Ranking-päivitys 29.12.

• zamwise
      zamwise
      Bronze
      Lista näyttäisi päivittyneen ja mibel lienee jo varmistanut suomalaisen joulukuusen tähden itselleen. Kansainvälisellä listalla 1k pistettä perässä 500d isompaa palkintoa, joten tsemppiä loppukiriin!

Kotimaisella listalla kisan kärjessä on selkeitä eroja, mutta kymppisijan seutuvilla on muutaman sadan pisteen sisällä useampi. Lopputaistelusta tulee tiukka :)
  • 21 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      hih hullun jännitys hiukan helpotti =O
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Luulen ( toivon),että näitä maa kohtaisia kisoja nähdään tulevaisuudessa enemmän.. Sen verran näkyy piikkinä tuolla PS Affiliate tuloissa tälläiset promot, että luulisi ihan bisneksen kannalta olevan kannatavaa järjestää useammin tämän tyylisiä juttuja..
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Joo, kunhan palkinnot jatkuu top 10:lle :) . (Toivottavasti kukaan ei grindaa hulluna näinä viimeisinä päivinä ja tiputa mua pois.)
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja EoNiTe
      Luulen ( toivon),että näitä maa kohtaisia kisoja nähdään tulevaisuudessa enemmän.. Sen verran näkyy piikkinä tuolla PS Affiliate tuloissa tälläiset promot, että luulisi ihan bisneksen kannalta olevan kannatavaa järjestää useammin tämän tyylisiä juttuja..
      Maakohtaisia kisoja on tulossa varmasti lisää jossain vaiheessa. Nämä PokerStrategyn "keskusjohdon" järjestämät tapahtumat pysyvät silti yksittäisinä tapahtumina. Jos vastaava kisa olisi joka kuukausi, ei se enää toisi haettua nostetta, vaan muuttuisi arkipäiväksi.

Seuratkaa uutispaltaamme. Olemme Tikkarin kanssa kehittäneet oman kisan suomalaisille tammikuun ajaksi. Todennäköisesti homma julkaistaan jo huomisen aikana. :)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      perhana ehtii sitten vasta puolesta kuusta perehtyä paremmin =P

no vaivataan pientä mieltä vasta sen jälkeen kun uutinen on ulkona xD
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tässä on uutinen joulukuun kisaan liittyen. :)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      perhana ehtii sitten vasta puolesta kuusta perehtyä paremmin =P

no vaivataan pientä mieltä vasta sen jälkeen kun uutinen on ulkona xD

Vähän sama vika itsellä :P nooh satkukin olis tyhjää parempi =)
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Silver
      Yllättäen mahdun reilusti Suomen TOP-100 listalle sijalla 79. Ja mää kun luulin pelaavani vähän ja vielä mikrotasolla.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Onhan tuolla nyt hiukan normaalia enemmän porukalla pisteitä kuin yleensä...

Itse kyllä täytyy tunnustaa että joulukuun kisa ollut yksi tekijä miksi tullut hiukan enemmän pelailtua ;)
    • mibel
      mibel
      Bronze
      no niin melkeen olin noussu 30 joukkoon. saattaa kuitenkin olla että se tonnin palkinto jää haaveeksi. eilen tuli rakea ehkä 400$ ja tänään noin satanen. en kuitenkaan enää pelaa tänä vuonna vaan keskityn uuden vuoden viettoon. se sijoitus nyt riippuu siitä miten muut pelailee. lisää vaan näitä maakohtaisia kisoja tulevaisuudessa. voitollista uutta vuotta kaikille!!
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mibel
      no niin melkeen olin noussu 30 joukkoon. saattaa kuitenkin olla että se tonnin palkinto jää haaveeksi. eilen tuli rakea ehkä 400$ ja tänään noin satanen. en kuitenkaan enää pelaa tänä vuonna vaan keskityn uuden vuoden viettoon. se sijoitus nyt riippuu siitä miten muut pelailee. lisää vaan näitä maakohtaisia kisoja tulevaisuudessa. voitollista uutta vuotta kaikille!!
      Jos Mansionilla tuon 500d reikkasit, niin tuleehan siitä 2k pistettä kuitenkin. Luulisi sillä kurovan tuon tuhannen pisteen kaulan kiinni, vaikka vihut vähän koittaisivat rimpuilla vastaankin. Toivotaan parasta :)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      ihan hiukan vaan offtopic kyssäri millä olette pisteenne harjanneet itsellä 99.95% plo ;)
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Itse ainakin olen viime päivinä jauhanut don-sittareita vähän tiuhempaan. Niitä samoja se mibel aiemmissa uutisissa sanoi pelanneensa.

PokkAA, miltäs näyttää Suomen listan kaikkien aikojen kärki? mibel on nyt selvä ykkönen, kuningaslohi kakkonen, mutta taitaa Claret nousta listakolmoseksi? Mun helmikuun pistemäärä taisi jäädä jo taakse.

EDIT: juu eihän mulla ollutkaan helmikuussa kuin 8504 pistettä, joten siitä on menty ohi jo reilusti.

http://fi.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Suomen-sivuston-Top10-kisa-on-ratkennut_04110

Uutisessa mainitaan myös vastavanlaisesta tapauksesta helmikuun kisan yhteydessä kuin mitä nytkin oli, eräs kilpailija oli aluksi englannin listoilla ja tuli loppupeleistä yllättäen suomilistan kärkisijoille mukaan.
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Pistetään tähän perään vielä merkintä, että mun loppupisteet tältä kuulta pyörii siinä 3k paikkeilla, joten en ole pudottamassa ketään joulukuusirahoilta pois :)
      (sija 12 ehkä just ja just irtoaa, jos Scythe ei ole kovasti pointseja pariin päivään nyt kerännyt)

EDIT: Titanin eiliset pisteet näköjään päivittyivät äsken, joten en taida edes ohittaa Scytheä... jää varmaan 2,8k pisteeseen.
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      Mä oon selkeesti liian "nuori" näihin all time - kemuihin... tai väärä saitti... :(
      Mutta täältä tullaan!!! :D

edit: siin ei kauaa kestä - kysykää vaik ex-vaimolta :D
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Eilinen kokonaan pelaamatta meni edelliseltä päivältä ei irronnut ku reilu 260 pojoa joten ei ainakaan nousua tule mutta toivotaan ettei muut ole ottanut murha tahtia parina viimeisenä päivänä ja edes sijalle 10 jäädään xD
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Pakeminen Everestiltä alkaa näkymään. Mäkin olin kiivennyt jo sijalle 40 1300 pisteellä. Tähän asti kultatason saavuttaminen on ollut pelkkä päiväuni. Puolivuotta eteenpäin niin platinakerhossa mukana.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Uutinen tammikuun uudesta ainoastaan suomalaisille järjestettävästä kisasta on ulkona. :)
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Öö saako tasoitusta =P
    • 1
    • 2