100 pyttyä MTT

• Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Tänään alkaa 100 pytyn projekti. Alkukassa 150€ eli pelailaan pientä 1-5$ yli 180man turnauksia. Kauankohan projekti mahtaa kestää? Vai mennäänkö jo tässä kuussa katki? :s_o:
  • 255 replies
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      GL! Varmaan kannattaa pysytellä lähinnä noissa taalan turneissa ainakin alkuun tolla rollilla.. varianssi on rumaa! Seurantaan!
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      Kylmällä runilla menee vuosi jos et mene poikki ja kuumalla kuukausi pari, riippuen pelimäärästä.

Gl
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Silver
      Keskivertopelaajalle siihen kuluu aikaa 18000 turnausta (eli pytty aina 1/180), keskivertoa paremmaltahan se sitten hoituu nopeammin :)

Seurantaan menee ja ei muuta kuin tsemiä peleihin :)
    • Tappis
      Tappis
      Bronze
      Kylmällä runilla vuodessa 100 pyttyä? Joo ei. Tai sitten mä olen todella epäonnekas.
    • Miksatin
      Miksatin
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tappis
      Kylmällä runilla vuodessa 100 pyttyä? Joo ei. Tai sitten mä olen todella epäonnekas.
      Jos osaat pelaa ja vedät 20k turneeta vuoteen saat ainakin 50 pyttyä.... Ei se runi niin raakaa ole. Itse testasin näitä samaisia turnauksia ja projekti loppui n. 6kk sitten ja 146pyttyä 12000 turnaukseen, aikaa meni 6kk. Tulos 214,40$+. Eli 62 turnausta/päivä 12 pöytää tai 16 pöytää kerralla ei oo vaikeeta mut jos vetää niinku minä 8 pöytää kerralla, pitää pelata aika reilusti :D

Eli jos varianssi ei syö kassaa ja taitaa mtt:t näitä voi pelata voittosasti.

E: Mun pelimuotona toimi 180man ja 360man SITTARIT, niiden seassa sit jotain 300-600man normiturneita.
    • MarkusYl
      MarkusYl
      Silver
      20k turnausta vuodessa tekee 55 turnausta/päivä, aika harva harrastepelaaja tuommoisia määriä vetelee 180-man sittareita :)
    • Itikanpistos
      Itikanpistos
      Bronze
      Tappis kun sais ees yhden pytyn vuodessa sekin ois jo saavutus ;)
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Ei päässy viel alottaa, joten ens viikolla uus yritys :f_mad:

Edit. Tiistai vaihtui keskiviikkoon, koska ei olla himassa päin

Edit. Keskiviikko vaihtuu perjantaihin

Edit. Perjantai vaihtuu ens viikkoon
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Nyt on kaikki videot katottu mitä perus- ja pronssitasolla on katottavissa MTT:tä varten. :) oma peli sai varmuutta lisää :f_love:

Pitäis tuonne pokerstars.fr:lle tehdä tili jos haluis hopee tai kulta tasoo saavuttaa. Muualta ei oikein pisteitä saa :f_mad:
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Tänään sivupelinä 2x 10-keno 5€ panoksella jos sais täytettä bankrolliin :s_cool: Ja sunnuntaiks kolme rivii lottoo, one time kiitos

Kenosta tuli puolet takasin ;(

edit. lotto onkin vasta sunnuntaina
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Tänäänkin meni kenoon tuo voitettu 5€+5€ nyt kenotus saa loppua. ps 4 oikein tänään millä ei saa mitään
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Ei osunu lotossa. Tänään taas kymppi kenoo, 2rivii päiväks ja illaks. Jos vaikka sais isomman rollin alun :f_cool:
    • Jolluu
      Jolluu
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Tupeeh
      Tänäänkin meni kenoon tuo voitettu 5€+5€ nyt kenotus saa loppua. ps 4 oikein tänään millä ei saa mitään
      ....

Ei osunu lotossa. Tänään taas kymppi kenoo, 2rivii päiväks ja illaks. Jos vaikka sais isomman rollin alun :f_cool:
      :D Laita noi kenoonki menevät fyrkat rollinjatkoks, kertyy se rolli äkkiä :D
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      :D Laita noi kenoonki menevät fyrkat rollinjatkoks, kertyy se rolli äkkiä :D
      Toisesta rivistä omat takasin eli 1€. Vielä jännitetään illan arvontaa :f_o:
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Muistakaas pojat se kassanhallinta :s_biggrin:
    • Paklu
      Paklu
      Bronze
      Huhun mukaan 500 biniäkin on liian vähän huipuille 180-man pelaajille, että reload paras plääni, jos ei halua sitoa isoja rahoja pikkupelien rolleihin. Muutaman huntin reloadit onnistunee harrastajalle, jos on uskoa omiin kykyihin?

Itsellä max.250 binin monttu 4k pelin sarjaan mutta olinki yks starssin isoimmista ROIstoista.
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      150€ rollista hävitty paddypokerin käteis peleihin eli 140€ jäljellä.

Millä tasoilla pelailet Paklu ja millä nikillä?
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      [quote]Alkuperäinen kirjoittaja Paklu
      Huhun mukaan 500 biniäkin on liian vähän huipuille 180-man pelaajille, että reload paras plääni, jos ei halua sitoa isoja rahoja pikkupelien rolleihin. Muutaman huntin reloadit onnistunee harrastajalle, jos on uskoa omiin kykyihin?

Mä oon käyny vajaassa 300 binin montussa max.
    • Tupeeh
      Tupeeh
      Bronze
      Miten noin isoja monttuja?! vaik strategia puolel suosittelee 100BI??