Hot hot hot!

• 10 replies
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Miettiny jo jonkin aikaa että alkasin pääsäntöisesti pelaan noita HU sittareita. Ongelma tosin ei oo etten vois tehdä voittoa pelaamalla jotain muuta pelimuotoa, tai että tekisin erityisen hyvää tulosta pelaamalla HU. Ongelma on että en yksinkertaisesti jaksa pelata tarpeeks paljon, tunnin pari muutama kertaa viikossa.
    • Ridehard
      Ridehard
      Bronze
      Ois mukavaa lukea kertomus vaikka yhdestä sittarista muutamien avain käsien kanssa postattuna. :s_love:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      hih.

Tuo käppyrä ei yllätä yhtään kun olen seurannut sun hu peliä. :f_cool:

Easy money
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo video HU sittareihin voisi olla hyvä idea ;)
    • Them
      Them
      Bronze
      SICK. Mä saan vaan haaveilla tommosista. Jos teet jonkun videon nii mä voin tulla pelaa sua vastaan. Ja ja...Hieno graaffi :)
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Täytyy sanoa, et mulla on edge kanssa suurin HU sittareissa, vaikka niitä vähiten pelaankin. Noissa on pakko keskittyä ja niiden pitkäaikainen pelaaminen on henkisesti raskasta.

En kyl ymmärrä miksi en ikinä jatka noiden pelaamista, yleensä tulee stiimeissä tai läpällä kokeiltua aina 5-10kpl ja yleensä tuntuu pelin olevan täysin vietävissä. Varmaan vaikuttaa liikaa mielialaan, koska varianssi on ihan sairas.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NTV123
      Täytyy sanoa, et mulla on edge kanssa suurin HU sittareissa, vaikka niitä vähiten pelaankin. Noissa on pakko keskittyä ja niiden pitkäaikainen pelaaminen on henkisesti raskasta.
      Mä koen että 6-maxin tai 4-maxin pelaaminen on henkisesti huomattavasti raskaampaa.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Voisin kai tehdä videon HU sittareista. Varsinkin low stakes, vihuilla on niin karmeita leakkejä että tuntuu melkein mahdottomalle hävitä niille.

Pysähdyin hetkeks miettiin miten pelaan HU, mitä videolle pitäis laittaa. Pelaan equalibrium peliä, kunnes löydän vihulta virheen. Missä vaiheessa siirrän mun peliä hydyntään vihun virheen. Nyt kun oon selventäny mun koko HU strategian on mun turha enää tehdä siitä videota. :s_biggrin:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Se ei vaan halua kertoa miten se riggaa pakan löysiä passiivisia maksuautomaatteja vastaan, kun se aina ajoittain joutuu kasvokkain semmoisen kanssa. :f_cry:
    • Suoaasi
      Suoaasi
      Bronze
      Voisin melkein harkita, jos vaikka videoisin omaa huppisittareiden pelaamistani viikonloppuna. Niistä tulee tosin väkisinkin sitten mykkäleffoja, mutta eiköhän pelissäni ole tarpeeksi komiikkaa ilman mitään verbaaliakrobatiaakin.