Sääntö muutokset

• EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Tuli tässä mieleen, et kun enää ei saa noita haasteita tms järjestää. Niin mistä tää kaikki sit lähti ?

neurotikki hävis kokonaan saitilta ?!? sen takiako muka tää tapahtu.. kaverilla oli muutama kymppi maksamattomia. mullekkaan ei koskaan maksanut, mut olihan sillä vaikeeta yms.. niin mua ei muutama euro niin haitannu..

Mut siis tonko takia noita ei saa järjestää.. eihän se PSn vika oo jos joku ei maksa !!

Kaikki tollaset on omalla vastuulla tietysti.. Eli ei lähetä mihinkään mukaan jos ei oo vara niitä rahoja hävitä !! sehän on ihan maalaisjärjellä ajateltavissa..

Ja vielä nyt jos saan kysyä niin MISSÄ on neurotikki ?!?! jos potkitte sen pois maksamattomien haaste juttujen takia niin aika omituista kuten juuri yllä perustelin ei pitäs kuulua yhteisölle ei oo teidän vika !! itsellä ei oo mitään kaunaa ainakaan. mut nyt ei oo edes mahdollista ottaa kaveiin yhteyttä kun ei oo enää ees jäsen :(
  • 5 replies
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Kyllä kaverin s-posti näkyy hänen profiilissaan.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja EoNiTe
      Tuli tässä mieleen, et kun enää ei saa noita haasteita tms järjestää. Niin mistä tää kaikki sit lähti ?
      Steikkipyynnöt ovat koko ajan olleet tapetilla, siis ihan ensimmäisestä lähtien. Ei siis ole kertoa mitään tarkkaa asiaa, mistä tämä lähti. Olemme seuranneet oman foorumimme, mutta myös muiden suomalaisten pokerifoorumiemme kehitystä tässä(kin) suhteessa tarkoin ja esimerkiksi kahdella suurimmalla suomalaisella pokerifoorumilla on tällä hetkellä uudet todella tiukat säännöt. Myös me harkitsemme jatkuvasti omien sääntöjemme tiukentamista.

Mut siis tonko takia noita ei saa järjestää.. eihän se PSn vika oo jos joku ei maksa !!

Kaikki tollaset on omalla vastuulla tietysti.. Eli ei lähetä mihinkään mukaan jos ei oo vara niitä rahoja hävitä !! sehän on ihan maalaisjärjellä ajateltavissa..
      Yhteisöissä kuten PokerStrategy.com syntyy usein harhaanjohtava turvallisuuden tunne. "Joo, mä tunnen sen PokkAAn oikein hyvin. Sille voi lähettää rahaa." Vaikka jäsenet ovat "tuttuja" täällä foorumilla, emme silti useimmiten tunne toisiamme tarpeeksi hyvin. Kuka haluaisi lähettää rahaa tuntemattomalle?

Ei se tietenkään ole meidän vika, jos joku kusettaa ja pitää steikkirahat itsellään. Silti haluamme kaikin tavoin ennaltaehkäistä tällaisen ikävän tilanteen synnyn, joka puolestaan omalta osaltaan vaikuttaisi foorumin ilmapiiriin.

Kuten jo pariin otteeseen muualla täällä foorumilla sanottua, tällä hetkellä steikkipyyntöjen suhteen on olemassa seuraavat säännöt:

- Steikkipyynnöt ainoastaan Markkinapaikalla ja Markkinapaikan sääntöjen mukaan.

- Steikkipyynnöt ainoastaan pokeriin. Esimerkiksi steikkipyynnöt (tai kimppaehdottelut) vedonlyöntiin ovat kiellettyjä. Vedonlyönnissä jokainen voi pelata omalla kassallaan eli jos joku haluaa toisia auttaa, niin vihjeet foorumille ja jokainen pelatkoon sitten omilla rahoillaan. Vedonlyönnissä ei tarvitse lähettää rahaa jollekin "kimpan järjestäjälle" lojumaan.

- Steikkipyynnöt pokerissakin ainoastaan turnauksiin ja siinäkin ainoastaan turnauksen nimellishintaisiin osuuksiin (liveturnauksissa steikkihintaan voi lisätä osuuden matkakuluista). Ylihintaa ei siis saa pyytää.

Ne ketkä ovat seuranneet muita suomalaisia pokerifoorumeja tietävät, että steikkauksissa on viime aikoina esiintynyt huijauksia tai ainakin "hieman pieleen menneitä" tapauksia useampiakin. Myös eräs tunnettu nimi sortui keräämään steikkaajilta tuhansia euroja turnauskiertuetta varten ja pelasi sitten steikkaajien rahat liian suurissa käteispeleissä.

Vaikka tosiaan jokainen ottaa riskin lähettäessään rahaa tuntemattomalle tai tunnetulle henkilölle, ei tämä riski ole kaikille tietoinen. Siksi näen meidän tehtäväksi suojella jäseniämme ja kieltää ainakin kaikenlainen toiminta, johon sisältyy suurimmat riskit.

neurotikki hävis kokonaan saitilta ?!? sen takiako muka tää tapahtu.. kaverilla oli muutama kymppi maksamattomia. mullekkaan ei koskaan maksanut, mut olihan sillä vaikeeta yms.. niin mua ei muutama euro niin haitannu..

...

Ja vielä nyt jos saan kysyä niin MISSÄ on neurotikki ?!?! jos potkitte sen pois maksamattomien haaste juttujen takia niin aika omituista kuten juuri yllä perustelin ei pitäs kuulua yhteisölle ei oo teidän vika !! itsellä ei oo mitään kaunaa ainakaan. mut nyt ei oo edes mahdollista ottaa kaveiin yhteyttä kun ei oo enää ees jäsen :(
      Ensinnäkin kyse ei ole rahasummista, vaan aina jos jotain jää maksamatta, niin se on väärin. Vielä enemmän on väärin, jos joku PokerStrategy.comin luottamustehtävässä oleva henkilö sortuu tällaiseen.

Oli selvää, ettei neurotikki tapahtuneen jälkeen voinut jatkaa moderaattorina foorumimme luottamustehtävässä. Keskusteltuani PokerStrategy.comin johdon kanssa päätimme myös sulkea hänen käyttäjätilinsä - aivan kuten teemme jokaisen muunkin kohdalla, joka toimii käyttöehtojemme vastaisesti.

Kävin neurotikin kanssa asiasta keskusteluja ja hän ymmärsi tehdyt päätökset ja jopa itse ehdotti myös vastaavaa.

Lopuksi vielä selvennykseksi kaikille:

Nämä ohjeet steikkausten ja kimppajärjestelyjenj suhteen koskevat kaikkia PokerStrategy.comin alueita, ei pelkästään foorumia. Esimerkiksi kuulin juuri tänään, että valmennusten chattia on käytetty tällaisten steikki-/kimppa-asioiden sopimiseen. Tämä on vastoin käyttäjäehtoja ja voi pahimmassa tapauksessa johtaa käyttäjätilin sulkemiseen.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Hmm..

Kiitos PokkAA kun laitoit nuo tarkat säännöt steikkauksesta ja muustakin.
      Jos on käynyt niin että olen valmennuschatissa tai esim ps sivulle laittanut viestiä joka ei täytä noita ehtoja niin pyydän anteeksi tapahtunutta !!

Onhan noita projekteja mulla menossa ja uuttakin tulossa (challange) mutta huolehdin että ainakin mun ilmoittelut täyttää kaikki säännöt! :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool:

Olen lukenut nuo säännöt ja ymmärrän nyt paremmin miksi on parasta pitää tuo linja.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Komppaan Silliä (oikeastaan) kaikessa!

On hyvä, että tästäkin asiasta on nyt täysin tarkat säännöt, joista ei lipsuta! (tämän voisikin kopioida suoraan jonnekin, jos niin on ollut tapana sääntölisäyksissä) :s_thumbsup:
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Taas kerran meidän PokkAA setä selvitti asian perinpohjin ;)

Olen kanssasi pääosin samaa mieltä.

Lähinnä vaan se et pitää antaa aina toinen mahdollisuus. Jos ei sovittelu tai asioiden hoito sittenkään kiinnosta niin silloin se on tietysti selvä peli!