Pokeri Macillä

• McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Terve,

Olen ajatellut hankkia uuden koneen tämän vanhan kaatuilevan romun tilalle. Ajattelin hankkia Macbookin.

Onko kellään tietoa millä sivustoilta läytyy ohjelmistot Mac koneille? Tällä hetkellä tilit on Titanilla ja Unibetillä ja ainakaan, kun nopeasti vilkaisi, noilta sivustoilta ei löydy koneelle ladattavaa aplicationia.
  • 2 replies
    • NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja McGrecor
      Terve,

Olen ajatellut hankkia uuden koneen tämän vanhan kaatuilevan romun tilalle. Ajattelin hankkia Macbookin.

Onko kellään tietoa millä sivustoilta läytyy ohjelmistot Mac koneille? Tällä hetkellä tilit on Titanilla ja Unibetillä ja ainakaan, kun nopeasti vilkaisi, noilta sivustoilta ei löydy koneelle ladattavaa aplicationia.
      Noista Titanista ja Unibetistä en tiedä, mutta ainakin PokerStarsin saa Macille.
    • paulfry
      paulfry
      Bronze
      Itselle on myös MacBook Pro tulossa. Sen verran mitä aiheeseen olen perehtynyt, kaikista helpoin keino päästä Macilla pokeria pelaamaan on asentaa, niin valitettavaa kuin se onkin, Windows siihen Leopardin rinnalle. Näin saadaa kaikki vanhat hyväksi haivatut pokerityökalut ja ja itse pokericlientit pyörimään. Sanoisin, että kyllä ton windowsin saa pysymään vakaana kun muistaa vain olla asentamatta kaikkea mahdollista roskaa sinne.

Infoa Maccia tukevista saiteista löytyy sitten täältä :

http://www.compatiblepoker.com/