Magic: The Gathering

• 11 replies
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itsellä taitaa olla kortteja, mutta en ole livenä koskaan pelannut. Magic Workshopilla joskus pelailin, ja kaveri nöyryytti niin rumasti että lopetin sen aika pian sen jälkeen. :f_frown:
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Aikoinaan omistin mittavan kokoelman, mutta olen myynyt sen jo vuosia sitten pois. Varmaan Mercadian Masques jälkeen putosin kyydistä. Alkoi olla vain liian kallista harrastaa. :( Tietenkin jos joku antaa pelata niin olisihan se mukava testata osaako enää mitään.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Schlieben
      Aikoinaan omistin mittavan kokoelman, mutta olen myynyt sen jo vuosia sitten pois. Varmaan Mercadian Masques jälkeen putosin kyydistä. Alkoi olla vain liian kallista harrastaa. :( Tietenkin jos joku antaa pelata niin olisihan se mukava testata osaako enää mitään.
      Sama juttu, aikaisemmin löytyi runsaampi kasa noita ja samaan aikaan lopetin itsekin. Sittemmin kortit laitettu kiertämään. Ihan hupaisa pelihän tuo on :)
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Ite pelailen välillä mtg:tä Magic Onlinessa. Tietty pokeri olis enemmän +EV, mutta mtg on hauskempaa.
    • TeemuP
      TeemuP
      Bronze
      Mjoo, saatan sitten joskus kun tulen taas hesaan niin tuoda omia korttejani, on noita pakkoja tuossa kolme-neljä, että siitä pystyy jonkinmoista peliä virittämään, vaikkei vihuilla omia kortteja olisikaan =)
    • Pompula
      Pompula
      Bronze
      Jonkin verran tuli aikanaan pelattua, kun pelin tiimoilta maailmaakin kierrelleeltä veljeltä riitti lahjoittaa minulle kehnompia korttejaan. Aika vähiin tuo kyllä omalta osaltani jäi.

Mutta huomattuani tämän topikin muistui mieleeni, että näin MtG:stä viime yönä unta vaikken ole ollut pelin kanssa missään tekemisissä vuosikausiin. Pelasin jotakuta (en muista tarkemmin) vastaan ja olin vähän pihalla; hämmennyin kun hän pelasi jonkin olion pöytään enkä oikein tajunnut sen ominaisuuksia. Itse olin ilmeisesti tottunut pelaamaan ilman moisia ja unohtanut niiden olemassaolon.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Ootko ihan varma, ettet ollut vaan kännissä?
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Sama täällä kanssa. Aikanaan pelailtu, niinkun monia muitakin lappupelejä, mut taisivat jäädä unholaan jo murrosiän alkaessa...

:f_cool:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      :f_biggrin: :f_biggrin:
    • Pompula
      Pompula
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      Keskellä viikkoa? Haloo: kaikkien ei tarvitse lisätä opiskelija-tittelin ympärille lainausmerkkejä ;)
    • liina
      liina
      Bronze
      Pelailtu joo, mutta enää ei omaa pakkaa. Ihan superi peli kyl.