Pari kysymystä, joku varmaan osaa vastata, niin ei tarvii helppiin ottaa yhteyttä

• Olympos
      Olympos
      Bronze
      Joo. Olen varmaan sokea, kuuro, mykkä ja muutenki ihan pihalla.

En löydä mistään asetusta, jolla saan lisättyä itselleni allekirjoituksen? Tämä oli se helppo kohta.

Sitten vaikeampaan. Onko jollain keinoa siivota Norsun kantaa? Isommalla käsihistorialla tuo käy todella hitaaksi. Suoritin hetki sitten kannan uudelleen järjestelyn ja siitä oli pientä apua.

Olen siirtymässä hem:n maailmaan, mutta tässä väliaikana olisi kiva, että norsukin pyörisi sulavasti. PostreSQL experttejä???
  • 7 replies
    • 108500
      108500
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Olympos
      Joo. Olen varmaan sokea, kuuro, mykkä ja muutenki ihan pihalla.

En löydä mistään asetusta, jolla saan lisättyä itselleni allekirjoituksen? Tämä oli se helppo kohta.
      Tuosta vasemmalta ylhäältä profiilisi ja sieltä muokkaa allekirjoitusta
    • Olympos
      Olympos
      Bronze
      Kiitos! Nyt toimii!
    • Speester
      Speester
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Olympos
      Olen siirtymässä hem:n maailmaan, mutta tässä väliaikana olisi kiva, että norsukin pyörisi sulavasti. PostreSQL experttejä???
      Mä voin kokeilla auttaa tuossa PostreSQL asiassa ku ite sain just eilen HEM:in toimimaan ku se valitti ettei saa yhteyttä muodostettua osoitteeseen127.00.. jotain..

Mikä sun ongelmana?
    • Olympos
      Olympos
      Bronze
      Pitäis saada kantaa siivottua. Alkaa käydä raskaaks. Käsihistorian selaaminen on ihan törkeen hidasta. Johtuu osittain mun koneesta, mutta aiemmin vetäsin koko kannan pois ja ongelma katos.

Pelatut kädet on kuitenki kullan arvosia tiukoissa tilanteissa, joten en haluis nollata tilannetta uudelleen.

Postre on mulle täysin vieras softa. Varmaan sinne vois pistää kyselyn, joka deletöis, esim tietyn aikajakson tai limiitin. Huoh. Toivoin jotain simppeliä ratkaisua!
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Ei varmaan kannata tuota kantaa/käsiä ruveta tuhomaan. Tosiaan en nyt mitään todella yksinkertaista ratkaisua tiedä, mutta varmaan kokeilisin itse vetään jonkun insert into toiseen tauluun ja sen jälkeen niiden käsien tuhoamista alkuperäisestä taulusta. Ainakin näin ajatuksen tasolla.

Eipä tuosta tosin taida mitään konkreettista apua olla :(
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Jos sulla on alkuperäiset käsihistoriat vielä tallessa, niin silloin voit:

- tuhota/tyhjentää nykyisen tietokannan
      - avata uuden tyhjän kannan (saattaisi onnistua jopa tuon nykyisen oheen eli sitä ei tarvitsisi tuhota)
      - ladata kädet uuteen kantaan (vain siltä osin kuin haluat, eli vaikka tietyltä ajanjaksolta, jolloin aloit pelata nykyisellä limiitillä)
    • Olympos
      Olympos
      Bronze
      Kiitoksia vastauksista! Toi vois tosiaan olla helpoin ratkaisu. Tosin kaveri käyttää postrea töissä ja sanoi et saadaan varmaan kanta siistiks. No more hätä.

Äsken jouduin kyl vetäsemään session ilman statseja, kun norsu ei jaksanu herätä!