Paras aika vuorokaudesta pelata?

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Niin aikaiset aamut pelata jollei tuota vaikeuksia herätä.
      Illat no taitais vihut myös olla tikissä.
      Päivällä jos löytyy peliseuraa ja miks ei löytyis onhan niitä paisteja
      pelaamassa mihin vuorokauden aikaan tahansa.
      Olisko viikonloput hyviä entä mihin aikan viikolla löytyy pelattavaa.

Mihin aikaan sitten niitä juopuneita tai ylipitkiä sessioita pelaamaan
      jääneitä tappiot plussalle yrittäjiä löytyy?
  • 13 replies
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Riippuu aika paljon siitä että millä saitilla pelaa.
      Silloin kun pelaajia on paljon, myös huonojen pelaajien määrä kasvaa.
      Esim. Tiltillä paras aika on yöllä-aamulla, kun taas esimerkiksi Titaanilla pelaajia on eniten illalla suomen aikaan.

Keskellä viikkoa ei päivisin niin paljon hupipelaajia luonnollisesti löydy. Tarkoitan tässä nyt noiden kahden esimerkkisaitin serveriaikaa.

Silloin peli on hieman rauhallisempaa/tiukempaa, mutta kyllä silloinkin voi rahaa tehdä.

Viikonloput ovat parhaimpia kalastusaikoja koska noita em. hupipelaajia on silloin paljon liikkeellä. Varsinkin lauantait ovat erinomaisia pelipäiviä koska silloin osa noista kavereista saattaa olla vielä hieman tuotteessakin jolloin niiltä häviää se vähäkin peliäly.. :tongue:
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      itse pelaan ympäri vuorokauden, turnauspelaajana vaan parhaat turnaukset on yöaikaan.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Jos pelaat jenkkisaiteilla niin paras aika pelata on varmaan aamulla noin 9-10 aikaan, jolloin Jenkit on jo väsyneitä. Osa on tiltissä siirtynyt isompiin pöytiin ja odottaa vaan sitä viimeistä armonlaukausta.
    • villepokeri
      villepokeri
      Bronze
      Kylhän sen usein itekkii huomaa kun jonkun aikaa pelannu jollain sivustolla, mutta yhteistä kyllä taitaa kaikissa olla se, että viikonloppuna vedet ovat kalaisimpia.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Aamulla klo 3-6. Jenkit alkaa jo väsähtää, osa on jo tukevassa humalassa ja itse olet vielä semipirteä ja kykenet ajattelemaan.
    • Wennamo
      Wennamo
      Bronze
      Everestillä oon huomannut että klo 15.00-19.00 on tuottoisinta peliaikaa (suomen aikaa)sen jälkeen tulee vakio pelaajat paikalle oon merkannut kaikki ylös multitablettajat. Titanilla oon vaan tehnyt monttua pelasimpa millon vaan jotenkin se tuntuu epämiellyttävältä paikalta pelata tai se peli on vaan liian tiukkaa verrattuna everestiin. :spade:
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Starssilla, NL25 Full löysimmät pöydät, parhaat average potit, hupipelaajat 23-04 ja aamulla perus harjat grindaa 30 pöytää ja floppi prosentit 8-18% ja jos yks jenkki tilttaa niin jonossa +10 henk.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      viikonloppuisin aamulla 6-9 aikaan löytyy aika railakasta menoa Cakelta. Suosittelen.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      ipokerilla aamu 8 alkaen aina jonnekkin 16-17 pintaan puuttuu iso osa vakkareista usein siis iisi mania
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Itse huomasin kun reissussa pelasin ipokerilla Suomen aikaa klo 04-> aamuyöllä niin oli kyllä niin paljon paistia pöydässä että ei tarvinnut kun vähän painella nappuloita niin ei voinu hävitä. Sitten kun (ennen hermolomaa) pelailin tuossa illalla klo 18-24 niin oli todella paljon parempia pelaajia vastassa. Pitänee vissiin muuttaa rytmit ihan hyrskyn myrskyn.. :f_cool:
    • lumppu69
      lumppu69
      Bronze
      kyl enemmä rahaa tullee ainaki ipoker joskus 24jälkee kärkiparille riittää kolmenen kikkeriks ja saa maksun tosin sit itekkään jaksa ku aamul nousee 6-8 plaan ilman piristeit kahviiyms starssil kyl yö pelit parempii vaik joku homo vetää ohi 8Q AA ja joudut tyytyy 100d 7h pelin jälkeen ni oikee lohduta. ja 20 jälkee pelei jkasa pela ene ku tietää et puples ohi ja moro turha reisssu 5h..........
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      ipokerilla aamu 8 alkaen aina jonnekkin 16-17 pintaan puuttuu iso osa vakkareista usein siis iisi mania

Saattaa riippua aika paljon myös tasosta, mutta ainakin mikro-shortti-holdem -pöydät on justiinsa tuohon aikaan täynnä 20/x ja alle statseilla tahkoavia multitablaajia. :(
    • Suoaasi
      Suoaasi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Aamulla klo 3-6. Jenkit alkaa jo väsähtää, osa on jo tukevassa humalassa ja itse olet vielä semipirteä ja kykenet ajattelemaan.
      Minusta ei kyllä tuohon aikaan pirteyttä löydy vaikka piriä ottaisin (en tosin ajatellut edes kokeilla), minulla on jotenkin sellainen vuorokausirytmi, että herään aivan väkisinkin aikaisin (kuten tänään joskus puoli seitsemän maissa), joten illat harvemmin venähtävät kotona ollessa. :D

Tarttee varmaan joskus kokeilla zombailla pöydissä heti aamusta kun saa teekupin kouraan ja katsoa, miten käy.