Eli tässä nyt jonkun asteinen lista ja litanja mitä minkäkin nettilompuukin käyttö kustantaa (Niitä mitkä nyt kai yleisimpiä ovat)
Jotain varmasti olen unohtanut mutta lisäilen puutteita huomatessani =)

Huomiotavaa toki on että en laittanut pokeri sivujen palkkioita kun niitä ei taida kovin monessa mennä eli itse sivuston puolesta
talletukset ja nostot ovat yleensä maksuttomia (Jos poikkeuksia jollain tiedossa niin kertoo pois eikä pihtaa tietoa)

Talletus tapa Kesto Komissio

Paikallisesta pankista siirto 2-5 pankki päivää Ilmainen
Kansainvälinen pankki 2-3 pankki päivää Ilmainen
Luottokortti (Suomen electronit lasketaan tähän) Insta 1.75%
Debit KOrtti Insta 1.75%

Nuo siis kulut talletuksista telleriin ja seuraavaksi valuutan muunto kulut:

Eli pokeri tilisi on esim Taaloina ja teller euroina silloin teller vie melkoisen siivun kakusta:

NETELLER FX fee is 2.5% Ja Net+ FX fee is 2.95% (Jälkimmäinen käsittääkseni tellerin kortti korjatkaa toki jos olen väärässä)

Sitten se mehevä osuus elikkä mitä maksaa saada rahat pois =O:

Eli tellerin omalle kortille siirto kaiketi oli ilmainen ja jokainen nosto maksaa 4 € + päälle se 2.95 pinnaa nostosta jos
teller tilin valuutta on taaloissa ja suomen automaatit kun sylkee euroja =O

Pankkitilille näyttää 7.5 € per kiekka + taas ne valuutan vaihdot päälle ilmeisesti (Joissain paikoissa luki et tilille maksaa vaan taalan
verran tellerin puolesta ja pankki saattaa ottaa siivunsa mutta tuo 7.5 € on ihan tellerin saitilta poimittu

Lisäksi mainittakoon tellerin jopa 30 taalan maksu jos et käytä tiliäsi 14 kk aikana ;)

(Huomauttakaa toki jos jotain tuosta jäi niin lisäillään ei oo nuppi ihan terävimmillään näin aamusta)

Sitten vuoroon astuu Moneybookers.

MoneyBookers on suomalaisille (ainakin nordean asiakkaille) vaivattomampi kuin teller koska nordean solosta saa tehtyä insta depoja

Sitten kuluja aloitetaan taas talletuksista:

Talletus tapa kesto komissio

Pankkisiirto 2-5 pvää Ilmainen
Nordea solo maksu Insta Ilmainen
Shekki (Tuskin kukaan käyttää) Vaihtelee 3.50 €
Visa (Myös electron) Insta 1.80 €

Valuutan vaihto maksaa moneybookersissa 1.75% määrästä eli taaloista euroihin jne =)

Rahan lähettäminen maksaa 1% maks komissio siinä on maksimi veloitus 0.5 €

Kotiutukset:

Samat kulut kuin talletuksissakin =) (Molemmissa pitää sitten tietty muistaa tuo valuutan vaihto jos toinen taaloissa ja toinen Euroissa)

Sitten luottokortit.

Talletukset pokeri sivustoille Visa yleensä ottaa n. 2 % kulun maksuista (Ja tietty omat korot jos ei maksa sen määrä ajan sisällä laskuaan ;) )

Mastercard menee siihen 2% pintaan myös ja kotiutukset molempiin tais olla pokeri saitelta maksuttomia. niin ja depot tietty instana kummassakin

Sitten Oma suosikkini nykyään eli Visa electron kortit =)

depot instana kuluttomasti (ei väliä mikä valuuttaa on sivustolla käytössä)
Nostot samaten Uuh Ilmaisia valuutasta riippumatta (Näin ainakin minulla olleet nordeassa että osuuspankissa)

Nostot hiukan paikasta riippuen omalle tilille vie 1-10 päivää

No suomen pankit tietty omia kuukausi maksujaan saattavat ottaa ja niitä en tähän laita kun vaihtelevat niin pirusti.

Sitten muutama kaiketi harvinaisempi malli eli Click2Pay ja ClickAndBuy (kummatkin sinälläsä turhia välikäsiä)

Molemmat vie aina sen pari egeä palkkiota ja kotiutukset on oma hässäkkänsä niin en näistä sen enempää typoa...

Jos jotain puuttuu mitä haluat tähän listaan niin ei muuta kun tekee ehdotuksen ja minä koitan tiedot onkia =)