360 maneja,tupla vai tunkki?

• kauris84
      kauris84
      Bronze
      Jees eli alotetaas nyt vähän virallisempi projekti.

Tarkoitus olisi aloittaa 50$ kassalla pelaamaan 0,10$ ja 0,50$ 360maneja starsilla ja saada tuo summa tuplattua tämän kuukauden aikana.Tuplaan olisin todella tyytyväinen.
      Aiempi testiprojekti toi voittoa ja näytti selvästi suunnan,eli kyllä tämän pitäisi onnistua meikäläisen taidoilla.
      Ideana on pysyä noissa 360;ssä koko ajan,eli tason nostoja ei tule koska 360 ei ole muita kuin nämä kaksi (en ainakaan löydä enmpää?).
      Tämän jatkeeksi sitten katsotaan vaikka 180 tms.Mutta eipä mennä asioiden edelle :D
      Katki ei pitäisi mennä,on sen verran paljon binejä ja kun pelaan näitä ehkä 60/40 tasaisesti enemmän 0,50$ kuitenkin.

Päivitetään tänne käppyräkuvin aina kun tapahtuu.
      Nyt menee pari päivää ettei pelailla korvan takia.
      Lähti kuulo vasemmasta korvasta kokonaan,on olut sielläkin tunkkiruni pari päivää.Liekö korvatulehdus tai jotain muuta.Lääkäriin menen jos tämä ei mene ohi loppuviikon aikana,mutta en anna sen häiritä silti projektia.Toivon ettei se ala särkemään,muten ei peleistä tule mitään.

Näin.Mitäs muuta...niin,pelailen kyllä MTT;täkin mutta mulla on nyt erillinen rolli tiltillä ja keskitän kaikki MTT pelit sinne.

Piti alkujaan heittää tähän samaan syssyyn sinnekin normi MTT-projekti.Eli piti tulla tuplaprojekti,mutta tässä kuussa on vähän niin ja näin taloudellisen tilanteen takia (ja jos korvalääkäriin menee kuluja :( ) joten siellä lähdetään juoksemaan semmosella 300$ kassalla microja ihan normaaliin tunkkityyliin :D Toki tänne pistän jos pyttyjä tai muuta ilmenee :D

E; muutos aloitussummaan,saan tuolla 50$;lla paremman vertauskuvan tuohon kokeiluversioon jonka tein aiemmin.Siellä voittoa tuli jotakuinkin 23$/100 peliin joten nyt tuplaa hakemaan ja sille tuplalle tuplat jne jne. :D
  • 31 replies
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      MIelenkiintonen proggis. Itellä on ollu kanssa mielessä mun $100 P* kassalla jotain tehdä. Mun suunnitelmiin kuuluu ens vuonna ottaa lähinnä shottia starssin sittareihin kunhan saan kassaa kasailtua muualla ja sitten lähteä just jotenkin näin. 360-90-45 $0.5 peleillä mutta katsellaan nyt jotenkin toi iPokerin disaster itellä saatava hanskaan.

Omaan seurantaan kyllä tulee tämäkin. HUSNG SNG ja MTTSNG/MTT tulee olemaan mun juttu tästä eteenpäin. Ja kyllä rupeen absorboimaan muiden kirjotuksia niin hyvin kun mahdollista. En sen enemäpää omista jutuista horise.

GL pöytiin!!!

P.S. Jos viitsit kirjotella minkälaista noiden vihut on jne kanssa. Ei sitä perus (aivan paskoja). Lisäks kiinnostaa jengin general pelityylit ja miten milläkin pärjätään jne.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Vihuista mulla on vähän kokemusta (kuten näistä peleistäkin ainakin vielä) että 0,10$ turneissa pärjää melkeinpä jo alusta pusku/kippipelillä (normaalilla abc-pokerilla myös),siellä on juuri näitä anytwo lottoilijoita alussa,ne on aika helppo väistellä,mutta karmeisiin ohivetoihin kannattaa adjustaa heti alusta asti.

Mutta taas 0,50$ bin peleissä taas porukka tuntuisi olevan samaa linjaa kuin esim. taalan 90 maneissa.Uskon että tämä ero on juurikin binin syytä,mutta sekin selvinnee kun saan tarpeeksi pelejä alle.
      Tähän mennessä ero noiden välillä on ollut suorastaan huomattava.
      Koitan saada tänne joitain käsiä myös kunhan saan pelejä alle ensin :)

Jos jollakulla muulla on kokemusta juuri näistä (360man) peleistä,tänne saa kyllä turista jtn. :)
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      Vihuista mulla on vähän kokemusta (kuten näistä peleistäkin ainakin vielä) että 0,10$ turneissa pärjää melkeinpä jo alusta pusku/kippipelillä.
      Siis pusketaan esim. TT 75bb syvänä? Ite en kyllä ikinä lähtisi tuolle linjalle. Vaikka se varmaan +Ev noissa peleissä onkin niin kyllä pitkässäjuoksussa paremmat valuet saa varmasti kun pelaa ihan normaalisti flopin kautta.

Voi toki olla että ymmärsin jotain väärin :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MarkusYl
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      Vihuista mulla on vähän kokemusta (kuten näistä peleistäkin ainakin vielä) että 0,10$ turneissa pärjää melkeinpä jo alusta pusku/kippipelillä.
      Siis pusketaan esim. TT 75bb syvänä? Ite en kyllä ikinä lähtisi tuolle linjalle. Vaikka se varmaan +Ev noissa peleissä onkin niin kyllä pitkässäjuoksussa paremmat valuet saa varmasti kun pelaa ihan normaalisti flopin kautta.

Voi toki olla että ymmärsin jotain väärin :)
      Pusku/kippipelillä siis pitäisi pärjätä jo alussa mut ei TT ole siihen oikea käsi.Tarvitaan tiukempi range jos pelaa mun hullulla tyylillä,eli AK,KK,AA.

Mun kokemus noista peleistä on että limppaajaa rankaistaan ja minittäjää rankaistaan ja vielä sitäkin korottajaa rankaistaan vielä kerran...ei kympeillä tee siinä oikein mitään jos niillä ei mene poikki.
      Siinä se kummallisuus onkin kun ei noissa (0,10$ bin) näe pelattavan alussakaan oikein potteja etteikö siellä olisi jollain merkit keskellä.
      Pitää siis ajatella jo ennen kun pelaa että onko valmis menemään poikki sillä TT ja tehdä jokin suunnitelma.Toki sine vaan maksulla mukaan mutta harvoin pääsee flopille.
      Tosin tämä on vielä muuttuva teoria,(en suosittele kenellekään kellä vain on jokin line näihin peleihin.Paree pysyy omissa lineissä :D )

Niin no..mä olen pelannut noita kyllä paljon aamuyöstä,silloin kun kaikki etelä-amerikkalaiset on siellä myös heilumassa,olisko sillä vaikutusta?

Mahtaako noista saada parhaat valuet silloin kun pelataan kaikki isommat sundaymillionit ja muut,sillon niillä on MTT-runi menossa ja kaikki regut pelaa ihan eri pelejä :D :f_confused:

Projektin kannalta en pysty pelaamaan vieläkään vaikka kauhea hinku onkin :(
      Korva aukesi mutta se jomottaa välillä.Siellä on siis korvatulehdus melko varmasti,mulla on näitä ollut varmaan 100 elämäni aikana,oikeasta on jo tärykalvokin lähtenyt kävelemään kokonaan :D Sekottää pään tuo kaamea vinkuminen ja jomotus...
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Noni,nyt on kärsitty sairaudet pois,katsotaan tuleeko vielä tunkista takaraivoon.
      Alotan nämä pelit kunnolla maanantaina.
      Tänään on niin paljon kaikkia kalaisia MTT-turneita että keskityn nyt niihin :s_biggrin:
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Projektiin pikku muutos,päivitän aloitusviestin :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Noniin,tämä on saatu nyt käyntiin,joku 10 peliä pelattuna,mutta ei mitään mainittavaa vielä...

Yksi juttu tuntuu toistuvan.Pelasin aiemmassa kokeilussa paljon yöllä,klo 1.00 jälkeen ja silloin pelit oli todella kalaisia ja muutenkin hyvin rullaavia.

Tänään olen pelannut päivällä ja täytyy sanoa että kaikenmaailman lottoajia siellä on mukana.
      Yksi 7way all-in tilanne jossa shovesin ekana ja mun 88 ei pitänyt :D Toki siinä oltiin jo aika pienissä mutta kertoo pelien luonteen.
      Öisin saa muutenkin jotenkin enemmän semmosia vihuja vastaan jotka pelaavat solidia pokeria,johtuukoihan se sitten siitä että öisin ei pyöri kauheesti MTT-pelejä starssilla vai mistähän moinen.
      Kuitenkin...pitäisi juuri pyrkiä pelaamaan yöllä sillon kun unirytmi antaa myöden.Parhaat pelit on olleet juuri klo 00.00 ja jossain klo 06.00 välissä.
      Tietysti sekin vaikuttaa että eteläamerikan (brassit ja argentiinot) pelaajat pelaavat tuohonaikaan aika paljon ja niiltä irtoaa kyllä valuet :D (älkää ottako mallia,tämä on vaan mun kokemus maakohtaisista pelaajista)

Jatketahan pytyn metsähstystähä :s_biggrin:
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Mjoo...kaivan tänne graafin tästä jutusta myöhemmin mutta tuli selvästi taas huomattua tuo yö/päivä pelien ero.

Pelasin ekat päivät jotain 16 peliä ja tunkkasin kaikki paitsi yhden minicashin.Pelasin silti sitä A-peliäni,tosin paljon ohivetoja ja parempi käsi ei pitänyt riverillä jne.
      Viimeyönä pelasin ja sain rahat 3/4 turneesta,yhdestä 5. sija joka vei rollin plussalle :) Mutta tämä on sellanen huomion arvoinen ero.

Oikeastaan mulla ei kauheesti tule noita 0,10$ pelejä mukaan,vain sillon jos noita 0,50$ pelejä ei lähde käyntiin tarpeeksi.

Suosittelen muillekin mtt-sittaristeille ainakin kokeilemaan yö ja päiväpelien eroja,saattaa olla paljonkin hyötyä.Sitten on vielä aamupelit,aamulla en ole kauheasti kyllä pelannut,pitää sekin koettaa kun unirytmi antaa myöden :f_love:
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Bronze
      Toi 20 turnausta on ihan olematon otanta tuollaisen johtopäätöksen tekemiseen. Itse en kyllä usko että 0,50$ turnauksissa voi olla mitään merkittävää eroa tasossa päivisin ja öisin. Tämä toki ihan mutu-tuntumalta, ainoat kokemukset itsellä tuonkokoisista peleistä on niistä about 10kpl 45-hengen sittarista joita olen reilannut vierestä kun broidi pelannut. Nuo pelit olleet lauantaina klo 15-19 välillä ja niissä taso oli sitäluokkaa että vaikea siitä on huonommaksi pistää :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MarkusYl
      Toi 20 turnausta on ihan olematon otanta tuollaisen johtopäätöksen tekemiseen. Itse en kyllä usko että 0,50$ turnauksissa voi olla mitään merkittävää eroa tasossa päivisin ja öisin. Tämä toki ihan mutu-tuntumalta, ainoat kokemukset itsellä tuonkokoisista peleistä on niistä about 10kpl 45-hengen sittarista joita olen reilannut vierestä kun broidi pelannut. Nuo pelit olleet lauantaina klo 15-19 välillä ja niissä taso oli sitäluokkaa että vaikea siitä on huonommaksi pistää :)
      Joo,onhan se liian pieni otos vielä toistaiseksi.Tältä se nyt kuitenkin näyttää tämän parinkymmenen pelin + aiemman samanlaisen projektin pohjalta.

N.200 pelinkin pohjalta mulla on sama tunne yö/päiväeroista,mutta pelipäiviä on sentään jo yli 30 jos lasken mukaan kaikki viimeaikaiset pelit.
      Tämä sama skenaario tuntuu vaan toistuvan että yöllä pelit sujuu paremmin.Pitäisi saada kunnon otanta,joku 60 päivää tai tuhat turnausta ehkä?
      Pelataan lisää aina kun tässä on aikaa :)

E; mietin tossa että taisin puhua päiväpeleistä kuitenkin iltapeleinä...Mulla kun on päivä yleensä sinne klo 21-22 asti :D En ole pelannut paljonkaan juuri tuolla 12-18 välillä.
      Oletan kuitenkin että ne parhaat pelaajat ja kovimmat pelit näissä on iltaisin.Siltä se on näyttänyt mutta tästäkään ei voi sanoa mitään varmaa ennen kun on jokin data takana.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Päivällä pöydissä on eurooppalaiset paistit ja yöllä sitten vähän eksoottisempien maiden paistit. Tiedä sit onko siinä niin eroa. :)
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Päivällä pöydissä on eurooppalaiset paistit ja yöllä sitten vähän eksoottisempien maiden paistit. Tiedä sit onko siinä niin eroa. :)
      Jotain sen suuntasta :D
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Sahataan.Terä on tosin tylsä jos ollaan lähtöpisteessä :D

Yksi 5. sija on tullut ennen klo 24,kaikki loput oikeastaan yöllä pelatessa.Käyrä tuntuu menevän alaspäin illalla pelatessa...
      Jatketaan tätä..vajaa 50 peliä aikaa saada kassa tuplattua.
      Tosin ei ole ollut ihan paras runikaan,pari turneeta oli aivan korttikuollutta ja muutamassa tuli pahoja ohivetoja,ei siis mitään epänormalia :)

Khäppyrää:

• xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Kauanko kestää tollasessa finupöytään menneessä turneessa?
      GLGL!
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      GLGL!
      N. 1,30h on ainakin mulla menny kun on 9 jäljellä joku parisen tuntia menee päätyyn mennessä, vähän ehkä alle. (Lähteenä noin 70 finupöytää :D )
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Kiitos! Vois olla kokeilun arvosia kun noi P* mikro MTTt kestää sen verran mincasheille.
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Miksatin
      GLGL!
      N. 1,30h on ainakin mulla menny kun on 9 jäljellä joku parisen tuntia menee päätyyn mennessä, vähän ehkä alle. (Lähteenä noin 70 finupöytää :D )
      Juu,multa samat sanat.Ei ne kauheesti kyllä 2h pidempään kestä :D

Pytystä saa tosiaan 66 biniä,joten kulutettu aika on aika hyvä suhteessa voittoon mikäli sen pytyn siitä onnistuu saamaan.
      Ainakaan normi micro mtt;stä ei tuossa ajassa saa kyllä 66 biniä...se vaatii normaali turnauksessakin varmaan jotain top 7-8 sijoitusta joka irtoaa yleensä vasta 5-6 tunnin pelin jälkeen (turbonakin) jos näin ajallisesti miettii (tosin turneissa se pytty onkin sitten isompi jos kolahtaa :D ) :f_confused:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Jees kiitoksia. Pikkasen nopeempia kun noi mun ipokan ja 888 perus turbo mtt:t. Niissäkin fiildit 400-600 joten vois tosiaan laittaa kokeiluun. Ei tarvii olla pelko persessä että menee sessarit jonnekkin aamu viiteen :p
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Jees kiitoksia. Pikkasen nopeempia kun noi mun ipokan ja 888 perus turbo mtt:t. Niissäkin fiildit 400-600 joten vois tosiaan laittaa kokeiluun. Ei tarvii olla pelko persessä että menee sessarit jonnekkin aamu viiteen :p
      Ite tykkään näistä just sen takia että ne mahtuu kaikki yleensä sen 3 tunnin sisään rekisteröintineen ja jos joku menee pitkälle.Perhe-elämä vaatii aika paljon omaa toimintaa samalla :)
    • 1
    • 2