Mibel

• EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Kuka toi mibel on ?

Onko toi joku vitsi et mibel "Suomesta" täräyttää puskista tonne listojen kärkeen ?? kaverihan veis ton koko top listan ihan kuus nolla tuolla tahdilla.

Noh kateellisen panettelua tämä vaan on.. Mut hiukka ihmettelin kun on kaveri tahkonnu viikossa itsensä top 100 listalle :D
  • 20 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      no juu samaa katsoin kyllä =P
    • ctrlaltdel
      ctrlaltdel
      Bronze
      What?! Sinne meni mun joulurahat :( No pitäny taukoo ku oon pelannu GTA 4: sta nyt :) ja muutenki hirvees downswingis ni tauko ollu ihan hyvä . Mibel: Ilmoittautumispäivä 5.7.2007. Tainnu nyt vaihtaa kotimaansa Suomeks ihan nyt
    • mibel
      mibel
      Bronze
      olen kyllä pelaillut koko kuukauden, mutta jostain ihmeen syystä olin englannin listoilla ja tästä laitoin supportiin viestiä. Nyt minut on sitten laitettu suomen listalle, jonne minun pitääkin kuulua.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja mibel
      olen kyllä pelaillut koko kuukauden, mutta jostain ihmeen syystä olin englannin listoilla ja tästä laitoin supportiin viestiä. Nyt minut on sitten laitettu suomen listalle, jonne minun pitääkin kuulua.
      Tervetuloa tänne oikealle puolelle! :)

Ongelmaksi oli muodostunut se, että olit rekisteröitynyt PokerStrategylle ennen kuin suomenkielinen sivusto oli avattu. En ihan tarkkaan tiedä, mitä Suomi-sivun avaamisen aikoihin tapahtui, mutta suomalaiskäyttäjien oli tuolloin käsittääkseni tarkoitus siirtyä tänne meikäläisten puolelle.

Olethan selvillä, että olet tällä hetkellä kiinni peräti $1700 lisärahassa? $600 suomalaisten joulukoristeista, $600 yltämällä kaikkien aikojen toisena suomalaisena TOP100-listalle ja koko PokerStrategyn TOP250-kisassa on tulossa lisäksi $500. Tsemppiä loppukuun grindauksiin!
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      muutetaan ctrl hurreihin =P
    • mibel
      mibel
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Tervetuloa tänne oikealle puolelle! :)

Ongelmaksi oli muodostunut se, että olit rekisteröitynyt PokerStrategylle ennen kuin suomenkielinen sivusto oli avattu. En ihan tarkkaan tiedä, mitä Suomi-sivun avaamisen aikoihin tapahtui, mutta suomalaiskäyttäjien oli tuolloin käsittääkseni tarkoitus siirtyä tänne meikäläisten puolelle.

Olethan selvillä, että olet tällä hetkellä kiinni peräti $1700 lisärahassa? $600 suomalaisten joulukoristeista, $600 yltämällä kaikkien aikojen toisena suomalaisena TOP100-listalle ja koko PokerStrategyn TOP250-kisassa on tulossa lisäksi $500. Tsemppiä loppukuun grindauksiin!
      joo jotain tällaista oli ilmeisesti käynyt. joo olen tietoinen...tarkoitus olisi ehkä vielä nousta kisassa niin, että saisin 1000$ palkintorahoja. Saa nähdä miten joulun aikana ehtii pelata, mutta ei sinne niin hirveän pitkä matka ole. mahtaakohan näitä maakohtaisia kisoja olla jatkossa lisää tulossa?
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      jos ny udella saa niin milläs oot pojot harjannu =P
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      joo jotain tällaista oli ilmeisesti käynyt. joo olen tietoinen...tarkoitus olisi ehkä vielä nousta kisassa niin, että saisin 1000$ palkintorahoja. Saa nähdä miten joulun aikana ehtii pelata, mutta ei sinne niin hirveän pitkä matka ole. mahtaakohan näitä maakohtaisia kisoja olla jatkossa lisää tulossa?
      Maakohtaisia kisoja järjestetään aika ajoin eli ei tämä varmastikaan ole viimeinen. Ja kyllä noita koko PokerStrategyn laajuisia erikoiskamppiksiakin kannattaa tuollaisilla pistemäärillä harjata. :)

PS. Kurkkaa myös tuonne VIP-alueelle.
    • mibel
      mibel
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      jos ny udella saa niin milläs oot pojot harjannu =P
      mansionilla oon nyt aloittanu pelaamaan. välillä käteispeliä ja sieltä 2/4-5/10 full limittiä. pääasiassa kuitenkin sittareita....viime aikoina pelannu 50+5 ja hieman 100+9 double uppeja. 4-7 samaan aikaan niin aika mukavasti kertyy pisteitä.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Onnea ja menestystä "uudelle" isojen pöytien Suomalais haille :P

Harmi kun tuo suportti toimi noin "ripeästi" :P Olis voinu olla pojat jo joulu fiiliksissä ja hoidella tuollaiset turhanpäiväiset jutut sitten uuden vuoden voimalla :P

Edit: pirulainen kun tuo VIP tapaaminenkin on vasta ensi vuoden puolella. Oltas voitu porukalla lukita sut johonkin komeroon tai saunaan loppuvuodeksi :D
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      hih niin mieki oisin sijan ylempänä kyl ollu =P
    • mibel
      mibel
      Bronze
      :)
      Alkuperäinen kirjoittaja EoNiTe
      Onnea ja menestystä "uudelle" isojen pöytien Suomalais haille :P

Harmi kun tuo suportti toimi noin "ripeästi" :P Olis voinu olla pojat jo joulu fiiliksissä ja hoidella tuollaiset turhanpäiväiset jutut sitten uuden vuoden voimalla :P

Edit: pirulainen kun tuo VIP tapaaminenkin on vasta ensi vuoden puolella. Oltas voitu porukalla lukita sut johonkin komeroon tai saunaan loppuvuodeksi :D
      Kiitos :) anteeksi nyt kaikille pettymyksen tuottamisesta, kun vasta nyt minut laitettiin tuonne listoille ja teille tuli sija tiputusta. Hetken jo pelkäsin, että minua ei sinne tämän kuun puolella laiteta ja 1200$ palkintorahoja menee hukkaan. osittain tämän kisan takia aloin nyt täällä pelaamaankin.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      No onhan tuo toki mukavaa että joku suomen lippua heiluttaa tuolla isollakin puolella itse ei ihan näillä omenoilla sinne pääse ei vaikka kuinka hiivatisti grindais
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      No onhan tuo toki mukavaa että joku suomen lippua heiluttaa tuolla isollakin puolella itse ei ihan näillä omenoilla sinne pääse ei vaikka kuinka hiivatisti grindais
      Näin on Näin on =)

Turhaan Mibel anteeksi pyytelee. Onkohan kaveri turhan vaatimaton :P Nooh ei se miestä pahenna =)

Kuten sanoin Kateellisten(sen) vuodatusta kaikki :D
    • Sazem
      Sazem
      Bronze
      Mibel taas kärkikahinoissa! :)

Itekkin päässyt jopa suomen Top15! (tietty sillon kun ei oo mitään rahapalkintoja jaossa) :D
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Tammikuu näyttää aika hyvältä. 26.1. päivityksessä sija 21 ja kilo tulossa.

TOP-15 ja 2k 3000 SP:n päässä, TOP-30:n ulkopuolelle 4000 SP:n kaula.

Mibelin ansiosta rankingin seuraaminen saa samoja piirteitä kuin suomalaisten NHL-tehopisteiden vilkaisu teksti-tv:ltä - Ei vaikuta omaan elämään, mutta kiinnostaa vähän kumminkin...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Aiheesta löytyy totta kai myös uutinen. :)
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Jaaha, 31.1. tilanne näkyy.

23. mibel 42 308 $1000
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BaboK
      Jaaha, 31.1. tilanne näkyy.

23. mibel 42 308 $1000
      Ja meikäläiselle tuli TOP250-badbeat: sija 257 ja $0, kun reilu sata pistettä lisää olisi antanut $100. Tämä kisa taitaa olla rigged, kun edes Community Managerit ei voi sitä näpelöidä... ;)
    • 1
    • 2