Mutta missä on Fantasy?

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Fantasy99 voitti viimekuisessa postauskilpailussa yksityisvalmennuksen. Nyt kuitenkin Fantasymme on kadonnut kuin tuhka tuuleen, vaikka olemme häntä yrittäneet tavoitella.

Tähän ketjuun kaikki mahdolliset johtolangat ja arvaukset Fantasyn olinpaikasta. Myös herra itse voi ilmoittautua, mikäli sähköpostiosoite on jostain syystä muuttunut.

Onko mies mennyt katki? Onko tyttöystävä kieltänyt pokerin peluun? Vai onko Fantasy jo niin iso highroller, ettei PokerStrategyn opetus ole enää tarpeen?
  • 5 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Viimeinen viesti tuli 30.7, jolloin hän tiltinhallinnasta kirjoitteli ja kassanhalintaansa valitteli. Ehkä rolli sittekin paukkui yli äärirajojensa? Toinen vaihtoehto on että ehkä ne vehreämmät laitumet kutsuivat jonkin muun harrastuksen parissa, tahi sitten vaan tuo nettiyhteys on mennyt poikki, syystä tai toisesta.

Voittehan aina lähettää pokeritiimin herran osoitteeseen asiaa selvittelemään...
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137

Voittehan aina lähettää pokeritiimin herran osoitteeseen asiaa selvittelemään...
      Muista en tiedä, mutta itse ainakin menisin vain parempaan piiloon jos oven takana kurkistelisi epämääräinen joukkio mustapukuisia ihmisiä (black memberit) jotka huutelevat jonkun foorumin nickillä. :tongue:
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      En mä mihinkään kadonnut vaan mun nettiyhteys ja samalla tuo tietokone meni rikki kun salama iski ja tuhosi mun koneen.

Tässä hiukan kesti kun sain tietsikan korjattua ja uuden modeemin ja täyty vielä piuhat uusia ja laittaa ylijännitesuojat sekä madoittaa pistorasia niin sitten vasta pääsin intternetin ihmeelliseen mailmaan.

Ja kiitoksia tuosta valmennus voitosta.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Fantasy99
      En mä mihinkään kadonnut vaan mun nettiyhteys ja samalla tuo tietokone meni rikki kun salama iski ja tuhosi mun koneen.

Tässä hiukan kesti kun sain tietsikan korjattua ja uuden modeemin ja täyty vielä piuhat uusia ja laittaa ylijännitesuojat sekä madoittaa pistorasia niin sitten vasta pääsin intternetin ihmeelliseen mailmaan.

Ja kiitoksia tuosta valmennus voitosta.
      Tervetuloa takaisin voittajien pariin! ;)
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No niin teretulemast vaan takaisin! Tsekkaappa sun maili ja laita mulle mahdollisia päiviä, mitkä sulle kävis niin jatketaan siitä.