Perhe ja pokeri

• Seinakello
      Seinakello
      Bronze
      Päivää. Löytyykö täältä perheellisiä pelaajia. Miten aikanne riittää pelaamiseen? Itsellä on koulu ja kolme kuukautta vanha poika ja tuntuu että pelaamiseen ei vain ole aikaa.. ja jos on olen liian väsynyt stressaantunut tai huonolla tuulella. .. ja mitä mieltä puolisonne/perheenne on pelaamisesta?
  • 11 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Seinakello
      Päivää. Löytyykö täältä perheellisiä pelaajia. Miten aikanne riittää pelaamiseen? Itsellä on koulu ja kolme kuukautta vanha poika ja tuntuu että pelaamiseen ei vain ole aikaa.. ja jos on olen liian väsynyt stressaantunut tai huonolla tuulella. .. ja mitä mieltä puolisonne/perheenne on pelaamisesta?
      Itsellä on juuri syntyneet kaksoset. Vielä ainaki tilanne toimii hyvin, kun lapsosia pitää ruokkia yötä päivää kolmen tunnin välein. Nappaan itselleni suosiolla klo 22, klo 01 ja klo 04 nakkivuorot, jolloin ruokintojen välissä pääsen halutessani vetämään kaksi noin kahden tunnin sessiota. :f_cool:
    • xGeorge11
      xGeorge11
      Bronze
      Mulla 5 tytärtä 15-3 vuotiaat.
      Aikaa löytyy, kun peliajoista sovitaan ja pidetään niistä kiinni
      (eli pelataan ylimääräiset yöllä kun vaimo ja mukulat nukkuu).

Enemmän pelaamista tuntuu rajoittavan tuo vuorotyö.
    • mcine
      mcine
      Silver
      2.5v Tyttö löytyy kotoa.
      Oma aika alkaa kun naispuoliset on mennyt nykkumaan. Siinä on parituntia keskimäärin aikaa harrastaa ja useina päivinä se menee pokeriin.

Kun tyttö oli pieni, niin kyllä siinä harmitti harrastaa sittareita, kun saatto tulla yllättävä 10min sitoutti, kun meni lohduttaan ja uudelleen nukuttaan tyttöä. Mutta oma vika kun pelasin pokeria, piti kärsiä budjetissa se sitten 8). Mutta pienillä panoksillahan mä aina olen pelannut. Pitkään aikaan ei ole noita ongelmia kyllä ollut.

Eipä nuo pahaks pistä harrastusta, kun tuo aika ei yleensä ole perheeltä pois.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Löytyy vaimo ja 3 lasta. Poika 11v. ja tytöt 8 ja 3v. Lisäksi teen yötyötä joten arkiaamuisin ja silloin tällöin iltaisinkin aikaa pelaamiseen löytyy hyvinkin. Varsinkin jos on ollut edellisen yön töissä niin seuraavana iltana tulee helpostikin valvottua aamun tunneille asti joko pokeria pelaamassa tai töllöä katsellessa. Kellonajat jolloin usein pelaan on suunnilleen aamuisin 08-10 ja iltaisin sitten klo.22 jälkeen.
      Viikonloppuisin ei tule hirveästi pelattua. Ajat sovitaan yleensä aina etukäteen, ettei tule sitten mitään selkkauksia ;)
    • Wennamo
      Wennamo
      Bronze
      12v ja 8v lapset löytyy. Ei nuo lapset haittaa niinkään pelaamista vaan tuo työ haittaa enemmän harrastuksia.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Löytyy kaks poikaa 1v ja 3v ja meno on rajoittunu viikonlopun sovittuun turnausputkeen ja keskellä viikkoa pari tunnin sessiota. Eniten kuitenkin tää kesätyö-lomittaminen rajoittaa. Palataan syksymmällä aktiivisemmissa merkeissä.
    • Seinakello
      Seinakello
      Bronze
      Lapset ja äiti mummolassa toisella paikkakunnalla.. ilta ja yö tullu pelattua eikä malttais lopettaa. huomenna vielä aikaa iltäpäivään asti ja pitää lähteä itse perässä kyläilemään. Vielä on aikaa.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Vaimo ja 2 v sekä 10kk tytöt aikaa nyt menee enemmän pokerille mutta tän urakan jälkeen sit on tovi perheelle omistettua aikaa =)
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Vaimo ja kaksi ala-aste –ikäistä lasta. Suurimman osan peleistäni pelaan aikavälillä 21-01 kun lapset nukkuvat ja vaimo katsoo TV:tä tai nukkuu.

1,5 vuotta sitten käytin pelaamiseen aika paljon tunteja, ja silloin vaimokin oli vähän huolissaan pelaamisestan. Korjaustoimena lopetin pelaamiset klo 01 jälkeen. Nyt kun keväällä pelit jäivät käytännössä kokonaan yli 2 kk:n ajaksi, vaimokin ihmetteli eikö miestä enää kiinnosta. Eihän se hänestä johtunut (:D ) vaan työnantajan aiheuttamista kiireistä. Taitaa rouva salaa toivoa isoa MTT-rahastusta…

9 v. pojalle olen opettanut teksun perusasiat. Lentomatkoilla ja sadepäivinä ollaan otettu vähän huppia, ja joskus poika voi vähän tuurata nettipeleissä, jos sittari venyy yli reaalielämän aikataulun tai faijan tarvitsee keittää kahvit. Lisäksi kaikki sivullekirjoittaneen pokerinimimerkit (mm. Babo Keksinen) ovat pojan aivojen tuotoksia.
    • Seinakello
      Seinakello
      Bronze
      Itsekin olen miettinyt tuota että onko moraalisesti oikein alkaa opettaa pojalle perusteet jossain vaiheessa.. mutta eihän siinä mitään kun tekee vastuullisen pelaamisen tavat selville. Isi itse ei kyllä tällä hetkellä voi mitään suurempia tavoitteita pelaamiselle asettaa kun ei tuo aika tunnu riittävän millään. Tänäänkin oli muu perhe kyläilemässä ja erehdyin pelaamaan huonolla ja väsyneellä mielellä ja tilttihän siinä meinas iskeä. selvisin lopulta kuin koira veräjästä voittajana mutta pitää kyllä taas suunnitella tarkkaan kun seuraavan session alottaa.
    • Jussu
      Jussu
      Bronze
      Rouva ja 2-vuotias pikkuprinsessa löytyy. Tyttö ku menee nukkumaan, niin pääsen vähän ennen iltakasia pelailemaan ja siitä reilun parin tunnin sessiot yleensä tulee otettua, ku emäntä menee sitte siinä nukkumaan. Poishan tää pokeriin käytetty aika ei tällä hetkellä oo käytännössä ku telkkarin kattomisesta. Onpa muuten vähentyny se rajusti. Digiboksilla taitaa joku 40 leffaa olla kattomatta. Ei emäntä oo pahakseen pistäny, varsinki ku potti on koko ajan kasvanu. Tosin mikrolimiiteillähän tässä vielä mennään, mutta siitähän se on alotettava.