2500bb deep.

• typohh
      typohh
      Bronze
      Tilttasin vähän joten siirryin mikrotasolle riehuun. Siellä sit jossain vaiheessa apina tiltti lakkas ja aloin pelaan pokeria..

edit:jatkoin vielä hetken pelaamista jottain sain maagisen 2500bb rajan rikki, aluks otsikko oli 2400bb ja kuva oli http://www.jamorfold.com/static/NL2.png
  • 9 replies
    • Rassima
      Rassima
      Bronze
      Aika mukava pino...:) Välillä oon nähny jengillä kans sairaan syviä pinoja jossain hupissa ku ne istuu sielä koko päivän, jouduitko kauan puskemaan että pääsit tollaseen stäkkiin?
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Rassima
      Aika mukava pino...:) Välillä oon nähny jengillä kans sairaan syviä pinoja jossain hupissa ku ne istuu sielä koko päivän, jouduitko kauan puskemaan että pääsit tollaseen stäkkiin?
      Apinatiltin raivolla joku vajaa $30 ja loput pelaamalla. Pelasin tossa pöydässä yhteensä 10h.
    • Rassima
      Rassima
      Bronze
      Toisaalta hyvä et menit räiskimään sen apinatiltin noihin hilupöytiin etkä astetta ylemmäks niinku itelle on joskus käyny..:D
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Mut ylhäällähän olis voittanu enemmän :)
    • Getana
      Getana
      Basic
      Kivat pinot on juu :) )
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Ärsyttää, oon nyt useamman päivän ajan yrittäny saada syvät pinot nl50 tasolla, mutta päädyn vaan tilttaileen. Toissapäivänä kävin 400bb+, eilen 400bb+ ja myöhemmin illalla vielä 600bb+, tänään sain hilattua itteni 560bb ja lopetin ennenkun tilttasin. Edistystä :) Ehkä musta tulee vielä käteispelaaja.

• Rassima
      Rassima
      Bronze
      No joo on toikin aika komee stäkki jo..:) Ite pelaan cashia ja useemmin jos pöytä on täynnä tosi huonoja pelaajia ja saan vaikka triplat ni lähen kiltisti pois kun se yks isompi ohiveto tulee ni sit iskee apinatilt:D Sit taas jos on vaan pari huonoa ja on niihin positio niin sit istuskelen mielellään pöydässä.

Kauan jouduit grindata, että sait tollasen stäkin? Tossa screenshotissa on tuttuja nikkejä, kun pelasin iPokerilla. Muutama paisti pöydässä..:)
    • typohh
      typohh
      Bronze
      No joo on toikin aika komee stäkki jo..:) Ite pelaan cashia ja useemmin jos pöytä on täynnä tosi huonoja pelaajia ja saan vaikka triplat ni lähen kiltisti pois kun se yks isompi ohiveto tulee ni sit iskee apinatilt:D Sit taas jos on vaan pari huonoa ja on niihin positio niin sit istuskelen mielellään pöydässä.
      Pitäis munkin suosiolla astua ulos. Koen vaan aina että opin koko ajan tunteen pelaaajat paremmin ja mun edge pöydässä kasvaa ja en sit sen takia malta lähteä. En yleensä saa tripploja vaan mun stäkki kasvaa hitaasti mutta tasaisesti sillä että varastan blindeja. Haluaisin saada ittelleni kasattua 1000bb stäkin.

Kauan jouduit grindata, että sait tollasen stäkin? Tossa screenshotissa on tuttuja nikkejä, kun pelasin iPokerilla. Muutama paisti pöydässä..:)
      Oliskohan tohon stäkkiin menny 6h tai jotain. Kirjotin tohon alle nyt vielä miten ajattelen noita pelaajia ja mitä tiedän niistä.

VICTOR5500 oli totaali stationio, sai rauhassa overbetsaa riverin jos oli TPTK tai parempi, se ei osaa foldata kärkiparia. Minkälisäks se bluffaa jos sökötät käsiä sille, joten kaikki pikkasen marginaalisemmat osumat sökö-sökö sinne kunnes se yrittää bluffiiaan. Ongelma sen bluffeissa on että se "bluffaa" myös A high käsillä joten sitä ei voinu kopata high peleillä kumminkaan. Sen saa jotenkuten lyötyä ulos poteista, mutta ei tarpeeks hyvin että tykkäisin hirveesti purebluffata sitä.

SleepingQueen bluffas todella vähän postflop joten sen peliä oli helppo lukea. Se yleensä bettas marginaalisemmat osumat (keskinappi jne) yhden streetin, mutta ei välttämättä flopilla, pelas myös TP tasoiset kädet kohtuu hillitysti. Ei myöskään osaa foldata pareja mutta muuten foldaa aika kiltisti joka pieneen bettiin. Se tekee kohtuu paljon light 3bettejä, mutta betsizingista yleensä näkee onko käsi vai ei. Mitä isompi 3bet sitä heikompi käsi. Jos se on roskalla 3betannu se saa maksua se tekee automaattisen melkein pottikokoisen c-betin. Ax ylikorteilla se sen sijaan sököttää. Sököttää Ax käsiä showdowniin saakka, samoin pohja tai alipareja. Tilttas loppuakohden ja alko pelaan todella paljon käsiä, ennen sitä anto mun rauhassa juosta pöydän yli mun 100% open raisella.

kolatokin on aika perus TAG, mitäänsanomaton postflop peli. CRää sekä vedot että monsterit. Maksaa ittensä vähän herkemmin multiway potteihin mutta muuten maksaa korotuksia todella vähän preflop. Osaa foldata jonkin verran 3bettiin ja AK on nuts. Pelaa vedot passiiviseti lukuunottamatta flopin mahdollista CRää. Bluffaa aika vähän. Vasta setti oli multistreet barrelien arvoinen, TPTK käsi on lähellä katkimeno kättä mutta ei ihan. Ei reagoinu mitenkään siihen että pelasin openina 100% käsistä, jatko kiltisti omaa peliään missä pelaa ehkä 15% käsistä.

notgodzod oli hankala tapaus, se bluffas kohtuu usein ja teki multistreet bluffeja myös. alko maksaan mua todella light kun huomas että pelaan 100% openina tulleista käsistä, joiduin alkaa pelaan normaali LAGiä sen jälkeen kun se astu pöytään. Se oli vähiten aikaa noista, joten en saanu sen pelistä vielä hirveen hyviä riidejä paitsi että se ei ikinä tulee checkaan 3 streettiä heikolla high pelillä.

El0kbz1k astu just pöytään kun lähdin, en pelannu yhtään kättä sen kanssa.
    • Rassima
      Rassima
      Bronze
      Kattelin tossa tarkemmin noita mun HEM:n statseja ja toi Viktor oli hävinny melkein 3 biniä ~500 hanskassa, sit muista löyty toi nukkuva kuningatar, mut sen statsin näytti aika "perus" ABC pelaajalta ja se oli vähän plussalla tosin käsiäkään ei ollu paljo yhtään. Mut kiitti noista tiedoista, lisäsin jotain pointteja notesiin.

Nykysin pelaan Ongamella ja sielä on mun mielestä tosi paljon erilainen pelityyli, suurin osa on preflop överi löysiä eli korottamisella on tosi vaikee saada niitä eristettyä ja 3bettiin harvoin kipataan. Meni iteltä hetken aikaa päästä tohon Ongamen tyyliin sisälle, oon jopa ottanu limppaamisen joskus postiosta mukaan peliin. Ipokerilla porukka 3bettas paljon enemmän mitä Ongamella, siinä mun mielestä suurin ero.

Eiköhän toi 1000bb onnistu, jos löytää vaan hyvän pöydän ja pääsee pelaamaan positiosta noita stationeja vastaan ja tottakai siinä tarvitaan hyvät hermot ohivetoja varten..:) Ehkä jo seuraavassa sessioissa!