asottia

• playeriman
      playeriman
      Silver
      Tässä ei oo sen kummempaa ku listaan vaan kuunnellut asotit. :)

Asot on Armin van buurenin A State Of Trance. Juutuubista löytyy näitä. :)

asot 201
  • 26 replies
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      asot 2 part 2
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      asot 3
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Mikäs ihme asot oikein on?
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Meinasin eilen kirjottaa että pistä hieman kuvausta kehiin jotta ei ihmetellä :D
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      asot 3 part 2
    • Fama0
      Fama0
      Bronze
      Oletan että kuuntelet aina omalla koneella, etkä jatkuvasti lainakoneilla, joten eikös olis kätevämpää merkitä esim. työpöydälle tekstitiedostoon listaa että mitkä kaikki oot kuunellu? :P
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Tai sit päivität toho ekaan postauksee, ni tää ei nouse aina hirveen korkeel tuol listal =)
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      Oho, tänne on tullu kommenttia. :)

Huhtalalle; Asot on Armin van buurenin A State Of Trance. Juutuubista löytyy näitä. Pitää varmaan laittaa tämä tohon ekaan poustiin.

Vois tietenki laittaa työpöydälleki tiedostoon, mut strategy on aina auki ja näinki menee yhtä nopeasti ni menkööt. Ja sitäpaitsi te voitte laittaa tänne vaikka jotain hyviä tunnin parin trancevideoita tuubista ni pääsen tutustuun uusiin trancetuttavuuksiin. :)

Asotteja on paljon, ni tästä saattaa tulla melkoisen pitkä ketju mut jossei haittaa ni laitan jatkossakin tähän. :)
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja CPallo
      Tai sit päivität toho ekaan postauksee, ni tää ei nouse aina hirveen korkeel tuol listal =)
      aaa joo tää on totta. :)
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      asotit on kyl kovii, useampi yö tullu valvottuu kuunnelles kovia livesettejä
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      spotifyssä on oma asot kanava kanssa ja oikeestaan myös asot radio :)

hyvää grindimusaa kyllä
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      OT, mut tuleeko lähetykset suorana spotifys? Viimeks ku katoin niin puuttu normihausta ties kuinka monet viimesimmät jotka oli tullu
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja HitThe1Out
      OT, mut tuleeko lähetykset suorana spotifys? Viimeks ku katoin niin puuttu normihausta ties kuinka monet viimesimmät jotka oli tullu
      Kiinnostaa myös. En oo tutustunu vielä tohon spotifyyn kun kuuntelen usein tranceradioita netin kautta tai niitä asotteja. Ei oo siis ollu tarvetta vielä. Asot kanava kuulostaa sen verran hyvältä, että taitaa olla aika tutustua spotiin. :)

Ehdottomasti nää on loistavaa grindimusaa! :f_love:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      @Hit
      en oo niin enthuusiasti että tietäisin nillon noita tulee mutta ainakin kuukelissa sanotaaan join the live broadcast at asotradio spotify. Nopeesti tässä luurilla katoin niin asot 605 näytti olevan uusin, mutta tää puhelimen spotify ei toimi ihan samalla tasolla käyttiksenpuolelta kuin clientti tai selainplayeri. (siis toi spotifyn uus selain systeemi on aivan helvetin jees kun duunikoneeseen ei saa asennettua clienttiä niin toi on seivannu mun toimistopäivät totaalisesti musan puolesta ). Mut joo siis asotteja löytyy kyllä sieltä mun mielestä pilvin pimein mutta tosiaan törmäsin tohon asot radioonkin sielä ja jos mainospuheet on totta niin kai sieltä tosiaan live broadcastina niitä saa ulos kanssa sillon kun on tullakseen muuten ilmeisesti tulee "randomilla" asottia asotin perään.

@Playeri.
      Joo itse oon lopettanu musan ostamisen kun löysin spotifyn. Itse maksan ton premium tilin siks että saan tosiaan kännykkään kanssa ja ilman mainoksia. Kaikki musä käytännössä spotifyltä. Himassa mulla on koneella airsoft ohjelma josta spotify menee sterkkoihin langattomasti. Autossa laitan kännykän kiinni sterkkoihin ja musat spotista. Ja sama lenkillä spotifystä musat korviin kun kännykkä muutenkin mukana kun käytän sportstrackeria. Sieltä löytyy kyllä ihan kaikkea meditointimusiikista ja sateenropinasta deathmetalliin :D ...paitsi metallicaa ei löydy niillä on joku angsti tämmösiin. Toimii niin että artisti saa kieltää oman musansa..mutta onneks jos sulla on mp3 jotain musaa koneella jota sieltä ei löydy voit ladata niitä sinne omalle listalle. Itse en kyllä tämmöstä oo joutunu tekemään.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      ...paitsi metallicaa ei löydy niillä on joku angsti tämmösiin. .
      Kokeileppas hakea uudelleen ;) .
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Asot 607 on itse asiassa uusin ja luulen että eiköhän ne kaikki tuolla spotifyssä ole..jonnekkin 500 alkupäähän jaksoin noita "albumeja" scrollata alas oli jotain ASOT 2006 kokoelmia jne että eiköhän sielä sitä asot kamaa ole yllin kyllin :D

@Smaster

:s_biggrin:

Millon toi tapahtu?? Muistaakseni vielä viimevuonna kun etsiskelin niin ei ollu kun jotain väsyneitä covereita...no
    • betpotplz
      betpotplz
      Bronze
      Enpä ollukkaa ennen tälläsestä tienny, thanks! Täytyy ruveta kyl kans noita kuuntelee!
    • playeriman
      playeriman
      Silver
      Pitää nostaa up välillä ettei tarvii scrollata sivua alaspäin. Raskasta hommaa semmonen. :D
    • betpotplz
      betpotplz
      Bronze
      Nää on kyllä hyviä! Duunissa kuunnellu aika paljon nyt. Eilen oli aika kova livenä asot610, monta hyvää biisiä! BTW ootko kuunnellu aviciin vastaavaa settiä? Löytyy tubesta ainaki jonku verran noita! Tunnin mittasia, aika hyviä salille tai lenkille.
    • 1
    • 2