etsin kivointa pelimuotoa. En siis ole ihan aloittelija, mutta jokatapauksessa opiskeltavaa riittää, siksi ostinkin hopea-tason niin sain paljon strategia-artikkeleita ja aloin pitämään tätä projektipäiväkirjaa. PokerTrackeri 4:kin olen hommannut jotta saa käppyrää peleistä ja kinkkiset kädet kelailtua session jälkeen. Välillä pelatessa menee sormi suuhun kun tuleekin joku erikoinen tilanne, näitähän tulee aina mutta pyrin vähentää opiskelemalla. Multitablaan 4 pöytää, jotta opin peliä. Mentaalipuoli on omasta mielestä aika hyvin hanskassa ittellä, ainoo probleema on että tuppaan välillä olemaan aika laiska. Full ringiä pelaan toistaiseksi että opin NLHE kunnolla, ja sitten saatan harkita siirtymistä 6-maxin maailmaan, jota en todellakaan hallitse omasta mielestä.

Rollia on karvan yli 30bin ja tähän mennessä hanskoja on kertynyt 7.5K (7pv pelaillut kunnolla, parina päivänä vain poikennut pöydissä)

Tavoitteet:
      Peliä joka päivä kun mahdollista väh.2h->
      Opiskelua ja jälki-analyyseja väh.0,5H->
      Postailla käsiä analysoitavaksi ainakin 2-3 kertaa viikossa.
      Kaiken tämän jaksaakseni unirytmi säännölliseksi, ettei tule pelailtua väsyneenä, eli leffat jää katsomatta ja teevee menee kiinni! xD
      Olla aktiivisempi foorumeilla :f_love:

Voisin postata tähänastisen käppyränkin, statseja on varmaan ihan turha vielä postata kun ei ole käsiä kuin kourallinen: [img][IMG]https://img843.imageshack.us/img843/5239/grffi1.png[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Kiitti ja kuitti, projekti otetaan käytäntöön huomenna! :s_cool:
  • 17 replies
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Moi ja tervetuloa kirjottelemaan projektipäiväkirjaa.

Mun mielestä kannattaa mahdollisimman nopeasti koittaa siirtyä 6max pöytiin. Pöytiä on tarjolla enemmän ja varmaan oma pelisikin kehittyisi nopeammin. Onnea projektiin. :f_thumbsup:
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Hieno homma että olet löytänyt tiesi pokerstrategylle! :)

Kannattaa hyödyntää käsianalyysifoorumiamme pelin kehittämisessä postaamalla vaikealta tuntuvia käsiä. Lisäksi vois milloin tahansa avata no limit -osastolle ketjun yleisiä strategiakeskusteluja varten.

Videot ja artikkelit lienet jo löytänytkin. Tsemppiä peleihin! :f_love:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Mikä mahtaa olla fullringin tila tällä hetkellä? Onko se kuoleva laji vai löytyykö vielä paljonkin pöytiä?
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tervetuloa ja tsemiä opiskeluun, päivittelehän edistymistäsi ja kerro uusista ahaa-elämyksistä :)
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Mikä mahtaa olla fullringin tila tällä hetkellä? Onko se kuoleva laji vai löytyykö vielä paljonkin pöytiä?
      Kyllä suomalaisillakin pokerifoorumeilla löytyy jotain mid-stakeseja painavia harjoja. Eli kyllä kai menestyminen on mahdollista sielläkin edelleen.
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Mun mielestä kannattaa mahdollisimman nopeasti koittaa siirtyä 6max pöytiin. Pöytiä on tarjolla enemmän ja varmaan oma pelisikin kehittyisi nopeammin.

Kyllähän se vähän himottais mennä testaamaan, mutta tuntuu etten ihan vielä oo valmis, eli pelailen nyt toistaiseksi ainakin fullia.

Hieno homma että olet löytänyt tiesi pokerstrategylle!

No mitä näitä suomalaisia pokerifoorumeita oon selaillu niin kyllä tää on jotenkin helposti lähestyttävin ja oppia-materiaalia on todella paljon :f_thumbsup:

Noniin, tänään sitten aloin pelailemaan. Pelasin vaan hikisen puolitoistatuntisen session, eli alle tavoitteen... Omasta mielestä pelasin suht paskasti, johtuu varmaan siitä että kun ei tapahtunut mitään kummempia niin tuli tylsää ja sittenkun tuli sitä actionia niin ylipelasin ne... Tänään ajattelin vielä lukaista jotain artikkeleita korvaukseksi siitä etten pelannut sitä kahta tuntia. Yksi bini tuli takkiin, ei mitään kovin vakavaa. Otin pari kättä talteen:

1. http://wt.ag/Wbilpe (Kädet löytyvät kun kelaat alas, kiitos againAA:n :f_cool: )
      PRE-FLOP: En tiedä oliko tässä kannattavaa korottaa pre-flop, kun ottaa huomioon että oikeastaan tiesin ettei BB kippaa, sillä hän halusi mukaan jokaiseen korotettuun pottiin siinä toivossa että niistä tulisi isoja. Eli mitä minä tässä touhuan, blindien ryöstö tuskin tulisi onnistumaan ja olisko tämä käsi edes tarpeeksi vahva häntä vastaan flopilla minne todennäköisesti joutuisin. Kaikenlisäksi hän overbettaili usein flopilla ja koitti voittaa potteja heti, elikkä siis jos floppi olisi kauhea niin olisin kusessa.

FLOP: Onnekseni hän ei ole positiossa kun floppi jaetaan niin saan informaatiota varsinkin missattuani flopin oikeastaan täysin. Pöytään tuli matala-arvoisia kortteja ja hän sökötti. Ensimmäinen huomion arvoinen asia oli se että hän ei lyönyt overbettiään tähän. Toki hän saattoi yrittää check-reissua jos hän osui settiin jollain pienellä taskuparillaan tai jos hänellä oli isot taskuparit. Isoja taskupareja en pitänyt kumminkaan todennäköisenä sillä hän olisi luultavasti 3-betannut minut pre-flop. Pieniä konnektoreita en pitänyt kovin mahdollisena sillä niillä ei olisi ollut varmastikkaan kovin kannattavaa maksaa minun pre-flop reissua. Sökötin perään koska pelkäsin re-reissua häneltä ja toivoin että turni toisi minulle vaikka kärkiparin niin homma helpottuisi hieman.

TURN: Kun hän turnilla sökötti, niin olin jo melko varma ettei hänellä todellakaan ole mitään, sillä jos hänellä olisi setti tai ylipari, niin kai hän nyt viimeistään alkaisi rakentamaan pottia isommaksi eikä yrittäisi mitää check-reissua sillä sökötinhän minä flopilla, joten hän olisi pölhö jos odottaisi minun nytkään korottavan kun turnikortti ei kumminkaan tuonut isoa muutosta. En uskonut että hän check-reissaisi muutakun bluffina, edellä mainittujen asioiden takia. Päätin korottaa sillä halusin informaatiota. Korotin turvallisen tuntuisen 1/2pottia. En tiedä oliko se tässä tilanteessa ihan optimaalinen. Sitten hän teki sen rajun korotuksensa, en millään uskonut tähän, sillä hän teki tätä usein jotta saisi pakotettua vihun luovuttamaan. Hän tulkitsi tämän hyväksi paikaksi, sillä ensinnäkään korotukseni ei näyttänyt vahvalta, ja toiseksi olin sököttänyt flopilla vaikka korotin pre-flop, niin hän saattoi hyvin olettaa ettei minulla ole mitään. Omien pohdintojeni turvin tulkitsin tämän bluffiksi, joten iskin kaikki merkit keskelle. Hänelle ei jäisi vaihtoehtoja oikeastaan muutakuin kipata jos tämä kerran oli bluffi. Vedoillekkaan hän tuskin saisi kertoimia maksaa. Hän luovutti niinkuin oletinkin käyvän. Jos häneltä olisi löytynytkin setti niin tulkinnat olisivat tälläkertaa menneet pahasti pieleen. Onneksi oli riidejä. Hyvä näin tällä kertaa. :s_love:

2. http://wt.ag/W4MiKZ Tässä on yks esimerkki miten paskasti pelasin...

PRE-FLOP: Actionia ei ollut tullut pitkään aikaan ja ajattelin että kun vihdoin sain ässät käteen niin ei viitsi korottaa ettei kaikki foldaa. WRONG Nyt sieltä limppas jokalai roskasakkia mukaan...

FLOP: Luulin olevani edellä, sillä floppi näytti harmittomalta. Korotin ja minut re-reissattiin, tässä kohtaa olisi pitänyt ymmärtää että limppaaja on saattanut osua, mutta ei, en uskonut enkä edes sitä sen enempää pohtinut, näin vain ässät kädessäni ja maksoin olettaen että olen edellä hänen kurko kärkipariaan...

TURN: Turnilla hän sitten pelasi hyvin ja antoi väärää informaatiota mulle. Tulkitsin asian silloin niin, että hän yritti flopilla voittaa potin heti ja turnilla lopetti bluffaamisen kun en luovuttanutkaan flopilla hänen korotuksiinsa. Luulin että olen edellä..

RIVER: Riverillä tulee toinen seiska, uskoin edelleen että hänellä on joku kärkipari tsydeemi, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin jos hänellä olisi ollut kärkipari mitä oletin että hänellä on, niin luultavasti hän olisi turnillakin lyönyt. Korotin sitten, ja korotus oli muutenkin liian pieni, normaalisti olisin lyönyt sen puolipottia. En tiedä mitä touhusin... Kun hän sitten re-reissasi niin olisi pitänyt kipata. Harvemmin ne riverillä korottaa bluffina ja kun korotuskin oli suhteellisen iso. Maksoin hänen reissun, oli semmoinen fiilis että vitut, ja kun täällä ei fiilispohjalla pitkälle pötkitä niin kaikinpuolin huono maksu. Muutenkin kaikki merkit viittasivat siihen että hänellä todellakin on jotain. Mutta kun on puupää niin ei voi ymmärtää, en malttanut kipata ässiä, ei vittu, taidan ollakkin tyhmempi mitä oletin olevani. Ihan aloittelijavirhe maksaa ässäparilla loppuun asti sokeasti. Paskasti pelattu käsi, nyt jälkeenpäin kun tätä tulkitsin huomasin monia virheitä tässä kädessä. Viimeinen syy miksi saatoin maksaa on se, että yritän jotenkin todistaa olevani hyvä pelaaja ja voittamalla paljon ja usein. Sitten makselen isoja lyöntejä siinä toivossa että jos kumminkin olisin edellä niin voittaisi paljon.

Tommoset pölhöt virheet pitää jättää pois. Pitää alkaa oikeasti miettimään mitä on tekemässä ja perustella vähän mielessä. Positiivista on kumminkin se, että ainakin käytin aikaa jälki-analyysiin enemmän kun ikinä ennen :f_biggrin: Huomenna jatkuu ja yritän jättää nuo pölhöilyt pois. Mua oikeesti ärsyttää enemmän se, että pelaan huonosti ja häviän, kuin se että häviän ohivedolla jollekkin, koska sille ei mitään voi.

ps. Miten saisin kädet tähän foorumiin suoraan, ettei tarvitsisi mitään linkkejä antaa? :f_o:
    • againAA
      againAA
      Bronze
      $0.01/$0.02 No Limit Holdem
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($1.31) 66bb
      UTG+1 ($5.05) 253bb
      MP1 ($2.47) 124bb
      MP2 ($2.15) 108bb
      MP3 ($1.18) 59bb
      Hero (CO) ($1.85) 93bb
      BTN ($0.80) 40bb
      SB ($2.50) 125bb
      BB ($2.46) 123bb

Pre-Flop: ($0.03, 9 players) Hero is CO 10:diamond: J:spade:
      5 folds, Hero raises to $0.08, 2 folds, BB calls $0.06

Flop: 5:diamond: 4:spade: 2:club: ($0.17, 2 players)
      BB checks, Hero checks

Turn: 4:diamond: ($0.17, 2 players)
      BB checks, Hero bets $0.08, BB raises to $0.30, Hero goes all-in $1.77, BB folds

Final Pot: $0.77

Hero wins $2.21 (net +$0.36)

BB lost $0.38

9 Players

Stacks:
      UTG ($4.86) 243bb
      UTG+1 ($2.43) 122bb
      MP1 ($2.08) 104bb
      MP2 ($1.13) 57bb
      Hero (MP3) ($2.51) 126bb
      CO ($0.66) 33bb
      BTN ($2.72) 136bb
      SB ($0.78) 39bb
      BB ($1.14) 57bb

Pre-Flop: ($0.03, 9 players) Hero is MP3 A:spade: A:heart:
      4 folds, Hero calls $0.02, 1 fold, BTN calls $0.02, SB calls $0.01, BB checks

Flop: 4:club: K:spade: 7:heart: ($0.08, 4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0.05, BTN raises to $0.16, SB folds, BB folds, Hero calls $0.11

Turn: 3:diamond: ($0.40, 2 players)
      Hero checks, BTN checks

River: 7:club: ($0.40, 2 players)
      Hero bets $0.14, BTN raises to $0.47, Hero calls $0.33

Final Pot: $1.34
      Hero shows
      A:spade: A:heart:
      BTN shows a full house, Sevens full of Fours
      7:diamond: 4:diamond:

BTN wins $1.29 (net +$0.64)

Hero collects $0.00 (net -$0.65)
      BB lost $0.02
      SB lost $0.02

Painat 2p2 kohtaa weaktight;tissä ja kopiot sitten tänne.
      Millä muuten laitat tonne weaktighttiin onko apuohjelmia käytössä,niistä saa suoraan tänne .
      PS.tsemiä peleihin ja äkkiä 6maxin pariin :f_biggrin:
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Painat 2p2 kohtaa weaktight;tissä ja kopiot sitten tänne. Millä muuten laitat tonne weaktighttiin onko apuohjelmia käytössä,niistä saa suoraan tänne . PS.tsemiä peleihin ja äkkiä 6maxin pariin

Okei kiitti tiedosta ja kyllä multa PokerTracker 4 löytyy. Täytyy kattoa mistä sieltä ne kädet saa tänne suoraan. Shorttia voisin kyllä mennä testailee tässä lähiaikoina :f_biggrin:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Onnea projektiin. Laitan seurantaan. Sun läpyskät näyttää jo olevan sen verran analyyttisiä että ilo seurata uutta oikealla asenteella motivoitunutta pelaajaa. Ei varmastikkaan oo luvassa mitään kuoppajuhlia niinkuin joskus on täällä nähty. Tsemppiä peleihin!

PT nelosen information boxin sisältöä voi myös muokata eli saat nimen pois sieltä ei tarvii mspaintata ;)
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Ei varmastikkaan oo luvassa mitään kuoppajuhlia niinkuin joskus on täällä nähty.

Tänään kaivoin kuopan... vituttaa. Ärsyttää oikeen kirjottaa tänne tällähetkellä miten meni, mut pakko se on kun tämmösen alotin. Oikeastaan tää kaikki alko jo eilisestä, mutta silloin lopetin ennen kuin tuli suurempia vahinkoja. Tänään kaikki meni päin persettä. Tää kuoppa tuli sen takia että pelasin huonosti, ei oikeen muita selityksiä. Yks kunnon ohiveto oli, mut ei se tätä saanut aikaan, ei tää siitä johtunu. Kyllä korttejakin tuli ihan hyvin, ja pre-flop tilanteet sujuivatki ihan jees, mutta post-flop, oh mama, siinä on todellakin opiskeltavaa ja parennettavaa. Huomaan itse etten oikeen hallitse sitä. Tein tyhmiä maksuja ja bluffejakin. Elikkä aikalailla omasta pelistä johtuu tää kuoppa. Olisin kyllä pystynyt parempaan. Elikkä tänään pitää lukea artikkeileita post-flop pelaamisesta ja jatkolyöntien tekemisestä, ja vaikka pariin kertaan, ei olisi haitaksi. Nyt ei kiinnosta postata mitään käsiä. Nyt on -6bin. Huomenna jatkan pelaamista. Ittelleni voisin antaa yhden neuvon. Suunnittele mitä teet ja miksi sen teet ennenkuin teet sen!
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      No jos luulet kaivavas kuoppaa käy paistingin blogissa...

Hyvää analyysiä kaiken kaikkiaan ja mikä tärkeintä,tunnustat virheet..ja joitain niistä tunnistatkin. Microissa:Älä bluffaa +EV

Ja kuten yhdeltä valmentajalta joskus se kuulin. Suunnittele myös jokaiselle kädelle ja jokaiselle sessiolle Exit plan! Niin se vaan on että AA kin saa helposti turpaan kun mennään flopille ja siitä eteenpäin. Seon kuitenkin vain pari...ei oo häpeä foldata sitä postflop jos osuu floppi vihun rangelle etkä oo saanu merkkejä sisään pre. Samoin joka sessiolle Exit plan. Pöydät kiinni vaan ja käyt kävelyllä raittiissa ilmassa..ehkä teet jotain pikku urheilua niin saat veren kiertämään ja oot valmis uuteen sessioon. Älä syö makeeta tai vatsaas täteen..alkaa aina väsyttää ja se on EV-

Tsemiä peleihin!
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Tänään melkein sain kuopan täytettyä. Menin vielä pelaamaan yöllä pariksi tunniksi, ja nyt sitten aikalailla pelaillu koko päivän. Onneksi oli sunnuntai eikä mitään tähdellistä tekemistä :s_biggrin: . Hommat sujui ihan jees, nyt en kuunnellut musiikkia kun pelasin niin tuntui että pystyin keskittymään paremmin, joten lisäsin yhden pöydän. Parhaimmillaan kuopan täytöstä puuttui yksi bini, mutta nyt lopuksi hävisin pre-flop all-in KK vs. AA niin kuoppa jäi kahta biniä vaille täyteen :s_mad: . Uskon kyllä että huomenna viimeistään täytän ton montun. Tänään ei enää jaksa pelailla. :s_grin:

Tutkin tuossa vähän miten olen mistäkin positiosta pelannut, niin ainoa mistä olen tappiolla on BB ja itseasiassa se on aika hälyttävän pahan näköinen. Otos on kuitenkin jo 11k kättä, kai siitä voi jo jotain tulkintoja tehdä. SB:kään ei ole kovin paljoa voitolla, elikkä blindeilta pelailuun täytyy kiinnittää huomiota enemmän!
      Käsiä en nyt postannut. Kävin itse ne kaikki läpi tarkasti ja ne vaikutti aika simppeleiltä. Seteillä voitin todella usein kun vihut menivät kärkipareilla poikki. Pariin otteeseen setit kehittyivät täyskäsiksi ja sain vihun stäkin kun ne osuivat vetämäänsä väriin. Elikkä flopatuilla seteillä tehään ainakin tällä tasolla paljon rahaa. Siksi maksankin pre-flop korotuksia aika löysästi taskupareilla. Jos joku 3-bettaa niin on helppo kipata. Pariin otteeseen kävi niin että taskuparit piti työntää flopilla pakkaan kun ei osunut ja vihu korotteli reilusti. Pienet taskuparit tietysti kippasin pre-flopeilla 3-betteihin, mutta isoilla taskupareilla (AA KK QQ JJ) kun itse 3-bettasi, ja sitten missasi flopin tai tuli todella vedokas pöytä jossa vihulla saattoi olla vaikka väri, suora tai isompi pari ja vihu korotti, niin oli kipattava. Nämä kävi vähän kalliimmaksi. Tein joitain huonoja maksuja, esim: Sain riverillä tripsit ja vihu värin. Maksoin pölhönä hänen overbettinsä... Kerran myös pelasin itse kärkiparilla showdowniin asti, ja vihu paljasti kärkiparin paremmal kickerillä. Hävisin myös yhdessä potissa kun floppasin vedokkaaseen pöytään värin niinkuin vihukin. Turnilla ja riverillä ei tullut enää sitten sitä maata enempää ja luulin olevani edellä. Oletin että vihu korotteli suoralla, mutta hän paljasti sitten isomman värinsä... AA:llä hävisin kun vihu sai suoran. Pre-flop korotin ja vihu maksoi. Flopilla korotin ja vihu maksoi. Turnilla korotin ja vihu maksoi. Riverillä sökö-sökö ja vihu paljasti suoran. Kyllähän tämmöisetkin käy kalliiksi...
      Kaikenkaikkiaan ihan hyvä päivä. Yleensä kortit pitivät ja säästyin kauheilta ohivedoilta. -2bin on vielä montusta jäljellä. Ei enää kovin paha. Tänään tuli siis +4bin. :s_grin:
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Tänään pelailin aika rennolla fiiliksellä n.2h ja luin pari artikkelia. Neljällä pöydällä pelailin, käsiä tuli 450 ja sessio +1bin. Rennolla fiiliksellä siksi että kuoppaa ei enää tarvinnut täyttää hampaat irvessä kun se oli melkein täynnä, ja kun sunnuntaina pelasin niin himopitkän session, niin ajattelin että tänään vaan minimitavoite täyteen ja sitten tekisin jotain muuta.
      Kaksi kertaa sain flopatulla setillä rahastettua vihuja yli 50bb molemmilla kerroilla.
      Isoja potteja en hävinnyt, suurin taisi olla 25bb. Floppasin siinä kärkiparin taka-oven värinvedolla. Korotin ja vihu maksoi. Turnilla vihu sai värinsä täyteen ja slouvasi, ja minulla siis oli vielä värinveto. Sökötin perässä. Värinveto täyttyi. Toimin ensin joten reissu koska turnilla vihu vaikutti heikolta, vaikka oikeasti slouvasi. Hän uudelleenkorotti ja maksoin. Oikeastaan tiesin että hänellä oli väri, mutta otin selvää maksulla (suht edullinen) oliko se sitten isompi vai ei :f_eek:

Tässä siis kaikki kippas buttonille ja hän sitten limppas mukaan. Vihun statsit /VP 47 / PR 13 / AF 6 /. Mielestäni tommoinen näyttää heikolta, varsinkin kun buttonilta korotetaan ryöstöksi muutenkin aika laajalla rangella ja hän jätti kokonaan korottamatta. Oletin että saan hänet kippaamaan helposti korottamalla, ja siinä samassa myös BB kippaisi ilman suurempia ongelmia. Korotin 4bb vaikka 5bb olis ehkä ollu se optimaalinen :f_biggrin: BB kippas niinkuin oletinkin, mutta buttoni maksoi. Löin jatkolyönnin, koska vihu voisi tommoiseen floppiin olettaa minun osuneen (AQ KQ tjm.), ja olinhan pre-flop agressori. Vihu maksoi taas. Turnilla olisin luultavasti jättänyt lyömättä jos ässää ei olisi tullut ja katsonut miten hän olisi toiminut. Mutta koska ässä tuli niin löin puoli pottia. Puoli pottia tuntui hyvältä, koska minulla oli vain kärkipari, ja jos vihu tekisi jotain, niin kippaaminen olisi vielä varteenotettava vaihtoehto. Vihu uudelleenkorotti all-in. Mietin hetken, olisko hänellä ässä paremmalla kickerillä. Tähän pystyisi hyvin kipata. Hän olisi ehkä saattanut slouvata settiäkin, koska yleensä ne tilanteet ovat näyttäneet juuri tältä, siis silloin jos joskus olen erehtynyt maksamaan kärkiparilla settiä vastaan. Juuri silloin he lyövät rajun kokoisen overbetin. Otin vielä huomioon että hän tosiaan limppasi pre-flop buttonilta, joka vaikutti omituiselta. Olisitteko maksaneet vai olisiko tämä ollut kippi :f_o:

8 Players

Stacks:
      UTG ($4.28) 214bb
      UTG+1 ($0.99) 50bb
      MP1 ($1.76) 88bb
      MP2 ($3.30) 165bb
      CO ($2) 100bb
      BTN ($1.13) 57bb
      Hero (SB) ($2.24) 112bb
      BB ($1.19) 60bb

Pre-Flop: ($0.03, 8 players) Hero is SB 9:club: A:club:
      5 folds, BTN calls $0.02, Hero raises to $0.08, 1 fold, BTN calls $0.06

Flop: Q:spade: 3:spade: J:club: ($0.18, 2 players)
      Hero bets $0.14, BTN calls $0.14

Turn: A:diamond: ($0.46, 2 players)
      Hero bets $0.24, BTN goes all-in $0.91
      Hero calls $0.67

River: J:diamond: ($2.28, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $2.28
      BTN shows two pair, Kings and Jacks
      K:heart: K:spade:
      Hero shows two pair, Aces and Jacks
      9:club: A:club:

Hero wins $2.20 (net +$1.07)

BTN lost $1.13
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Ois toi kai pitäny maksaa. Vihu vaikuttas semmoselt et se voi muuvailla, ni ässä on hyvä pelotekortti. Ja tod.näk se slowwais, jos sil ois vaik suora tai rattaat kii. Vihult kyl karmee peli, hyvin se eristi ittensä parempia käsiä vastaan :D
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Tänään kattelin "Unibet: Pokerikoulu" DVD:n jonka sain joskus kaverilta, mutta mitä en ollut ikinä katsonut sekä luin myös pari artikkelia flopin pelaamisesta. Sitten innoissani avasin softat ja ajattelin mennä pelailemaan, mutta ei, pelikelpoisia pöytiä piti etsiä varmaan 10min... Kaikki olivat lähes tulkoon täynnä, ja ne mihin mahtui niin avg.potin koko varmaan 0.04$ ja käsiä >150/h. Kyllä mä sitten lopulta pöytiin pääsin, taisi olla joku ihmeen ruuhka aika :f_biggrin: .
      Pelasin 400 hanskaa ja hävisin 2.75biniä joten päätin lopettaa, hyi :f_frown: Tarkoituksena oli pelailla n.1000 kättä, mutta pelit eivät kulkeneet ollenkaan, niin päätin että huomenna jatkan sitten.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Uutta matoa koukkuun sitten kun siltä tuntuu, eipä tässä pelissä voita joka päivä tai edes joka viikko.

Tuo on kyllä hyvä, että kun olet ajatuksella opetellut jotain uutta teoriassa (video, artikkeli, valmennus), niin sitten pian sen jälkeen koitat soveltaa asiaa käytännössä omassa pelissäsi. Sillä tavalla sitä oikeasti oppii tekemään :)
    • AaksII
      AaksII
      Bronze
      Luin tänään turnin pelaamisesta artikkelit ja semmonen fiilis et pari juttuu taas aukes. Luen myöskin vanhojakin artikkeleita toistamiseen aina välillä että muistuu asiat mieleen. Pelasin 1000 kättä tänään ja ihan hyvin meni. Keskityin omasta mielestä tosi hyvin. Päivän tulokseksi jäi kumminkin vain +1bin. Nyt ei kerkiä postaamaan oikeen enempää.