Miniläppäreistä?

• Fading80
      Fading80
      Bronze
      Onko kellään kokemusta näistä vehkeistä? Pystyykö noilla pyörittämään pokerisoftaa ja trackerisoftaa? Olen paljon töiden puolesta reissussa ja olisi useasti aikaa painella muutama hanska pokeria, mutta mitään hirveän isoa rakkinetta ei viitsi mukana raahata. Tollasta Samsungin N510 mallia oon tossa vähän katellu et siin olis vähän isompi 11" näyttö ja paino olis kuitenkin vielä siedettävä.
  • 9 replies
    • bemansi
      bemansi
      Bronze
      Pelaan itse miniläppärillä. neljä pöytää on maksimi näissä. Silloinkin puolet pelaajista tuntuu jäävän piiloon (hieman isontanut pöytää). Eräs päivä nauhoitin yhtä DoNipöytää. Isompaa jumittamasta en havainnut.. Oli tietenkin hieman viivettä tapahtumilla kun nauhoitus pyöri.
      En kyll oo viel saanut elephanttia toimiin 100%sesti mut taustalla ja neljäpöytää auki ei niin ikään tuota kummempia viiveitä.

Minilääpärini on Levono Ideapad S10 sisäisellä mokkulalla. Olen kuullut ja nähnyt ettei nuo ulkoiseet mokkulat oikein toimi missään. Sisäisestä mokkulasta minulla ei ole pahaa sanottavaa.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      No jep. Tuota just aattelin et jos 4 pöytääkin mahtuis niin olis ihan riittävä tollaseen ns.matkapelailuun. Sit täytyy miettiä et haluaako sitoa ittesä taas pariks vuodeks soneraan joka on tai oli aikasemmin ainakin ihan aihiosta, mutta kun noi muiden firmojen tarjoamat vaihtoehdot on musta huonompia kun toi samsungi. No pitänee katella...
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Kerrohan mihin lopputulokseen päädyit, kun täälläkin päin polttelisi tuollaisen miniläppärin laitto lähinnä pelailu/luentomuistari(-viihdyke) käyttöön. Kertaalleen olen nähnyt, kun kaveri pelaili neljää pöytää tiltillä ilman hudia miniläppärillä ja ainakin ne pyöri ilman vaivaavia lagaamisia. Empä kyllä läppärin merkkiä, mallista puhumattakaan, muista enää.
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Fading80
      No jep. Tuota just aattelin et jos 4 pöytääkin mahtuis niin olis ihan riittävä tollaseen ns.matkapelailuun. Sit täytyy miettiä et haluaako sitoa ittesä taas pariks vuodeks soneraan joka on tai oli aikasemmin ainakin ihan aihiosta, mutta kun noi muiden firmojen tarjoamat vaihtoehdot on musta huonompia kun toi samsungi. No pitänee katella...
      Saunalahdelta saa prepaid 3g-liittymän, niin ei tarvi itteään sitouttaa mihinkään, lataa vain puheaikaa aina silloin tällöin niin on passeli reissuyhteys.
    • finsplitter
      finsplitter
      Bronze
      Itse ostin viimevuoden syksyllä tommosen pelin:

http://packardbell.fi/showroom/netbooks/dot-m%2fa/dot-mr%2fa-ncd-751-LU.BCD0Y.003-1838.html

Hyvin mahtuu esim. olkalaukkuun. Näytön koko 11,6. Tehot on riittäny hyvin 6-8 pöydän pelaamiseen HEMi taustalla raksuttamassa. Itse ainakin olen ollut tyytyväinen, vaikka käyttäaste on jäänyt ehkä turhan vähälle. Akun kesto n. 3-5h. Maksoin itse 440e uutena, mutta nykyhinnoista ei tietoa.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Juu mut tosiaan kun nuo työt on ympärivuoden kuitenkin niin en mä mitään prepaid hässäkkää halua ja sais sitten tuon koneenkin osamaksulla aika edullisesti...
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Mulla on acer one windows xp:llä ja inttiaikana pelailin sillä. Tiltillä pelasin ja elefantti oli käytössä. Onhan se pirun hidas verrattuna pöytäkoneeseen tai kunnon läppäriin, mutta kyllä silläkin pärjäsi. Näytön pieni resoluutio haittaa välillä ja akun kesto ei mikään pitkä ole, joku pari tuntia ehkä.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Mulla on itselläni Asuksen EEE 1000HE miniläppäri. Ongamen pöytiä ei sen softan raskauden vuoksi pysty kahta enempää kone sulavasti pyörittämään, aika monella muulla saitilla pyöri 4 pöytää ja HEMi ilman ongelmia. Muussa käytössä kone ollut todella hyvä, akku kestää helposti semmoisen 8h leffojakin katsellessa (kätevä matkustellessa) ja todella hiljainen ja halpakin oli (vuosi sitten ostin)
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Kiitos runsaista vastauksistanne, eiköhän jonkin lainen rakkine lähde tilaukseen lähiaikoina. Kertoilen sitten miten on pelannu.