Tapasin kunnon pelurin...

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Pari päivää sitten istuin fixu-pöydässä 0,5/1 ja pöytää tuli peluri jolla kävi uskomaton munkki. Vihu pelasi kaikki kädet ja nosti kaikilla lähes maksimit eli ei mitään järkeä mutta kun kortti kävi niin mikäs siinä. Jätkä nousi 50d=>140d reilussa puolessa tunnissa. Nopeimpia upswingejä mitä olen nähnyt koskaan fixupöydässä. Itsekkin kustansin pari nousua sille kun hävisin taskuässillä sen kahdelle parille jotka osui 84o lähtökädelle. Mutta niin kuin monesti on sanottu että pokerissa pitkäjuoksu vaikuttaa niin sehän loppui siihen että en ole koskaa nähnyt niin nopeaa downswingiä sitten tuuri loppui. Koko kassan häviämiseen ei mennyt varmaan yhteen pidempää aikaa kuin nousuunkaan.

Aluksi on todella vaikea pelata tuollaista vastaan mutta kun otti lähtökohdaksi sen että valitsi parempia lähtökäsiä ja katsoi että muita ei ollut enään potissa mukana ja veti kylmästi loppuun saakka vaikka välillä tuli kirveleviä tappioita niin voitot korjasivat tilaston plussalle. Iso ongelma on se että kun potit kasvoivat suuriksi niin niistä oli kaikki spekulatiivisetkin kädet kiinnostuneita.

Epäselväksi jäi oliko kaveri tiltissä/kännissä/huono pelaaja vai kaikkea yhdessä.
  • 1 reply
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itse olen nähnyt tuota aika usein. Eräskin heppu huomautti että tuo ei ole kipannut yhtäkään viimeisestä 20 kädestä. PTO:sta vilkaisin ja karu totuus oli se, että jätkä pelasi 100 VP$IP. Tunnin session aikana. :D Kuitenkin kortti jotenkin vain osui...

Mutta tunnen myös oikein perinteisen pelurin; pokeri on vain yksi uhkapeli uhkapelien joukossa. Hän pelaa raveista rulettiin aivan kaikkea mihin saa rahaansa laitettua; kysyin 2/4c pöydissä paljonko hänellä on tappiota. Sanoi että monissa kymmennissä tuhansissa punnissa liikutaan. Karmaiseva esimerkki, mutta täytyy sanoa että omalaatuinen LAG/maanikko oli.