Onkohan mun kaikki kaverit kuolleet...

• 5 replies
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      ....kun heidän PS-pisteet eivät päivity? Vai olisikohan Titanilla jotain ongelmia pisteiden siirroissa?
      Kavereidesi olotilasta en pysty sanomaan mitään, mutta Titanin pisteet on kyllä tulleet ihan ok. 11.8. asti on pisteet sieltä päivittyneet melko tasaisesti päivittäin.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jaa...mun tilastoihin pisteitä ei ole kertynyt vaikka tiedän että osa niistä on kyllä mättänyt. Täytyypä seurata tilannetta. Olisi vain TAF-vapautus muutamasti pisteestä kiinni, joten voisi avata uuden tilin jonnekkin noilla panoksilla.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Jaa...mun tilastoihin pisteitä ei ole kertynyt vaikka tiedän että osa niistä on kyllä mättänyt. Täytyypä seurata tilannetta. Olisi vain TAF-vapautus muutamasti pisteestä kiinni, joten voisi avata uuden tilin jonnekkin noilla panoksilla.
      Parhaiten asia selviää, kun kysyt asianosaisilta miten he näkevät tilanteen. Eli puuttuuko heiltä omasta mielestään pisteitä? Mikäli näin on, he voivat selvittää tilannetta. Sinä et ikävä kyllä voi asiakaspalvelusta kysyä asiaa heidän puolestaan. :)
    • ColorFlusher
      ColorFlusher
      Gold
      On muuten hyvä aina välillä vaikka soittaa kavereille, että ovatko vielä hengissä. Näin tekisin itse.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, täytyypä kysyä että onko hengissä? Eipä päivity pisteet vieläkään.