25 -> 1k mtt sittareilla.

• draxxy
      draxxy
      Bronze
      Moro,

Olen tässä pitkään jo ajatellu tehä tämmöstä challengia, mut en oo saanu ikinä aikaseks.
      Tällä hetkellä vapaa aikaa on yksinkertaisesti niin paljon, että on vaa pakko tehä jotain luovaa.

Eli siis.

Alotan 0.1/0.25 mtt sittareista.
      Projektissa hyödynnän oman vahvuuteni eli armottoman volyymin.

Haasteesta vaikean tekee se että en ole sittareita pelannut paljoa.
      Plussaa varmaan on se että mun surkeat mtt skillit saa hiottua siedettävälle tasolle ja saatan jopa oppia uuden pelimuodon.
      Tavoitteena olis saada homma kasaa kahen viikon aikana.
      Lasken rakebackin mukaan.
      kova tavoite?

Aloitan maanantaina.
  • 27 replies
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tervetuloa foorumille ja onnea projektiin!

Kova on tavoite, mutta sen makoisampaa jos sattuu napsumaan. Montako peliä arvioit saavasi päivässä pelattua?
    • draxxy
      draxxy
      Bronze
      Joo, saahan tos tehä täyttä työpäivää ja luultavemmin enemmänki. Yritän pelata 200-300 pelii päiväs riippuen paljon niitä pyörii.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja draxxy
      Moro,

Olen tässä pitkään jo ajatellu tehä tämmöstä challengia, mut en oo saanu ikinä aikaseks.
      Tällä hetkellä vapaa aikaa on yksinkertaisesti niin paljon, että on vaa pakko tehä jotain luovaa.

Eli siis.

Alotan 0.1/0.25 mtt sittareista.
      Projektissa hyödynnän oman vahvuuteni eli armottoman volyymin.

Haasteesta vaikean tekee se että en ole sittareita pelannut paljoa.
      Plussaa varmaan on se että mun surkeat mtt skillit saa hiottua siedettävälle tasolle ja saatan jopa oppia uuden pelimuodon.
      Tavoitteena olis saada homma kasaa kahen viikon aikana.
      Lasken rakebackin mukaan.
      kova tavoite?

Aloitan maanantaina.
      Impossible mission. ;)
      Edit: muuten on ihan mielenkiintosta mikä on lopputulos. Toivottavasti homma ei lopu jo parin päivän jälkeen.

Edit2:niin missä siis pelaat noita tolla volyymillä? Eihän se onnistu kun Pokerstarsilla eikä kyllä ehkä edes siellä. Meinasin vaan että eihän sinne saa rakebäkkiä.
    • draxxy
      draxxy
      Bronze
      Challenge accepted! Joo, taidan rajottaa kahvin juontia etten saa sydärii heti alkumetreillä.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Tavoite on minunkin mielestäni aika sairas,mutta mikään ei ole mahdotonta jos vaan napsuu.

Toivottavasti homma ei lopu jo parin päivän jälkeen.

Samat sanat,koitahan viedä loppuun asti jos vaan suinkin :f_thumbsup:
    • draxxy
      draxxy
      Bronze
      starsilla pelaan, joo ja eihä ne vip pisteet rakebackkia oo suoraa.
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Elikkä tuolla voluumilla kerkiät pelaamaan parissa viikossa noin 4000 turnausta...aika kovat saa kyllä olla nousut.

Tässä alkuvaiheessa realistista on nopeasti (ja todennäköisesti väärin :D ) laskettuna mahdollista voittaa parhaimmillaan about 10-20$/päivä jos kaikki menee nappiin ja runi on tulikuumaa. Eli jos tuohon tavoitteeseen meinaa tuossa ajassa päästä niin nämä ensimmäiset päivät on aika ratkaisevassa osassa ja nopeasti pitää päästää muutamaa pykälää ylöspäin jotta homma ei kosahda heti alkuunsa.

Eli kova (mahdoton?) on tavoite, mutta tsemiä projektiin ja kyllähän noista aina jotain oppii vaikkei tavoite ihan kokonaisuudessaan toteutuisikaan :)

edit: niin siis kyse olikin näköjään mtt-sittareista eikä normi sittareista. No parit pytyt vaan siihen alkuun ja taivas on rajana :s_thumbsup:
    • draxxy
      draxxy
      Bronze
      Otin sitte varaslähön ja alotin tänää

ekan session jälkee uppia 5.86$
      toka sessio tunnin päästä.

Haluuks joku kertoo miks mun kuvat on virheellisiä ihan sama missä muodossa ne laittaa?

laitan nyt kuitenki linkin käyrää:

http://filebank.fi/24473/maekajpg.jpg.html
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Haluuks joku kertoo miks mun kuvat on virheellisiä ihan sama missä muodossa ne laittaa?

laitan nyt kuitenki linkin käyrää:

http://filebank.fi/24473/maekajpg.jpg.html
      Tuo laittamasi linkki ei ole kuvaan, vaan sivulle jossa on muun lisäksi kuva.

Suora linkki kuvaan on http://filebank.fi/242497/24473/maekajpg.jpg

Eräs selkeä merkki on tiedostopääte linkin lopussa, kuvat ovat useimmiten jpg ja nettisivut html.

Saat suoran linkin kuvaan monellakin tavalla, mutta eräs niistä on ottaa kuvan päältä hiiren valikkonäppäimellä valikko esiin, valita toiminto "Kopioi kuvan osoite" ja liittää siten saatu osoite tänne foorumiviestiin kuvanlisäystoiminnolla (kirjoitusikkunan yläpuolella olevissa toimintopainikkeissa se maisemakuvan näköinen nappi).
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Ei toi nyt sinänsä oo mahdoton homma, kun itse vedin 8 päivässä 50-1000 omassa projektissa juuri noilla mtt-sittareilla, vielä alle EV:n kolistellen. Kovin solidia kassanhallintaa ei siinä voi harrastaa. Mut meni mullakin tuohon lähemmäs 4000 peliä, melko aggressiivisella kassanhallinnalla. Vaikeaa se varmasti on, jos ei ole hyviä MTT-taitoja heti alkuun.

Onnea projektiin joka tapauksessa toivotan kuumaa runia ja valtaisaa volyymiä.
    • draxxy
      draxxy
      Bronze

tälläsest lähetää tänää
      otan mukaan nyt noi 0.50 45 turbot koska noi normaalinopeudet on vaa nii hitaita.
    • draxxy
      draxxy
      Bronze

Lisäilin jo .50 90 hengen turboja, ei päättyny kovin hyin.
    • draxxy
      draxxy
      Bronze
      Mä luovutan, ei mun mentaliteetti kestä noit karmeita beattei.
      Hattua niille jotka pystyy siihen.

siirryin pelaa pelkkiä .50 turboja ja siel sit ~ 30 pelii ilma rahaa...
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Noi kuvat ei näy...näkyyköhän muilla vai onkohan vika täälläpäässä?
    • zamwise
      zamwise
      Silver

Tuo filebank näyttää vaihtavan tuota kuvan linkitystä ilmeisesti jonkin ajan kuluttua, joten sieltä ei kuvien upottaminen tänne foorumille kovin helposti onnistukaan.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      rightclikkaa tota pikku iconia ja kopsailee urlin ja avot.

Äläsnytvielä luovuta..väkisin ei pidä koittaa ja nyt vaan uuteen nousuun

GLGL!
    • draxxy
      draxxy
      Bronze
      Jatkan varmaa normaalinopeuksil kuitenki, ohan se selvää jo ettei tonniin olla menos.
      Ei vaan pysty käsittää miten joku voi voittaa 10 flippiä heads upis. Sen jälkeen suckouttaa kovalla työllä takasin grindatut chipit. Ja viimeistelee viel voittamalla flipin.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Jatkan varmaa normaalinopeuksil kuitenki, ohan se selvää jo ettei tonniin olla menos.
      Ei vaan pysty käsittää miten joku voi voittaa 10 flippiä heads upis. Sen jälkeen suckouttaa kovalla työllä takasin grindatut chipit. Ja viimeistelee viel voittamalla flipin.
      Sanoisin että unoha se tonni,unoha se tavoitesumma kokonaan.
      Pelaa vaikka se 2 viikkoa ja katsot sitten mihin päädyt.Uutta siten perään jos vaan kulkee tai mielenkiinto riittää.
      Itse tein vastikään näin ja olin tyytyväinen jäädesäni voitolle ja ehkä otan uudelleen isomman tavoitteen kanssa :)
    • tuoast
      tuoast
      Bronze

Tuota, olikohan sulla liian kovat odotukset tai peräti oletus että noista voittaa automaattisesti. 30 saattaa helposti mennä noissa varianssin piikkiin(etenkin turboissa).
      Edit:Niin, toisaalta kerroit että opettelet pelaamaan näitä, olisko sittenkin muusta kun varianssista kyse?

Mä oon pelannu eri bineillä 45- manejä noin 13277, on mullakin tollanen tappioputki ollu ainakin kerran tai kaks, ehkä jopa useammin ja silti ROI on reippaasti plusmerkkinen.

Edit vielä: Mulla on vaihdellu ROI sessiokohtasesti(millä ei tietenkään ole mitään merkitystä pitkässä juoksussa) -100%-+400% joten aina ei kulje ja joskus sit napsuu kunnolla. Pokeri on tuuripeli. :D
    • 1
    • 2