Istuimet !

• EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Nyt olisi hyvä toimistotuoli hakusessa ! En löytänyt keskustelua missä oli pokkAAn omistama malli niin pitääkin kysellä uudelleen minkälaisia jakkaroita teiltä löytyy ja mistä sais edullisesti ??

Kuvan malli on vielä turhan kallis :P
  • 8 replies
    • Fama0
      Fama0
      Bronze
      From dusk till dawn

Tuoltapa löytyy ko. viesti (kolmanneks alin). Itsellenikin kelpaisi kyllä uusi tuoli, mutta enköhän tällä vanhalla pärjää vielä. Merkistä ja mallista ei mitään hajua.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Ostin tuon PokkAAn mallin, ja ihan mukavasti siinä istuu. Eipä ainakaan särje joka paikkaa, kuin tuon vanhan 40e jakkarapakkaran kanssa. :)
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Hyvältä näyttävien halpistuolien pyörät ja koko jalusta ovat usein täysin ala-arvoisista materiaaleista ja liian kevyitä. Kunnon tuolia haluavan kannattaa katsoa käytettyjä toimistokalusteita

Tässä vinkki jos haluat rakentaa kunnon grindauspisteen tai tarvitset jotain erityistä toimistotason kalustetta niin kannattaa käydä katsomassa. Olen itse tuolta käynyt ostamassa työpöytiä sekä tuoleja. Logig 2-4 käsinojilla varustetuista malleista on kirjaimellisesti perskohtaista kokemusta vuosikaudet sekä kotona että töissä, muut mallit eivät ole hyvästä ulkonäostään huolimatta yhtä hyviä ja kestäviä.

http://www.martelapoistomyynti.fi/index.php

Tuonne tulevat kalusteet tarkistetaan ja kunnostetaan ennen uudelleen myyntiä. Martelan tuolien uudelleen pinnoitus ja pyörien vaihto ym, onnistuu myös. Myynnisää myös muita merkekjä käytettynä.

Ja minulla ei ole mitään tekemistä ko. yrityksen kanssa, olen vain tyytyväinen asiakas ja halusin kertoa siitä muillekkin. Iskullakin on poistomyymälä jossain Pohjois-Haagassa, mutta siellä valikoima ei ole yhtä hyvä. Ja Petikossa myös joku käytettyjen toimistokalusteiden myymälä jonka nimeä en muista.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      Ostin tuon PokkAAn mallin, ja ihan mukavasti siinä istuu. Eipä ainakaan särje joka paikkaa, kuin tuon vanhan 40e jakkarapakkaran kanssa. :)
      Haha, mikä sattuma! Itse en ollut lukenut mistään PokkAAn viestistä tai näistä tuolikeskuteluista, mutta jotain 4kk sitten ostin ihan saman tuolin.

Ihan tyytyväinen olen ollut muuten, mutta kyllä tuossa selkää rupeaa särkemään, kun liian mukavasti istuu.

Paras tuoli pitkissä sessioissa on ihan kova puutuoli suoralla selkänojalla. Ainakin jos haluaa välttää välilevynpullistumat ja selkäoireet vanhempana.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      BBCn lainaaman tutkimuksen mukaan on parempi ottaa "laiska" asento juuri välilevyn pullistumien ja selkäongelmien vuoksi, koska 90 asteen kulma-asento rasittaa eniten alaselkää.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Ei voi olla totta! Ainakin kokemus puhuu vastaan.

Kovalla penkillä pystyi kiermurtelematta istumaan pitkiäkin sessioita, mutta tällä uudella sellaisessa melko löhössä makuuasennossa alaselkää rupeaa vihlomaan.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/6187080.stm
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Onkos kellään tuolia johon ois integroitu hiirimatto / teline hiirimatolle tohon oikean käsituen eteen...

semmonen ois itellä hakusessa. :)