Kotiuttaminen? Paras vaihtoehto?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Jouduin omituiseen tilaneteeseen eli siihen että rahaa piti vähän nostaan pokeriaiheisiin hankintoihin. Joskus aikaisemmin olen ottanut rahani pois shekillä joten päätin nyt käyttää rahan siirtämistä suoraan visalle. Yllättäin moneybookersin kortin varmennus tökkäsi joten ajattelin klikata pankkisiirtoa kun ajattelin että se kysyy mun oman pankin tietoja mutta näihän se ei ollut vaan se antoi viitenumeron ja viittaukseen Nordea pankkiin eli pitääkö mun kysellä noita rahoja Nordeasta joskus myöhemmin?

Mikä olisi järkevin ja varmaan yleisin tapa kotiuttaa noita rahoja eli suoraan saitilta mutta millä tavalla vai pyörittää nettilompakon kautta ja valita sieltä sopivin vaihtoehto (mikä niistä)?

Mitä metodia te käytätte?
  • 6 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Itse käytän MoneyBookersia. Mulla on sekä pelitilit että MB taaloissa ja ainakin omien laskelmien mukaan MB -> Suomen pankkitili euroissa pääsen pienimmillä kuluilla. Jotkut saitit kun ottavat suolaisia palkkioita ja vaihtokursseja siirtäessään taaloja eurotileille.

Pokeritili -> MB = 1-2 päivää
      MB -> Suomen pankkitili = 3-7 päivää

Siinä omat kokemukset asian tiimoilta. Kaikki riippuu kuitenkin tosiaan kuluista ja käytetyistä valuutoista. :)
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Miten toi suomen pankkitili homma toimii käytännössä? Kun sieltä tulee viitenumero niin kävelenkö sen kanssa Nordea pankkiin vai omaan pankkiin josta he voivat siirtää ne mun tilille?
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Nyt kun katsoin hommaa uudestaan niin mun olisi varmaan pitänyt valita "withdraw" eikä tuota "upload funds". Onkohan mä nyt koittanut tallentaan rahaa kun mun piti nostaa :rolleyes: . Perse kun mä oon kätevä....
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      :D ......kyllä mä oon taas typerä. Sori, pojat! Koittakaa kestää......Nyt homma on OK.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      saako nauraa.... ois ollu kyl metkaa kuulla mitä pankkitäti ois sulle sanonu ku oisit viite kourassa marssinu konttoriin ja sanonu et rahat tiskiin xD
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Saa nauraa.... Mäkin repesin ihan totaalisesti kun huomasin miten typerä taas olin.