Elephant hud???

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Ja ilmeisesti en saa tuota hud ominaisuuksia käytöön ilman että on lisenssi.

Sitten en tee tällä ohjelmalla mitään enne kun on hudin oikeet lukemat näytössä.

Menee pasmat sekasin tommosilla epämääräisillä sana helinällä.

Ja jos saa niin miten tuo vaihdetaan aloitteliasta eksperttiin!!!

Siirryn luotettavaan träkkeriin missä toimii hudikin oikeen eikä ole mitään sana helinää!!!
  • 4 replies
    • Miipa
      Miipa
      Bronze
      Painat yläkulmasta elefantin kuvaa

Valitset hud asetukset.

Sitten Options.

Siellä on kohta suosikki hud tila.

Siitä valitset ekspertin.
    • Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      Ja HUD toimii ilman lisenssiäkin kunhan kokeiluaika ei oo kulunu umpeen. Sen jälkeen HUDi lakkaa valitettavasti toimimasta ilman lisenssiä.

EDIT: Tai näin ainakin oli sillon aikoinaan, kun ite aloin kokeilemaan fanttia!
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Joo ei toimi en saa vaihdettua eksperttiin tarvii tuon lisenssin.

Siihen meni seki huvi vaikka sain fantin käyntiin.
      Tässä kohtaa moitin todella todella syvältä tätä ohjelmaa kun esim. puolittain annetaan toiminnot kyseisestä ohjelmasta jolla ei tee mitään ainakaan minä en halua mitään puolittaista ohjelmaa.

Täydet versiot tai ei sit ollenkaan mulla meni niin kauan tän saamisessa käyntiin että mä en tee tällä ohjelmalla sitten mitään ihan .... ohjelma????

Tästä puolittain annetusta ohjelmasta moitin jo tuolla toisaalla joten ehdotan että annetaan vaan koko ohjelma ja jos ei ole lisensiä niin ei sit saa fanttia.

Ohjelma todella syvältäja ihan ...... ohjelma en tee mitään tällä ilman lisenssiä???????????????????
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Ja ton lisenssin huoraamisessa menee ikä ja tulee loppu kun ei sitä sitten saa ikinä!!!!!!!!!!!!!

Mun taidoilla.

Parempiakin ohjelmia on tarjolla jotka ei ole noin vaikeita käynnistää!!