Huijari soitot

• TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Ilmeisesti alkanut taas, ensimmäistä kertaa minulle soitettiin. ''Piikkas'' n.2 sekunttia ja lopetti puhelun. Puhelu tuli numerosta +358163669064, googlasin tän ja otin +358 edestä pois ja pistin nollan tilalle. Löyty tällänen Wtfcalls eli ilmeisesti yritetään saada henkilö soittaan takasin ja tuo puhelu maksaa sitten jotain törkeitä summia. Kannattaa kattoo minne kilauttelee takasin jos tää ilmiö tulee taas muotiin.
  • 3 replies
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      huijareiksi voisi nimetä myös nämä ihanat lehtimyyjät, jotka ei vain jaksa lopettaa. vaikka selvällä suomella sanoo "en tilaa" seuraavana päivänä soittaa uudestaan, selittää saman setin ja kysyy tilaatko jo nyt..
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MixsuPoker
      huijareiksi voisi nimetä myös nämä ihanat lehtimyyjät, jotka ei vain jaksa lopettaa. vaikka selvällä suomella sanoo "en tilaa" seuraavana päivänä soittaa uudestaan, selittää saman setin ja kysyy tilaatko jo nyt..
      No onhan tuo puhelinmyynti hieman harmaalla alueella, ja spiikeissä hieman värityskynää käytetäänkin, mutta rahaa ei huijata ja hinnat yms sopimuskaudet kyllä sanotaan oikein.

Ja koittakaa noita nyt ymmärtää, monessa firmassa on provikkapalkka, mikä sekään ei kovin häppönen ole, joten köyhien on pakko yrittää.

Nimim. Itsekkin puhelinmyyjänä toiminut.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Juu ymmärrän sen et puhelinmyyjät tekevät työtään ja suurin osa ymmärtääkin eka vinkistä etten osta mitään ja toivottaa hyvät päivän jatkot ja se on viel ihan jees, mutta... Yks savolainen lehtimyyjä kerran yritti väkisin kaupata mulle jotain lehteä ja sitten kun se sai mut pitkän inttämisen jälkeen sanomaan jonkun lehden nimen mitä oon lukenu(tässä tapauksessa aku ankka) niin sitähän se rupes vuodeksi tyrkyttämään "ihan ilmaiseksi", ei tule muuta kun 1,5e viikkotoimitusmaksu. Kysyin siltä sitten ettää mitäs maksaa A.Ankan kesto vuodeksi, no sitten se rupes siinä änkyttämään ja että ei hänellä ole sitä hintaa ja mä vaadin et kattoo sen jostain. Kyllä se jostain jonkun tiedon kaivo ja se oli jotain 80e huitteilla se ei itekkään sanonu sitä tarkasti. Sit oli kyllä jo ihan pakko avautua et jos vuodessa on 52vk ja kerrot sen 1,5 niin paljon mahtaa tulla? Sen jälkeen tuli aika hiljasta, eikä siitä ole sen koomin kuulunu ja hyvä niin. Ärsyttää tuputtaja ihmiset jotka ei ymmärrä sanaa EI, eihän siinä muuten mitään.