Se on ihan fifty-sixty miten käy. (DoNK$ edition)

• xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Elämä on laiffii. Kaikki on all right ainakin minulla. En tiedä, onko muilla. Huominen on aina tulevaisuutta. Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta. Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa. Ja jos jokin asia on varma, se on aivan varma. Olen varautunut jokaiseen päivään. Huomiseenkin.

Mä tunnen kovan jätkän, se pelaa shakkia, mutta koskaan ei oo voittanut mattia. Totuus on todellakin todellisuutta. Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.

Jos minulta on ennen lähtenyt mopo käsistä niin nyt lähti kyllä sanoisinko että formula. Puhukoon muut mitä puhuu, niin keväällä luodaan paskaa. Asiat ovat niin kohdallaan kuin voivat olla ja minulla on tasapainoinen olo.

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus! Kaiken kokeneena voin sanoa, että vielä on jotain kokematta.

Joten tästä lähtee..

..kuin koskaan ennen, fifty-sixtyK$tyle :f_biggrin:

$50 Starssille
      -Formaatti: Fifty50
      -Tavote: $50-$60k :D
      -Level 1: $1.5-$7 UP 35BI down 25BI
      -Level 2: $15-$30UP 50 down 35BI
      -Level 3: $60->UP 100 down 60BI

Katkoin ja nostelin pois sen verran huolella mun käkkyrollia, että jotain tarttis tehdä. Tää kevät ja kesä on ollu käkkyrintamalla aivan karseeta menoa joten pakko saada rollit kasaan taas (vaikka voisin reloadata NL10 niin tää "vuosi on pilalla"). Jatkan käkkypelejä valmennusryhmän mukana mutta levelit kyllä ahdistavan alhaalla joten tämä jo pitkään kiinnostustani herättävä formaatti otetaan projektityyppisesti mukaan peleihin. Ihan mielenkiinnosta siis lähden koklaamaan miten sitä voi vanha oppia. Kuutossilli oli niin ystävällinen että eilen illalla vedettiin pikku skypesessarit aiheesta ja sain kyllä hyviä tipsejä mieheltä ja fiilis on hyvä kun tänään laitetaan tää projekti käyntiin. Herra lupaili olla jeesinä tän kanssa jos ja kun varmasti kysyttävää varmasti tulee.

Ja tässä mun tuleville vihuille terkkuja
  • 93 replies
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Lennä Inspectorin "äksä", lennä :D
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Lennä Inspectorin "äksä", lennä :D
      Minä sanoin sille lentoemolle, että kuulepas tyttö, minä oon lentäny paljon pidempään ja pidemmälle kun sinä ja ilman moottoreita.

http://fi.wikiquote.org/wiki/Matti_Nyk%C3%A4nen
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Tsemppiä fiftyihin. :)
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      TYTY

Ihan oikeen jännittää..tää kuiteskin isolta osaltaa volapeli kun välillä ei rahoiltakaan saa kun pikku ropoja ainakaan tuolla pienimissä peleissä :D Ja eilisen session iso opetus opettele foldaamaan. Nyt kun noita shorttihypereitä viimeviikoltakin on takana satakunta niin sielä kyllä tulee puskettua tosi laajasti ihan jo alkumetreillä. Nyt se kippinappi pitää löytää HUOMATTAVASTI useammin :D vanhalle käkkylägille ja husng/6max hyper fanille kova itsetutkiskelun paikka. Toisaalta kun tavotteena on kivettyä niin jeesaa mun liian lagtyylin käkkyjäkin joten EV+ projekti kaikenkaikkiaan edessä.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Unohdin eilen mainita myös että hem kannattaa säätää siten että kun peli on 7-kätistä niin tulee statsit pelkästään siitä. Olen illalla koneella niin jos et onnistu tuota säätään niin laittelen vaikka skypessä screenshotin.
      Ja menestystä fiftareihin !!
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      ahaa kuulostaa älliltä. Sillon ollaankin yleensä keski/loppuvaiheessa jolloin pelisysteemit muuttuu radikaalisti ja on vielä helpompi sitten exploittaa jengiä. Kiitos taas vinkistä. Lapsien iltasatutuokiot jne vielä tässä ja sitten depoilemaan ja pöytiin...ja hm2 säädöt vielä ennen sitä. :)
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze

gogogo
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Unohdin eilen mainita myös että hem kannattaa säätää siten että kun peli on 7-kätistä niin tulee statsit pelkästään siitä. Olen illalla koneella niin jos et onnistu tuota säätään niin laittelen vaikka skypessä screenshotin.
      Ja menestystä fiftareihin !!
      Ehei, vaan kannattaa ottaa että 6-7 kätisessä statsit ovat fiftyihin siltä väliltä ja 8-10 kätisessä niihin. Nuo kun ovat kaksi sellaista kohtaa jossa voi saada isompaa otejoukkoa aikaan melko samanlaisesta pelin kohdasta statseiltaan. Tuo tuli joskus murrrsun peleistä regujen statseja tutkimalla todettua.

Onnea fiftareihin, pistää kyllä miettimään monenko projektin mies xxInspectorxx oikein onkaan. Projekti kuussa pitää katkeamisen loitolla?
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Juuri näin. Tuli pikkuisen epäselvästi kerrottua toi. Kiitos aarni.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      jaahas aivan päin persettä menee fiftarit :D mutta turnee 752951764 kohta finupöydässä...just tällee sitten jossain pikkuturtsissa johon oli mystinen lippu
      nyt 3/11
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      2/7 gogogo
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      3/6 nyt saan jo kuitattua fiftytappiot :D
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      se A3o vs KK oli ihan hyvä käsi. :D
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      aivan korttikuollutta joten sillä mentiin :D

A3s BTW ;) priimaa
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      voi vittu tuolla se kala joka pisti kaikki nippun ihan sama mitä sillä runkullaoli olis vaan pitäny puskea

Poker Stars, $1 Buy-in (1,000/2,000 blinds, 200 ante) No Limit Hold'em Tournament, 5 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): 45,600 (22.8 bb)
      SB: 113,836 (56.9 bb)
      BB: 72,954 (36.5 bb)
      MP: 44,438 (22.2 bb)
      CO: 29,172 (14.6 bb)

Preflop: Hero is BTN with 7 7
      2 folds, Hero raises to 4,000, SB calls 3,000, BB folds

Flop: (11,000) 2 3 6 (2 players)
      SB checks, Hero bets 5,500, SB raises to 109,636 and is all-in, Hero calls 35,900 and is all-in

Turn: (93,800) 5 (2 players, 2 are all-in)
      River: (93,800) J (2 players, 2 are all-in)

Results:
      93,800 pot
      Final Board: 2 3 6 5 J
      Hero showed 7 7 and lost (-45,600 net)
      SB showed 5 3 and won 93,800 (48,200 net)

ja ulos sijalla 5 $11,83
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Täytyy todeta että nää fiftarit on paljon hankalampia kun ensalkuun ymmärsin. Koska ei ole doni struktuuri niin näissä joutuu todella painamaan niitä isoja stäkkejä tai sitten todella isolla prossalla saada ITM toimimaan. Muistaakseni tästä Aarni josku heitti jotain läppää mutta näisää tosiaan BINstä huolimatta chipeillä on suhteessa aina sama arvo. Nytkin ITM on sellasessa kunnossa että HUSNG tai DoN peleinä olisin voitolla mutta kun näissä voitot jää välillä tosi pieniks joutuu niitä voittoprossia todella ruveta vaalimaan tai pyrkii saamaan monsterstäkkejä mahd aina kun näyttää hyvältä ja aggroilla jos yhtään on isommalla stäkillä keski/loppuvaiheessa? DoN tason voittoon pääsee ilmeisesti 3500 chipin stäkillä mutta mulla isoin voitto on ollu tokana 4500 chipillä. mutta useimmiten näytän jäävän neljänneks jolloin voitan sen about 50c per peli mikä tarkottaa että tarviin kolme sellasta sijotusta vs 1 tappio ja sekös onkin perseestä :D Vai onko näissä 1.5d fiftareissa vaan kovempi rake jollon voitokas pelaaminen on vielä vaikeempaa..???

Huomasin myös että sharkscope on nyt jättäny muutaman turtsin väliin ja myös ton eilisen MTT rahastuksen..eikö mihinkään voi enää luottaa?? :D

No nyt kassa siis $55 ja rapiat päälle ja illalla lähetään jatkamaan. Sellaset vajaa 400 peliä vielä näitä niin saan $50 stellarin joten jos nyt senverran sais pidettyä tota rollia kasas. Tuntuu että alamäki vaan jatkuu jne. meen edelleen katki liian helposti alkuvaiheessa. Eilen menin heti keulaan poikki TT vs. AQ paistia vastaa jolla sitten olikin sen kerran käsi joka osu. Noi on varmaan kaikki sitä mistä pitäs päästä pois. mutta kyllä oli kivekästä muuten. mukavasti vpip17 PRF 15 tai jotain niillä main (en nyt miusta ulkoo) joten en kyllä ainakan liian löysää pelannu. Seuraavaks luen ton Aarnin postauksen ja koitan säätää sitä filtteröinti sen mukaan.

Tänään tarkotus saada sitä kuuluisaa volaa sisään kun eilen jäi vähille kun pelasin sitä MTT peliä samaan aikaan. Käyrät nousuun vaan sitten mehopes. Nutta kyllä täytyy sanoa että on kinkkinen formaatti pelata voitokkaasti vaikka Kuutossilli saikin sen näyttämään helpolta. Tosin oli fiftarit aika korttikuolleita eilen bubblevaiheessa aina jotain 28o priimaa kädessä kun ja sitten kun oli "puskukäsiä" joku bigstäkki puski ensin ja puskukäsi ei musta sitten ollukkaan koppikäsi kun BB:llä oli tinystäk joka sitten jumalauta kippaa ja sinnittelee tai koppaa ja tas on uudet tilanteet. Normisittarit tuntuu paljon helpommilta sielä kuitenkin tuossa vaiheessa BB koppaa ATC bigstäkkiä vastaan :D

Mikäli oikeen ymmärsin nää fiftarit ei myöskään kelpaa BoPpeihin joten kaikki pikku kivat extrarahastuksetkin on poissuljettava jos sattuu kuuma runi kohalla :f_frown:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Tänään voidaan reilata toisinpäin ja tuumailla optimaalista peliä? Oon jo ennen seiskaa kotona että aikaa riittää.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      jees katotaan joskos ilma olis sellanen että voisin pelailla siinä terdellä niin ei muu perhe häiriinny. Tai aitten otan vielä vähän vola alle ei toi about 20 peliä oikeen kerro vielä kummempia...katellaan..availen skypeä jos on sellanen setti että pystyisni laittaa reilauksen..(btw mitens toi stars suhtautuu tollaseen. AFAIK on TOS vastasta joten sopiiko se niin että katsot vaan ja merkkailet tilanteita ja voidaan chätätä sitten postgame chatissä niin, sillon ei tarvis stressata mun radio silenceäkään.) Tosin mulla noi pelit menee paljolti readless vielä kun ei oo statseja oikeen kenestäkään joten ei oo kauheen vihuoptimaalistakaan peliä vielä.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Aarnimetsa

Onnea fiftareihin, pistää kyllä miettimään monenko projektin mies xxInspectorxx oikein onkaan. Projekti kuussa pitää katkeamisen loitolla?
      Ei mulla oikeestaan ole kun toi Zanfessin käkkyryhmä työn alla ja nyt tää fiftari projekti. HU4LULZ on sellanen ikuisuusprojekti. Mun nanobottiblogi on sellanen mihin sitten laitan ihan mitä tahansa juttua peleistä yms puuroa ja pihviä verta ja kyyneleitä.

Mun isoin liikki on cashouttaaminen kaikenmaailman perhejuttuihin ja sitten aina löydän itteni pohjalta uuden kasvun edessä..pitäs lopettaa sellaset..mutta kun ei valtion leipäkään oon niin levee että tosta vaan ostellan uusia koneita vanhojen rikkimenneiden tilalle ja käydä reissuissa niin tarvittaessa oon rohkeesti ottanu sitten sieltä missä sitä "ylimäärästä on" ja kun tää nyt ei oo ammattikaan vaan (vielä :D ) niin oon suhtautunu näihin rollirahoihin liian löysästi kyllä..kehittyminen ei oikeen etene kun aina alotan alusta mutta oon myös uuden oppimis narkki ja siks aina uudet jutut mielessä ja on kiva treenata kaikkea jos jossain niinkun "totaalisesti loksahtais" kaikki kohilleen ja sitten siitä painellaan.
      Tän hetken isot maalit on jos käkky on the game to be niin HU mutta sinne mennään 6maxilla tai mikäli käkky ei sit kuitenkaan loppujen lopuks oo "se" juttu niin sivussa voi vedellä kaikkee hauskaa näillä pikkulimiiteillä kunnes ahaaelämys ja Heureka tulee..jos ei niin käkky on ainakin perusteiltaan ihan kunnossa pitäs vaan jaksaa jaksaa painaa ja lopettaa rollin nostelut..nyt ei oo onneks mitään sellasia investointeja edessä (toivottavasti) että joutuis rolleihin koskee.

Mun rollikehitykset 2013 alotin 50€ pelasin sittareita->NL10->NL20-siirto starssille->NL25 $700 kohalla DS -$300 NL25-NL10 WHlla Speedpokeria +200$->nosto vaimon macci korvattin iPadillä->nosto pikku lisäbuusti Milanonmatkan rolliin -€200. Wh:lla ja 24hlla grindailua rolli about 200€ 8bi DS NL10 fullrolli nyt noin 180€sekasin WH:lla 24H:lla ja Starssilla ja Partyllä :D Käkkygrindaus jatkuu 24Hlla ja WH.lla ja starssilla tää proggis ja jos huvittaa joskus päästellä niin partyllä 6max hypereitä. Skrillssillä mulla nyt valmiina myös reload rahaa. Saattaa olla että lomarahoista nappasen sitten "rakebackkiä" iPad ostoksesta kun se on kuitenkin kaikki "ekstrarahaa" ja kun en mitään muutakaan "maksullista" harrastusta omaa niin kai sitä voi itteensä hyvillä mielein panostaa. Muutenkin tää kesä on hiljasempaa niin en nyt kauheesti ressaile. Starssilla oli pakko alottaa jotain että kun tossa mennään mökille niin voi sitten iPadillä pelailla sitten sielä kun noi mun käkkysaitit ei toimi iPadillä enkä aio konetta sinne raahata niemen nokkaan :D

Kiitos noista ohjeista eli mitn siis asetan noi filtterit??
      players 2-5: 2-10 (koska näillä ei mitään väliä)
      players 6: 6-7
      players 7: 6-7
      players 8: 8-10
      players 9: 8-10
      players 10: 8-10

noinko???