Vapaita työpaikkoja PokerStrategyllä

• 8 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Säälihän tuo on, kun kerran olet niin hyvin royalisti vetänyt. :)

Onnea vaan uusiin hankkeisiin! Ja onnea uudelle herolle myös.
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Ei muutakuin tsemiä tuleviin haasteisiin.

Ite olen käynyt Gibraltarilla joskun -90 luvun alussa noin 12 vuotiaan kolmen tunnin ajan, joten paikallistuntemus ei ole ihan kohdillaan.

Kun ehdit niin voisit hieman kertoa taustatietoa työstä ja elämästä Gibraltarilla. Miten siis käytännön asiat siellä hoituu. Mikä on hintataso, millainen paikka Gibraltar on asua, millainen yöelämä siellä on. Miten harrastusmahdollisuudet, Siis kaikkea normaaliin elämään liityviä asioita.

Kiitos etukäteen.
    • srz
      srz
      Bronze
      Aurinko paistaa ja unelmat toteutuvat :D

PS auttaa sopeutumisessa ja voi esimerkiksi etsiä asunnon hakijan puolesta. Asuntojen hinnat on itse Gibraltarilla korkeat, mutta Espanjan puolella on edullisempaa ja työmatka ei ole kovin pitkä. Espanjan puolelta löytyy yöelämää, ja esimerkiksi Marbella on lähellä. Hakemusta vaan menemään, kyllähän ne käytännön asiat aina järjestyy. Lisätietoja työpaikkahaastattelussa!
    • Tommmi
      Tommmi
      Bronze
      hmm, uteliaisuudesta kyselisin että osaisitko kertoa minkälaista palkkaa saa suurinpiirtein kuukaudessa?
    • srz
      srz
      Bronze
      "Lähetä ansioluettelolla varustettu ja palkkatoivomuksen sisältävä työhakemuksesi osoitteeseen asiakaspalvelu@pokerstrategy.com 15.3.2008 mennessä." :)
    • paffox
      paffox
      Bronze
      Onko tuo asiakaspalvelu-sähköpostiosoite oikea paikka syöttää nippu kysymyksiä vai kannattaako niitä viskellä tänne foorumille?

Ainakaan taloudellisiin uteluihin täältä foorumilta ei ole aiemmat kyselijät vastausta saaneet. Mikäli harkitsee noinkin "kauas" muuttamista, niin palkka- ja hintataso lienevät useimmille erittäin tärkeitä pointteja. Palkkatoivomustakaan ei osaa oikein haarukoida, jos ei ole tietoa maan hintatasosta (asunnot jne.) eikä firman yleisestä palkkahaitarista.

Tuohon palkkakysymykseen liittyvät tietenkin myös tarjolla olevan työn (ajalliset) vaatimukset. Nämä nettihommat eivät tietenkään ole mitään ma-pe klo 8-16 töitä, mutta joku viikottainen tuntihaarukka olisi hyvä tietää.

Entä aiheuttaako työ rajoituksia omaan pokeriharrastukseen? Onko haussa tietyn ikäinen ihminen? Löytyykö firmasta mahdollisesti töitä myös vaimolle (riippuen toki vaimon kvaliteeteista) tai onko Gibraltarille muutoin millainen työllisyystilanne kielitaitoisille ihmisille?

Näitä perustavaa laatua olevia kysymyksiä olisi lisääkin, mutta kannattaako tässä siis heittää suoraan viestiä asiakaspalvelun sähköpostiin - ja samalla kartoittaa omia mahdollisuuksia?

Ja mielenkiintoista olisi jossain vaiheessa myös "haastatella" herra suurjohtaja srz:aa, jolta löytyy varmasti parhaat vinkit useimpiin mieltä askarruttaviin asioihin.
    • srz
      srz
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja paffox
      Onko tuo asiakaspalvelu-sähköpostiosoite oikea paikka syöttää nippu kysymyksiä vai kannattaako niitä viskellä tänne foorumille?
      "Jos haluat lisätietoja avoimena olevista töistä, niin ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@pokerstrategy.com." :)

Ainakaan taloudellisiin uteluihin täältä foorumilta ei ole aiemmat kyselijät vastausta saaneet. Mikäli harkitsee noinkin "kauas" muuttamista, niin palkka- ja hintataso lienevät useimmille erittäin tärkeitä pointteja. Palkkatoivomustakaan ei osaa oikein haarukoida, jos ei ole tietoa maan hintatasosta (asunnot jne.) eikä firman yleisestä palkkahaitarista.
      Mä en voi antaa mitään summia. Tilanne on simppeli. Jos olet kiinnostunut hommasta, niin kerrot mihin hintaan olet valmis siihen ryhtymään. Jos pyyntö on sopiva ja olet paras vastaavista hakijoista, niin valitsemme sut. Järjestämme luonnollisesti työpaikkahaastattelun muutamalle parhaalle. Se on sopiva tilanne neuvotella työstä ja siihen liittyvistä asioista tarkemmin.

Haluamme taata parhamme mukaan, että valitut työntekijät sopeutuvat uuteen ympäristöön. Haussa ei ole tietyn ikäinen ihminen.

Entä aiheuttaako työ rajoituksia omaan pokeriharrastukseen?
      Valitettavasti; mä en ehdi pelaamaan nyt niin paljon kuin haluaisin :D

Hakemusta vaan tulemaan!
    • McGrecor
      McGrecor
      Bronze
      Mä en voi antaa mitään summia. Tilanne on simppeli. Jos olet kiinnostunut hommasta, niin kerrot mihin hintaan olet valmis siihen ryhtymään. Jos pyyntö on sopiva ja olet paras vastaavista hakijoista, niin valitsemme sut. Järjestämme luonnollisesti työpaikkahaastattelun muutamalle parhaalle. Se on sopiva tilanne neuvotella työstä ja siihen liittyvistä asioista tarkemmin.

Käsittääkseni tässä ei kukaan ole kysymässä että paljonko pitää pyytää palkkaa.

Itse ainakin olen kiinnostunut hintatasosta. Siis esimerkiksi, paljonko makkarapaketti kaupassa maksaa siellä? Paljonko tuoppi olutta baarissa? Millaista vuokraa esimerkiksi 40 neliön kämpästä joutuu maksamaan. Mitä Bensa maksaa? Ym.

Siis että mitä normaali elämä kustantaa, jotta pystyy suhteuttamaan palkkapyynnön hintatasoon.