Kalan tarina

• Veini
      Veini
      Silver
      Ei jummijammi se on Veini täällä moro! Ai taasko Veini, no totta helvetissä! :D D Tällä kertaa Hero aka. Veini laittaa kaiken likoon ja alottaa videoblogin! Kyllä, se on totta! Hero paljastaa julkisesti pärstänsä ja ottaa todenteolla vastuun omista tekemisistään.

Lyhyesti virsi kaunis, homman nimi on seuraava:

Kaikki tietää varmaan microgamingin anon-pöydät? Noh nehän on niitä missä käyttäjänimiä ei tarvita ja kaikki pelaavat ilman statseja. Mitä informaatiota hero antaa sitten muille? Heti alkuun silmiin ponnahtaa stäckkikoko. Modernin pokerin sanoma limppaaminen on väärin. "paisti taas limppaa, haha nyt mä eristän sen". Ei helvetti, tämmöne peli ei enää vetele. Tämä Kala iskeekin takaisin! suoraan alavatsaan ja kovilla!

elikko virsi ei ollukkaa lyhyt, mutta homman nimi on nyt siis seuraava:

-Hero esittää paistia
      -Hero niputtaa regut
      -Hero vetää aivan uskomatonta winratea
      -Hero pitää HAUSKAA

Laitan Youtubeen videoita joita saa toki sielläkin katsella, mutta linkkaan ne tähän ketjuun teille tutkailtavaksi. (ilmeisesti sellane onnistuu?) Nonii nyt asian ytimeen! Eka sessio on jo kuvattu, se pitää vielä vaan editoida ja ladata! Ei muuta kun Nauttikaa!(tai naurakaa :D ) eka video tulee tänne heti kun se on youtubessa. :D
  • 9 replies
    • Lurjus
      Lurjus
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Veini
      Heti alkuun silmiin ponnahtaa stäckkikoko. Modernin pokerin sanoma limppaaminen on väärin. "paisti taas limppaa, haha nyt mä eristän sen".
      Ite oon kans joskus pelannu nuita pöytiä vajaalla stackilla. Toimii! :f_thumbsup:

Pannaas seurantaan.
      GL! :f_grin:
    • Erakko
      Erakko
      Bronze
      Eihän siel kokonaan ilman statseja tarvi pelata,kyl PT4 ainakin osaa ottaa statseja ylös pöydässä olevilta pelaajilta, menee vasta sitten sekasin kun vihu nousee pöydästä ja uusi tulee tilalle, ei jostain syystä osaa resetoida siinä kohtaan.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Jotenkin tästä tuli mieleen tää:

:D
    • Veini
      Veini
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Lurjus
      Alkuperäinen kirjoittaja Veini
      Heti alkuun silmiin ponnahtaa stäckkikoko. Modernin pokerin sanoma limppaaminen on väärin. "paisti taas limppaa, haha nyt mä eristän sen".
      Ite oon kans joskus pelannu nuita pöytiä vajaalla stackilla. Toimii! :f_thumbsup:

Pannaas seurantaan.
      GL! :f_grin:
      oon varmaa spewwannu sulle siellä aimo siivun rollista aikoinaan :D "taas se paisti veti ohi". Ollaampa rehellisiä kuka se paisti täällä on :D
    • Veini
      Veini
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Erakko
      Eihän siel kokonaan ilman statseja tarvi pelata,kyl PT4 ainakin osaa ottaa statseja ylös pöydässä olevilta pelaajilta, menee vasta sitten sekasin kun vihu nousee pöydästä ja uusi tulee tilalle, ei jostain syystä osaa resetoida siinä kohtaan.
      Hä! siis oonko antanu tuolla unibetilla tasotusta oikeesti näin törkeen paljon.. luulin että hommat meni v***iks ihan kaikilla softilla sen datapäivityksen jälkeen. Pitääpä ottaa tästä selvää..
    • Veini
      Veini
      Silver
      00o0o0oo0o kiitos hyvistä röhönauruista :D toivotaan että herolla käy yhtä hyvin kortti. toisaalta vihut ei oo varmaan yhtä paistikkaita kun kyseinen supernovaelite.
    • Veini
      Veini
      Silver

Tästä se nyt lähtee :D kalan ensimmäinen sessio! Video on vähän hidastemponen ja editointi aika pielessä mutta tästä on hyvä alottaa! Tarkotus ois myöhemmässä vaiheessa vähän pureutua heron ajattelumaailmaan ja hahmottamiseen käden kulusta. Yritän kertoa kaiken mitä ajattelen ja mitkä asiat saavat minut ajattelemaan tilanteista niin. ajatusmalleja saa ja kuuluukin kritisoida! Kertokaa toki jos tulee jotain ideoita mieleen mitä hero vois kokeilla :D
    • tukioppilas62
      tukioppilas62
      Gold
      Hyvä video! :D Käsi, jonka olisin pelannut toisin oli kärkirattaat KQ monohertta boardiin. Toki helppo kääntää käsi pilliks tolla reissulla, repataan supervahvaa, kun valmiiksi paistin imago ja paistithan aina minreissaa nutsit. Olisin silti mielummin kopannut flopin lyönnin ja lähtenyt lyömään ei herttoihin turnissa / uudelleen arvioinut turnin.
    • vaakkulintunen
      vaakkulintunen
      Bronze
      Rohkea temppu pelata naama näkyvissä :f_thumbsup:
      Täytyykin katsella tuo illalla.