Lempi pokerinpelaajasi

• PyhaKivi
      PyhaKivi
      Bronze
      Eli ihan mielenkiinnosta lähden kyselemään lempi pokerinpelaajaa. Onko joku sellainen joka inspiroi sinut lähtemään peliin mukaan, kenen tyyliä ihailet tai kehen voit jopa samaistua. Kyseessä voi olla perusjamppa, kuuluisuus tai jopa fiktionaalinen henkilö.

Oma suosikki fiktion maailmasta: Doc Holliday (Val Kilmer) elokuvasta Tombstone

Kaveri on kyllä varmasti samanlainen kuin itse olisi, JOS pelkkä hedonistinen osuus psyykestä saisi vallan. Onneksi on olemassa itsekontrolli...
  • 3 replies
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PyhaKivi
      Kyseessä voi olla perusjamppa, kuuluisuus tai jopa fiktionaalinen henkilö.
      No niin, käykääs fanit nyt jonoon niin saan kattavan käsityksen omasta suosiostani! :f_cool:

Itselläni nyt ei varsinaisesti ole ketään suosikkipelaajaa ollut, mutta jos jotain pitäisi vastata, niin Ville Wahlbeckin juttuja on aina ollut mukava kaverin blogista lukea. :)
    • liina
      liina
      Bronze
      Perusjamppa :f_biggrin:

Mut joo, mä kyllä aluks tykästyin Daniel Negreanuun. Nykyään noita lemppareita alkaa olla iso kasa. plus luulen, et mulla on vähän omanlaiseni määrittelyperusteet :f_love:
    • PyhaKivi
      PyhaKivi
      Bronze
      PerusJamppa... Laughing out loud.

Juurikin äsken tuli kuninkaallisesti turpaan kun vajosin hedonismin pyörteisiin...
      Playing drunk is fun, but has one downside: Your balls grow bigger than your brains...