Oletteko laiskoja pelaajia?!

• 10 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tähän sopisi vaikka viikon kysymykseksi :)

Kyllä itse jaksan ruokaa vääntää kotona, lähinnä siksi että ei kovin terveellinen vaihtoehto tuo pikaruuan jatkuva syönti.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      kyllähän tuota joka päivä tehdään joskus nyt mennään siitä mistä aita matalin mutta noita päiviä on ollut ehkä kerran kahessa kuussa =P

Niin siis ja minä teen meillä ruuat joinain päivinä tulee tehtyä 2 ateriaa lisukkeineen ja sit viel sivuun jotain muuta leiponut en ole nyt hetkeen kun ei jaksa 3 vuotta koulussa oli jokseenkin tarpeeksi ja sen jälkeen olen toki leiponut mutta vähenevissä määrin kuitenkin =O

(Niin ja näin tiettys säästää massiivisen summan rahaakin kun ei joudu lapsia purkeista ruokkimaan)
    • Makaui
      Makaui
      Bronze
      Vizah tuletko vaimokseni... :D
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Vaimo multa löytyy jo mut paikka toisena koirana ois auki ;)

Ps. Jos smurffia kuristaa siitä tulee valkea
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Safkat tulee väännettyä kyllä itse.. Roska ruokaa en juurikaan syö.. Ja kun itse tekee tietää ainakin suurinpiirtein mitä syö :P
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      Vaimo multa löytyy jo mut paikka toisena koirana ois auki ;)

Ps. Jos smurffia kuristaa siitä tulee valkea
      Hyvä tietää, ite oon luullut et se muuttuu punaiseksi.

Mut joo, kyllä ite teen ruuat, ja pikaruokaa tulee syötyä erittäin harvoin, pari kolme kertaa vuodessa ja silloinkin aamuyöstä :)
    • biovaan
      biovaan
      Bronze
      Paras tapa saada ajatuksenjuoksua haitattua on syödä huonosti. Kuten tuosta voi jo arvata niin ite kokkaan, harvoin syön pikaruokaa tai edes eineksiä.

Edit: no juomapuolella tietty voi tuota ajatuksenkulkua hankaloittaa vielä enemmän... :)
    • TidyVic
      TidyVic
      Bronze
      Kun kukaan ei myönnä sitä että käy pikaruokaloissa niin minä käyn ja tulee joskus tilattuu pizza himaan. :) Mutta sitten kun haluun kunnon ruokaa niin kyllä mä kokkailen ite..
    • Claret74
      Claret74
      Bronze
      Laiska p***a ilmottautuu... Hyvin harvoin jaksaa safkaa vääntää, ulkona tulee syötyä lähes päivittäin.
      (Lisättäköön vielä että kyse on nimenomaa laiskuudesta - vanhana "alan ihmisenä" ei jää taidoista kiinni; itselleen ei vaan oikein jaksa vääntää. (sitä paitsi senkin ajan voi käyttää enemmän +EV. :) ) Väännetään sitten pitkän kaavan mukaan kun (/jos) tulee tyttölapsia kyläilemään... ;-)
      Harvemmin pitsan tilausta, pikaruokaa ~ never.

nimim. hetki sitten Intialaisesta kotiutunut.
    • Speester
      Speester
      Bronze
      En osaa oikeen tehä mitään, perunat sentään osaan keittää :D Laatikkoruokia ja pakastepizzoja tulee vedettyä naamaan usein.