World of Warcraft

• 15 replies
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Itse en enää pelaa, vaikka mahtava peli se onkin. 10/10 :f_cool:
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Mistä johtuu että kyseisen pelin pelaajat pärjäävät nin hyvin pokerissa?
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Jaa kukas wowittaja on muka pärjänny =P

Elky ja kumppanit veteli stargrafitia ja fatal1ty fps pelejä =P

Tosin Fatal1ty ei oo kummosesti pärjänny
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No starcraft tai warcraft vaimikäsenytoli, käytännön sama.. :f_cool:
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Eiks kaikki nuoristo nykyään pelaa pokeria ja WoWia...
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ripakiiski
      Eiks kaikki nuoristo nykyään pelaa pokeria ja WoWia...
      Ei.
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Mistä johtuu että kyseisen pelin pelaajat pärjäävät nin hyvin pokerissa?
      Elky ja Lex Veldhaus perustelivat sitä sillä, että molemmissa pitää tehdä nopeita päätöksiä, ja miettiä niiden kannattavuutta. Jotain tällaista se kai on.
    • Suoaasi
      Suoaasi
      Bronze
      Minä en WoWia ole ikinä edes aloittanut, ilmankos olen niin surkea pokerinpelaaja. :D

Mut joo, tiedän parikin tyyppiä, jotka ovat tuota tahkonneet reilusti enemmän kuin on terveellistä ja sen perusteella peli vaikutti lähinnä umpitylsältä grindaamiselta, jossa tallustetaan pitkiä matkoja paikasta toiseen ja sörkitään örvelöitä miekalla ja taialla kunnes ne kuolevat (tai kunnes itse kuolee, jolloin yritetään uudestaan).

Ja nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin jos hyvän pokerinpeluun hintana olisi olla wowittaja, niin minä olisin kyllä mieluummin huono pelaaja. :f_cool:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Starcraftin kilpailu skeneen sivustakatsojana voin todeta, että kyseessä on hyvin nopeatempoinen peli jossa on selkeät linjat millä pitää voittaa. Eräs tuttavani totesi Company of Heroesin olevan tyhmä peli, kun esimerkiksi starcraftissa peli on käytännössä ratkaistu minuutin sisään. Ja CoH:ssa oli liikaa eläviä muuttuja. Mene ja sitten tiedä. :f_confused:
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Suoaasi
      ... peli vaikutti lähinnä umpitylsältä grindaamiselta.....
      Lauseen keskeltä napattu, mutta enivei...
      Jos tuon umpitylsänkin tosta unohtaa, niin kuulostaako mikään pelaamasi peli tutulta? :s_wink:

Wowia on tullu itekkin tahkottua ihan kyllästymiseen asti uudestaan ja uudestaan... varmaan 3 kertaa jo ollu telakallakin :)
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Alkuperäiseen kysymykseen vastaten, Ravenholdtilla riehun Alliancella, vuoden päivät on kohta tullut väännettyä (viime vuonna synttärilahjaksi ko pelin sain) ja tällä hetkellä mennään mainilla tasolla 66 (höyläsin välillä tosin altin tasolle 50). Eli ei kauhiaa vauhtia oo tullu pidettyä. :)

Samaa mieltä kyllä oon, että äärimmäisen tylsä ja tyhmä peli, mutta pitäähän sitä aikaa jotenkin välillä tappaa. :D
    • jippej
      jippej
      Bronze
      Itse pelasin aikanaan "aika" paljon.. 2007 alkupuolella sai wowi jäädä ja tehdä tilaa pokerille. Tuohon mennessä kuitenkin riittävästi pelattu. Suurimmat instancet juostu ja maagillani oli 100k++ honorable killiä. Siitä voi laskeskella onko pelattu. :D

Ainoa mikä tämäntyyppisten pelien grindaamisessa auttaa pokeriin on istumalihakset ja ns. grindiasenne. Tulee mieleen kavereistani, jotka ovat paljon wowia grindannu pystyvät vetämään pidempiä pokerisessioita.

Vashj:lla pelasin horden puolella ofc.

-jippej
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja hibi83
      Alkuperäiseen kysymykseen vastaten, Ravenholdtilla riehun Alliancella, vuoden päivät on kohta tullut väännettyä (viime vuonna synttärilahjaksi ko pelin sain) ja tällä hetkellä mennään mainilla tasolla 66 (höyläsin välillä tosin altin tasolle 50). Eli ei kauhiaa vauhtia oo tullu pidettyä. :)

Samaa mieltä kyllä oon, että äärimmäisen tylsä ja tyhmä peli, mutta pitäähän sitä aikaa jotenkin välillä tappaa. :D
      Peli alkaa vasta kun level cap saavutettu. Ite olin parhaillaan serverin parhaiten gearattu maagi gear rankingin mukaan. Tosin en oo pelannu kohta vuoteen. PvPtä en ikinä oppinu kunnolla.

Enkä tiedä miten toi grindi asenne heijastuu, ei ainakaan mun tapauksessa. WoWissa pystyin helposti grindaan mutta pokerissa paljon huonommin. Oon pelannu hiljattai enemmän kun pitkään pitkään aikaan ja silti oon pelannu alle 10k kättä kuukaudessa (tosin yhtä pöytää vaan).
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Mä kokeilin WoWia joskus kun kaikki hehkutti sitä niin paljon. Mä en tajunnu siitä mitään, kuolin heti vissii ku hyppäsin korkeelta alas. Eipä oo tullu koskettua sen jälkeen.. :D
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Eihän sitä wowia kukaan jaksa pelata pelkästään pelaamisen vuoksi kovin pitkään, imo.

Itse jaksan pelata oikeastaan enää loppupeliä kiltalaisten kanssa. Yhteisöllisyys, monia vuosia samojen naamojen kanssa vedetyt haasteelliset tai vähemmän haasteelliset raidit on se suola mitä siitä vielä irtoaa.
      En ole niitäkään kuitenkaan enää kovin paljon viimeaikoina pelaillut.
      Eniten oikeastaan kaipaankin vain niitä kavereita enkä niinkään peliä.

Viime keväällä wowi oikeastaan vaihtuikin pokeriin, jota olen lähes päivittäin pelannut sen jälkeen.

Mutta kyllähän sitä vielä silloin tällöin tonnekin eksyy.

Daggerspinellä pelataan Karhun kaatajissa mainilla nimellä Loretus ja Paps Familyssä muun muassa nimellä Wlore. (yllättikö ketään nimi ;) )

Hahmoja on se 8 kappaletta, joista 2 on 80, 2 on 70+ ja loput vaan satunnaiseen ajanviettoon mitä sattuu.

Karhun kaatajat muuten ohimennen mainiten puhdas suomikilta.