Mitä viikonlopuksi?

• 16 replies
    • theminna
      theminna
      Bronze
      Aika pitkälti pelatessa menee varmaan tuo viikonloppu. :D

Sunnuntaina tosin joutuu pitämään pienen tauon, kun on töitä. Pokerstrategyn supportin työajat on säännöllisen epäsäännölliset. :sun:
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      pokeria pokeria pokeria..

joku 10 isointa turnausta eri saiteilta tarkoitus pelata eli iltapäivästä myöhään yöhön (pe-su) :)
      siinä samalla pyörittää pienimuotoisesti rahapöytiä joka auttaa jaksamaan turnauksien tiukan pelin.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Siinähän se nyt menee samoissa merkeissä viikonloppu kuin nämä pari arkipäivääkin tässä. Rahapöytiä nakutan tasaiseen tahtiin, tulosta tulee ja pisteitä kertyy. Iltaohjelmassa on 100+8 European daily ja sunnuntaille taidan ottaa sitten PokerStarsilta Sunday Millionin.

-- Z --
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Strategiaopiskelua ja käytännön kokeilua. Jos saan itseni irti tästä koneen äärestä, käyn lenkillä tuulettamassa aivoja, mieluummin aamuin illoin. Nyt juuri tulin yli tunnin lenkiltä. Lumitöitäkin näyttää pukkaavan, siinä varmaan toisen lenkin korvike. Ps. vielä kun oppisi tuon kippaamisen jalon taidon jottei kassa hupenisi, (kaksi (isoa)paria flopilla on pahin kompastuskiveni. Ruokaakin pitää jossakin välissä laittaa; "talvileski"
    • Jerbbis
      Jerbbis
      Bronze
      Tarkoitus olisi nostaa viikonlopun aikana rolli 100d SSS-strategialla :P
    • srz
      srz
      Bronze
      Mulla menee samassa hengessä... Pokeria-pokeria.

Kuntoiluharrastus on piti alkaa vuoden alusta, mutta mitään en ole saanut aikaan. Nyt kun OldDog otti puheeksi, niin lupaan julkisesti käydä tänään ja sunnuntaina lyhyellä lenkilä.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Pitääkö mun nyt ottaa tästä sit myös mallia... :)

Sukset tuli kaivettua esiin, niin jos sitä saisi hiihtolenkillä käytyä viikonlopun aikana (virtuaali)korttien kanssa läträämisen lisäksi. Nokitan siis kahdella hiihtolenkillä, tuleeko vastaan call vai peräti reraise? :)
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Täällä heikosti lunta, ei raski uusia suksia pilata, mutta rereissaan senverran, että otan kävelysauvat käyttöön ;-)
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      auts johan jätkät pistää pahoja :D
    • srz
      srz
      Bronze
      Ei pysty reissaamaan, hyvä että maksuunkaan kykenee. Kävin heittämässä reilun puolen tunnin lenkin, ja suoraan sanottuna pahalta tuntui. Huh. Taisin juosta liian kovaa. Sunnuntaina uudestaan, toivottavasti olisi edes vähän mukavampaa.
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      No mä en ainakaan pysty korottelemaan mitään, pitää vissiin foldata :( Oon nyt neljättä päivää kovassa (n. 39-40) kuumeessa, että todella hauskaa. Ja pieni neuvo myös muille älkää pelatko pokeria kipeänä tai ainkaan kovin pitkiä sessioita, koska tulos ei ole kaunista nähtävää ja muutenkin silmät ei tykkää edes puolesta tunnista :(
    • Jerbbis
      Jerbbis
      Bronze
      Lupaudun ensi viikonlopuksi heittämään lenkin tai hiihtämään säästä riippuen.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      On liikunnallista väkeä. Hyvä hyvä. Uni maistuu itselle viikonloppuisin.
    • srz
      srz
      Bronze
      Sait omantunnon kolkuttamaan. Suunnitelma oli vetää kaksi lenkkiä, todellisuus oli 0.
    • ElMagico85
      ElMagico85
      Bronze
      suunnitelmis oli kyniä vihut....vituiks meni-----vihut kyni mut
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja ElMagico85
      suunnitelmis oli kyniä vihut....vituiks meni-----vihut kyni mut
      Mä olen sitten sellainen kynivä vihu... :) Naputtelin ahkeraan NL200: sta ja tuli sen verran lisäystä rolliin, että nostin sitten tasoa NL400 :een ja hyvin on lähtenyt sekin käyntiin. Rolli pulskistuu tasaiseen tahtiin. Niin kylmä oli ulkona, että hiihtämään ei arvannut lähteä. Pakko oli siis vaan keräillä rahaa ringistä... :sun:

-- Z --