Projekti: Seuraava askel eteenpäin

• Wlore
      Wlore
      Bronze
      Mietin tänään aikaisemmin päivällä sessiota, jonka pelasin eilen myöhään illalla.
      joku teistä satunnaisista lukijoistani saattoi jotain siitä sessiosta lukeakin jo eilen skypen puolella. Lyhyesti se meni seuraavasti. Hävisin lähes 8 biniä yhdelle pelaajalle NL4 6max pöydässä.

Tämä sai minut niin sanotusti taas hieman hereille. Eilisestä häviöstä iso osa johtui nimittäin tiltistä. Pelasin erittäin huonoa pelaajaa vastaan vielä huonommin. Ihmettelin, että kuinka näin voi yksinkertaisesti päästä käymään ja ykskantaan totesin, että näin ei saa pelipöydissä enää käydä.

Tämä on siis avunhuutoni yhteisön jäsenille ja pääasiallinen syy miksi tuon tuskani teidän silmillenne. Toivon ja haluan, että olette selkärankani loppuvuoden matkallani seuraavaa tasoa kohti. Taputtakaa olalle, kun menee hyvin ja haukkukaa selkärangattomaksi iilimadoksi, kun teen huonoja päätöksiä. Antakaa tulla tuutin täydeltä, jos se teidän mielestänne auttaa minua eteenpäin.

Yritän kirjoittaa tekstini niin, että siitä voisi olla hyötyä jollekin vastaavassa tilanteessa olevalle. Valitettavasti olen kuitenkin tekstin jäsentelijänä vieläkin huonompi kuin pokerissa, joten en pysty lupaamaan edes tasapaksua tekstiä. :)

Tästä siis eteenpäin ja tavoitteena on nousta NL4:stä NL10:iin kohtuullisessa ajassa, teidän avullanne tai ilman tai kuolla yrittäessä.

Tiedän pystyväni pelaamaan NL4 tasolla voitollista peliä silloin kun pelaan A-peliäni. Omaksi epäonnekseni pelaan kuitenkin A-peliäni tällä hetkellä kovin vähän. Yritän hahmottaa itselleni ja teille syitä tähän, mutta palataan niihin seuraavissa viesteissä.

Tällä alustuksella mennään. Toivottavasti saadaan tämän projektin ympärille hieman kiinnostunutta väkeä ja keskustelua, joka voisi auttaa, jollei minua, niin ainakin jotain muuta.
  • 28 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Hyvä aloitus! Nöyrä asenne on oikee lähestymistapa tason ku tason biittaamiseen, toivottavasti se on nyt saavutettu :)

Tsemppiä peleihin!
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Just niin, nöyrästi eteenpäin vaan. On tärkeätä pysty tunnustamaan itselleen, ettei pysty usein pelaamaan parasta peliään. Kun sen todella tiedostaaja siihen panostaa, niin homma lähtee kehittymään. Helppohan se on sanoa, että keskity täysillä ja lopeta kun tiltti alkaa hiipimään kohti, mutta mitäpä muutakaan voin sanoa.

Yksi juttu helpottamaan tilttejä nöyrän asenteen lisäksi on se, kuinka henkilökohtaisesti otat jaot. Avauksessasi kerrot kuinka hävisit yhdelle pelaajalle 8 biniä sessiossa. Entäpä jos vain hävisit 8 biniä etkä kiinnittäisi huomiota siihen kenelle tai kuinka usealle hävisit? Tuota ajattelumallia kehittämällä pää on helpompi pitää kylmänä.
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Ja omat rajotukset ois kans hyvät, toho 8binii liittyen. Iha sama pelasitko A-pokerii vai et, ni voisit laittaa vaik session pakettii, ku tullut turpaan yhteensä 5bBINII. Sillä tapaa minimoidaa tappiot ja sitte jää seuraavalle päivälle enemmän pelattavaa.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja CPallo
      Iha sama pelasitko A-pokerii vai et, ni voisit laittaa vaik session pakettii, ku tullut turpaan yhteensä 5bb.
      Vois tulla aika lyhyitä sessareita :D

Mut toki tarkotit 5binii, oli vaan hauska typo :P
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      Alkuperäinen kirjoittaja CPallo
      Iha sama pelasitko A-pokerii vai et, ni voisit laittaa vaik session pakettii, ku tullut turpaan yhteensä 5bb.
      Vois tulla aika lyhyitä sessareita :D

Mut toki tarkotit 5binii, oli vaan hauska typo :P
      Tänää o joku typopäivä (Y)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Toi fiilis "miten tässä saattoi käydä näin?" on aika yleinen. Lyhyesti sanottuna se johtuu siitä että tiltissä sun looginen ajattelu menee kiinni ja toimit tiedostamattomasti. Tästäkin aiheesta on tulossa videomatskua lähiviikkoina, mutta spoilataan sen verran että se miten pelaat tiltissä on sun "alitajuntainen" taitotaso. Sitä voi kehittää opiskelemalla niitä asioita lisää.

Tästä syystä lajissa kuin lajissa huiput treenaavat perusasioitakin todella isot määrät. Sama pitäisi olla pokerissa. Katso mitä virheitä teit tiltissä, ja paneudu niihin. Kun kehityt niissä, niin et tee samoja virheitä (ainakaan niin pahasti) tiltissä.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Kyyberi selvästi ottanu jared Tendlerin opeista opiks :f_thumbsup:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kyllä. Kun sain sen kirjan niin olin todella skeptinen, mutta hyvillä mielin voin myöntää että olin täysin väärässä. Ja mun mielestä se miten asiat siinä esitetään on ihan puhtaasti nutsit.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Thänks very many kannustavista ja rakentavista kommenteista. Etenkin kyyberi. Toi voisi hyvinkin olla yksi aihepiiri, josta voisin lähteä liikkeelle.

Sanomattakin on selvää, että kun olen nyt muutamasta paikasta kuullut tuon Tenderin nimen, niin pitäähän sekin katsastaa. Tätä kirjoittaessa effortit kirjan hankkimiseksi on aloitettu :) . Keväällä tulikin jo luettua tuo poker mindset, joka myöskin oli todella hyvää luettavaa itselleni. Sen verran on kuitenkin tullut takapakkia, että lienee syytä tarttua siihen uudestaan ja hiukan virkistää, että mitä siellä sanottiinkaan paistina olemisesta :P

Minusta on viime vuoden aikana tullut selkeä takinkääntäjä mitä tulee tavoitteiden asetteluun esimerkiksi pokerin suhteen. Alussahan ja vähän jälkeenkinpäin asettelin jos jonkinmoista tavoitetta eri projekteille, mutta viimekädessä iso osa niistä tavoitteista oli enemmänkin rajoittavia kuin vapaasti eteenpäin kannustavia.

Tästä huolimatta aion asettaa itselleni yhden ei niin selkeästi määrittelevän tavoitteen.
      Minun pitää kehittää itseäni henkisesti sitä tilaa kohti, jossa yhden käden lopputulos on merkityksetön.

Tiedän, että minulla on peliteknisesti paljon parannettavaa, mutta suurin ongelmani on ajatuspuolella. Kun käyn läpi viimeisen kolmen kuukauden jaksoa, niin ylivoimaisesti suurin osa tappioistani juontaa juurensa pääni sisään.

Eikä siinä ole suinkaan kaikki. Vääränlainen ajatusprosessi, ylimielinen asenne, pelko isoista häviöistä, luottamus omaan osaamiseen sekä muut tähän samaan kategoriaan kuuluvat aiheuttavat kaikki minulle tappiollisia pelejä, mutta estävät minua myös pelaamasta parasta peliäni ja täten en saa parasta mahdollista tuottoakaan ja mahdollinen etuni vastustajiin pienenee huomattavasti ellei jopa katoa kokonaan.

Hyvänä esimerkkinä huonosta henkisestä vahvuudesta käy tämän kesän yli kuukauden kestänyt pelaamattomuus. Olin pelaamatta pitkälti sen takia, että en luottanut tai uskonut omaan pelaamiseen ja pelkäsin, että keväällä alkanut hyvä runi olikin heatteri ja sen kääntyessä takaisin normaaliksi tai jopa downswingiksi, suunta olisi jälleen sama kaakkoon kuin se oli vuoden alkaessa.

Tätä lähdetään siis korjaamaan. Henkiset ja mentaalipuolen leakit olkoon se ykkösjuttu näin alkuun. Seuraavassa postauksessa katsotaan hiukan tarkemmin mitä mies on syönyt. Nyt hetkeksi pöytien ääreen ja sitten nukkumaan. :)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Jaredin kirjassa muhun kolahti eniten se että siinä ei hoideta oireita vaan syy oireiden takana. Siinä missä usein keskitytään siihen mitä tehdä kun tiltti iskee, Jared lähtee suoraan selvittämään mistä se tiltti johtuu.

Esim. lause "ei mulla oo tilttiongelmaa, mä pistän aina softan kiinni ku suututtaa" on ristiriitainen. Koska silloin on ongelma, pelaaja joutuu poistumaan kenties todella tuottoisasta pöydästä koska suuttuu.

Samoin nuo pelkotilat pelaamista kohtaan ovat hyvinkin tuttuja, ja niistä voi päästä eroon aika helpostikin.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Oon nyt hetken miettiny tota stoploss-rajaa ja tullut sellaiseen lopputulokseen, että en ota sitä käyttöön.

Vaikka saatankin tiltissä hävitä useita binejä, joutuisin lopettamaan session kesken pelkän stoploss-rajan takia myös silloin kun kortti ei vain ole käynyt minulle, mutta pöydässä pysyminen olisi kuitenkin +EV.

Mielestäni on omalla kohdallani parempi, että keskityn pöydissä pelaamaan ilman egoilua ja tunteita.

Aikaisemmin keväällä poistuin pöydistä enkä pelannut, kun tuntemukset olivat sellaisia, että nyt en pysty pelaamaan hyvin. Tauon aikana tämä "kyky" katosi ja nyt minun on taas yritettävä löytää itsestäni se sisäinen kriitikko, joka käskee minun nousemaan pöydistä pois, kun en pysty pelaamaan A-peliä.

Tämä on tietenkin vain välivaihe ja minun pitää oppia pelaamaan täysin välittämättä yksittäisten sessioiden ja käsien tuloksista ja pyrittävä pelaamaan jokainen käsi niin hyvin kuin osaan.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Jos tuntuu et hävityt potit vaikuttaa yhtään peliin, niin suosittelen stop-lossia. Itse pidin käytössä 2-3 binin stoplossia aika pitkään, niin kauan ku totesin et rupee olee ihan sama mihin se potti valuu. Mut niin kauan ku sillä on jotain vaikutusta et onko 200bb plussalla vai 300bb miinuksella niin suosittelen jotenkin kontrolloimaan session pituutta.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Jo tässä viikko taas ehti vierähtää.
      Sain hommattua ton Jaredin kirjan ja olen ahminu sitä nyt muutaman päivän. En oo alkua pidemmälle vielä ehtiny ja olen taas kohtalaisen täpinöissä.
      Samanlaisia täpinöitä tuli keväällä kun lueskelin tuota poker mindsettiä, joka oli kanssa aika hyvää kamaa.

Viikko meni pelillisesti aika hyvin. Pelasin keskittyneesti joka session ja pyrin välttämään häiriötekijöitä, joita minulla on liiankin usein pelatessani.
      Jonkin verran tuli tehtyä aika karseitakin virheitä, joista ainakin muutama menee selkeästi kategoriaan "Ego" tai "minä olen muuten parempi kuin sinä".
      Työtä on selkeästi edessä aika paljonkin.

Tuosta Jaredin kirjasta on jo tullut jonkin verran ajatuksia, joita koitan hiukan työstää ennen kuin tuon ne kaiken kansan nähtäville. Mielessäni on jotain yksinkertaisia työkaluja, joilla avustetaan mentaalipelin kuntoutusta.

Koska lähdin kirjoittamaan tätä projektia myöskin siitä lähtökohdasta, että tasojakin noustaisiin, niin laitan tähän nyt tuon projektitilin rollinkin mukaan. Alkurolliksi tuon ison kuoppasession jälkeinen rolli. Imoitan rollin pelattavan tason bineinä.

Alkurolli
      38,5 bin (2.10.2012) NL4
      Rolli
      49,5 bin (+11)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Eilen illalla annoin itselleni luvan ottaa shottia NL10, kun sinne oli jo 20 binin rolli.
      Ilta ei mennyt kovin hyvin. Ei kyllä johtunut NL10 pöydästä vaan runi oli mitä oli.
      Ja pelasinkin muutaman käden hiukan yli.

Esimerkkinä seuraava käsi.
      Jostain syystä tässä pelissä ei ajatus ollut mukana. Varmastikin johtuen tätä kättä edeltävästä huonohkosta runista. Vihu on kuitenkin aika nitti ja ei ole mielestäni juurikaan tossa kohtaa bluffaamassa.
      Peli tilanteessa mietin jopa vihun mahdollista settiä, mutta en kyennyt enää 3betin jälkeen päästämään irti.

On Game, $0.02/$0.04 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Hero (MP): $4.08 (102 bb)
      CO: $8.35 (208.8 bb)
      BTN: $3.89 (97.3 bb)
      SB: $3.92 (98 bb)
      BB: $4.14 (103.5 bb)

Preflop: Hero is MP with A:cK
      Hero raises to $0.12, 3 folds, BB calls $0.08

Flop: ($0.26) 3 2 A (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.20, BB raises to $0.50, Hero raises to $1.20, BB raises to $4.02 and is all-in, Hero calls $2.76 and is all-in

Turn: ($8.18) 7 (2 players, 2 are all-in)
      River: ($8.18) 9 (2 players, 2 are all-in)

Results:
      $8.18 pot ($0.54 rake)
      Final Board: 3 2 A 7 9
      Hero showed A K and lost (-$4.08 net)
      BB showed 3 3 and won $7.64 ($3.56 net)

Tässä oli karkit menossa keskelle joka tapauksessa. Vihu on tagi.. hiukan löysemmällä avausrangella kuin minä. Harmittavasti vastassa on rangen kärki. Eipä mahda mitään. Ei kai tuota kuitenkaan oikeasti kipata?

On Game, $0.02/$0.04 No Limit Hold'em Cash, 6 Players

BB: $1.54 (38.5 bb)
      Hero (UTG): $3.94 (98.5 bb)
      MP: $9.43 (235.8 bb)
      CO: $4 (100 bb)
      BTN: $3.88 (97 bb)
      SB: $6.46 (161.5 bb)

Preflop: Hero is UTG with K A
      Hero raises to $0.12, 2 folds, BTN raises to $0.36, 2 folds, Hero raises to $1.50, BTN raises to $3.88 and is all-in, Hero calls $2.38

Flop: ($7.82) 8 Q 5 (2 players, 1 is all-in)
      Turn: ($7.82) 2 (2 players, 1 is all-in)
      River: ($7.82) 2 (2 players, 1 is all-in)

Results:
      $7.82 pot ($0.52 rake)
      Final Board: 8 Q 5 2 2
      Hero showed K A and lost (-$3.88 net)
      BTN showed A A and won $7.30 ($3.42 net)

Tässä oli eilisen päivän spew löysää agressiivista fisua vastaan. Mutta fisu taisin kyllä olla ihan ite tällä kertaa. Flopilla 27% pinnasena syljin pinon vihulle.

On Game, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $2.25 (22.5 bb)
      UTG: $6.41 (64.1 bb)
      MP: $9.55 (95.5 bb)
      CO: $3.80 (38 bb)
      Hero (BTN): $9.85 (98.5 bb)
      SB: $13.14 (131.4 bb)

Preflop: Hero is BTN with A J
      UTG calls $0.10, MP folds, CO calls $0.10, Hero raises to $0.50, 3 folds, CO calls $0.40

Flop: ($1.25) 8 9 T (2 players)
      CO bets $0.50, Hero raises to $4, CO calls $2.80 and is all-in

Turn: ($7.85) 9 (2 players, 1 is all-in)
      River: ($7.85) J (2 players, 1 is all-in)

Results:
      $7.85 pot ($0.52 rake)
      Final Board: 8 9 T 9 J
      CO showed J T and won $7.33 ($3.53 net)
      Hero showed A J and lost (-$3.80 net)

Tässä kädessä manasin taas ainaista huonoa tuuriani. Molemmat vihut suurin piirtein 50/18 statseilla pelaavia isoja fisuja. Lyön flopilla ja turnilla valueta molempia vastaan, mutta epäonnekseni riverille tulee takaoven väri, joka on vaan niin liian usein tuollaisten vihujen rangessa. Näin tällä kertaa.. ei maha mitään.

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $22.04 (220.4 bb)
      UTG: $14.85 (148.5 bb)
      MP: $14.52 (145.2 bb)
      Hero (CO): $14.81 (148.1 bb)
      BTN: $1.72 (17.2 bb)
      SB: $9.55 (95.5 bb)

Preflop: Hero is CO with 8 8
      2 folds, Hero raises to $0.30, BTN calls $0.30, SB folds, BB calls $0.20

Flop: ($0.95) 5 7 6 (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.70, BTN calls $0.70, BB calls $0.70

Turn: ($3.05) Q (3 players)
      BB checks, Hero bets $1, BTN calls $0.72 and is all-in, BB calls $1

River: ($5.77) 7 (3 players, 1 is all-in)
      BB bets $2.88, Hero folds

Results:
      $5.77 pot ($0.37 rake)
      Final Board: 5 7 6 Q 7
      BB showed 4 A and won $2.97 ($0.97 net)
      Hero mucked 8 8 and lost (-$2 net)
      BTN showed A 3 and won $2.43 ($0.71 net)

Näiden lisäksi vielä muutaman kerran pikkustäkkistä vastaan edellä rahat sisään ja riverillä itkien kotiin. Homma oli saletti ja kuoppaa kaivettiin. Eilen siis hieman reilu 2 biniä takkiin.

Alkurolli NL4
      38,5 bin
      Rolli
      47,5 bin (-2)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Voi hyvänen aika sentään :)

Muutama shorttistäkki veti session alussa ohi vaikka olivat dominoituja, mutta se ei siinä vaiheessa vielä peliin mitenkään vaikuttanut.
      Ensimmäinen iso potti, jossa menin preflop allin (käsi alla) ja hävisin sen, vaikutti minuun kuin salama olisi iskenyt tuoliin.
      Pulssi nousi ja kylmä hiki nousi otsalle. Ensimmäiset sanat "Ei vittu voi aina käydä näin" ja siitä lähti maa vyörymään ja alkoi tulla huonoja pelejä (toinen käsi tässä viestissä, speewww!!). Kädet olivat myös session isoimmat hävityt potit. Kallista... :D

Jaredin kirja on sen verran vielä vaiheessa, että siitä ei vielä ole tähän hätään hirveästi apuja. Sen verran positiivista kuitenkin, että sain hieman avautua NL study gruupin kannulla niin pahin speew meni ohi ja en tehnyt sessiossa kuoppaa.

Pitää ahnehtia tuo jaredin kirja nopeasti kertaalleen läpi sekä suunnitella elvytysohjelma pikaisesti. Muuten tämän projketin tavoite karkaa käsistä.

Alkurolli NL4
      38,5 bin
      Rolli
      48,5 bin (+1)

On Game, $0.02/$0.04 No Limit Hold'em Cash, 4 Players

SB: $3.50 (87.5 bb)
      Hero (BB): $3.94 (98.5 bb)
      CO: $4.83 (120.8 bb)
      BTN: $4.47 (111.7 bb)

Preflop: Hero is BB with K K
      CO folds, BTN raises to $0.16, SB calls $0.14, Hero raises to $0.64, BTN folds, SB raises to $1.12, Hero raises to $3.94 and is all-in, SB calls $2.38 and is all-in

Flop: ($7.16) 9 9 Q (2 players, 2 are all-in)
      Turn: ($7.16) 3 (2 players, 2 are all-in)
      River: ($7.16) Q (2 players, 2 are all-in)

Results:
      $7.16 pot ($0.47 rake)
      Final Board: 9 9 Q 3 Q
      SB showed A Q and won $6.69 ($3.19 net)
      Hero showed K K and won $0.00 (-$3.50 net)

On Game, $0.02/$0.04 No Limit Hold'em Cash, 6 Players

SB: $4.24 (106 bb)
      BB: $4 (100 bb)
      UTG: $4.64 (116 bb)
      MP: $3.66 (91.5 bb)
      CO: $3.96 (99 bb)
      Hero (BTN): $5.28 (132 bb)

Preflop: Hero is BTN with K K
      UTG folds, MP raises to $0.08, CO folds, Hero raises to $0.24, 2 folds, MP calls $0.16

Flop: ($0.54) Q 5 8 (2 players)
      MP checks, Hero bets $0.40, MP calls $0.40

Turn: ($1.34) 7 (2 players)
      MP checks, Hero bets $1, MP calls $1

River: ($3.34) 9 (2 players)
      MP bets $2.02 and is all-in, Hero calls $2.02

Results:
      $7.38 pot ($0.49 rake)
      Final Board: Q 5 8 7 9
      MP showed 6 Q and won $6.89 ($3.23 net)
      Hero mucked K K and lost (-$3.66 net)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Pari päivää olen saanut pidettyä pelin kuosissa... ainakin suurin piirtein.

Eilen oli tosi vaikeas sessio, kun kortti ei käynyt ollenkaan ja vastassa oli yhdessäkin pöydässä järjestään 2-3 maksajaa.
      Tietäähän siinä miten mun käy ja tässä tulos. Käsi on mielestäni suht iso speew ja menee täysin tilttaamisen piikkiin. Pääsin siitä kuitenkin kohtuu nopeasti yli ja loppu sessiossa olinkin taas ihan hyvässä iskussa.

UTG: $9.85 (98.5 bb)
      MP: $10.57 (105.7 bb)
      CO: $8.60 (86 bb)
      BTN: $12.47 (124.7 bb)
      SB: $5.67 (56.7 bb)
      Hero (BB): $10.86 (108.6 bb)

Preflop: Hero is BB with Q K
      2 folds, CO raises to $0.30, 2 folds, Hero raises to $1.10, CO calls $0.80

Flop: ($2.25) 7 K 2 (2 players)
      Hero bets $1.15, CO raises to $2.50, Hero calls $1.35

Turn: ($7.25) Q (2 players)
      Hero bets $7.25, CO calls $5 and is all-in

River: ($17.25) 3 (2 players, 1 is all-in)

Results:
      $17.25 pot ($1.15 rake)
      Final Board: 7 K 2 Q 3
      CO showed A A and lost (-$8.60 net)
      Hero showed Q K and won $16.10 ($7.50 net)

Tästä kädestä runi sitten kääntyi ja lopulta sessio oli nippanappa breakeven.

Tänään katselin suurella mielenkiinnolla zanfessin valmennusta featurin Olio. Hienoa peliä kaikenkaikkiaan. Sille tasolle jos joskus pääsis ite niin tää olis kyllä juhlaa.
      Sen verran valmennuksesta oli kuitenkin hyötyä, että omassa sessiossa tuli tehtyä pari tiukkaakin tiukempaa kippiä sekä muutama rohkea muuvi.

Timmi kippi on tuossa linkin takana weaktightissa

Rolli on ottanut hieman uppia, kun kävin taas NL10 pöydässä ottamassa shottia ja sain sieltä tänään hieman lisää rollin täytettä.

Alkurolli NL4
      38,5 bin
      Rolli
      53,5 bin (+5)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Nyt on projekti ottanu pahasti takapakkia. Omasta mielestäni olen pelannut hyvin.. tai fiilikset pelatessa ovat olleet sellaiset, mutta juuri nyt en ole ollenkaan varma.

Viime perjantaina rollissa oli 56,5 biniä. Nyt rolli on 40 biniä. Olen viidessä päivässä ottanut 16,5 biniä turpaan ja en millän jaksa uskoa, että se johtuu vain huonosta runista. Kyllä saan peiliin katsella, kun syyllistä lähdetään hakemaan.

En varmaan ole käynyt viimeaikoina riittävästi sessioitani läpi, kun olen näin epävarmalla päällä. Ja kun ei pysty olemaan varma omasta pelaamisestaan niin se heijastuu väkisinkin peliliikkeisiin ja kierre on valmis.

Ja kun meninkin sanomaan jossain vaiheessa, että nyt minä uskon, että pystyn NL4 tason biittaamaan. Oi ironiaa :D

No nyt ollaan lähes siellä mistä liikkeelle lähdettiin. Eli haetaan uutta vauhtia projektiin tai mennään katki yrittäessä.

Jonkun aikaa sitten harkitsin sellaista vaihtoehtoa, että kotiutan muun rollini ja lähden rakentamaan tästä uutta. Tämän iltaisen jälkeen olen päättänyt näin tehdä ja pistän munat niin sanotusti yhteen koriin.

Jos rolli ei tästä nouse niin tulen todennäköisesti pelaamaan tällä rollilla NL4 tasolla vielä pitkään. Toivon kuitenkin hartaasti, että ensi syksynä pelaisin jossain hieman toisella tasolla kuin nyt :)

Alkurolli NL4
      38,5 bin
      Rolli
      40 bin (-16,5)
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Ooks ottanu luovaa taukoo pokerista vähäksi aikaa?

Grindiväsy laskee pelitasoo ajoittain ja tollaset parin päivän ns. nollaukset tuo peliin uutta virtaa. Ainaki omalla kohalla se toimii ihan jees.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      Ooks ottanu luovaa taukoo pokerista vähäksi aikaa?

Grindiväsy laskee pelitasoo ajoittain ja tollaset parin päivän ns. nollaukset tuo peliin uutta virtaa. Ainaki omalla kohalla se toimii ihan jees.
      joo... toi voi pitää kyllä niin paikkaansa. Olen tässä kuussa pelannutkin lähes joka ilta ja käsimäärässä tämä kuu on pitkään aikaan suurin.

Ehkä pidän sen jonkun hetken totaalisen tauon ja sen jälkeen keskityn hetkeksi mental game planin tekemiseen ja pariin muuhun juttuun. En mene pöytiin ennen kuin ne on tehty.

Jos tällä sais hiukan nollattua tilannetta. Voisin myös tehdä hiukan enemmän töitä noiden sessioiden jälkianalyysiin, että olis itellä jonkinmoinen käsitys pelini tasosta. :)
    • 1
    • 2